Šta je novo?

BlaBlaCar problem?

Znači da organizujemo kolektivnu peticiju za održanje BBC-a, naravno uz normalnu nekomercijalnu upotrebu :)
Misliš, ono, da se građani samoorganizuju te napišu peticiju kojom bi tražili nešto što je u njihovom i opštem interesu, a što će smanjiti prihode privatnih preduzeća koja drže srpski biznismeni?!?

Odlična ideja!!! Počni sa realizacijom. :p :D

... ... ...

Što se tiče divljih taksista vs busevi, komplikovana je to priča, i nije sve toliko crno belo.

Sredinom 2000-tih, brat je radio u jednom preduzeću koje je između ostalog, držalo i nekoliko manje popularnih autobuskih linija po Vojvodini.
Izdavali su i mesečne karte, uglavnom učenici i zaposleni. Firma tim prevozom nije puno profitrala (bavila se nečim drugim), ali bila je u plusu na busevima.

Kada su se divlji taksisti namnožili, dešavalo se da dva vozača autobusa za 14 sati rada (dve smene) nakupe čitavih 2-4000din dnevnog pazara. Veliki autobus.
A ispred njega, kreće kolonica divljih taksista.
Gazda prijavljivao inspekcijama, malo ih ganjali, a onda i to prestali. Malo ih cimao, kažu inspektori, predCcednik opštine kaže da ih ne diramo.
Zove gazda predsednika opštine, ovaj veli, imamo puno nezaposlenih, desetine tih taksista živi od toga, bla.bla.bla, ne možemo ih dirati, sirotinja to, bla.bla.bla...

I, kada su istekle mesečne karte, gazda ukine te autobuse.

E kada je onda krenula frka. NEMA pravoza između tih mesta!!!
A nekih 100-tinak vožnji su bili đaci tamo vamo, 20-ak sela, 5-6 škola.

Zove onaj preCednik opštine, kuka da se vrate linije?!?

Onaj gazda već rasprodao autobuse i likvidirao firmu. Eto!

BTW, oni isti linijski taksisiti su već sledeće nedelje duplirali cene.
Neki se legalizovali i sada rade po pozivu, na taksimetar. I 'oće da biju preostale divljake.
 
Poslednja izmena:
Primjer zašto uvjek treba uraditi sistemski stvar, a ne žao mi ovoga ili onoga...
 
A kako funkcionisu aplikacije poput Kinto join_a? Tu je valjda zatvorena zajednica i putovanje je od starta do adrese zajednice i od adrese zajednice do starta. Adresa zajednice je lokacija poslodavca, a nagrada za vlasnika automobila - vozaca je parking mesto.
 
Dakle, koleginica i još dvoje se voze već par godina na istoj relaciji od oko 50km u dva pravca i dele trošak za gorivo na tri dela. U pitanju je benzinac, Punto 1.2 motor. Mislim da je tal po 4000. Ne znam da li je dovoljno za mesec dana goriva (ova vozi penzionerski i vangradska je vožnja, verovatno je to taman ili malo ispod). Šta sad, žena krši zakon? Treba joj oduzeti auto i na stub srama?

Da se razumemo, ovo dvoje su iz iste naše firme samo drugi odsek.
 
To dvoje imaju interni dogovor,niko za njega ne zna.Nemaju aplikaciju ,pa da ostali dolaze i koriste prevoz.
Mislim da se sve vrti oko poreza i skidanja putnika necijim prevoznicima.
To je bila prica u Pancevu dok je ATP bio prevoznik.
 
Umesto da se pozabave poboljšanjima javnog prevoza, oni šikaniraju korisnike BlaBla Car-a.
Mogli bi da poboljšaju usluge lokalnog i međugradskog prevoza, a da manje koriste buseve za određene skupove.

  • Zoniranje po okruzima, da bi ljudi mogli da kupe mesečne/godišnje karte za određenu teritoriju koje bi važile kod svih prevoznika, npr. za Južnobački okrug.
  • Zašto stati na okruzima/regionima, može da se napravi karta za celu Srbiju.
  • Zone u koje se ne isplati slati bus/voz mogu da imaju taxi na poziv po regulisanoj ceni karte javnog prevoza za tu zonu.
 
Nazad
Vrh Dno