Šta je novo?

Bioware najavljuje novu igru

Geble

Slavan
Učlanjen(a)
13.09.2006
Poruke
1,635
Poena
360
[YOUTUBE]izZJfyVuPNI[/YOUTUBE]

Do koje mere hype moze da ide, nikad nisam video vise update-a za tako kratko vreme. :D

http://www.joystiq.com/2010/11/17/bioware-revealing-new-project-at-vgas-on-december-11/

63068.jpg


BioWare will reveal its next game at Spike's Video Game Awards on Saturday, December 11. From the one screen we received from EA and the teaser (posted after the break), we suspect it might be called Mass of Honor: Dragunov Age. Yeah, let's go with that for now.

Along with the BioWare reveal, VGA emcee Geoff Keighley also tweeted that the event would feature a new trailer for Batman: Arkham City. The show should also reveal the Guillermo Del Toro project over at THQ and maybe, just maybe, something involving Gears of War and Kinect.

Update: The sharp eyes of commenter Arth Vader picked up that the gun in the pic is either the M-29 Incisor Sniper Rifle from the Mass Effect 2 Aegis Pack DLC or a reused asset. If it is the M-29, it would imply the game will be Mass Effect related.

Update 2: Recall that EA said last February that something "far-reaching" was coming to Mass Effect during the fourth quarter of the publisher's current fiscal year -- or in layman's terms: January 1 – March 31, 2011.

Update 3: Okay, now things are just getting nerdy. BioWare blasted out the adjacent QR code on Twitter which, when decoded, spits out a string of 1s and 0s. When you convert this binary code (we told you: nerdy), it reads: 55.845. Of course, as everyone knows, 55.845 is the atomic mass of iron. Maybe the presence of the word "mass" in our findings isn't quite enough to go on, but we're sure you'll agree that the presence of the word "mass" coupled with a piece of fan fiction titled Mass Effect: Iron Rebirth is practically a smoking M-29 Incisor Sniper Rifle.

bioware-qr-code-111710.jpg


Update 4:
And another QR code has been loosed upon the unsuspecting people of Twitter. This one is again some binary that translates into: 128.5°F. Converted to Celsius, that becomes -89.16666666666667°C. "The coldest temperature ever recorded on earth is -89.2 degrees Celsius (-128.5 degrees Fahrenheit) at Vostok, Antarctica on July 21, 1983," says Wikipedia; and this Mass Effect wiki page describes the Vostok solar system as "a medium system with four planets and an asteroid belt," itself named after the Soviet "Vostok Program" that resulted in the first manned space flight. Oh, and that asteroid belt that was mentioned? The wiki page calls it a "metal-rich asteroid." You know what else is metal? That's right, iron!
 
Poslednja izmena:
Mogu da se kladim da ce sada da usledi hate, hate, hate.
 
Svega ovoga ne bi bilo da se Boware nije prodao EA-u. Ja sam veliki fan Baldur's gate-a tako da je Bioware-u preostalo jos malo kredibiliteta kod mene. Uopste ne sumnjam da ce to biti potroseno ovom igrom, ili bar hypom oko nje. Onda ce da mi se smuci i pre nego sto izadje, pa cak iako bude dobra igra ja cu u inat da je pljujem (mada prilicno sam siguran da do ovoga nece doci, mislim na dobru igru)
 
Očekujem igru sa mističnim, niko ne zna od kuda nadirućim zlom, koje preti da proguta svet i utopi ga u tamu. Protiv toga će se boriti naš heroj i njegova družina koju kupi usput. Priča se nakon uvodnog dela račva u 4 celine, koje se mogu prelaziti proizvoljnim redosledom, a nakon toga sledi niz završnih misija koji odmotavaju priču do njenog klimaktičnog kraja. Tokom igre, heroj može rešavati kvestove na više načina (dobar, neutralan, zao), što dovodi do specifičnih sposobnosti, drugačijih završavanja kvestova, ali i drugačijih odnosa sa likovima iz družine. U slučaju da likovi iz družine budu naklonjeni, mogu se izvršavati specifične misije vezane za njih.

Dabome, ne očekujem nikakvu fiziku, niti prisustvo treće dimenzije u kretanju. Što je mnogo, mnogo je. :)
 
Нешто ми се чини да сам овај заплет негде већ видео :trust:
:d
 
Same here
 
Očekujem igru sa mističnim, niko ne zna od kuda nadirućim zlom, koje preti da proguta svet i utopi ga u tamu. Protiv toga će se boriti naš heroj i njegova družina koju kupi usput. Priča se nakon uvodnog dela račva u 4 celine, koje se mogu prelaziti proizvoljnim redosledom, a nakon toga sledi niz završnih misija koji odmotavaju priču do njenog klimaktičnog kraja. Tokom igre, heroj može rešavati kvestove na više načina (dobar, neutralan, zao), što dovodi do specifičnih sposobnosti, drugačijih završavanja kvestova, ali i drugačijih odnosa sa likovima iz družine. U slučaju da likovi iz družine budu naklonjeni, mogu se izvršavati specifične misije vezane za njih.

Dabome, ne očekujem nikakvu fiziku, niti prisustvo treće dimenzije u kretanju. Što je mnogo, mnogo je. :)

znaci dragon age u svemiru :p
 
bice prequel ili spinoff mass effecta :) sa multiplejerom naravno
 
Poslednja izmena:
Najvise me plasi navodna izjava gde je receno da je ova igra namenjena Call o Dudy marketu (da, dudy tako izgovaraju mladi ameri :))

To je bilo dovoljno da odmah splasne interesovanje.

Ja sam sumnjao da ce Bioware sigurno praviti multiplayer u ME3 ali izgleda da to nije bas izvodljivo kad se malo bolje razmisli pa je ipak bolje da to bude neka spin-off igra.
 
Izvodljivo je ali nisu studio tog kalibra. Zapravo, nije niko. Mnogo vremena i para bi to zahtevalo.
 
Očekujem igru sa mističnim, niko ne zna od kuda nadirućim zlom, koje preti da proguta svet i utopi ga u tamu. Protiv toga će se boriti naš heroj i njegova družina koju kupi usput. Priča se nakon uvodnog dela račva u 4 celine, koje se mogu prelaziti proizvoljnim redosledom, a nakon toga sledi niz završnih misija koji odmotavaju priču do njenog klimaktičnog kraja. Tokom igre, heroj može rešavati kvestove na više načina (dobar, neutralan, zao), što dovodi do specifičnih sposobnosti, drugačijih završavanja kvestova, ali i drugačijih odnosa sa likovima iz družine. U slučaju da likovi iz družine budu naklonjeni, mogu se izvršavati specifične misije vezane za njih.

Dabome, ne očekujem nikakvu fiziku, niti prisustvo treće dimenzije u kretanju. Što je mnogo, mnogo je. :)

Istina, ali svaki put je zanimljivo igrati...
Original story is overrated... it's all about the hype and franchise...
 
Istina, ali svaki put je zanimljivo igrati...

Vrlo. Svaka igra drži čoveka otprilike dok ne pređe 2 od 4 velike nelinearne celine nakon čega shvataš da si sve već video/iskusio, te ili bataljuješ, ili se jednostavno sjuriš do kraja kroz glavne kvestove za što manje vremena, bez davanja 5 para na ostale sadržaje :)
 
Problem je što ljudi pristupaju igrama kao što pristupaju ostalim zabavnim sadržajima. Tu su da se pređu i da se ide dalje. Ali igre su ipak nešto više od toga. Postoje ljudi koji uživaju u putovanju i ljudi koji vole sebi da lepe neke značke i lupaju recke, ja sam prvi tip i čoveka i igrača.
 
Ne radi se ovde o pristupu igrama generalno, već o pristupu Bioware-ovim igrama. Skoro svaka igra im je na isti kalup, a nije da ih imaju malo, i nije da su nešto izazovne i napredne pa da se toliko uživa u njima, čast ponekom izuzetku. Opet, ima onih koji žele isti kalup doveka, a ima onih koji žele da vide nešto novo, drugačije, da se iskorači iz ustaljenih okvira. Ja spadam u ove druge. Oni prvi se uglavnom raspituju po desetinama stranica Mass Effect i Dragon Age topika "je li, a gde ovde ima seksa i šta mi treba da povalim koju odavde?"
 
Poslednja izmena:
Kako bilo, barem njihove igre imaju kakvu takvu priči i odlično odrađen svet, što nema 99% današnjih igara, računajući i rpg-ove. I ako je jedina zamerka što u svakoj igri spašavaš svet, onda to nije neki problem, uostalom to radiš u svakom rpg-u. Onima koji se lože na fps/tps (CoD, KZ, Unchared, Gearsi, Crysis, nabrojte sami) igre gde se sve svodi pobij sve što se miče ispred ekrana bez ikakve povezane priče, osim možda u srpceparajućim sinematicima, to možda i nije problem, a takvi su nažalost većina...

Kotor je recimo bio primer kako moderan rpg treba da izgleda, ali šta ćeš raja se žalila da ih smaraju dugački dijalozi, i borbeni sistem. Pa su na kraju dobili TPS sa primesama rpg-a, čisto da bi igru mogli nazvati rpg-om, sa lakonskim govorom i bojama da ne bi izabrao pogrešan odgovor koji se sastoji od 2-3 reči, naravno mislim na ME, a sad će to isto da naprave i sa DA. Ali dobro barem je priča bila na nivou, makar u prvom delu.
 
Poslednja izmena:
Kako bilo, barem njihove igre imaju kakvu takvu priči i odlično odrađen svet, što nema 99% današnjih igara, računajući i rpg-ove. I ako je jedina zamerka što u svakoj igri spašavaš svet, onda to nije neki problem, uostalom to radiš u svakom rpg-u. Onima koji se lože na fps/tps (CoD, KZ, Unchared, Gearsi, Crysis, nabrojte sami) igre gde se sve svodi pobij sve što se miče ispred ekrana bez ikakve povezane priče, osim možda u srpceparajućim sinematicima, to možda i nije problem, a takvi su nažalost većina...

Kotor je recimo bio primer kako moderan rpg treba da izgleda, ali šta ćeš raja se žalila da ih smaraju dugački dijalozi, i borbeni sistem. Pa su na kraju dobili TPS sa primesama rpg-a, čisto da bi igru mogli nazvati rpg-om, sa lakonskim govorom i bojama da ne bi izabrao pogrešan odgovor koji se sastoji od 2-3 reči, naravno mislim na ME, a sad će to isto da naprave i sa DA. Ali dobro barem je priča bila na nivou, makar u prvom delu.


+1
 
Kako bilo, barem njihove igre imaju kakvu takvu priči i odlično odrađen svet, što nema 99% današnjih igara, računajući i rpg-ove. I ako je jedina zamerka što u svakoj igri spašavaš svet, onda to nije neki problem, uostalom to radiš u svakom rpg-u. Onima koji se lože na fps/tps (CoD, KZ, Unchared, Gearsi, Crysis, nabrojte sami) igre gde se sve svodi pobij sve što se miče ispred ekrana bez ikakve povezane priče, osim možda u srpceparajućim sinematicima, to možda i nije problem, a takvi su nažalost većina...

Kotor je recimo bio primer kako moderan rpg treba da izgleda, ali šta ćeš raja se žalila da ih smaraju dugački dijalozi, i borbeni sistem. Pa su na kraju dobili TPS sa primesama rpg-a, čisto da bi igru mogli nazvati rpg-om, sa lakonskim govorom i bojama da ne bi izabrao pogrešan odgovor koji se sastoji od 2-3 reči, naravno mislim na ME, a sad će to isto da naprave i sa DA. Ali dobro barem je priča bila na nivou, makar u prvom delu.

+2
 
Kako bilo, barem njihove igre imaju kakvu takvu priči i odlično odrađen svet, što nema 99% današnjih igara, računajući i rpg-ove. I ako je jedina zamerka što u svakoj igri spašavaš svet, onda to nije neki problem, uostalom to radiš u svakom rpg-u. Onima koji se lože na fps/tps (CoD, KZ, Unchared, Gearsi, Crysis, nabrojte sami) igre gde se sve svodi pobij sve što se miče ispred ekrana bez ikakve povezane priče, osim možda u srpceparajućim sinematicima, to možda i nije problem, a takvi su nažalost većina...

Kotor je recimo bio primer kako moderan rpg treba da izgleda, ali šta ćeš raja se žalila da ih smaraju dugački dijalozi, i borbeni sistem. Pa su na kraju dobili TPS sa primesama rpg-a, čisto da bi igru mogli nazvati rpg-om, sa lakonskim govorom i bojama da ne bi izabrao pogrešan odgovor koji se sastoji od 2-3 reči, naravno mislim na ME, a sad će to isto da naprave i sa DA. Ali dobro barem je priča bila na nivou, makar u prvom delu.

Priča u Bioware igrama je dobra za video igre ali generalno gledano je bezveze ili totalni kliše. Svet u Bioware igrama je solidno izveden ali nema tu ne znam kakvih detalja pa da padnem na dupe. Ono što sve fascinira u Bioware igrama jesu likovi koji su u odnosu na ostale igre jako upečatljivi. Kako oni to postižu? Vrlo jednostavno, kao i filmadžije. Zanimljiv lik je lud lik, preteran lik, može on biti i klišeiziran ali mora biti over the top. Takvi su Bioware likovi što se posebno vidi u DAO. Plus na njihove preterane karaktere dodate intrigu, velike prevare, izdaje i iznenađenja i eto "kvalitetnog" sveta i priče.

Svaki tim ima određene resurse na raspologanju. Neko te resurse potroši na kreiranje upečatljivih karaktera i priče koja se vrti oko njih uz oproban gejmplej dok neko drugi to potroši na ovođenje nekih noviteta (što čisto tehničkog tipa što novih koncepata gejmpleja). Većina ljudi igre posmatra kao filmove i voli tu preteranu priču, preterane likove jer su to navikli. Američka kinematografija kojom se hranimo je takva, njihova kultura je takva. Mi smo na to navikli ali to ne znači da je to jedini način da se predstave ljudi. Kada ste u video igrama poslednji put videli suptilni karakter, sa kojim nikad ne znaš na čemu si. Toga u Bioware igrama nema, čak i kada će neko da te za**** ti to možeš da pretpostaviš jer si tog lika već video u 100 filmova. Zato ja slabo gledam US filmove i serije, sve sam to već video i previše puta.

Dijalozi smaraju jer su u suštini bezveze. Kratki ili dugački to ne pravi razliku jer su svejedno nezanimljivi tako da je dobar potez što su to korigovali.
 
Poslednja izmena:
Kada ste u video igrama poslednji put videli suptilni karakter, sa kojim nikad ne znaš na čemu si. Toga u Bioware igrama nema, čak i kada će neko da te za**** ti to možeš da pretpostaviš jer si tog lika već video u 100 filmova.

250px-Hkprofile1.jpg


Kreia.jpg
 
Hahaha

Dijalozi u Deus Ex-u tj. dijalog sa početka igre, kada dvojica NSF terorista pričaju o Gunter Hermanu je bolji od bilo kog dijaloga koji se može čuti/pročitati u Bioware igrama. Da ne spominjem kakvih još dijaloga ima u Deus Ex.
 
Ne, ne mislim da bi ispravnan nacin bio ovo. :p

A bomb. Oh, how cute.
A bomb. Meh, don't care.
A bomb. FFS.
 
Tako nešto nikada ne bi izašlo iz usta JC Dentona.
 
Prva slika je iz prvog KotOR-a, mada nisam siguran da li se pojavljuje u dvojci.
 
Nazad
Vrh Dno