Šta je novo?

BioShock Performance Analysis

ivanbo2003

Slavan
Učlanjen(a)
18.07.2005
Poruke
2,295
Poena
380
http://www.digitalreport.net/content/view/52/1/

Written by [DR]Rich
Tuesday, 21 August 2007
Article Index
BioShock Performance Analysis
Settings and Bugs
Performance Analysis - CPU
Performance Analysis - Graphics
DX9 vs DX10 - Image Analysis
Conclusion
Page 1 of 6

So, one of the most eagerly anticipated games of the year has finally hit the shops websites. With the PC demo available to download, netizens everywhere have endeavoured to max out their bandwidth and usage policies just to catch a glimpse of BioShock.

Our full review of the game is underway, and will be posted when we've completed the game, maybe a couple of times, in order to fully appreciate exactly what 2K Games have served up for us to feast on. What we'll be looking at in this article, is how well the high end graphics cards of today handle the latest DirectX10 installment available.

Without further ado, let's get down to the nitty-gritty.

ImageHere on Digital Report, we've got an ATI HD2900XT and nVidia 8800GTX available to test the performance of any game at our disposal. ATI's offering comes in the form of a Gecube model with 512MB of GDDR3 memory and reference clocks of 742Mhz core and 828Mhz (1856Mhz DDR) memory. The nVidia offering has a slight advantage in being a pre-overclocked ACS3 model from EVGA. It has 768MB of GDDR3 memory and has clocks of 626Mhz core and 1000Mhz (2000Mhz DDR) memory. These cards are also in significantly different price brackets, with the ATI card currently retailing for around £240 and the nVidia card for £413 (both scan.co.uk).

Testing was performed on Rich's PC, a Xeon 3060 (Core 2 Duo E6600) overclocked to 3.6Ghz with 800Mhz memory at 3-3-3-8 timings on an Intel D975XBX 'Bad Axe' motherboard with a Western Digital Raptor X hard drive.

In the testing, we ran through the first minutes of the demo after you gain control of Jack, your character. The framerate was recorded using Rivatuner and the test repeated and averaged to form the results. Every test was carried out at the same visual settings and same resolution. We have been able to test a few driver revisions for each card, taking the Catalyst 7.7 and 7.8 releases for the ATI card and the official Forceware 162.22 and the 163.44 Beta release for the nVidia.
 
Eto ti na! Karta koja kosta 50-60e vishe(8800GTS 640) ima slichne, gotovo iste performanse sa prepolovljenim bratom ... :p GTX je uvek 2 koraka ispred(1 korak= 10fps :D). :Klanjanje
Sve u svemu odlichan broj fps-a :)
 
Eto ti na! Karta koja kosta 50-60e vishe(8800GTS 640) ima slichne, gotovo iste performanse sa prepolovljenim bratom ... :p GTX je uvek 2 koraka ispred(1 korak= 10fps :D). :Klanjanje
Sve u svemu odlichan broj fps-a :)

Videcemo kad se pojavi finalna verzija i kad bude bilo omoguceno ukljucivanje AA opcije pod Vistom. Kolika ce tada biti razlika izmedju verzija sa 320 i 640Mb u recimo 1680x1050? ;) Vec sada sam primetio ogromnu razliku u STALKER-u i u FEAR-u (presao sam sa karte sa 320Mb na kartu sa 640Mb) u gore navedenoj rezoluciji sa ukljucenim 4xAA..
 
Videcemo kad se pojavi finalna verzija i kad bude bilo omoguceno ukljucivanje AA opcije pod Vistom. Kolika ce tada biti razlika izmedju verzija sa 320 i 640Mb u recimo 1680x1050? ;) Vec sada sam primetio ogromnu razliku u STALKER-u i u FEAR-u (presao sam sa karte sa 320Mb na kartu sa 640Mb) u gore navedenoj rezoluciji sa ukljucenim 4xAA..

Slazem se sa tvojom konstatacijom, ali 8800GTS sa 320MB je namenjena za 1280x1024 rezoluciju gde 320Mb ne predstavlja usko grlo. Za wide monitore ipak je minimum 512MB VRAM-a za ugodno igranje u visokim rezolucijama naravno + AA i AF.
 
Izgleda da se HD2900XT dobro nosi sa dosta skupljim GTX-om. Doduse, testirali su na pocetku demoa, dobro bi bilo da je tako i kasnije :)

results.jpg
 
Priznajem, za svoju cenu, 2900 se dobro pokazuje. Jedino sto su ATIju i posle 5 godina drajveri i dalje ko sklepani u ciganskoj kovacnici, a pride je majstor malo popio...
 
Znaci 2900XT sa sklepanim drajverima je vrlo konkurentan OCovanom 8800GTX-u u Unreal 3 engine-u.Lepa vest.
 
Lepo, lepo.
Drago mi je za ati, a josh vishe mi je drago shto se za manje para moze igrati sasvim fino jedna ovakva igra.
A bilo je sklepavanja drivera i od strane nVidie, tako da...
 
Ma daj, driveri nikad nisu bili veci od 50MB, a ne jos veci za 100 veci pri svakom novom izbacivanju... Malo si ti to hiperbolisao :whip:
 
Ne vidim nikakvu razliku izmedju dx9 i dx10 ss-ova, sem u zahtevnosti :D
 
Nastavimo diskusiju ovde, kao sto je i zapoceta :)

Uporedi prvi post is navedene teme sa XS-a(thread starter je postovao screen-ove sa svoje masine,C2D e6600,Rade 2900XT 512MB,2GB rama).Ovaj lik je duplirao sve kao i thread starter i ima 2x veci fps od njega u svim scenama koje je postovao thread starter(in game grafika je isto podesena).Ubacene su sada i slike iz borbi,ostala razlika 2x.

BTW kazu da DX9 i DX10 skoro pa imaju istu sliku i fps(samo se voda i dim navodno "razlikuju")

Znam, citao sam taj thread od pocetka. Sad kad si spomenuo, video sam da su ubacene i screenovi iz borbi. I sve je to OK, nemam ja nista protiv toga da AMD masina bude brza :). Ako se zaista ispostavi da je R600 dobar za UE3 engine, to bi bilo odlicno za AMD. U tom slucaju, 'vidijini ce se buniti i tako u krug :).
Poz
 
Mislim da je "krivac" za dobre rezultate upravo Unreal 3 engine,koji je dobro napisan i optimizovan za sadasnji hardware.Posebno imajuci u vidu da ce taj engine da koriste i druge igre u godinama koje dolaze :).
 
Da, ali ako ga developeri nogama implementiraju u svoje igre, nece da valja. Ali, valjda se to nece desiti :)
 
Ma daj, driveri nikad nisu bili veci od 50MB, a ne jos veci za 100 veci pri svakom novom izbacivanju... Malo si ti to hiperbolisao :whip:

Priznajem, ali konstanti rast drajvera je jako smorna pojava. Da ne spominjem catalyst control centar, koji trazi dotnet i ima jaku zelju da se kolje oko overlaya i drugih stvari sa tv tunerom, da baguje skoro cistu masinu...
 
Da, prva dva minuta i 4 skrinshota iz igre su potpuno dovoljna za pun utisak o performansama igre na nekoj grafi. :) Ljudi sa firingsquada su barem frapsovali x puta u razlicitim delovima igre, a ne ko svi daju ta 4 skrinshota iz "introa" i konacan sud.
 
Nazad
Vrh Dno