Šta je novo?

Beocity problem ovih dana

lalas

Slavan
Učlanjen(a)
07.03.2006
Poruke
42
Poena
304
Jos od prekjuce 09.07 ne mogu da koristim Beocity ADSL uslugu. Telefon za rad sa krajnjim korisnicima je non stop zauzet. Nijedan Beocity sajt na domenima com, net i rs ne radi. Ako je neko bolje upoznat sa ovim, cenio bih komentar.

Pozdrav svima.
 
Negde sam pročitao da su se zamerili Telekomu, pa su im ovi odsekli kabl.
 
A Beocity je opet pokazao standardno visok nivo profesionalizma prema korisnicima ...
 
Bio bih zahvalan ako bi mogli da dobijemo informaciju gde ste to procitali.

Inace, mogu samo da potvrdim, problem postoji, nemam konekciju od prekjuce, 9. jula, telefon je stalno zauzet, nijedan domen ne radi.

Ne moram da ulazim u objasnjavanje koliko takva situacija moze napraviti problema. Njihov sam korisnik od 2006. godine, i uglavnom nije bilo vecih problema (ako ne racunam one koji su verovatno bili izazvani mojim tadasnjim neznanjem). Ono u cemu su bili najazurniji je bilo slanje popunjenih uplatnica za placanje racuna. Mislim da postoje alternativni nacini da budu azurni i u ovakvom slucaju, i obaveste svoje korisnike u cemu je stvar. Razumem, prvi dan, panika, itd, medjutim tece treci dan, ne vidim da ce im ovakav pristup sacuvati posao.
U vezi sa time, stvarno bi zeleo da saznam da li stvar ima veze sa Telekomom, jer, posto cu ocigledno biti primoran da promenim provajdera, ne bih zeleo da svoj novac dam nekome ko je bilo kako ucestvovao u ovakvoj situaciji.
 
Sajt se vratio, i sto je vaznije, takodje i net radi ponovo.

Sada bi bilo lepo dobiti nekakvu informaciju, sta se desilo, ko je kriv...
 
Upravo primio sledeci sms:

"Postovani, zbog obustave ADSL servisa, Beocity Vam preporucuje Orion telekom Internet usluge. Zadrzite postojecu opremu i surfujte! Pozovite Orion 0114100200"

Nelojalna konkurencija, ili bela zastava?

Na sajtu nista, osim:
"Formular za ispitivaje tehnickih
mogucnosti instalacije novih ADSL
prikljucka trenutno nije dostupan zbog
neodloznih radova na sistemu.
Molimo Vas da nas posetite ponovo uskoro."
 
Mejl od [email protected] via home.beocity.net


Postovani,

ovu postu ste dobili jer ste aktivni korisnik BeocityNet ADSL servisa.

Koristimo priliku da se jos jednom izvinimo zbog problema i nemogucnost
pristupa servisima od 09. jula u 16h do 11. jula u 14h. Period
neaktivnosti, svim korisnicima je kompenzovan produzenjem aktuelne
pretplate za pet (5) dana.

Neaktivnost je prouzrokovana problemima saradnje sa Telekom Srbija zbog
cega uskoro necemo vise biti u mogucnosti daljeg pruzanja Internet
usluga.

Obzirom da Beocity nije vise u mogucnosti da Vam pruzi ADSL Internet
uslugu, sa poverenjem Vam preporucujemo da ubuduce koristite Internet
usluge Orion telekoma.

Prelaskom u Orion telekom, pored prenosa aktuelne pretplate, uz potpisan
ugovor za dalje koriscenje nekog od njihovih servisa po izboru, dobijate
i 1 mesec gratis koriscenja ADSL Interneta. Opremu koju trenutno
koristite za pristup Internetu cete zadrzati i putem nje nesmetano
ostvarivati konekciju.

Za vise informacija pozovite sluzbu teleprodaje 011 4 100 200

Detaljnije o ponudi Orion telekoma - www.oriontelekom.rs
 
Ja sam dobio istu sms i e-mail poruku. Glasine o tome da je problem na relaciji Telekom - Beocity su se pokazale tacnima. S obzirom na to da mi sestomesecna pretplata istice ovih dana meni ne predstavlja poseban problem, mada mogu da zamislim kako je nekome ko je pre 15-tak dana uplatio za vise meseci. Bez ulaska u prirodu problema, mada se ona moze naslutiti, mogu da kazem da apsolutna sramota kako se ovakvi problemi prebijaju preko ledja krajnjih korisnika. Licno nemam pravo da se pozalim na usluge Beocity-ja za nekoliko godina koliko sam ih koristio i prilicno mi je zao sto nas napusta jos jedan solidan ISP. Sto se mene tice ja cu sigurno nastaviti da izbegavam drzavne mamute, bez obzira na mogucu razliku u ceni.
 
Proverena info iz Beocity: sve pretplate će biti prenete kod Oriona i niko neće izgubiti ono što je platio.
 
... jedan solidan ISP...
Beocity nikad nije bio solidan vec samo iskren ISP posto je javno priznavao posedovanje i koriscenje Cisco SCE. A nema ni I od ISP, jer je imao znatno skuplje ADSL pakete nefiltriranog saobracaja, ADSL P2P Flat 16 po ceni od 5999 rsd naspram ADSL Flat 16 bez ugovora po ceni od 2827 rsd.
 
Kada imas gotovo neprekidan servis nekoliko godina kao u mom slucaju, koji kosta priblizno kao i kod drugih provajdera, i kada ti techsupport pomogne da resis jedini problem koji imas u relativno kratkom roku, onda se to zove solidan servis. Mene ne interesuje p2p, ja sam bio upoznat sa limitacijama od samog pocetka. S druge strane ne postoji usluga niti roba oko koje postoji apsolutna saglasnost oko kvaliteta. Ako ti se ne svidja a ti promenis provajdera.
 
Svi koji su potpisali ugovor sa Beocity-jem nista ih vise ne obavezuje, ako se ovaj ISP gasi, jer niko ov vas nije potpisao nikakav ugovor sa Orionom, tako da, ako je neko uplatio za vise meseci unapred bice mu vracen novac, a ako neko ne zeli da ode kod Orionane mora sa njima nista da potpise.
BTW, zao mi je svakog ISP ili bilo koje firme koja se gasi, ne zbog onih koji ih vode vec zbog radnika koji ce najverovatnije biti na ulici...jeb.
 
http://www.elitesecurity.org/p3137810

citiram
Beocity je ugašen pre dva dana jer već poslednje tri godine ne plaća račune za svoje ADSL korisnike Telekomu.
Ponovo su uključeni jer su čvrsto obećali da će sada platiti dugovanja.
Na žalost takva je istina.
Beocity korisinici se još uvek vode kod Beocity-a, a ko želi da pređe na nekog drugog provajdera treba od njih da zatraži MiK kod i to uradi. Oni savetuju Orion, ali oni korisnici mogu da biraju koga kod da im je interesantan. ;)


Ako je za verovati porukama na forumima :)
Je li neko od nas smrtnika uspeo da duguje telekomu tri godine a da se ne opece? Sve je ovde moguce, ali tri godine...
 
Ja sam danas prešao na Orion. Priznali su mi sve plaćene dane i dodatnih 5 kako je stajalo u jednoj e-mail poruci. Nastavljam da koristim opremu koju sam dobio od Beocity-ja. Službenica na šalteru mi je rekla da ništa ne mora da se podešava na ruteru. Meni to deluje malo neobično ali ostaje da se vidi.
 
Orion koristi drugi realm za autentifikovanje tako da ces morati da prepodesis username i password na ono sto si dobio od njih.
 
Hvala Kunja, vec sam upozonat sa parametrima, jedino sto kada podesim username sa Orionovim realmom stvar ne radi. Sa starom vrednoscu ADSL je jos uvek funkcionalan.
 
Zovi Orion odmah da to provere jer se ocigledno i dalje autentifikujes na BC radius a kad ih secnu ostaces bez neta.
 
Ja u firmi koristim njihov ADSL vec godinama bez nekih vecih problema, cak nam se i domen sa mail serverom kod njih hostuje.

Tri dana nemati internet i moze nekako da se premosti i da se progleda kroz prste (mada je u poslovnom svetu ovo isto vecnost), ali tri dana mejlovi da ne rade, a i danas se svaka druga poruka odbija od posiljaoca - to je vec samoubistvo za ISP. Da ne pominjem sto je podrska uvek nedostupna kad je neki problem bio u pitanju.

Mi smo konkretno samo zbog glupe igrarije sa mejlovima imali gaf u protekla dva dana gde smo izgubili posao sa zaradom od 5 cifara strane valute. To se u biznisu ne oprasta i sa generickim izvinjenjem od provajdera mozemo samo pedu da obrisemo.

Zao mi je svake manje firme koja se ugasi kad je pojede velika riba, ali posle ovoga i da je sve opet u redu sa linkom - 90% korisnika bi napravilo migraciju ka drugom ISPu.
 
@Srga

Sada ste nazalost na bolan nacin naucili lekciju....
Ako se radi posao gde je dostupnost prioritet ( svaki minut je vazan ),onda obavezno treba imati rezervnu opciju - bar 2 broja telefona i dve e-mail adrese i sve lepo uz napomenu da ako dodje do tehnickih smetnji da se komunikacija preusmerava na alternativni broj ili e-mail.
 
Srga, to može teoretski da se desi sa bilo kojim provajderom koji dođe u konflikt interesa sa Telekomom, nebitno ko je kriv. To se ne može unapred znati. Ne verujem ni da u ugovoru postoje osnovi za neke posebne pravne akcije. Na primer u mom aktuelnom ugovoru izričito stoji da nisu odgovorni u slučaju nedostatka kapaciteta ili prestanka pružanja usluge javne telekomunikacione mreže Telekoma Srbija. Čak i kada bi postojao pravni osnov, tuženi mora da ima novca ili robe da posle osuđujuće presude nadoknadi troškove suđenja i eventualnu štetu. A da ne govorim o izgubljenom vremenu. Koristiš servis prema njihovim pravilima a jedini mehanizam borbe protiv nepridržavanja pravila je pravni.

A dobro je i nešto naučiti u vezi redundantnosti servisa kao sto sasa022 rece. Nadam se da je tih 5 cifara bliže donjoj granici.
U zdravlje
 
Nije problem imati rezervni mail i tri alternative za internet i telefoniju u firmi, ili kad nesto crkne, pa u toku dana to popravis.
Problem je kad ocekujes da ce nesto da proradi u 12h kao sto ti ISP kaze, a ono proradi u 12h posle tri dana.

Redundatnost sistema je relativno prost pojam kada ti se firma nalazi na jednoj lokaciji, ali kad ti ne radi mail server tri dana koji koriste kolege u Rusiji, Italiji i Kipru onda je to malo veci problem.

Posao je propao sticajem nesrecnih okolnosti kojima je provajder samo kumovao jer je bila potrebna brza akcija/reakcija - ali ne moze covek da pobedi u sprint trci kad mu je neko tog jutra pucao u noge...

Od tuzenja provajdera za izgubljenu dobit nema nista naravno, ipak je ovo Srbija gde je odgovornost strani pojam.

Inace mejlovi danas ne prolaze ka svim lokacijama, sa pola njih se vracaju poruke sa porukom da je IP bleklistovan, zovem celo jutro da trazim authorizacioni kod za preseljenje domena, ali naravno ne mogu da dobijem nikoga.

Svaka dalja prica je suvisna.
 
Toliki prekid je u ovom slučaju permanentan.
 
http://www.beocity.net/

Timeline znacajnih dogadjaja:

- mart 2005. poceo sa radom BeocityNet ADSL servis.
- jun 2006. BeocityNet ADSL servis ostvaruje znacajne rezultate i market-share od blizu 10% trzista u Srbiji.
- jul-dec 2006. Telekom Srbija priprema teren za ulazak u maloprodaju ADSL servisa obstruirajuci dalji razvoj provajdera/veleprodaje kradjom korisnika*.
- 2007-2008. pljacka Telekoma Srbija dostize vrhunac.
- 2009. Situacija pocinje da se popravlja, ali repovi posledica prethodnih par godina pljacke se ne ispravljaju.
- 2010. Dalje poboljsanje uslova, ipak nedovoljno jer Telekom Srbija nastavlja sa zloupotrebom dominantnog polozaja.
- 2011. Provajderi/veleprodaja gube do 20% korisnicke baze. U isto vreme maloprodaja Telekoma Srbija nastavlja rast i povecava korisnicku bazu upravo na racun gubitaka provajdera.
- mart 2012. Komisija za zastitu konkurencije pokrece postupak radi utvrdjivanja zloupotrebe dominantnog polozaja Telekom Srbija: ClicketiKlik 1 ovde... ClicketiKlik 2 ovde.. ClicketiKlik 3 ovde... ClicketiKlik 4 ovde...
Telekom Srbija preti da ce "oni koji budu odgovarali na upitnik snositi posledice". Formiranjem Komisije konacno se stvaraju uslovi i da podsetimo na pljacku zbog koje trpimo ogromnu stetu.
- april 2012. Sudski vestaci utvrdjuju da je Beocity - nevezano od zloupotrebe monopolskog polozaja Telekom Srbija, a samo kao posledica kradje i krsenja ugovornih obaveza Telekoma Srbije, pretrpeo stetu od preko pola miliona EUR**. Visina stete raste u slucaju pozitivnog rezultata istrage Komisije za zastitu konkurencije.
- maj 2012. Pokrecemo tuzbu protiv Telekoma Srbija za naplatu stete.
- 21. jun, Telekom Srbija postavlja nove uslove, ignorise tuzbu i visinu iznosa parnicnog postupka za koji je zakazano rociste.
- 06. jul, Telekom Srbija obavestava da planira gasenje svih Beocity linkova u ponedeljak 09. jula. Stupamo u kontakt sa reprezentativnim uzorkom korisnicke baze obavestavajuci ih u vezi najavljenih iskljucenja.
- 07-08. jul, Na zahtev korisnika generisemo Migracione Kodove (MIK) tako da u slucaju gasenja linkova, korisnici mogu preci kod drugog provajdera po izboru.
- 09. jul, Obavestavamo Ratel o namerama Telekom Srbija i apelujemo da preduzmu mere zastite od najavljenih iskljucenja linkova upucujuci ih u detalje parnicnog postupka. Samo nekoliko sati nakon predaje dopisa Ratelu, Telekom Srbija gasi sve Beocity linkove. Od Ratela nema odgovora. Kod Telekoma Srbija trazimo hitan sastanak da bi ustanovili na koji nacin zbrinuti korisnicku bazu jer necemo odustati od tuzbe.
- 10. jul u 09h, U cilju vracanja korisnicke baze on-line, Telekomu Srbija nudimo momentalno i bezuslovno preuzimanje svih korisnika. Odgovaraju da "nisu zainteresovani za potrebe korisnika i da mogu da ih otmu kada pozele, ali i da svejedno takva operacija kod njih traje najmanje mesec dana". WTF?
- 10. jul u 10h, odlazeci sa sastanka u Telekomu Srbija, odmah kontaktiramo druge provajdere, objasnjavamo situaciju i obavestavamo da cemo u cilju zastite integriteta korisnika preporuciti njihove ADSL usluge tako da svoje ugovore i pretplate korisnici mogu preneti kod njih koriscenjem MIKa kako i dalje ne bi ostali bez pristupa Internetu. Zainteresovanim korisnicima pocinje izdavanje MIKova.
- 11. jul, 46 sati nakon gasenja, Telekom Srbija reaktivira Beocity linkove - sa zakasnjenjem od istih tih 46 sati jer je vec iseljena 1/3 korisnicke baze i vise ne postoje mogucnosti vracanja na prethodno stanje. Logicno, trazicemo pravni savet i na ovu temu a onda pokrenuti postupak za realniji, veci i objektivan iznos nanete stete. Jer kao sto smo prethodno apelovali Ratelu, gasenjem Beocity linkova ne ostaju samo korisnici bez Interneta, vec i Beocity bez osnovne delatnost. Mozda, da nije toliko brige u Telekomu Srbija u toku promene vlasti, setili bi se i svoje osnovne deltanosti - brige o korisnicima. U sta su upravo preimenovali sluzbe veleprodaje. Valjda da od silne brige ne zaborave da ugase sve one sa kojima su u sporu po nekom osnovu. Doduse, iskreno na sastanku prethodnog dana objasnjavaju, "da kada tuzis Telekom Srbija, prvo ide gasenje a lako ce sve platiti ako izgube".
- 12. jul, Telekom Srbija pocinje distribuciju listinga BeocityNet ADSL korisnicke baze sebi bliskim provajderima (glupo i naopako jer prisiljeni, mi svoje korisnike - na nasu zalost, distribuiramo bilo kom provajderu, kako sa MIKom korisnik bira svog buduceg provajdera u odnosu na ponudu, po svojoj zelji i prema potrebama), verovatno u cilju neke virtuelne onanije, obstruirajuci MIKgracije aktuelnih pretplata korisnika kod provajdera koji takve uslove prihvataju. Moracemo i za to onda da se posavetujemo sa pravnom sluzbom - i barem za njih ostaje dovoljno posla u narednom periodu.
- 17. jul, Beocity serverska infrastruktura iseljena je u Telenor Data Centar*** sa cime svi BeocityNet Web Hosting servisi nastavljaju normalno da funkcionisu tako da i @beocity.net adrese ostaju dostupne korisnicima ADSL servisa i ostace aktivne za sve korisnike do isteka prenetih pretplata, odnosno ugovora kod preporucenih provajdera.
- 11-20. jul, MIKgracija korisnika se privodi kraju. Vecina korisnika je preuzela MIKove ili elektronski potvrdila realizaciju prenosa pretplate i ADSL porta na preporucene provajdere****.
- Jul 2012. Prestao sa radom BeocityNet ADSL servis.
Prestao sa radom BeocityNet ADSL servis I dalje nema odgovora Ratela.

* never mind sto Telekom namece nenormalne uslove zloupotrebom monopolskog polozaja, ali ajde dobro, ugovori su bili na stolu po principu uzmi ili ostavi tako da pre formiraja Komisije koja istrazuje zloupotrebe Monopolskog polozaja Telekom Srbija, do pocetka 2012, dostojanstveno trpimo takvu stetu. Ali nikada nismo odustali od naplate stete nastale pljackom.

** odnosi se na fizicku stetu nastalu pljackom u periodu 2006-2008. U odnosu na Beocity market-share u navedenom periodu, navedena steta cini 10% ukupne stete koju Telekom proizvodi tada svim provajderima. Upravo to objasnjavaju kao "pandorinu kutiju problema koji bi se pojavili prihvatanjem odgovornost" i mada prihvataju cinjenice. Kao da je 5M ukradenih evrica fizicke stete provajderima nesto sto bi ih mnogo zabolelo, ali i da je tako, ako je pljacka, valjda je red da se ukradeno vrati i plati? Kada sve cime mogu da se pohvale u kontekstu veleprodaje su statisticke greske obima posla provajdera u odnosu na Telekom maloprodaju.

*** Zahvaljujemo se Hostesama EUnet Hosting servisa za pomoc i dobar izbor (sto potvrdjuje da nismo dzabe zajedno krecili pet godina u Beocity Shopu od 1998.) Tier3 Data Centra za smestaj na sigurno BeocityNet serverske infrastrukture u cilju zastite od Telekom Srbija makaza.

**** Zahvaljujemo se sluzbi tehnicke podrske i prodaje Orion telekoma na pomoci u obradi najveceg broja takvih zahteva.

Za sve navedeno gore, dostupna je dokumentacija na uvid bilo kojoj zainteresovanoj strani.

Zahvaljujemo se korisnicima na poverenju i dugogodisnjoj saradnji. Uveravamo Vas da smo ucinili sve u nasoj moci da nastala situacija za Vas bude sto bezbolnija i uz sto manje downtime-a - ali sila boga ne moli.

Zahvaljujemo se i svim pojedincima i operativi u Telekomu sa kojima smo imali odlicnu i profesonalnu saradnju poslednjih 10tak godina. Mnogi cesto radili i vise od svojih nadleznosti, verovatno svesni cemu smo sve bili izlozeni u Monopolskom okruzenju sistema Telekom Srbija.

Nadamo se da ce Vam kod prijatelja i kolega u preporucenim operaterima, Internet iskustvo biti jos bolje.

Svim korisnicima zelimo dobre i stabilne Internet veze.

BeocityNet ADSL, 22. Jul 2012.
 
Poslednja izmena:
Bolje da si past-ovao ceo tekst nego link, nece ljudi znati zasto im dajes samo link.

Da pojasnimo Beocity iznosi svoju stranu price sa navodjenjem datuma i dokumenata.

Dosta je nejasan deo oko tuzbe sa kradjom i marketsharom.

Trebali su da okace dokumente sa tekstom tuzbe ovako je malo neozbiljno.

Takodje su trebali da postave dokument vestaka da se vidi ko je vestak i kako je utvrdio situaciju.
 
Nazad
Vrh Dno