Šta je novo?

Beauty of your car-NFSU...

vezano za japance,skupe delove i slabu limariju,meni je "prodata" sledeca prica:

delovi su skupi jer se 5 puta manje kvare nego delovi ostalih proizvodjaca
limarija je slaba da bi sto bolje amortizovala udar pri sudaru(tj guzva se tako da sto manje strada unutrasnjost i vozac)

da?ne?fora?

btw evo sta bi ja voleo da vozim(eh ti snovi :))
 
driver je napisao(la):
...



NSX sa 280ks kida M3 ko da ovaj stoji u mestu ;) pa onda RX7, ista stvar...Inache, ne znam zashto mora da bude atmosferac ? Fabrichka Supra, Skyline, GT3000, Evo6/7 ce svi razbiti M3 za duplo manje pare...Ti ne razumesh da japanci ne moraju da imaju toliko konja da bi bili jachi od nemca...
Pogledaj S2000....kazi mi bilo kog evropljanina od 2.0l koji moze da ga dobije ? ili koji evropljanin dobija CRXa 1.6 vtec star 15 godina ? i dan danas ne postoji...Kazi mi jedan nemachki 'do jaja' sportski auto koji ima ispod 2.0l i to se kod njih rachuna kao mala kubikaza...Golf bre mora da ima 3000ccm da bi se uopshte vazio kao sportski, a S2000 ce ga otkinuti sa vecom tezinom i manjom kubikazom za trecinu...a i cenom :)

Shto se tiche paljenja, ne vidim ja koja je prednost i svemirskog paljenja ako to 'zaostalo' kao shto kazesh, radi bolje :)

Ako ti mislish da je M3 neki ozbiljan sportski auto, onda si stvarno promashio temu...to je samo obichan putnichki auto sa puno kubika, max obrtnim momentom na malom broju obrtaja kao svaki traktor, najgori moguci izbor prenosa pogona na tochkove, jer drugachije nemci i ne znaju da naprave...

svaki auto koji si nabrojao ima nadpunjenje u vidu turba ili kompresora...
to treba dosta da kaze o proizvodjacu,a ni jedan od kola koji si nabrojao ne bi otkinuo M-a,pa taj auto bi morao da ide ispod 3s da bi malcice bezao M-u,onda ti lepo ta turbo-japanska vozila poredi sa Alpinom a.k.a BMW+turbo :mrgreen: ,M je jedini auto na planeti koji sa atmosferskim je sa atmosferskim motorom 10s vozilo :beat:

tog CRX-a V-tec-a starog 15 godina izuje bmw2002 turbo(fabricki,ne doradjen) starog skoro 40 godina i to kako oces(u rikverc :mrgreen: ) a o e30 M3 da ne pricam(isto je cetvrtak kao i CRX samo ima 200 kubika vise).

izgleda da se nisi vozio u M3 e46 kada pricas da to nije sportski auto :boom: .
sa tiptronic menjacem i onim malim F1 start dugmetom na rucici ide do 100 za malcice vise od 3 sekunde(ma zbog loseg prenosa,bilo bi i manje da je bolji :d )....
nemoj mi pricati o Golfu,ne gotovim ja VW...

za s2000 majka je alpina b50 :mrgreen: ,2.0l 350ks :beat:

ja lepo napisao da odemo na pice da da prekinemo ovaj offtopic :mrgreen: posto vidim da mozemo do sledece godine ovako,mada bi bilo bolje da posle kruga na uscu odemo na pice,ali jedino sto bi ti onda pricao je da ti nije bio dan :d ili da auto nije Ok :mrgreen:
 
Razočaravaš me hobite koliko gluposti lupaš...
Izbegavaš temu i izvrćeš činjenice, još ni jedan konkretan argument nisi dao. Muka mi je više od ovih nemačkih utopista...
 
M3 ide malo preko 3 sekunde ? :D:D:D:D

Hobite, aj sedi dole, 2- :)

Koji atmosferski nemac od 2.0l moze da pokida S2000 ? Koji 1.6 nemac moze da pokida CRX 1.6 vtec ? koji 3.2l atmosferac iz nemachke kida NSXa ? :) brate, imam 5Gb filmova raznih testiranja i kidanja u svim kombinacijama, pa i na krugu M3 e46 nema shanse protiv mnogo slabijih japanaca...

Ajde stvarno da se nadjemo ja ti i bane (i povedesh nekog nemca :)), pa da vam objasnimo neke stvari :)
 
driver je napisao(la):
Koji 1.6 nemac moze da pokida CRX 1.6 vtec ?

Honde su haos cheers ...Narocito CRX 1.6 VTEC..... Mada mi se svideo i Legend, jedino sto je imao f***-ing automatski menjac... A najjaca fora mi je bila kad sam seo u Prelude koji je imao upravljanje na svim tockovima...koja je to fora :beat:
 
Ta stara Honda legend je bila najvishe namenjena za Americhko trzishte, veliki modeli su se samo tamo izvoziili...Trzishte za Japance se u Evropi otvorilo tek pre 15ak godina i uvozili su se sve manji modeli....ove nove postoje u svim kombinacijama...A ovo za prelude je naravno dobra fora, voleo bih da mi hobit kaze koji nemac to ima i koje je klase :)
 
driver je napisao(la):
Ta stara Honda legend je bila najvishe namenjena za Americhko trzishte, veliki modeli su se samo tamo izvoziili...Trzishte za Japance se u Evropi otvorilo tek pre 15ak godina i uvozili su se sve manji modeli....ove nove postoje u svim kombinacijama...A ovo za prelude je naravno dobra fora, voleo bih da mi hobit kaze koji nemac to ima i koje je klase :)

Nije bas stara...'97 Mislim da se dve voze po NS-u... ;)
 
Pa to je onda za Americhko trzishte :)
 
Smeo bi da se zakunem da bi u tom slucaju bila Acura Legend.....
 
To je onda za babe sa evropskog trzishta :D
 
PINHEAD je napisao(la):
vezano za japance,skupe delove i slabu limariju,meni je "prodata" sledeca prica:

delovi su skupi jer se 5 puta manje kvare nego delovi ostalih proizvodjaca

Delovi nisu skupi za japance, nego su skupi i odnosu na one nemce koji se kod nas voze, pa ima turskih delova na kilo...U Nemachkoj delovi za japance i nemce koshtaju isto, shto automatski znachi da su japanski delovi jeftiniji, kod nas je to izopacheno kao i sve ostalo u vezi automobila...A shto se tiche kvarenja, vozio sam nekoliko japanaca starih izmedju 2 i 10 godina, i svi su bili u fazonu zamene delova koji se habaju, homokinetichki zglobovi, plochice, lamela....cena za te delove je ista kao i za sve ostale nemce kada kupish original deo...CRX mi je bio najstariji auto koji sam imao, za 3 godine koliko sam ga vozio, zamenio sam mu plochice, ulje, filtere i lamelu sa korpom...Ostatak vremena sam otvarao haubu da se divim ;)

limarija je slaba da bi sto bolje amortizovala udar pri sudaru(tj guzva se tako da sto manje strada unutrasnjost i vozac)

Limarija uopshte nije slaba, nego je bash to shto si rekao...Napravljena je prorachunato tako da je najelastichnija a najbolja za chuvanje unutrashnjosti kabine...I Lada ima lim od pola santimetra, shto ne znachi da je elastichna i sigurna :)
 
Ne dirajte Lajku! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
E,mislim,stvarno...

Nije da se razumem u automobile kao vi,ali,jednostavno...Hobite,stvarno..........Kako mozes toliko da volis BMW?Znam ja da su ukusi razliciti,i da Ce se ljudi uvek klati,ko je bolji,BMW ili Mercedes.Ali,uporedi samo (Osnovnu) cenu njihovih najboljih automobila,sedmice i slona.Nisam bas 100% siguran,ali mislim da je 7 oko 60.000 evrica,dok za slona moras da dodas jos 30.000 preko te cene...Nema smisla da ih uporedjujemo...Kada vec pricas o Alpina-i,mogao si da spomenes i AMG,Brabus...i ostale tunere.Ma nema veze
Nije mi to bila poenta :mrgreen:
A sta mislite o Honda Accord-u S typeR??? :boom:
2.4L
190KS
24.000 E
Koji Evropljanin mu je konkurentan?
Poz
 
morao sam da se umesam

Mislim da malo pricate napamet obojca :mrgreen:
Ja cu samo izneti svoje misljenje - i japanska i nemacka vozila su TOP u svetu i oko ovoga bez komentara...
ko je imao kakvu tehnologiju i ko je prvi uradio ovo a ko ono nema svrhe razglabati ( to neznaju ni oni sami)
elem -
Honda NSX ima atmosferski motor bez turbo punjaca 3200cc i 280hp
RX7 ima vankelov motor od 1300cc sa turbo punjacem i 280hp
Mitsubishi EVO7 ima 2000cc inline4 sa turbom i 280hp
primecujete da svi imaju isto "konja" - to nije zato sto japanci nemogu da naprave jaci auto - jednostavno su takva sigurnosna pravila tamo da auto nesme da ima vise od 280hp kad izadje iz fabrike - zbog bezbednosti
nissan skyline ima inline6 i 280hp - mada kazu da taj motor ima toliki potencijal da su oni morali da rade razne restrikcije da bi umanjili njegovu snagu - pa na kraju opet kazu da kad izadje iz fabrike ima oko 300-320hp
toliko za sada o japancima
BMW m3 ima inline6 atmosferski motor sa 343hp - ne ubrzava za 3sec - vec nesto ispod 5sec (oko 4,6 koliko znam)
i koliko znam alpina ne ugradjuje turbo u BMW - to je samo specijalna fabrika koja doradjuje BMW - i vecinom su to kozmeticke izmene (specijalni enterijer od perverzne koze)

e sada posle svega ovoga reci da su jedni ili drugi krsevi je cisto neznanje - BMW nepravi turbo motore zato sto je njegov razvojni put otisao na tu stranu (inline6 motori) i on privlaci svoje kupce na taj nacin
BMW ima kubikazu od 3200cc zato sto generalno za atmosferske motore treba "kubikaza" da bi bilo i snage - takva je koncepcija tih motora
Japanskim turbo masinama ne treba tolika kubikaza - jer ti manje vise nije bitna za snagu motora (setimo se cuvenih F1 motora iz '8* sa 1500cc i 1500hp!!!)

Mi na kraju mozemo samo da PRDIMO...i japanska i nemacka kola su top ponuda u svetu, a mi nastavimo da teramo nase krseve po ovoj usranoj zemlji....
 
evo moja dva ... ne zamerite mi na jednostavnosti ... a ni na pezhou ... profesionalna deformacija iz coolin mcrea ... vozim samo mala kola :D
 
Japanski motori nemaju turbo jer imaju manje snage, nego da bi se za najbolje pare dobio najjachi moguci motor...Pa svaki atmosferac japanski ima vishe konja od nemca, zashto bi im trebao turbo....I zashto M3 mora da ima 3.2l ? Nije zato shto to znachi snagu, nego zato shto je to putnichki auto, a na kraju, staviti jak motor u putnichki auto, ne znachi automatski da je taj auto sportski...pogledaj Golfa VR6 koji je bulja....S2000 sa 2.0l i 250ks ide isto kao taj M3 recimo, a pogledaj koliko je slabiji..Zato se on vrti na vishe nego pola nemachkih motorcikala..Shto se tiche ubrzanja M3, to nije ispod 5, nego ispod 6 sekundi...oko 5.7...M5 ima 5.2, dok NSX ima 4.8 sec...I ne znam da li si meni rekao da pricham napamet, jer tachno znam shta pricham...

Inache, nisi pomenio da Skyline ima 2.5l, mozda to nisi znao :)
Shto se tiche onih konjaza, 280 pishe na papiru, to ide i do 100ks preko, jer kako bi inache objasnio da NSX kida F355 koji ima 100ks vishe i ko zna koliko ccm vishe, a konstrukcija im je slichna...

Na kraju, velika je razlika izmedju politike Japanske i Nemachke autoindustrije...Japanci kada prave auto, oni ga prave da uz shto manje modifikacija imash auto za trke...Nemci idu potpuno drugom logikom, jachina motora ima je ostala od pre 20 godina, prave pola dizel motora...Jedini nemachki sportski auto je Porsche, ali i on opet zaostaje za Japancima iz te klase, da cenu ne gledamo uopshte....Jedinostavno, ko hoce sportski auto, a pogotovo da ga budzi, nema uopshte dileme shta treba uzeti....
 
i kako ja sada ja propratim sve sto je pisano...ccc...

cek,cek sacu ja....
 
driver je napisao(la):
M3 ide malo preko 3 sekunde ? DDDD

Hobite, aj sedi dole, 2- )

Koji atmosferski nemac od 2.0l moze da pokida S2000 ? Koji 1.6 nemac moze da pokida CRX 1.6 vtec ? koji 3.2l atmosferac iz nemachke kida NSXa ? ) brate, imam 5Gb filmova raznih testiranja i kidanja u svim kombinacijama, pa i na krugu M3 e46 nema shanse protiv mnogo slabijih japanaca...

Ajde stvarno da se nadjemo ja ti i bane (i povedesh nekog nemca )), pa da vam objasnimo neke stvari )

cek bre za ono da m3 ide 100 za malo vise od 3s je tacno,mislim da sam napisao vectiptronic,F1 start...
nazalost nemci imaju jako malo automobila sa malim motorima a da valjaju nesto...
ja jednostavno ne vidim sansu da NSX moze da dobije M3(pa bar dok ne vidim,tvrdoglav sta ces mrgreen )

cisto da rascistimo 1. stvar,ne gotivim ja BMW,mislim volim njihove motore,jaki su,pouzdani,najmanje ulaganje za dorade ide u njih...
i ne gotivim svabe!!! kao ni Merc,VW....
 
PINHEAD je napisao(la):
vezano za japance,skupe delove ....

Sto se ovoga tice kod nas je malo poremeceno i zavisi od konkretnog modela... recimo Golf 2, za taj auto ima na svakoj trafici deo maltene, uz to mnogi delovi se prave u kini, turskoj isl i kostaju smesno malo, dosta jeftinije nego ekvivalent za zastavu, a o delovima za japnace je smesno i pricanti verovatno su i do 10 puta skuplji (nego za G2 isto godiste), ali ako odemo malo dalje na neku egzotiku ili recimo ford, audi, golf 3/4 tu je vec situacija malko drugacija iako i tu za potrosni materijal ima klonova... znaci sve zavisi koji se model posmatra.

Da li su oreginal delovi u rangu cena, ko zna verovatno jesu, ali cinjenica je da ovde imate izbor... i klonova i da je odrzavanje jeftino kolko moze biti u nasim uslovima zato su i nemci popularni tolko... malo ko razmislja o vrhunskim performansama ili modovanju. Da nasi ljudi imaju vise para sigurno bi kupavali vise i egzoticnije modele, evo juce pogledam u General Zdanovoj Subaru Imprza lepa plava spojiler nabuzena malo kad ono Zagreb registracija...
 
Re: E,mislim,stvarno...

Avijon je napisao(la):
Nije da se razumem u automobile kao vi,ali,jednostavno...Hobite,stvarno..........Kako mozes toliko da volis BMW?Znam ja da su ukusi razliciti,i da Ce se ljudi uvek klati,ko je bolji,BMW ili Mercedes.Ali,uporedi samo (Osnovnu) cenu njihovih najboljih automobila,sedmice i slona.Nisam bas 100% siguran,ali mislim da je 7 oko 60.000 evrica,dok za slona moras da dodas jos 30.000 preko te cene...Nema smisla da ih uporedjujemo...Kada vec pricas o Alpina-i,mogao si da spomenes i AMG,Brabus...i ostale tunere.Ma nema veze
Nije mi to bila poenta mrgreen

pa ne mozes porediti babe i zabe(BMW-Merc)...
AMG je kanta dorada,jer da bi prisli M-u moraju da ugradjuju kompresor pa to vise nije atmosferski motor...
Brabus igra na kartu smanjenja kompresionog prostora sto je skroz ok,ali to moze covek da uradi sam,lepo naruci "mahle" klipove,odnese glavu na obradu I specijale i ima brabus doradu...
 
Re: morao sam da se umesam

Tom je napisao(la):
Mislim da malo pricate napamet obojca mrgreen
i koliko znam alpina ne ugradjuje turbo u BMW - to je samo specijalna fabrika koja doradjuje BMW - i vecinom su to kozmeticke izmene (specijalni enterijer od perverzne koze)....

Alpina radi kozmetiku? idi pogledaj sta i kako oni rade...

Tom je napisao(la):
Japanskim turbo masinama ne treba tolika kubikaza - jer ti manje vise nije bitna za snagu motora (setimo se cuvenih F1 motora iz '8* sa 1500cc i 1500hp!!!)....

a sta su japanci jedini???
molim te pa u formuli se terao najvise M10 motor(iz 2002) kojem je smanjivana kubikaza na 1400 kubika a teran je na 1200-1500 konja!!!

Mi na kraju mozemo samo da PRDIMO...i japanska i nemacka kola su top ponuda u svetu, a mi nastavimo da teramo nase krseve po ovoj usranoj zemlji....[/quote]

cheers (D)
 
Bane® je napisao(la):
Razočaravaš me hobite koliko gluposti lupaš...
Izbegavaš temu i izvrćeš činjenice, još ni jedan konkretan argument nisi dao. Muka mi je više od ovih nemačkih utopista...

nisam?
jeb*ga...
 
drajveru ko trenutno vodi u GT sampionatu ?
 
Mali HoBiT je napisao(la):
...



nisam?
jeb*ga...
Ne, rekao si da CRX kida neki tamo unikat od pre 40 godina koji je sigurno makar 20x skuplji(jer ih ima još par verovatno po muzejima) i da S2000(koji ima verovatno najsavremeniji 2000cc motor današnjice) kida neka alpina za koju stvarno nikada nisam čuo, a ni google očigledno nije čuo za nju, ali koja svakako nije automobil sa proizvodne trake i koju ne možeš da kupiš svaki dan. Btw na kolko se to motor vrti ako ima 350ks na 1bar, trebalo bi bar 13000rpm?
LM, ja ovde pričam o fabričkim automobilima, jedno je sigurno, alpina bi mnogo vise konja pravila kad modovala honde nego BMW )...

BTW u GT šampionatu je sada zimska pauza koliko ja znam i isto tako koliko znam da se tamo voze samo ferrari i viper i porsche(a o njima ne pričamo ovde)?

Aj i nemojte da se ljutite kad vam neko širi vidike )...
 
evo jos samo ovoliko

hteo sam samo da napravim poentu da su kola i nemackih i japanskih proizvodjaca - jako dobra - i netreba biti kategorican po tom pitanju

M3 jeste sportski auto - i od njega malo vise je sportski M3 CSL - i to je j@beno dobar auto - Drajveru tu nema komenara

Alpina i Brabusi kostaju djavo i po - i znam da alpina radi dobrim delom kozmetiku (radi i motor ali koja je poenta da neko radi motor koji je BMW vec napravio savrsenog!!!!!!! To je ustvari i poenta Alpine - uvek si na trzistu imao model koji izlazi iz fabrike BMW koji je za pare koji bi dao za alpinu bio isto toliko dobar - samo sto u alpini mozes da biras da ti CAJGER bude od koze - to je alpina po mom misljenju

Sve u svemu i ja bi voleo da se okupimo pa da malo razglabamo - inace imam film u kome su na kruznoj stazi M3, S2000, Z350, Skyline - svi fabricki
rezultat na kraju:
Skyline ih je ponizio - poceo je sa zadnjeg mesta a posle 4 kruga je bio ispred 5s...
Z350 - ma koliko to suludo zvucalo na 2. mestu
M3 - na trecem
S2000 na cetvrtom (posle greske) - i da nije sve u konjazi ima neceg i u obrtnom to zaboravljate - S2000 ima mnogo konja ali ima i mali obrtni moment!!!
ajd cheers
 
Tome, kao shto si video na redline forumu, imam 5-6 Gb filmova u raznim kombinacijama, i svi pokazuju ono shto govorim...M3 moze da bude j*ebeno dobar auto, ali ne za trke....To je putnichki auto sa mnogo konja i nishta vishe...
Imam i ja taj film koji si pomenuo i kao shto si rekao, S2000 je posle M3 tek posle greshke, a M3 je u toj trci auto sa najvishe konja i KS i lakshi je od skyline-a)...Z350 je auto koji ce tek da razbija, jer po prvim testiranjima i on ima 'natprirodne mogucnosti' u odnosu na ono shto je na papiru....

@hobit: Imam kidanje NSX vs BMW M3 iz 93 (valjda je to E44, ne mogu da povatam te brojeve), i nsx ga na 1/4 milje jednostavno pokida ko zvechku (Imam tu istu kombinaciju sa josh 5 automobila i M3 je najgore proshao)...NSX je jachi i od fabrichkog Skyline-a, Supre, RX7, Porsche-a 4s, iako su svi oni sa turbinama, ali nije sve u tome, ima neshto i u balansu...Ipak je NSX savrshenstvo auto industrije, i ne koshta dzabe 100k evra a nema ni fabrichki kasetofon :)) Taj Bmw ima 320ks, dok NSX ima 280 i tezi je 50Kg...To je samo jedan primer, imam ih milion...Recimo CRX Vtec
koji kida VR6...O Skyline-u nabudzenom necu da pricham...Gore si rekao da je bmw najbolji za budzenje ? Pa shta mislish jel bilo koji BMW moze da ima 1360Ks sa 2.5l kao Skyline i to za pare neke M5ice schnizer :)

p.s. ne znam da li ste chuli za Walserovu Supru (ja i bane bacamo na istu:))...Ne znamo tachno koliko KS ima, ali ispod 800 sigurno ne....Ta supra kida sve zivo po USA, chak i Hayabusu fabrichku :) Ko hoce filmice.... :)
 
Bane® je napisao(la):
...

Ne, rekao si da CRX kida neki tamo unikat od pre 40 godina koji je sigurno makar 20x skuplji(jer ih ima još par verovatno po muzejima) i da S2000(koji ima verovatno najsavremeniji 2000cc motor današnjice) kida neka alpina za koju stvarno nikada nisam čuo, a ni google očigledno nije čuo za nju, ali koja svakako nije automobil sa proizvodne trake i koju ne možeš da kupiš svaki dan. Btw na kolko se to motor vrti ako ima 350ks na 1bar, trebalo bi bar 13000rpm?
LM, ja ovde pričam o fabričkim automobilima, jedno je sigurno, alpina bi mnogo vise konja pravila kad modovala honde nego BMW :)...

Aj i nemojte da se ljutite kad vam neko širi vidike :)...


BTW u GT šampionatu je sada zimska pauza koliko ja znam i isto tako koliko znam da se tamo voze samo ferrari i viper i porsche(a o njima ne pričamo ovde)?

pa bmw 2002 kida CRX-a,i to jos uvek nije muzejski primerak :D , za jedno 10 god. ce i biti,2002t ima 210+ ks-a,manje od 1000 kila...

da li bi alpina dobijala vise konja kod japanaca ? ne znam,video sam par motora od hondica,micubisija novije generacije i prva stvar koja ih ogranicava je alu. blok motora... sto znaci jedna detonacija i cao motor...

GT sampionat,americki,vozi se M,hsv,ford,mecka cini mi se,ista klasa,ja sam pratio neke 95-96 kada bmw dobijao sa turbo comonrail-dizelima sampionat,pa sam cisto pitao da znam sta se sada vozi...
 
Nazad
Vrh Dno