Šta je novo?

Battlefield: Bad Company 2 [Xbox 360 & PS3]

Izgleda će DLC ubrzo da se pojavi. Na bfbcs.com su već dodati novi pinovi (za ubistva novim ofarbanim oružjima) kao i insignie za po 100 ubistava sa ofarbanim oružjima.

Znači 4 nova pina, 4 insignie i verovatno će biti još 4 PSN trofeja ali za to je i patch potreban.

Pride VIP pack 3 je već najavljen, 2 postojeće mape samo dorađene za Squad rush i squad deathmatch (nelson bay).
 
Vec vidim Kimija kako razbija kasicu prasicu :)
 
Verovatno su se pitali Cveja i Kimi veceras ko stvara taj dim koji qrac :d Ja sam se malo igrao jer nisam do sad, i veoma je efektno kad napadas. Ili pospes ceo Mcom da se nista ne vidi, ili napravis distrakciju tako sto zadimis neko random mesto, i onda ovi misle da iza dima ima nas 10 :)
 
Konzolni patch 11. Maja \o/

Pored balansiranja naoruzanja stici ce i novi dedicated serveri :banana:
http://forums.electronicarts.co.uk/...fbc2-console-servers-coming.html#post14828044


Balans lista za pew-pew:
Kod:
Slightly increased the damage of the UZI at long range.
The AKs74u now has more felt recoil when aiming.
The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.
Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.
Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.
Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

Edit: plus jos izmena iz postojeceg/izaslog PC patcha ;)
 
Poslednja izmena:
Nista o M60? :) Raduje me jos (ili novi?) dedicated servera, mada ja od prvog dana nemam nikakvih problema sa lagom i slicno, kao da igram offline sa botovima..

I ne kapiram sta bi trebalo da im znaci ovo vracanje na staru slavu?
 
Poslednja izmena:
Nista o M60? :) Raduje me jos (ili novi?) dedicated servera, mada ja od prvog dana nemam nikakvih problema sa lagom i slicno, kao da igram offline sa botovima..
M60 je izmenjen u onom PC patchu, za koji sam rekao na kraju da ce takodje biti ukljucen u konzolno pače :wave:
 
Aha, ovo je dodatak.. Posto su AN94 malo poboljsali za taj PC patch, onda bi ovo "former glory" trebalo da znaci da to nece uraditi za konzolni, vec da ce ostati ovakav kakav je.. To me raduje, vec sam mislio kako ce sad svi klinci poceti da ga koriste jer su procitali "buffed" :)
 
Pa sta ce da rade medici 12 maja? :( :(
Ovo! :d
legion.jpg
 
Bas citam ovu temu, dakle u Utorak obaraju servere, i kad se serveri povrate ovaj balans za oruzje dolazi automatski sa njima, dakle nikakav patch nece morati da se skida.. Nisam znao da to moze tako (ne mo'z to bez kabla).
 
Gubim strpljenje sa ovim HC modom stvarno :) Ceo tim moze da nadje neko dobro mesto za cucanj, nezavisno od klase, i samo da slazu napadace, a ti ako ga nisi video dok si bio ziv, nemas pojma gde je.. ginem kao lud i uopste mi se to ne svidja, Killcam nije izmisljen da bi ti video kako je lep ubica, vec da bi otklonio mogucnost kampovanja.. nije realno, ali moras da igras pametnije, odnosno da se kreces non stop jer sad otprilike znaju gde si, a to dovodi do dosta zanimljvijih partija po meni..
 
U HC modu kada pogines, kamera se okrece u pravcu iz koga je dosao metak.....
 
Ma gde, to bas nisam primetio, eventualno se mozda malo pomeri tipa 5 stepeni levo/desno, nijednom nisam video da se nesto drasticno pomeri, za 180 stepeni ili tako nesto..
 
Poslusaj starca, pa proveri kada sledeci put budes igrao ;)
 
Ali u HC modu padaju ko muve, pogotovo ko dobro gadja. Mrzi kad nosim shotku i sa 2 m ga pogodim i ne pada, koliko je to realno ? :D
HC mod bi trebao da ima neku vrstu killcama, jer nekad stvarno ceo tim kampuje ko sesi najgore, poludim! Nije fora da ne mozes da koljes snajpa kad te ubije iz nekog zbuna.
Ja ne znam zasto, ali u zadnje vreme mi je K/D dosta bolji u HC modu, valjda zato sto su oruzja efikasnija. Ovaj obican Rush je nekad suludo brz.
Samo malo balansiranja u HC modu i eto savrsenog MP-a.
Mene pocinje da nervira sto prilazi ka nekim Mcom-ima previse uski, pa kad ceo tim kampuje ne moze bre proci. Pogledajte npr Port Valdez, predzadnji Mcomi, uzas, krene Apach i Bradly teror i nema sile da iko prodje. Mnogo tesko se skidaju helikopteri. Ja bi realno ogranicio municiju za vozila, koliko je realno da lik pola sata davi sve redom sa Apacem, katastrofa. Vadi iz dupeta rakete!

Sta je sa onim novim kostimima ? Ocu i ja te trofeje. :)
Valjda ce biti novih mapa za Rush, ove su ubile pomalo, znam svaku napamet.
 
Poslednja izmena:
Poslusaj starca, pa proveri kada sledeci put budes igrao ;)

To sto se tebi zavrti u glavi zbog precestog ginjenja, ne znaci da se to kamera okrenula :p Bas cu da obratim paznju, ali za sad nisam to primetio.. to donekle pomaze, ali opet slaba vajda od toga.. Ne znam sta imate protiv Killcama, jer zaista doprinosi dosta mastovitijem napucavanju jer stalno moras da menjas polozaj..

Inace slazem se sa uskim delovima mape, ne moraju biti vece, ali mora biti vise nacina da prodjes negde.. Zato su Laguna Presa i Arica najbolje mape..
 
Poslednja izmena:
Ok za perkove, mogli da smanje izbor.
Ali killcam mora da postoji inace igra postane camping raj. Nemam nista protiv kad me ubije neko na skill,a ne cuci u zbunu, ne vidim ga i rokne me.

Zamislite sta bi znacio neki podzemni prolaz, ili neki veci most, to bi bilo vrh.
Znam da je bila jedna extra mapa u Crysisu sa nekom pecinom, vrhunsko zezanje kad upalis cloack. :)
 
Poslednja izmena:
To sto se tebi zavrti u glavi zbog precestog ginjenja, ne znaci da se to kamera okrenula :p Bas cu da obratim paznju, ali za sad nisam to primetio.. to donekle pomaze, ali opet slaba vajda od toga..

okrece se kamera prema izvoru smrti :D .. ako je blizu mozes i da vidis onog ko te je ubio, ako je daleko dzabe ti sto ti pokaze brdo i sumu (ko da ja ne znam da je odatle :))
 
Poslednja izmena:
Pa to.. :) Sad ispade u HC-u bolje vidis gde je nego sa killcam-om.. I dalje tvrdim da je Killcam sjajna stvar, za zanimljivost partije, i manje nerviranje.. U igrama sa malim i skucenim mapama nema potrebe za tim, ali ovde mislim da treba.. mada zaista jedna od vrh stvari koje CoD ima, to je onaj 'replay' toga kako si zaginuo, sjajna stvar..
 
Poslednja izmena:
Pa ovaj matori sto gine stalno, pa mu postalo svejedno da li vidi ubicu ili ne :d
 
inace malopre na kakav bug smo naisli..

port valdez:
prvo smo drugar i ja pikali, prvu bazu napadamo ali tiketi umesto da nam se smanjuju se povecavaju. u trenutku kad nam se sinda prikljucio bili smo na 145, 146 tiketa :). kasnije se prikljucio i zmay pa smo odigrali do kraja i dobili na bug (jer nije moglo da nam nestane tiketa, iako smo na svakoj bazi potrosli bar duplo vise.

a prva dva lika u nasem timu su imali po preko 12k poena, dok smo sinda, zmay i ja bili odma posle njih i imali izmedju 3 i 4k. ocigledno su se oni negde ustekali i medjusobno ubijali i ozivljavali za poene. e sad, posto je poznato da ozivljavanje vraca tiket, a ako team kill ne smanjuje, jasno je zasto se nama uporno povecavalo :). to treba proveriti. izvinjavam se unapred nekom nasem koji mi se pojavi ispred nisana :D
 
Nazad
Vrh Dno