Kakav spray and pray, ok lakse ces ga ubiti ali prvo treba da ga vidis a ne da pucas u sve sto sija narandzasto ***. A i taj spray and pray izgleda vazi samo za ovu igru, u svakoj drugoj pucacini i u svakom logickom pogledu je 3, 4, 5 metaka realan broj za ubistvo.
Narandzasto je nebitno jer nisam spominjao taj 3d spotting, ali ionako kad ga vidis na blizinu, ti onda sprej u njega i on momentalno pada od 2 metka, sto dalje znaci sto manji "skill" za ubijanje za razliku od normal moda gde treba malo masteringa oruzjem da bi nekog savladao, pogotovo na vecim distancama. Spray i pray vazi i za druge igre i njihove HC modove, pogotovo u cod mw naslovima i nije to samo ovde eksluziva. Inace, ja ovde govorim iz pogleda balansa igre i igrivosti, a ne koliko je u realnom zivotu potrebno za neciju smrt.
Barem znam ako sam naceo neki tenk se helijem ili bilo cim drugim da pri sledecem napadu nece magicno da mu se oporavi health vec ce morati da izadje da ga popravi, ako je uopste inzenjer, a u Normal ce mu se popraviti nebitno koja je klasa, ne ide mi u glavu zaista kako je to dobro.
I ja sam u pocetku mislio da je to neovejana glupost ali nije tako, ipak je to ubaceno da bi vozila imala neko trajanje na mapi, pogotovo ground vozila gde heli i avion moze da ih zasipa preko pola mape i ne mogu ni da mrdnu i postaju useless, pogotovo sa ovim novim patchevima gde avioni saranjuju sve ostalo. Vozila se popravljaju ali tek posle odredjenog vremena to relativno spoo i kada nisu pogodjena na kriticna mesta, sto znaci da ce uvek da ti treba inzenjer ako vozilo ode u dovraga, a to se veoma lako desi na velikim conquestima.
Jedva bre nadjem jedan ili dva HC servera a da nije neki 350 ping, ogorcen sam. A taj 'haos, kamperaj i ocajni spawn' stvarno ne znam na sta mislis, haos kad svako na svakog puca mozda, bez razmisljanja. Kamperaj? Zaginem jednom u partiji od snajpera, ostale klase ne kampuju, jedino dok uzimaju zastavicu sto je i normalno. Ocajan spawn, opet ne kapiram sta to znaci i sta bi bio normalan spawn, ili se spawnujem u bazi pa uzmem vozilo ili na zastavicu a baci me sasvim normalno negde u okviru zastavice, ne znam kako bi napravio licno bolje od toga.
Pa ono vece kad sam igrao sa tobom i tada sam ti rekao, 6 puta poginem na spawn mestu zato sto strucnjak zna gde se stvaram i posto je naravno HC ne postoji nikakva sansa da se tako nesto prezivi. Na normal modu postoji i bar neki postotak sanse da prezivis spawn, koji i inace generalno ocajan u igri i vezan je za fixna mesta (naucis napamet na kom mestu koja strana spawnuje) i to je ono sto je ocajno i predstavlja povelik problem u ovoj igri od njenog pocetka. A "popravljanje" toga su radili time sto su spawn time podizali ali to ionako je teska glupost kada nikad tacno ne znas kada te je server spawnovao i dokle ti traje taj invulnerability...
btw, sto se mene tice nemam ja generalno nista protiv HC moda vec ga uglavnom izbegavam, ali ne mozes od njega da pravis neki sveti gral koji je najbolji mod u bf3 kada to nema veze sa igrivoscu/realnoscu ove igre, vec odredjenim finesama. Da bi nesto stvarno trebalo da se menja treba redizajniranje ove igre, vozila, klasa i mnogo toga, tipa ogranicenost municije, goriva u vozilima, odredjena hitbox mesta na telima i uticaj ranjavanja na kretanje, nisanjenje i mnogo toga ostalog, ali to bi onda bio bf advanced a mozda i neka sasvim druga igra...