Šta je novo?

Bad Request (Invalid Hostname)

Lukisa

Slavan
Učlanjen(a)
25.10.2007
Poena
320
Pokusam da otvorim stranicu i pojavi mi se Bad Request (Invalid Hostname) sta je uzrocnik ovoga?

Iz 3,4 pokusaja otvori kako treba.

DNS server zeza.

DNS server,malo sam laik sto se servera tice,mozes li mi objasniti sta se zapravo desava?

DNS server služi da ime domena, npr. google.com, "prevede" u računaru razumljiv IP broj.Često se dešava da iz nekih razloga DNS server malo pogubi zapise, pa dok se ne izvrši refresh jednostavno ne zna šta da radi.Ovo je malo uprošćeno, ali to je suština.

Poslednja izmena:
DNS server služi da ime domena, npr. google.com, "prevede" u računaru razumljiv IP broj.Često se dešava da iz nekih razloga DNS server malo pogubi zapise, pa dok se ne izvrši refresh jednostavno ne zna šta da radi.Ovo je malo upršćeno, ali to je suština.
Ok,to sam procitao na wikipediji,a ima li veze do moje brzine internet konekcije ili ne?

Edit

Server response: '[12:16] i desava mi se da se ovako pojavljuje,sta znaci ovo [12:16] pretpostavljam vreme,ali bilo koje doba dana da se desi pise [12:16]

Poslednja izmena:
Ok,to sam procitao na wikipediji,a ima li veze do moje brzine internet konekcije ili ne?

Idi u control panel, pa network connections.
Desni klik na internet konekciju, pa uzmi properties.
Odaberi internet protocol (tcp/ip), pa klikni properties.
Chekiraj "use following DNS servers" i unesi sledece dve adrese: 8.8.8.8 i 8.8.4.4
Klikni ok (i apply ako ima) i proveri da li te josh imash isti problem.
Navedene adrese su google-ovi javni dns serveri, pa ako ti to ne reshi problem onda je neki drugi problem do provajdera.

p.s. nema veze do brzine interneta.

Idi u control panel, pa network connections.
Desni klik na internet konekciju, pa uzmi properties.
Odaberi internet protocol (tcp/ip), pa klikni properties.
Chekiraj "use following DNS servers" i unesi sledece dve adrese: 8.8.8.8 i 8.8.4.4