Šta je novo?

Avio kompanije, lowcost letovi i iskustva

Zapravo je više ljudi dalo isti komentar 🙄

Za nju ne znam šta je uradila, jesam bio pored dok je kupovala, ali nije da sam joj gledao ekran, a kako je kod mene pogrešeno slovo, sa već unetim podacima, zaista ostaje enigma. Da je bilo pre 10 godina, pa da posumnjam da to tamo neko ručno prekucava.

Anyway, poenta je da sitna greška može da se ispravi i kada je karta "bez mogućnosti izmene sa ili bez doplate" i da odustajanjem od karte može da se dobije povrat aerodromskih taksi. Meni ne bi palo na pamet da tražim povrat, jednostavno bih pustio da karta propadne.
Ja ne bi pomislio da moze refund kad vec kaze no refunds 🤔
Jel' uzela onu najjeftiniju varijantu ili ne?
 
@PJ Kažeš da vam je stiglo obaveštenje o jeftinoj karti?

Kako se generalno informisete o promocijama I popustima, da li su to mailing liste avio-kompanija, ili postoji neki zasebni sajt/smartphone aplikacija?
 
Ja ne bi pomislio da moze refund kad vec kaze no refunds 🤔
Jel' uzela onu najjeftiniju varijantu ili ne?

Najnajjeftiniju. Nema jeftinije. Meni ne bi palo na pamet ni da pokušam da tražim novac nazad, jer piše that's it, nema mogućnosti promene.
Kartu joj nisu refunidrali, već sve one ostale troškove, koji idu uz kartu, a ispade da je to više od 2/3 plaćenog iznosa.

@PJ Kažeš da vam je stiglo obaveštenje o jeftinoj karti?
Da, druga drugarica je poslala poruku, u toliko sati puštaju karte sa popustom. I onda "Pustili su prodaju sa popustom" :)
Sedela na poslu, pa je imala razumevanja, za nas što se mučimo, po ski stazama, u sred radnog vrmena 😄

I to je trajalo, recimo, dva dana. Radi Air Srbija to povremeno, čak imaju i neke termine kada to rade. Recimo za dan zaljubljenih uvek bude neka promocija tipa platiš jednu, dobiješ dve ili platiš jednu, na drugu kartu veliki popust.

Kada čekaš karte za neki konkretan let, do kog još imaš vremena, Google tickets može da pomogne. Pretražiš taj konkretan let i ima opcija track. Meni je jednom uštedelo skoro pola karte. Stigne mail da je cena promenjena. Zapravo sam ga samo taj jedan put i koristio :)
 
Da dodam samo na temu za refundaciju. Karta kod kompanije i aerodromske takse su odvojene stvari, zato je i moguca 'refundacija' taksi. Takse zavise od aerodroma, obicno su 50ak evra za oba leta, pa u zavisnosti od ukupne cene karte mogu da budu manji ili vecio deo troska.
 
Meni su takse uvek veci deo karte.
Ali... te takse za Wizz u BEG nekako udju u 10-20e ukupne cene a za velike kompanije nikako ;)
Hvala, PJ!
 
Prvi put putujem avionom (boz pomozi :D), no to je nebitno za pitanje.
Da li je realno da Wizz air-om sem ranca 40*30*20 (ili kako vec) ne mozes da na sebi imas torbicu/pederusu sa novcanikom/mobilnim/foto-aparatom ?
Ja bi sa tom pederusom/torbicom imao manji stomak od nekog grmalja od 100-120kg, gledajuci gabarite, al ocigledno se ne gledaju gabariti...
 
Ja uvek imam i torbicu sa novcanikom/mobilnim pored ranca i nikad me nisu opomenuli. Na letu je stavim ispod sedista zajedno sa rancem, jednom su me samo opomenuli da je skinem sa sebe i stavim ispod sedista.
 
I ja sam u Wizzu nosio pored ranca pederušu sa novčanikom i telefonom, niko mi ništa nije rekao.
 
Ne nosim torbice, pa ne znam, ali znam da zene isto lagano unose dodatnu torbicu i niko nikad ne pravi pitanje.
 
Trebalo bi da te puste na let sa samo 1 slovnom greškom u imenu, ako se svi ostali podaci slažu. Mi se sa tim susrećemo redovno poslednjih 15 godina. Često ni ne vide grešku, a kad vide istolerišu.
WizzAir daje (ili je bar davao pre godinu dana) jednu besplatnu ispravku očigledne greške u imenu putnika (tipa permutovana slova, slovo više ili manje ili pogrešno).
Moglo je sve online da se završi (bez cimanja supporta)
 
Prvi put putujem avionom (boz pomozi :D), no to je nebitno za pitanje.
Da li je realno da Wizz air-om sem ranca 40*30*20 (ili kako vec) ne mozes da na sebi imas torbicu/pederusu sa novcanikom/mobilnim/foto-aparatom ?
Ja bi sa tom pederusom/torbicom imao manji stomak od nekog grmalja od 100-120kg, gledajuci gabarite, al ocigledno se ne gledaju gabariti...
Nema problema sa tim.

Low cost karta uključuje najčešće i ranac do 4kg i kabinski kofer ili torba koja staje u gabarite i težine do 8kg. Veliki kofer 20-23kg se dodatno naplaćuje. Meni taj kabinski nikad nisu merili, a teglio sam po 15kg unutra, međutim nekad na samom bordingu proveravaju gabarite, i to ne svim putnicima, već ko je očigledno preterao.

Treba pročitati svakako precizno šta koja karta uključuje. Kad nemaš veliki kofer, a kompanija dozvoljava online checkin, ide se pravo na pasošku sa kartom iz email. Dobra praksa je odštampati kartu pre leta, za svaki slučaj. Ako to nije slučaj, uradi bar skrinšot, da ne bude problem kada na destinaciji nema neta, a nema karte u kešu telefona. Granična policija uglavnom traži kartu na uvid pored pasoša i eventualno vize.
 
Nema problema sa tim.

Low cost karta uključuje najčešće i ranac do 4kg i kabinski kofer ili torba koja staje u gabarite i težine do 8kg. Veliki kofer 20-23kg se dodatno naplaćuje. Meni taj kabinski nikad nisu merili, a teglio sam po 15kg unutra, međutim nekad na samom bordingu proveravaju gabarite, i to ne svim putnicima, već ko je očigledno preterao.

Treba pročitati svakako precizno šta koja karta uključuje. Kad nemaš veliki kofer, a kompanija dozvoljava online checkin, ide se pravo na pasošku sa kartom iz email. Dobra praksa je odštampati kartu pre leta, za svaki slučaj. Ako to nije slučaj, uradi bar skrinšot, da ne bude problem kada na destinaciji nema neta, a nema karte u kešu telefona.
Wizz odavno ne daje mali kofer bez doplate, moraš priority da uzmeš. Takođe, uglavnom, ako je let popunjen, ne daju da se ranac stavlja u gornje pregrade, mora ispod sedišta.
Vidim i Ryan traži doplatu za mali kofer.
 
Da, najjeftinija karta ti daje mogucnost samo ranca, ako se dobro secam. Naravno, mala torbica uz to svakako ide, ali za kabinski kofer mora doplata. Ja sam uvek uzimao uz priority kao što reče @jddipqd
 
Nazad
Vrh Dno