Šta je novo?

Avio kompanije, lowcost letovi i iskustva

Ne kapiram zašto mora na šalter ako imam mogućnost da sam štampam ili skinem boarding pass sa sajta🤔 na telefon recimo.
 
Ово није тачно. Путници који са београдског аеродрома лете Виз Ером су у обавези да се пријаве на шалтеру, чак и у случају када имају само кабински пртљаг. Иако се чекирају онлајн, на шалтеру добијају одштампану карту за укрцавање.

Leteli pre par meseci Wizz-om iz BG-a, nismo išli na šaltere nikakve, samo na telefonu pokazali boarding pass pri ukrcavanju... Isto i u povratku (Krit).
 
U vreme kovida je moralo da se overi na šalteru, zbog same dokumentacije oko kovida, čak je i pisalo kad se odradi "online check-in" da to nije validna karta, i da se sa istom javite na šalter.
Ako dobijete ispravan bording pass, nema potrebe da se ide na šalter.
 
Ово није тачно. Путници који са београдског аеродрома лете Виз Ером су у обавези да се пријаве на шалтеру, чак и у случају када имају само кабински пртљаг. Иако се чекирају онлајн, на шалтеру добијају одштампану карту за укрцавање.


Исто тако је нетачно да је потребно штампати boarding pass.

@miler - Да, само станете у non-EU ред и по доласку и по одласку са римског аеродрома.

Vidi 'vako. Leteo pre dva meseca, nikakve obaveze i prijave na šalter nisu potrebne. BOARDING PASS se dobija online u pdf formatu. Znam i dosta ljudi oko sebe, zato sam i rekao.

To je moje iskustvo, koje se, kako vidim, poklapa sa dosta ljudi. Nema potrebe za toliko ubeđenim stavom :)


Drugo, nisam rekao da je potrebno odštampati pass, nego da je lakše. Ovo je, doduše, subjektivno, da ne baratam telefonom. Ko kako želi.
 
Poslednja izmena:
Летео у јулу, морао сам да се пријавим на шалтер, као што је то морало и гро других људи са свих летова Виз Ера у том периоду. Штампање карте за укрцавање није лакше од показивања исте из апликације или преко PDF-a.

А, ево и шта стоји на сајту саме компаније:
1693941625634.png
 
Poslednja izmena:
Eto, znači može da se desi i onako i onako. Dobio je čovek info na osnovu kojeg može da planira. Case closed.
 
Iz Nisa nije trebalo nikakvo cekiranje, uredno je dobijen boarding pass na mail.
Ako dobijete boarding pass, mislim da ne treba ici na salteru.
U slucaju da na mail dobijete pdf karte ali na njoj pise THIS IS NOT BOARDING PASS, onda morate na salteru.
Uglavnom je to vazilo za vreme COVIDa ali moguce da vazi i dalje za pojedine aerodrome (ili odredjene letove).

EDIT: Upravo proverio. Pocetkom maja sam uzimao karte za prijatelje i nisu dobili boarding pass vec onom "kartom" su morali ici na salter, u pitanju je bio pristinski aerodrom.
U prilogu kako to izgleda, lepo pise da nije boarding pass. Ako dobijete boarding pass, mislim da nema potrebe ici na salter.
 

Prilozi

  • SCR-20230905-ublh.png
    SCR-20230905-ublh.png
    639 KB · Pregleda: 46
Poslednja izmena:
Mislim da je to rešenje. Kod mene je tako pisalo (Beograd - Memingen) i morao sam da idem na šalter.

viber_image_2023-09-06_00-26-28-196.jpg

Kada se kupi u Nemačkoj online karta tada piše BORDKARTE.

Screenshot 2023-09-06 at 12.32.51 AM.png
 
Poslednja izmena od urednika:
1693991241340.png
Lepo sve piše :) E sad, da li i sa ovim mora ponekad na šalter, ne znam i nije mi jasno što bi trebalo. Mi nismo morali, bilo nas je petoro, svi dobili ove normalne boarding passove.

Ju, prošlo već 3 meseca :D
 
Poslednja izmena:
možda zavisi od toga gde letimo pa za neke države piše "boarding pass" a za druge "this is not a boarding pass".
 
U praksi godinama aplikacija na telefon - QR kod i nikad problem.
Jedino ko ima problema sa baterijom pa mu je lakše da štampa da bi bio siguran :)

Kada se nosi samo ručni prtljag nema šaltera i gluposti...
 
Nemam reci vise za ovaj Wizz. Prvo su meni pomerili datum dolaska aviona, onda devojci pomerili datum polaska iz BG-a na neko nenormalno jutarnje vreme, i sad su majci koja je trebala doci u novembru promenili aerodrom (umesto na Dortmund treba da sleti za Keln).
I uopste ne moze preko aplikacije da se potvrdi/otkaze nova rezervacija vec mora preko sajta gde cekam vec evo nedelju dana (stoji info da ce ‘Uskoro biti moguce editovanje promene plana poletanja’).
Potpuno nepouzdana kompanija, oduvek su bili katastrofa ali ne pamtim da se ovo ikada desavalo ovako cesto (sve ovo sto pisem desava se prethodna 2 meseca).
Znaci moram da planiram i skracujem godisnje minimum za 2 dana oko polazaka da bih bio siguran da necu kasniti sa poslom.
 
Hvala svima na odgovorima. Dakle, pošto imamo karte na kojima piše Boarding Pass nećemo ići na šalter,a oni neka ažuriraju informacije na sajtu. I još nešto. Karte pretpostavljam nije nužno pokazivati iz aplikacije već je dovoljno imati ih u bilo kom digitalnom obliku?
 
možda zavisi od toga gde letimo pa za neke države piše "boarding pass" a za druge "this is not a boarding pass".
Za vreme kovida su napravili pometnju s tim, pre sam uvek imao boarding pass u aplikaciji kompanije. Poslednje tri godine izbegavam te jeftine kompanije, totalno nepouzdani.
 
Летео у јулу, морао сам да се пријавим на шалтер, као што је то морало и гро других људи са свих летова Виз Ера у том периоду. Штампање карте за укрцавање није лакше од показивања исте из апликације или преко PDF-a.

А, ево и шта стоји на сајту саме компаније:
Pogledajte prilog 403617
Ja imam EU pasoš, i onda kad se vraćam iz Beograda za Nemačku moram ići na šalter, jer ne dobijam kartu(QR kod) . Iz Nemačke kad dolazim za Beograd, dobijem kartu(QR kod)...
 
Ima li neko taze informaciju kako Ryan Air tretira 10kg Check in kofer po pitanju dimenzija?

Navodno se gleda samo kilaza a dimenzije mogu da budu do 120x120x80 ali ima nekih skroz kontradiktornih informacija.
 
Ima li neko taze informaciju kako Ryan Air tretira 10kg Check in kofer po pitanju dimenzija?

Navodno se gleda samo kilaza a dimenzije mogu da budu do 120x120x80 ali ima nekih skroz kontradiktornih informacija.
Evo šta je Chat odgovorio mada meni nema smisla da manju težinu ograničava i manjim dimenzijama.

Ja opet mislim da neće da ti prave apsolutno nikakav problem ako jedini check in kofer bude u okviru dimenzija 120x120x80 čak i da je on potpuno prazan i da je težina tog prtljaga njegova sama jer njih to ne zanima - bitno je da ako si platio do 10kg težina ne pređe tu vrednost.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250921_154719_com_openai_chatgpt_MainActivity.jpg
    Screenshot_20250921_154719_com_openai_chatgpt_MainActivity.jpg
    102 KB · Pregleda: 10
To je fora, bas za 10kg ne pise, kao da namerno nije napisano.

Pitao sam i njihov support i rekli su mi da su dimenzije 120x120x80 za 10kg tako da je izgleda to to.

Inace sam vec na Malti, nije meren kofer pri odlasku, samo su mu stavili nalepnicu, valjda se vidi odokativno da je to to.
 
Ne znam za (pretpostavljam) niški aerodrom i RyanAir, ja sam za Maltu uvek putovao iz Beograda sa WizzAir-om i uvek su mi gledali težinu ali se kod mene uvek i videlo da je kofer pun pa verovatno i zbog toga.
 
Kad već podigoste temu, jedan note (zapravo dva), pa što više ljudi vidi, može kasnije nekome da prenese koirsnu info. Nije low cost kompanija, ali smo karte kupili bukvalno po LC cenama, pa u skladu sa tim i info.

Air Srbija, u januaru kupim kartu, za let u septembru. Najjeftinija moguća, samo ručni prtljag, bez ikakvih mogućih izmena. U martu shvatim da sam, ne znam kojim trikom, u svom imenu pogrešno upisao jedan karakter. Kažem ne znam kako, jer nikada ne popunjavam podatke, sve je popunjeno. Anyway, zaboravim na to, setim se u avgustu, pogledam cene karata, tačno 6x više nego što sam platio u januaru. Odem u poslovnicu u Galeriji, long story short, promene mi to jedno slovo za naknadu od 20€. Kaže može "do dva tri karaktera" da promene. Preko toga, ne može.

Još jedna info, za isti let tj za isti, ali za malo. Kada smo kupovali te karte, ja sam kupio uveče, natenane (i opet pogrešio?!), a drugarica je kupila na sred ski staze, čim nam je stiglo obaveštenje o toj extra niskoj ceni. I platila je još manje nego ja uveče za iste karte, ali računao sam i dalje je povoljno, to je to. Da bi ona 10 dana pred let shvatila da je kupila na datum odlaska povratnu kartu, a na datum povratka odlaznu kartu tj kao da živi tamo gde je trebalo da putujemo. Karta je takođe bila najjeftinija moguća, sa ručnim prtljagom, bez mogućnsoti izmena. Air Srbija je naravno rekla, nije moguća izmena, samo kupovina nove karte, a kako je njoj nova karta bila skoro 7x skuplja od te koju je kupila, odustala je od puta. Uspela je da dobije refundaciju aerodromskih taksi i svih onih dodataka tj. nisu joj vratili samo cenu kartu, koja je bila manje od 30% u celoj priči. Nisu neke pare, ali kad joj ceo plan pukao, a imala je non refundable kartu, i ovo je zapravo ispalo korisno.
 
Da bi ona 10 dana pred let shvatila da je kupila na datum odlaska povratnu kartu, a na datum povratka odlaznu kartu tj kao da živi tamo gde je trebalo da putujemo.
permutovana su mesta? umesto A -> B -> A uzela je B -> A -> B?
 
Da :LOL:
Ozbiljna, poslovna, žena, greške joj nisu deo svakodnevnice.

Zato je na istoj promociji njena karta bila jeftinija od moje, jer su nam oba leta bila različita.
 
A na kraju se ispostavi da ste vi sve ukucali/izabrali kako treba, nego te AirSerbia izmulja kod tih najjeftinijih karata, pa ili moras da doplatis izmenu ili da ti vrate takse 😄
 
Zapravo je više ljudi dalo isti komentar 🙄

Za nju ne znam šta je uradila, jesam bio pored dok je kupovala, ali nije da sam joj gledao ekran, a kako je kod mene pogrešeno slovo, sa već unetim podacima, zaista ostaje enigma. Da je bilo pre 10 godina, pa da posumnjam da to tamo neko ručno prekucava.

Anyway, poenta je da sitna greška može da se ispravi i kada je karta "bez mogućnosti izmene sa ili bez doplate" i da odustajanjem od karte može da se dobije povrat aerodromskih taksi. Meni ne bi palo na pamet da tražim povrat, jednostavno bih pustio da karta propadne.
 
Trebalo bi da te puste na let sa samo 1 slovnom greškom u imenu, ako se svi ostali podaci slažu. Mi se sa tim susrećemo redovno poslednjih 15 godina. Često ni ne vide grešku, a kad vide istolerišu.
 
У мејлу са потврдом резервације се виде ти детаљи.
 
Vide se, ali dzaba kad si ti vec završio sa formom za kupovinu karte. U prevodu, ne vidiš više šta si napisao/izabrao.

Necu da tvrdim da je neko nešto izmuljao, ali se ne bih iznenadio da jeste.
 
Nazad
Vrh Dno