Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imaju i BMW 5, kolega se trkao malo sa njima na auto putu dok nisu popalili blinkere i pokazali mu da stane sa strane :D
 
I sta rek'o kolega? Hteo sam da vidim kako vam radi masina, koliko moze da razvije? :D
 
Ajde sto oni kupuju 100k aute "za potrebe presretanja" u srbiji, koja je cela manja od jedne Gran Turismo staze, mislim ajde da razumem jer ko zna koliko je tu oprano novca, bar 20k evra po komadu. Nego sto BIA inspektori i ostali specijalci prave show uvece po beogradu i niko, sa sve Vucicem izgleda, im ne moze nista. Na moje oci Audi S8 parkiran pored dve prasinarske patrole, se pokrece sa glavne stanice sajma, onaj parking odma posle stanice u pravcu cukarice, baja daje gas bukvalno izlomi beton. Vidi se slomljena ploca ivicnjaka i dalje tu. Obrne krug oko sajma sa 250 na sat, jos malo ga isturira, vrati se tu i onda izadje da zapali pljugu sa dve plavuse koje su sve vreme bile u kolima. Mislim, znamo svi sve o korupciji, ne moraju bas da nam trljaju na nos nasred beogradskog sajma ..
 
I sta rek'o kolega? Hteo sam da vidim kako vam radi masina, koliko moze da razvije? :D
Nabili mu se u branik na 140 on ih par puta pustio da ga obidju ali posle par km uspore i puste ga ispred i opet isto.
Poslednji put se nije sklanjao dok ga nisu zaustavili samo sto je tada presao magicnu granicu od 200
:rolleyes:
 
Poslednja izmena:
8 godina vozio stojka 1996 godište, pa ford fokus, dobra odskočna daska a :ppp

2.0L ST170 , 2002 godište, malo ih ima kod nas,,, uvezao ga pre 2 godine iz Italije od rođaka.... zasad služi odlično, kad bude naredni biće opet ford zasigurno :)

 
Какав је за одржавање? Колико троши по граду? Мени је тај фокус запао за око, мора да лети са 170 коњића? ;)
 
Nisam ga ja imao ali ga je imao dobar drugar... Sve zavisi kako je odrzavan (i koliko kvalitetno zelis da nastavis da ga odrzavas) i koliko je umoran, posto ima nekoliko specificnih delova koji su skupi, posto je baza motora ista kao i u obicnom 2.0 zetecu koji je isao u Focus, ali ipak ima dosta sitnih razlika. Tipa pumpa goriva tehnicki gledano moze od obicnog ali crkne veoma brzo, a originalna za njega je skupa ko djavo. Takodje zbog varijabilne bregaste treba samo iskusan majstor da radi veliki servis, u suprotnom se javljaju raznorazni problemi jer ga ne uzupce dobro.
Inace je auto izuzetno stedljiv za svoju snagu, kad se vozi lagano. Drugar je izvadio katalizator na njegovom (uz lambda sleeve, mozda i blagi remap ne secam se) sto je uticalo na potrosnju i performanse (verovatno je stari kat bio polu-zacepljen). Znam da smo na putu BG-Kladovo, solidnim tempom (bez gnjavljenja ali nije ni isao stalno pun gas), ja sa mondeom dizelom 5.5-6L, on oko 7L na 100km. Znam da je jednom uspeo na 6L da spusti. Izvlaci ga 6ta brzina, inace ne bi bio toliko ekonomican :)
 
Koliko se ja secam imaju evo X, ne IX.
Bentley-a su valjda slupali ubrzo nakon sto su ga stavili u sluzbu.
Po BGu najvise patroliraju sa A6 novim modelom, neupadljivi i obicnih boja (ne crni kao inace sto su bili), redovno im menjaju tablice. Imali su i zutog Megane-a RS, najnovijeg (nije redizajn, ali svejedno). Mada se on prodavao vec sa 20k km na satu, ko zna zasto :)
 
Na tim sesticama menjaju i folije, zato čim vidim šesticu iza odmah kočnica :p.
 
Чуо сам да имају и светло плави Ауди РС4. Нашао сам чак на нету негде и слике тих свих пресретача, занимљивих модела има ;) Такође од другара који је имао искуства са њима сам чуо да возе безобразно, намерно належу на браник и покушавају да те натерају да возиш брже.

Фокус тај је занимљив аутић. Међутим гледао сам их на АутоСкауту и имају фину цену. Сада сам најближи одлуци да узмем себи неки Лупо 16в (100 коњића) или да налетим на неког финог ГТИ у Немачкој, међутим ГТИ држи цену баш фино. Свиђа ми се како имају ауспух по средини аута, изгледа мало озбиљнији хехе :D

Успут данас сам возио нешто од Обреновца путем за Бањане или како већ и улетео сам у неку рупу, шта знам просечне величине и тадс ми је засијала жута лампица за проверу кочионих плочица? Да ли се икоме ишта слично сесило? Да ли је комп забо или?
 
Presretaci su oduzeta vozila

Igorica i u oduzetim vozilima vidi korupciju :D

Tacno je da je par automobila kupljeno namenski za presretace, kao i neki besni motocikli, ali vecina jeste iz parka oduzetih vozila, to je normalno.
 
Igorica i u oduzetim vozilima vidi korupciju :D

Pa na neki nacin je korupcija i da se zadrze takva kola, koja ce izmedju ostalog za samo 2 godine da imaju 60% manju cenu. Sta ce bilo kome ko nije privatno lice u Srbiji regularan ne-blind Executive Audi od 70-80 hiljada evra vrednosti .. ? to je 3 montazne kuce za poplavljeni obrenovac.

Audi A8 2004 godiste je prilikom proizvodnje kostao 100.000 evra a posle 10 godina se moze kupiti za 8000 evra. A osim potrebe da izigravaju krimi-dzimije, nasim bilo kojim jedinicama i odeljenjima taj auto novije proizvodnje i vece cene, apsolutno ne treba.
 
Poslednja izmena:
Oni su ga dobili za dz i sluzi im upravo za ono u cemu je najbolji, u presretanju. Ja se zalazem za jos vece oduzimanje imovine stecene u kriminalnim radnjama, svih vrsta. Imas 2 stana, drpio si samo 10 000 evra, ne mozes da dokazes odakle ti 2 stana, oba na dobos.
 
Jedan od interceptora: 10440959_10152126111517337_2272543946953605859_n.jpg
 
Što *****i? Za jurnjavu po gradu ili krivudavim seoskim putevima vjeruj mi da su bolji od većine napucanih osmaka.
 
Mozda mali off, moderatori neka brisu ako krsim pravila.

Ako ima ovde na temi entuzijasta vezanih za auto-moto tematiku, i pisali bi po neki redak za jedan auto magazin neka mi se jave na pm :)

Sorry na off-u :)
 
Шта мислите о новом Cayenne? Мислим на искључиво на нови e-hybrid (plug-in hybrid) модел.
У питању је Аудијев twin-turbo V6 који је Порше додатно изменио и увео хибридни погон за 416 укупних коњских снага. Међутим мене су заинтересовала ова два података:
Fuel Consumption Combined in l/100 km => 3.4
CO2 emissions in g/km => 79

Нисам 100% сигуран али мислим да је Порше навео да ће моћи да пређе око 40км само на струју. Што је импресивно за ауто од 2.2тоне.
Овај ауто је и мени као и већини потпуно ван куповне моћи али је Порше део Ваген групације и сва ова технологија ће се појавити и у другим Ваген аутомобилима. Због све строжијих регулација за емисије издувних гасова, поготово по центрима градова, ова могућност да се пређе 40-50км само на струју коју можеш код куће да допуниш је супер ствар.

Гледам из угла типа Голфа, са неким њиховим 1.4Т мотором и оваквим хибридним погоном, тај ауто би заиста могао да буде супер куповина (из свих могућих углова гледања). Барем док не дођемо у позицији да возимо сви електричне аутомобиле који користе далеко чистију(обновљиву) струју него сада, инфраструктуру где можемо да пунимо струјом на паркингу итд, итд...
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam kako ce taj auto da izvuce ~ 3.4 l/100km...
 
^^ Nikako, to je čista propaganda. Toliko može da izvuče auris hybrid po gradu, ako se vozi jako lagano i ima priliku da dopuni bateriju. Ako se baterija isprazni, ništa od štednje.

Inače, meni se vožnja hibrida sa CVT menjačima uopšte ne sviđa. Super je štedljivost, ali pošto ne prelazim puno kilometara godišnje, više volim da platim više i da uživam.
 
To je onaj fazon u fabričkim uslovima testiranja, kako vec. Nateracu i ja moj da troši litar nizbrdo po idealnim uslovima, sa idealnim gumama itd...
 
^^ Nikako, to je čista propaganda. Toliko može da izvuče auris hybrid po gradu, ako se vozi jako lagano i ima priliku da dopuni bateriju. Ako se baterija isprazni, ništa od štednje.

Inače, meni se vožnja hibrida sa CVT menjačima uopšte ne sviđa. Super je štedljivost, ali pošto ne prelazim puno kilometara godišnje, više volim da platim više i da uživam.

Да ли аурис има KERS? Тј, да ли има било какав систем који приликом кочења поново пуни батерије?
 
Онда је питање само ефикасности... пошто градска вожња би требала да пружи могућности за доста енергије да се врати у батерије. Порше је радио на томе да повећа искоришћење приликом вожње на отвореном путу, поред мера уштеда за градску вожњу(због емисија највише). Пошто се поново такмиче у 24 часа Ле мана, где су хибриди већ годинама у тркама, што је добро за све нас као крајње кориснике због каскадирања ових технологија у приступачније аутомобиле.
 
^Moze da je pokriven ceo i solarnim celijama i sa savrsenim KERS-om, toliki auto nema teorije da trosi samo 3,4L na 100Km, potrosice vise i na nizbrdici.
 
Tehnicki gledano gresis, svi moderni automobili ne trose nista kad idu nizbrdo :D

Verujem da je moguce da trosi 3.4L u uslovima u kojima je ta potrosnja i izmerena (po stadardnom evropskom ciklusu), u realnom svetu moze da potrosi i 0L/100km ako se vozi samo na baterije :)
S druge strane mi je tehnologija zanimljiva kao dopuna motoru sa unutrasnjim sagorevanjem, posto bi mi ekologija i mala potrosnja bila poslednja rupa na svirali kod takvog auta. Posto elektricni motor ima konstantan obrtni moment, taman popuni rupe u mapi sus motora :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno