Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Po meni tako treba srediti auto tih godina, a ne napraviti ga da lici na cirkus Kolorado..
Svidja mi se , iako sam ljubitelj francuskih automobila..
 
Hvala vam na pohvalama. Lepo od vas dvojice.

Imam slike enterijera, ali ne puno. Okačiću ih uskoro, budite strpljivi.

Inače, kao što rekoh gore, sada je još punooooo rađeno na njemu i izgleda još mnogo bolje. Kad mi drug slika auto sad za nedelju dana, tek imate da se oduševite.
 
Bez uvrede ali auto sredjujes totalno laicki, samo po recniku se vidi da nisi upozant sa materijom dovoljno. To MNOGO DOBRO, TJUNING, SPORTSKI, RENEOMIRANO tebi nece doneti nista na polju bezbednosti jer modifikacije radis nasumicno. Diskovi od 300e, zasto na TAS Golfu 1.3? Da bi osetio neku razliku ti moras da menjas i celjusti i plocice i creva i kocioni cilindar itd. Samo diskovi sa ostalim OEM delovima ti nece doneti nikakvu ali nikakvu razliku u performansama. Druga stvar siguran sam da nema sportskih diskova koji mogu da stanu u celjusti golfa sa 1.3 motorom. Ako ima Brembo, Ferodo ili koji vec logo to ne znaci da je sportsko. Mnogo dobar izduv na 1.3, kontam da je opet u pitanju neki "sportski"? Zasto? Ako hoces da ne rdja ugradi bilo koji prohromski i vrsice isti posao. DOTZ felne su renomirane u svetu automobila, koliko i BlueBerry u svetu kompjutera, ne karikiram.

Da bi napravio ikakvu primetnu razliku na polju bezbednosti(pritom mislim na upravljanje i kocenje, jer ti na druge aspekte ne mozes da utices, osim ako ne ubacis roll cage ili ne prevaris celu sasiju)moraces da ulozis xyz novca u taj auto. Ne pricam ovo zato sto je u pitanju golf od 30 godina vec zato sto vidim da pare bacas uzalud. Kad budes zavrsio taj auto nit ce biti za merak, nit od kakve vrednosti a ni blizu te sigurnosti koju ti trazis. Uzmi konsultuj se na nekom golf forumu sta i kako, to je moj prijateljski savet, a svako ce ti reci da ga radis OEM.

Ocekujem strucnjake da me ispljuju jer covek radi kola za svoju dusu i da treba da kako on hoce i sta on hoce. Ali ako hoce vec da radi nesto pametnu nek potrazi od nekog iskusnijeg savet, pritom ne mislim naravno na sebe.
 
@kosta10
Da li ste menjali u saobraćajnoj podatak za težinu vozila?
Pošto kako vidim auto ima dosta gita, ceo je farban i to jako loše.
 
Zasto covek mora da zna strucne izraze ako zeli da mu auto izgleda lepo ?

Kosta, super vam je auto, eventualno mozete da stavite one dublje branike sto su stock uz golfa 2 za 4 svetla napred.

Moj cale je ima takvog golfa, neka ****** na frezi mu je udvalila vrata ispred prodavnice.
 
Poslednja izmena:
IMG_0401.jpg
 

Prilozi

  • ec5dfd2a-2892-4bc9-b364-ac44e8cb796f.png
    ec5dfd2a-2892-4bc9-b364-ac44e8cb796f.png
    42.7 KB · Pregleda: 408
Poslednja izmena:
Iskreno, ovaj golf nije za tuning, ok coveku ima sentimentalnu vr. ali nije onaj model u koji ima smisla ulagati neku lovu (sem naravon odrzavati ispravnim ako se vozi i sto vise fabricko stanje).

 
Kosta lijep ti je golf, nema sta. Malo bi ja tu čačkao oko boje i onda bi bio pun pogodak.

Što se tiče ovog dedice, svaka mu čast, uživao sam u gledanju klipa.
 
Kosta10, svaka čast na entuzijazmu, ali moram da se složim sa kamango604.

Prvo što mi je upalo u oči su brisači koji na G2 stoje kao piletu sise, a plašim se da su LED žmigavci još gori.

I mene zanima šta podrazumevaš pod sportskim diskovima.

Uzgred, kako si rešio rad LED žmigavaca? Promenjen je relej, ili nekako drugačije?
 
@kosta10
Da li ste menjali u saobraćajnoj podatak za težinu vozila?
Pošto kako vidim auto ima dosta gita, ceo je farban i to jako loše.

Ne,ne,to nije git, to je providna folija. Zato se tako sija.

Farban je sad pre mesec dana, kad je ispravljan krov i hauba. Ali farban još nije uslikan, sad će te nove slike za nedelju dana, nadam se.

Nisam ništa menjao u saobraćajnoj, sve je proteklo glatko na tehničkom pregledu.

Ljudi, nemojte da mi persirate, nema potrebe za tim. Na ti smo svi.
 
Kosta10, svaka čast na entuzijazmu, ali moram da se složim sa kamango604.

Prvo što mi je upalo u oči su brisači koji na G2 stoje kao piletu sise, a plašim se da su LED žmigavci još gori.

I mene zanima šta podrazumevaš pod sportskim diskovima.

Uzgred, kako si rešio rad LED žmigavaca? Promenjen je relej, ili nekako drugačije?

Kao što je neko rekao gore, ja se ne razumem 100 % u tehniku automobila ali znam ponešto, nisam laik baš. Sportske diskove još nisam ugradio, to tek planiram krajem ove ili početkom sledeće godine.

I naravno da neće samo diskovi biti menjani, nego ceo sistem. I uopšte prepravke ne radim nasumično nego imam ceo tim iza mene, koji me savetuje šta i kako da se menja. To što se ja ne razumem, ne znači da ne donosim najbolje odluke. Taj moj tim od nekoliko ljudi, koje kontroliše taj moj drug, uvek me pitaju šta hoću da ugradim i daju mi više alternativa i više kvaliteta delova, pa ja sam biram.

Obično izaberem ako ne najbolji kvalitet, kvalitet koji je bolji od proseka i spada u višu klasu.

Što se LED žmigavaca tiče, promenjen je i relej i sve drugo što je trebalo. Takođe sada postoje i maglenke (još od marta ove godine) i duboki branici su tu (od januara ove godine).


Slike unutrašnjosti (stare, bez sportskog volana i podizača stakala) :








Od ostalih sitnica sad u junu su ugrađena i LED svetla u gepeku i LED svetla na podu kod vozača i suvozača.
 
Poslednja izmena:
^^ Oko kočnica nema šta mnogo da se razmišlja. Najbolja opcija je ceo sistem sa GTI dvojke, naravno sa novim potrošnim delovima i repariranim, ili novim kočionim cilindrima. Diskovi... ja bih izabrao Brembo, Ferodo, ili ATE. Ne znam šta od toga može da se nađe za G2 GTI, ali verovatno sve.

Na žalost, i dalje mislim da ti i tvoj "tim" idete u potpuno pogrešnom smeru, na "bling" efekat, a ne na stvarnu vrednost. Čak i ono što si rekao da "nema čoveka koji se ne okrene" govori o tome. Iskreno, ja stvarno ne vidim potrebu da se neko okreće za G2 u JX opremi sa bling modifikacijama. Okreću se ljudi za drugarovim Renoom 4 koji izgleda kao da je juče izašao iz prodavnice, ali samo zbog toga. Taj auto je inače prešao oko 30.000km i non-stop je u garaži.

Da je ovaj auto moj i da mi je cilj da ga očuvam, uvek bih išao na fabričko stanje i ništa preko toga. Samo, upravo iz tog razloga nikad ne bih krenuo od automobila sa najnižom mogućom opremom.

Ako ti je ovaj auto vredna uspomena, bolje da on to i ostane, a za svoju dušu nađi neki polovan GTI običan, ili G60, pa čak i VR6 i sredi ga od glave do pete. Mojih 2 centa, nemoj da se ljutiš, nemam ni najmanje lošu nameru.
 
unutrasnjost

McIntosh cd stucker x 6, pojacalo i 14 zvucnika, fabricki.
 

Prilozi

  • IMAG3615[2].jpg
    IMAG3615[2].jpg
    537.7 KB · Pregleda: 212
  • 14057417446161[1].jpg
    14057417446161[1].jpg
    633.5 KB · Pregleda: 193
Poslednja izmena:
Da, Banja Luka je BL.
Dugo sam razmišljao da ga pošaljem kontejnerom gore kod nas, u BL (Banja Luka). Al onda računam, prevoz će me koštati oko €2000, pa vrijeme, cimanje i kupovina djelova potrebnih za originalno prebacivanje volana na suprotnu stranu isto oko ako ne i vise od 2k eura, znaci najmanje 4-5k eura. A sad da ga dam nekom da mi brzinski to odradi nije to to, Plus Japanac u Evropi, bice malo negodno za rezervne djelove a mnogo skupo, znam kako je ovde u Australiji sa evropskim automobilima. A i u pitanju je 2007 godiste, tako da i pored toga sto ga pazim kao rodjeno dijete, vremenom ce poceti nesto da sazrije za zamjenu ili otkaze/crkne. Tako da sam odlucio da prodam i kod nas ili u evropi uzmem nekog Svabu.
 
Poslednja izmena:
Meni je tu najcudnije sto se ti uopste vraces. :) Mada i ovakvo auto je grijeh prodat.
 
A vjerujem. Nego sta onda tek reci za Banja Luku.

Nego da ne idem skroz u off, evo u cemu bih se ja, izmedju ostalog, slozio sa Klopp-om:

32806_wochenthema_fussballer_12_1_big.jpg
 
Da, Banja Luka je BL.
Dugo sam razmišljao da ga pošaljem kontejnerom gore kod nas, u BL (Banja Luka). Al onda računam, prevoz će me koštati oko €2000, pa vrijeme, cimanje i kupovina djelova potrebnih za originalno prebacivanje volana na suprotnu stranu isto oko ako ne i vise od 2k eura, znaci najmanje 4-5k eura. A sad da ga dam nekom da mi brzinski to odradi nije to to, Plus Japanac u Evropi, bice malo negodno za rezervne djelove a mnogo skupo, znam kako je ovde u Australiji sa evropskim automobilima. A i u pitanju je 2007 godiste, tako da i pored toga sto ga pazim kao rodjeno dijete, vremenom ce poceti nesto da sazrije za zamjenu ili otkaze/crkne. Tako da sam odlucio da prodam i kod nas ili u evropi uzmem nekog Svabu.
Evo ja sam iz BL mogu ti reci da što se tiče dijelova i nije toliki problem, koliki će ti biti taj što ćeš da povileniš dok ga dobaciš ovdje, iscimaš sa ludim carinicima i administracijom oko registracije jer niko ni u šta nije upućen.

Mada kad si ga već čuvao i pozdravi se sa njim i ostavi ga tamo jer Banjaluka poprilično ima lošu infrastrukturu pa će ti auto biti izdrapan za dva mjeseca kao u Australiji za nekoliko godina.

Za ovu Kloppovu Astru bih tako dao pare da ih imam da to nije realno. Ljepota od auta.
 
Poslednja izmena:
Ne,ne,to nije git, to je providna folija. Zato se tako sija.

Farban je sad pre mesec dana, kad je ispravljan krov i hauba. Ali farban još nije uslikan, sad će te nove slike za nedelju dana, nadam se.

Nisam ništa menjao u saobraćajnoj, sve je proteklo glatko na tehničkom pregledu.

Ljudi, nemojte da mi persirate, nema potrebe za tim. Na ti smo svi.
Ne persiram, nego ti i kolega koji radi to. Git nema veze sa folijom, vidi se kako je loše ofarban, boja je kao pomorandžina kora po celom autu.
U postu gde predstavljaš svog golfa si napisao:
Imam Golf II 1.3 benzinac, 1986. godište u VRLO PERFEKTNOM stanju i skroz očuvan.
a kasnije si se setio:
A da, zaboravih reći da je ispravljena hauba i krov kao posledica udesa koji je moj otac imao još 1999. godine. U pitanju je bio lakši udes i kao posledicu imao je prevrtanje auta na krovu.

Auto koji je bio na krovu nikada više ne može da bude u perfektnom stanju, taj auto za tebe ima sentimentalnu vrednost i to je ok, ali o nekom perfektnom stanju nema ni reči.
 
Znam mrtavker vozio sam se prošle godine 6 mjeseci u BL. Znam vrlo dobro kakvi su putevi, pogotovo na spuštenom autu sa 20" felama. Pakao.
Tamo je najbolje uzeti nekog terenca.
 
^ Ima subaru resenje i za balkanske uslove :) forester xt i eto impreze za brdoviti Balkan :d
 
Auto koji je bio na krovu nikada više ne može da bude u perfektnom stanju, taj auto za tebe ima sentimentalnu vrednost i to je ok, ali o nekom perfektnom stanju nema ni reči.

Na konto ovog -

Imam dentove na Passat-u B3, koje sam u nekom trenutku pokusao sam, bez limara da ispravim. Potpisujem da ne postoji apsolutno nikakva ni 20% efikasna DIY metoda za ispravljanje metala, a pogotovo zguzvanog. Prilikom stete karoserije, odnosno stubova, krakova i koseva, auto NIKAD vise nece biti kao fabricki. Bez obzira da li je ispravljan Panterom ili Sablonom, to nije to.

sablon princip: https://www.youtube.com/watch?v=lfPkCfT1YMY

sto se tice manjih limarskih radova, ispravljanja krila, karoserije i slicno, to se radi peglama i vakumima za metal koji nemaju nikakvu DIY alternativu, nazalost.
 
^ Ima subaru resenje i za balkanske uslove :) forester xt i eto impreze za brdoviti Balkan :d
Zet ima 2006 Forester XT ovde u AU... Zmaj od auta. Vozio sam ga par puta, 170kW fino vuče za tu vrstu automobila.
 
Zet ima 2006 Forester XT ovde u AU... Zmaj od auta. Vozio sam ga par puta, 170kW fino vuče za tu vrstu automobila.

vec godinama je Forester prvi na listi najpouzdanijih auta na svetu, a svi ga hvale. Definitivno auto koji bi bez ikakvog razmisljanja kupio da mi to trenutne finansije dozvoljavaju.
 
Pogledaj cene polovnih forestera u Nemackoj (i uopste na tim bogatijim EU trzistim) i sve ce ti biti jasno. Drze bas jake cene a ljudi su uglavnom prezadovoljni i ako ih prodaju cesto to rade da bi presli na noviju generaciju. Veliki broj ovih automobila je prodat u drzavama koje imaju surovu klimu i zahtevnu konf. terena, neverovatno univerzalna i kvalitetna masina.
 
Poslednja izmena:
Eh, da nisam slupao dva auta pa da razmisljam o Foresteru za 2-3 godine .. ovako -

Ja uzeo 190 danas .. znam da je 124 bolja, ali ova 190 koju sam nasao je mnogo dobro ocuvana, sve provereno sto treba. petostepena je, odlicno ide, bukvalno jedina zamerka na autu su ziljave gume, zadnji rubovi i neispravna benzin-pumpa (ide na gas). I sobzirom u kakvom je stanju, dobio sam je poprilicno jeftino (90 god, 800 evra) Sad ce padne jedan Tuning stajling za preostale pare :d Prestigio Multipad mesto radio-a, folija i nove gume za pocetak. Ce ga slikam danas il sutra
 
[YOUTUBE]vG6_TxwaWlg[/YOUTUBE]
 
Nemanja je li ovo s3?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno