Dižem malo stariju temu, ali evo, konačno sam kupio kameru.
Ovaj model.
Obrni okreni, najoptimalniji je model da povezuje diskretnost, solidan kvalitet snimka i povoljnu cenu.
Sve ostalo što se nudi, bar jedna od ove tri osobine im nedostaje.
Ova moja ima značajnu prednost nad drugima, jer kao backUP napajanje ima supercapacitor umesto neke ugrađene baterije. Baterije jako brzo propadnu usled toplote i čestog pali gasi. Kondenzator je praktično večan, a sasvim dovoljan da kamera zatvori fajl i regularno se isključi nakon što izgubi napajanje (što sam namestio da se desi nakon gašenja kola (tj. isključenjem kontakta)).
Ova moja ima i GPS, a dobije se i aplikacija za računar, u vidu video player-a koji u jednom prozoru pušta snimak sa kamere, a u drugi vuče Google mapu sa strelicom gde se u tom trenutku nalazite. Ima još i dijagram brzine, ubrzanja, G sile...
Mane, spolja gledano, nije baš da je jako jako diskretna (mogu misliti kakvi su onda drugi modeli, oni nediskretni
). Ja je ne vidim uopšte jer je iza retrovizora, suvozač je vidi malo, ali spolja gledano, ko zagleda, lepo će je videti. Ono što smanjuje diskretnost jeste što je objektiv veoma širokog vidnog polja, te kameru morate spustiti niže, i odmaknuti dalje levo ili desno od retrovizora da sam koren retrovizora ili ono senilo šoferke gore, ne uđu u kadar. Moj auto ima i senzor za brisače koji značajno povećava tu blind zonu oko korena retrovizora. Zato je cela kamera morala da ide ne malo desno i dole. I sada se malo deo retrovizora vidi u kadru, ali ne smeta preglenosti snimka.
Najdiskretnije zapravo, jesu one ugrađene u retrovozor, gde zapravo, svoj fabrički retrovizor zamenite nekim drugim sa ugrađenom kamerom. Ali moj auto ima onaj retrovizor što se sam zatamnjuje u slučaju dugačkih svetala odpozadi, pa nisam hteo da ga menjam.
Uz kamera paket sam dobio (kupio)
nešto otprilike ovakvo. Svakako preporuka za sve koji planiraju ove kamere. Dobije se i napajanje "sa upaljača", ali je mnogo praktičnije sa ovim napajanjem. Kabel ne visi oko nogu, ne zauzima se utičnica i uopšte se ne vidi. Sve sam povezao na autoradio, na ACC potencijal koji se javlja davanjem kontakta. Tu iza radija se i nalazi ova kutijica za napajanje. Kabel je nevidljivo upakovan od radija, kroz A stub, pa kroz tapacirung tik iznad šoferke, sve bez skidanja bilo čega sem autoradija, i kasete za sitnice. Kod mene u kolima, to je 5-6 šrafova, i nekoliko žabica. Pola sata posla.
Bla.bla.bla... Za sada, jako sam zadovoljan. Još jedan glupi gadget koji u nekom momentu može biti koristan.
Kada budem dokon, možda stignem da slikam montažu i upload-ujem neki snimak na YT.