Šta je novo?

ATI talks DirectX 10

bojsa

Slavan
VIP član
Učlanjen(a)
09.12.2005
Poruke
1,928
Poena
395
Moja oprema  
Monitor
LG 27UD68-P
Laptop
Lenovo Legion 5 Pro
Tablet
Xiaomi Pad 5
Mobilni telefon
Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB
Pametni uređaji
Suunto 9 Baro Titanium, Xiaomi AirPurifier 4 Pro
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
http://www.theinquirer.net/?article=32443

"Unified Shader and Shader model 4.0 hardware will be able to process much more pixels and Shaders. Hypothetically if you have a chip that supports 64 unified Shaders that means you can get choose the full 64-pixel operations or 64 vertex operations or any balance between the two such as 20 pixel ops and 44 vertex ops."
 
Poslednja izmena:
Unified Shaders (US) nije obavezan za DX10, tj. DX10 ne zahteva US u svojoj specifikaciji. Proizvodjaci mogu da odluce hoce li praviti US chip ili klasican. Svakako, bice interesantno kakvu ce DX10 implementacija napraiti ATI i NVidia.
 
Pa ono sto je gotovo sigurno jeste da ce 'vidija ici na "hibridnu" implementaciju. Odnosno Geometry shader i Vertex shader ce BITI unificirani, ali ce Pixel shader ostati u tradicionalnoj izvedbi.

DX10 ne prejudicira sam pristup u implementaciji. Ono stoje najbitnije jeste ciji ce pristup biti brzi u izvrsenju DX10 koda. DX10 je strog po pitanju SM4.0 egzekucije. Nece biti moguce nazvati svoj akcelerator DX10 kompatibilnim, ako GPU ne izvrsava SM4.0 kod "po pe-esu"! Nece se moci ponoviti prica tipa SM2.0++ ili FX12 rendering target, kao svojevremeno kod NV30 koji i jeste i nije bio DX9 akcelerator. Nema vise capsova... Sto bi rekli chelarevci "ili jesi ili nisi LAV" :D
Ma bice bas zanimljivo kada izadje DX10!!
 
Nazad
Vrh Dno