Šta je novo?

Ati Catalyst Windows XP 4.8

Fixed in this driver:

Need for Speed Underground:Playing the game under Windows XP with an ATI RADEON 9000/9200 installed no longer results in the road ahead not being lit up by the car's headlights.

Vrh! :d
 
daaa, bash su se potrudili ovaj put...
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
Fixed in this driver:

Need for Speed Underground:Playing the game under Windows XP with an ATI RADEON 9000/9200 installed no longer results in the road ahead not being lit up by the car's headlights.

Vrh! :d

Pa TOOOOOOOO, oma skidam 30MB drivera zbog ovoga :d
 
Ajde da se ozbiljimo malo, i sa malo umerenijim komentarima.
Evo pravog teksta o novim Catalyst-ima:
Citat sa www.benchmark.co.yu
ATI je predstavio verziju 4.8 Catalyst paketa drajvera za svoje grafičke čipove u kome centralno mesto zauzima novi ATI Display Driver 8.042. Na listi grafičkih čipova koje novi Catalyst podržava se nalaze svi Radeon čipovi za AGP i PEG interfejs počev od od modela 7200 pa na ovamo, kao i integrisana grafička jezgra ATI-jevih čipsetova. Kompletan Catalyst 4.8 paket za Windows 2000/XP možete preuzeti odavde (26 MB), dok drajver za Windows 98/ME bez Microsoftovog sertifikata možete naći na ovoj adresi.
Catalyst 4.8 donosi podršku za geometrijsko instanciranje koje omogućava kopiranje sličnih modela u igrama umesto iscrtavanja novih, poboljšanu VPU Recover funkciju, kao i mogućnost podešavanja rezolucije i osvežavanje slike televizora sa digitalnim ulazom povezanih na Radeon karte. ATI tvrdi da je postigao napredak i u Direct3D i u OpenGL modovima rada, a popravljni su i određeni poblemi u igrama Beyond Divinity, High Heat Baseball 2003, Madden NFL 2003, Need for Speed Underground, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Thief 3 i Unreal Tournament 2004.
ATI preporučuje da se pre instalacije novih drajvere prvo deinstalira stari ATI Control Panel, pa onda stari Catalyst drajver, nakon čega je potrebno restartovati mašinu. ATI je pre nekog vremena predstavio i beta verziju 4.9 drajvera koji donose poboljšanje performansi u popularnoj igri Doom 3, a priča se da će finalna verzija doneti potpuno novi korisnički interfejs.
 
Poslednja izmena od urednika:
Jedina korist od novih drajvera je poboljsani VPU recover (ATi kaze da se sada ne prebacuje u software, nego zaista "resetuje" GPU i vraca akceleraciju). Ovo ostalo je cista propaganda koja pise u svakoj verziji (da su drajveri zaista onakvi kakve ih predstavljaju, do sada bi imali ukupno 200% ubrzanja u D3D-u i OGL-u :d )
 
na ATI-jevom sajtu pod opcijom "Sta je novo" pise to sto pise - NISTA! Popravili su par bagova u igrama i to je sve!
 
Poslednja izmena od urednika:
Pa cudi me sto su uopste i izbacivali 4.8, kad je tek u 4.9 ubacen novi OpenGL i umesto da su lepo preskocili ove 4.8 i odma izbacili 4.9 ne, oni izbace ove koje stvarno ne vredi skidati :mad:
 
PA ocekuje se sada novi set drivera 4.9 fulll koji ce imati jos bolji OpenGL !!!
Pozdrav...
 
Ogi. je napisao(la):
na ATI-jevom sajtu pod opcijom "Sta je novo" pise to sto pise - NISTA! Popravili su par bagova u igrama i to je sve!

bash tako! mislim mogli su da napishu shta su promenili cisto da ljudi znaju zashto skidaju nove drivere...
 
Poslednja izmena od urednika:
http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_48_release_notes.html

New Features
...

Geometry Instancing

This release of CATALYST introduces the support of Geometry Instancing. This new feature provides assistance when a game has to render many objects where the geometry is highly similar. Geometry Instancing allows the VPU to create multiple objects from a single geometric model, rather than passing an entire new model for each item on the screen. This increases the rendering speed of images such as leaves, or grass.
VPU Recover Enhancement

VPU Recover has been improved in this release of CATALYST. In most cases, VPU Recover will fully recover instead of switching to software rendering mode. This enhancement is supported under the Windows XP operating system.
EIA 861B Timing Specification

This release of CATALYST™ introduces EIA 861B Timing Specification for DVI based televisions. The RADEON™ Software Release version 8.04 will support 256 byte E-EDID and will decode CEA timing extensions. Further, it will retrieve DTV timing information. When the driver detects EIA 861B timings in E-EDID that the controller cannot handle, it will replace the EDID detail timing with adjusted timings suitable to our controller. The modes will be added as EDID detailed timing.

...

ostalo su poboljsanja u igricama i markovima...
 
micens je napisao(la):
Pa cudi me sto su uopste i izbacivali 4.8, kad je tek u 4.9 ubacen novi OpenGL i umesto da su lepo preskocili ove 4.8 i odma izbacili 4.9 ne, oni izbace ove koje stvarno ne vredi skidati :mad:

Hello - micens, Ogi - jel neko probao prvo 4.7 pa onda 4.8 u OpenGL-u?? Nije! Onda bolje cutite i prestanite dalje da govorite neargumentovano (da ne kazem - lupate). 4.8 su ZNACAJNO bolji u Doom-u III, sto je jako bitno za ATI u ovom trenutku. Ne mora da bude ispravki - da li neki Radeon 8500LE blokira komp u 1280 x 760 sa medium podesavanjima u igri "The Nutty Professor Adventures 3D" kada pokusas da uradis screenshot, mnogo je manje vazno!
 
I ne radi se samo o nekoliko "bag-ova" iz nekoliko igara, lepo pise u tekstu iznad, mada mene licno zanima ispravka "bag-a" koji se tice Radeon-a 9000 Pro i igre Need For Speed Underground.
 
Poslednja izmena od urednika:
Geometry instancing ce, na primer, biti podrzan u igri FarCry 1.2x ili 1.3 - jako bitna opcija za ovaj engine, odnosno igru u kojoj ima tona istih modela drveca...
 
Ogi. je napisao(la):
A bitno je to sto je poboljsano (navodno) igranje smrdljive igre kao sto je DOOM3? Vala, ako cemo po tome da merimo performanse drajvera onda stvarno.....

E pa vidis na tom "smrdljivom" Doom 3 engine-u ce se raditi najveci broj igara u buducnosti. Zato je veoma bitno raditi optimizicije na njemu jer upravo od njih zavisi to kako ce se karta pokazati u buducnosti.
 
Poslednja izmena od urednika:
Meni se cini da su uradili optimizaciju OpenGL-a na racun kvaliteta tekstura :mad:
Kada sam stavio Cat. 4.8 i ukljucio AF 8x jednostavno sva slova u meniju igre su izgubila ostrinu i ceo HUD u igri je izgubio detalje. Nakon sto sam vratio 4.9 Beta, sve se vratilo na OK sa ukljucenim AF.
Inace imam R9800.
 
Cwelle je napisao(la):
Meni se cini da su uradili optimizaciju OpenGL-a na racun kvaliteta tekstura :mad:
Kada sam stavio Cat. 4.8 i ukljucio AF 8x jednostavno sva slova u meniju igre su izgubila ostrinu i ceo HUD u igri je izgubio detalje. Nakon sto sam vratio 4.9 Beta, sve se vratilo na OK sa ukljucenim AF.
Inace imam R9800.

Nema to veze sa konkretno 4.8. Znam, veruj mi, menjam ih svakodnevno :)
To mi se desilo sa 4.7, 4.9 i 4.8... Samo deinstaliras te koji ti prave probleme, i vratis ih (te iste) opet... I nece se zamutiti game options screen u high i highest (on se uostri kada stavis na medium i low, jel tako ? :)). Dakle, uninstal, pa opet instal. Nije do 4.8...
 
Uzdrzite se od lejmerskih komentara i flejmova. Forum ima preko 5000 hiljada korisnika, kad cete to shvatiti.
Prichajte o novim drajverima, a ne o kolichini neznanja koju neki korisnik ispoljava.
Hvala na razumevanju :D
 
Cwelle je napisao(la):
Meni se cini da su uradili optimizaciju OpenGL-a na racun kvaliteta tekstura :mad:
Kada sam stavio Cat. 4.8 i ukljucio AF 8x jednostavno sva slova u meniju igre su izgubila ostrinu i ceo HUD u igri je izgubio detalje. Nakon sto sam vratio 4.9 Beta, sve se vratilo na OK sa ukljucenim AF.
Inace imam R9800.
Isti problem sam imao sa 9800pro i 4.6 kao i 4.6 + onaj ogl 4.9b. Resenje u mom slucaju je bilo stavljanje "MipMap detail level-a" u drajverima za OpenGL na High Quality.
 
Nazad
Vrh Dno