Šta je novo?

Asus PRO5AVN (N50VN) i Windows 7 - problem sa drajverima

Jel zna neko da li postoje nekakvi drajveri za zvucnu pomocu kojih bi zvucna kartica imala sopstveni ekvalajzer i sl. podesavanja koje imaju neintegrisane zvucne kartice (kao sto je SoundMAX npr.)?
Imaju neka softverska rešenja, mada je to nezavisno od drivera by asus.
 
kada pustim film na laptopu, slika mi je onako "kockasta", instalirao sam drajvere za win7 ali nije pomoglo :(....
jel zna neko kako to da poboljsam?
 
Poslednja izmena:
Ja jos ne mogu da verujem sta se desilo mom prijatelju koji je po mom nagovoru uzeo ovaj lap-top u PC Practiku.Doduse model je
http://www.itsvet.com/proizvod/asus...-15.4''-wxga-freedos/comp_comp_laptop/20/2909
ali je u sustini isti model kao vas.Instalirao sam Vistu posto jos nije bilo drajvera za 7 i odmah su poceli problemi:restartovanje i plavi ekran uglavnom kada se na racunaru nista ne radi,instaliram 7 i iste stvari se desavaju.Prijatelj nazove PC Practic,oni ga prebace na Kimtek,dodje kurirska sluzba posle malo ubedjivanja i pretnji inspekcijom.U servisu konstatuju da su neispravni procesor i maticna ploca!U lap-topu PRO serije koji je kostao 60000,00din!E sada nastaju problemi,maticnu kao imaju ali procesor ne i kao treba da stigne iz Tajvana!?Ne mogu da verujem da u svim magacinima i servisima u Evropi nemaju taj procesor nego treba da stigne sa kraja sveta?Prijatelj je cak kontaktirao i glavnog u Asusu za nasu zemlju ili region,nisam siguran,koji je bio upoznat sa slucajem ali koji ne moze nista da uradi.Zvaka kao 45 dana je obaveza za popravku a posle toga sledi zamena.Popravka za nov racunar koji posteno nije nakupio prasinu i koji kosta toliko para.
Izvinjavam se na opsirnom pisanju ali i problem je isto toliki.
 
Poslednja izmena:
Prijatelj je danas iz Kimteca posle 40 dana kurirskom sluzbom dobio lap-top NEISPRAVAN!Nisu cak ni nazvali da jave da su poslali nego ga je nazvao momak iz kurirske sluzbe da bude kuci kada on dodje.
Potreban savet sta raditi dalje,svaki savet dobrodosao.
Ne kupujte nista sto uvozi i servisira KIMTEC da ne prodjete kao moj prijatelj!
 
Neka pokuša da kontaktira sa PC Practicom, da oni posreduju. Imao sam slično neprijatno iskustvo sa HP-om i Pakomom i na kraju kad sam video da sa Pakomom nema rešenja, otišao sam u PCP gde mi je, posle nekoliko telefonskih razgovora, izvesni Neša (ako se dobro sećam) rekao da ako ne ispoštuju to što su poslednje rekli (valjda još dan-dva čekanja), da će PcPractic da mi da novi notebook, a da se oni jure sa Pakomom.
Računar je stigao iz Niša, problem je rešen, pa se nisam našao u situaciji da proverim obećanje.
 
Kontaktirao je prijatelj nekog iz Asus Srbija i on je preuzeo na sebe da resi problem.Obecao je da za dan-dva poprave racunar ili ce vratiti pare,nije spominjao zamenu.
 
Vrh Dno