Ovu marketing papazjaniju je smislio Asus nevezano za mesto prodaje, a kupac je možda zbog iste odabrao baš Asus laptop, i ne treba da se zamlaćuje sa odnosom Asusa sa uvoznicima, osiguravajućim društvima i sl. A najmanje što Asus zaslužuje zbog ovih "endemskih" kvarova i nepoštovanja sopstvene garancije je kritika na nekom forumu.
Ako želi da ispuni akciju laptop mora biti tri puta na zvaničnom servisu pa tek četvrti put ima pravo na akciju vraćanja novca i dobijanja novog laptopa.Jedina dobra stvar je ta što su u KimTec-u toliko nesposobni da je vrlo moguće da se izvuče sve to
Gledajući sve te ljude koji rade u servisu tokom nošenja laptopa kod njih,video sam koliko su svi oni utučeni i ubijeni u pojam...prosto toliko su nezainteresovani,smoreni i toliko ''robotski'' odrađuju posao sa 0,000000001% uključivanja mozga.Iskreno žao mi ih je....
Realno Asus gubi pare u saradnji sa njima....
Daa ali ne kapiraš...Srbija nema direktnog uvoznika za Asus već se to radi preko druge zemlje.To znači da je neko dozvolio Stranoj firmi da drži monopol na našem tržištu i tu se Asus ne pita jer nije njegovo tržište.On računa da njegovi proizvodi idu u Hrvatsku a odatle gde će ići je KimTec-ov problem.
Mislim da bi bilo drugačije da srpska firma ima saradnju sa Asusom po pitanju zastupništva...ovako sav kajmak ide onom ko ima monopol ma kako radili jer nema drugog načina da Asus legalno posluje u Srbiji.
Kakva glupost.ASUS ima dva domaca uvoznika za Srbiju,EWE i Comtrade distribution.I pored toga imas KimTec,koji posluje na celom balkanu ukljucujuci i nasu zemlju.Jedino sto je KimTec jedini ovlasceni servis za njihove laptopove.Tako da ne znam o kakvom monopolu pricas.Daa ali ne kapiraš...Srbija nema direktnog uvoznika za Asus već se to radi preko druge zemlje.To znači da je neko dozvolio Stranoj firmi da drži monopol na našem tržištu i tu se Asus ne pita jer nije njegovo tržište.On računa da njegovi proizvodi idu u Hrvatsku a odatle gde će ići je KimTec-ov problem.
Mislim da bi bilo drugačije da srpska firma ima saradnju sa Asusom po pitanju zastupništva...ovako sav kajmak ide onom ko ima monopol ma kako radili jer nema drugog načina da Asus legalno posluje u Srbiji.
Ima li ko iskustva sa baterijom, da li ona spada u Hardware i pod garanciju?
Baterija je jednostavno receno "crkla" posle 7 meseci rada, i to prema win10 izvestaju 24 ciklusa, koliko je puta napunjena jer je laptop koriscen retko za posebne potrebe, malo interneta.
Odnet u ovlasceni servis, baterija zamenjena, podnet zahtev za povracaj i veoma brzo odbijen i to na 3 jezika sto je velika sramota za tako ozbiljnu firmu.
Uredjaj i dalje izgleda kao da je sad izasao iz prodavnice, kompletno bez ogrebotina i sl. mozda je 2-3 puta napustio sobu.
"Žal je bil vaš zahtevek na ASUS Promocije zavrnjen zaradi naslednjega razloga:
The repaired fault is not a genuine warrantable hardware failure of your ASUS device.
Ako imate pitanja molimo vas proverite Odredbe i uslove ove promocije ili Često Postavljana Pitanja na našem sajtu, a možete nam i poslati email na [email protected]"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari