Šta je novo?

ASUS - 100% pouzdan ili vraćamo novac i popravljen laptop

Nakon 28 dana od Asusovog maila mi je novac uplacen na racun. Svaka cast Asusu za ovu akciju. Moram da pohvalim i ljude koji stoje iza naloga Asus Srbija jer su bili predusretljivi. U Crnoj Gori firma u kojoj je kupljen laptop salje pokvareni laptop u ovlasceni servis a ne kupac. Zbog toga se izvjestaj o popravici odnosio na ime menadzera te firme (Winwin tj Alti u Podgorici) a ne na mene. Ja sam mislio da ce to mozda predstavljati problem pa mi je Asus Srbija ponudio da taj dokument preprave na moje ime. Na kraju se ipak sve dobro zavrsilo. E da, pohvalio bih i Željana iz podgoričkog Kimtecha koji mi je brzo odgovorio na mail i poslao dokument koji mi je potreban. Svaka cast narode, moram priznati da sam prijatno iznenadjen.
 
Tako je, Asus je ponovo pobedio! :vomit:
 
Meni nisu vracene pare. Dobila sam potvrdni mail da je sve u redu sa dokumentacijom jos 20.01.2016 te. Posle 30 dana sam im poslala mail i pitala u cemu je problem dobila sam odgovor da je problem jer ima mnogo zahteva i da su sve isplate odlozene. Sada sam im ponovo poslala mail, videcu sta ce biti bas nisam ocekivala ovo od asusa.
 
Podneo zahtev videcemo da li ce nesto da se desi.
Do sada sa Asusom nikad nista nije proteklo bez problema i do pola godine cekanja!
 
Meni je otkazao hard na laptopu, i ovo su mi poslali na mail iz asusa: Žal je bil vaš zahtevek na ASUS Promocije zavrnjen zaradi naslednjega razloga: The repaired fault is not a genuine warrantable hardware failure of your ASUS device.
Dzabe sam otvarao devizni racun i cimao pola dana kad od promocije nista. Ma da iskreno nisam ni ocekivao da se nesto desi, jel sa Asusom nikad nisam dobro prosao. Zadnji put na starom laptopu da ga poprave cekao sam skoro pola godine!
Maticnu kad su mi zamenili dobio sam zamenski proizvod koji je naravno bio slabiji model maticne.
Ovo je definitivno zadnji put kad sam kupio nesto sto se zove Asus!
 
Ja sam poslao zahtev jos u 25.2.2016 i od novca nista. 3 puta sam slao email da vidim sta se desava i svaki put dobijem isti odgovor da imaju previse reklamacija.
evo zadnjeg odgovora:

,,Thank you for your email.

Unfortunately, there have been some delays in payments due to the popularity of the promotion.

Your payment has not yet left our account however we are hoping the delay will be resolved shortly.

Please accept our apologies for the delay and any inconvenience caused.

Should you have any questions please do not hesitate to contact us.

Thank you for your patience.

Kind regards,

Nina

ASUS Promotional Support"


Sta sad raditi?
 
Mislim da im se obilo o glavu, verovatno je 70% njih pokusalo da pokvari isti i dobije ga gratis

Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
 
pa nisu ni oni mutavi, valjda vide ako je neko namerno pokvario nešto....
 
Ma racunar je posle 2 nedelje poceo da zakucava i da se restartuje sam od sebe, poslat preko njihovog pick& return i zamenjena maticna ploca. Sami su dali sebi rok od 30 dana za uplatu novca!
Dva meseca za vracanje istog su previse, dosta sam se strpio..

Nisu oni budale da ne vide da je to neko namerno pokvario..
 
Digni ruke, nema nista od toga.
Sledeci put idi na Toshiba ili neku drugu ozbiljniju firmu.

Ja sam poslao zahtev jos u 25.2.2016 i od novca nista. 3 puta sam slao email da vidim sta se desava i svaki put dobijem isti odgovor da imaju previse reklamacija.
evo zadnjeg odgovora:

,,Thank you for your email.

Unfortunately, there have been some delays in payments due to the popularity of the promotion.

Your payment has not yet left our account however we are hoping the delay will be resolved shortly.

Please accept our apologies for the delay and any inconvenience caused.

Should you have any questions please do not hesitate to contact us.

Thank you for your patience.

Kind regards,

Nina

ASUS Promotional Support"


Sta sad raditi?
 
Mene zanima kada ce to resavanje doci na red, jer stvarno je previe vremena proslo. U poruci sam vam poslao broj podnetog zahteva kako biste proverili u cemu je problem.
 
Verovatno se obilo o glavu sto kod nas dolaze najgori primerci (bilo koje robe..), a ASUS je pokusao da bude prvi brend koji je doneo nesto sto je stvarno za razvijen svet (citaj: zapadni svet). (ovo mislim pozitivno po ASUS)

Samo me zanima koja je to osiguravajuca kuca prihvatila da bude sponzor, a ne ASUS licno?

A sigurno ima zvanicnih uslova kada se ne dobija novac nazad, tipa ako je slomljen ekran skroz :D
 
Verovatno se obilo o glavu sto kod nas dolaze najgori primerci (bilo koje robe..), a ASUS je pokusao da bude prvi brend koji je doneo nesto sto je stvarno za razvijen svet (citaj: zapadni svet). (ovo mislim pozitivno po ASUS)

Samo me zanima koja je to osiguravajuca kuca prihvatila da bude sponzor, a ne ASUS licno?

A sigurno ima zvanicnih uslova kada se ne dobija novac nazad, tipa ako je slomljen ekran skroz :D



Naravno fizicka ostecenja ne spadaju ni u kom slucaju pod garanciju osim kod Toshibe gde imaju no matter what :)

U svakom slucaju, odgovora nema nikakvog pozitivnog ni posle 2 meseca i pitam se u cemu je toliki problem jer su se sami obavezali na 30 dana..
Slazem se da je Asus pokusao nesto, ali su prilicno losiji racunari stizali kod nas...kao i svih proizvodjaca...:(
Odgovor od asusovog tima ovde na poruku jos uvek nisam dobio, pa se nadam da ce mi oni izaci u susret i dati odgovor na ovo cekanje..
 
^ Jel bi mogao malo da smanjiš ruganje? Nema smisla to što radiš. Ili želiš da ubiješ volju ASUS Srbiji da ti pomogne da brže dobiješ novac?

Odluči se, ili si došao da pljuješ ili si došao da tražiš pomoć. Ne ide oba.
 
Poslednja izmena:
Dosao sam ovde po pomoc, ali odgovora nema nikakvog i dalje.
 
Ako si došao po pomoć, pošalji broj zahteva privatnom porukom ASUS Srbija, sačekaj da proveri, odgovoriće ti i pomoći. Šta god je meni trebalo od Asus-a, uvek sam dobio povratni odgovor i rešenu nedoumicu.
 
Novac se ne isplacuje ukoliko je korisnik ostetio uredjaj. U ovom konkretnom slucaju su postojala dva kvara, od kojih je jedan ostecenja od strane korisnika. Zato je odbijen zahtev, ali sada radimo na tome da se novac isplati na osnovu drugog kvara (hard diska) i nadam se da ce korisnik dobiti novac.
Trenutni status za forumase krousnik i markoc92 je da cekamo odgovor osiguravajuce kuce. Obicno prodje par dana pre nego sto odgovore.
 
Vama svaka cast za akciju, ali u lancu samo jedan da napravi zastoj, recimo osiguravajuca kuca, a svi znamo kakve su osiguravajuce kuce, i eto zastoja i na akciji, tako da samo strpljivo

Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
 
Ali ja nisam ostetio uredjaj, uredjaj su ostetili iz dexpresa, kako ne znam, znam samo da su uvazili reklamaciju priznali da je ostecenje njihova greska i da su uplatili novac za zamenu naprsnuca na uredjaju. Ja sam na uredjaju imao kvar na hardu to je zamenjeno i po tome sam isao na povracaj novca. Medjutim zahtev mi je odbijen jel verovatno smatraju da sam ga ja ostetio pri transportu i da je do toga doslo do kvara.
Ovo je zadnje sto sam dobio od Asusa na mail:
You have benefited form Asus for free repair.
However, our promotion is not covering:
Damage caused by the end user, regardless of whether accidental, through misuse or abuse or otherwise;
and any other malfunction or damage for which the organizer reasonably believes is not a hardware failure, not covered by this promotion.
If the request is rejected because it did not fulfill the conditions and provisions, the decision of the organizers is final.
 
Nazad
Vrh Dno