Pa to su odlični argumenti u moju korist. Stavi se brža i jača karta, sačeka godinu ili više da stigne novi procesor, pa onda može sve da se našteluje da izgleda kao tamo

Oblivion je moguće naterati sa korišćenjem 7900 GTO koji ima duplo više memorije i daleko veći radni takt da radi kao na RSXu sa nižim radnim taktom, na PCju sa gomilom rama i procesorima koji u vreme izlaska Obliviona nisu ni bili dostupni ili su koštali u p.m. da radi kao na konzolama. Šta to govori o efikasnosti arhitekture?
Tesko da su to argumenti u tvoju korist.

Pazi 7900GTX je izasao way before nego sto se PS3 pojavio sa istim/slicnim GPU-om,a kada je izasao PS3 kostao je preko 700evra,a tada su postojali 7900GTO kao i C2D koji se vec uvleko prodavao,tako da to sto si rekao da treba godinama da se ceka na jaci procesor ne stoji.I da,za tih 700evra je tada mogao da se sklopi PC slicne snage(uz oc naravno,sta da se radi,to je prednost PC-a).
I G71 je isto sto i RSX tako da to sto si rekao da se stavi brza kartica takodje ne stoji.Brza kartica je G80 koji se takodje pojavio pre nego sto je PS3 izasao(sramota!).Tako da taj 'tvoj' PS3 po meni nije bio nikakav piece of technology cak i kad se pojavio.
I treca stvar vezana za memoriju na grafickoj koju toliko pominjes-uvek su kao alternativa postojale i Ati kartice,a bas u vreme 7900 serije Ati je bio bolji pa je recimo postojao X1950Pro sa 256Rama koji je u Oblivion-u radi brze nego 7900GTO sa 512.
Sa druge strane, kada igra sa konzola dođe i ne radi lepo na PCju kaže se da je to samo ružan port i da je razvojni tim za to kriv.
A kako drugacije da se protumaci kad recimo Vegas sa prosecnom grafikom radi tako lose na PC-u,ali zato GoW leti,UT3 da ne pricamo(dobro nije port,ali igra izgleda neverovatno a radi dobro na recimo 2600XT-u)
Gde si to video da KZ2 koči na trejlerima???
Nemam pojma,imam neki trejler skinut sa gametrailers-a i primeti se da igra povremeno secne.Da ne spominjem to sto je sve 70% skriptovano(slobodna procena

),'da se igra samo od sebe' i da sve sporo tece(sto zbog kontrolera,sto zbog konzolastva..) tako da je 25 frejmova sasvim dovoljno.
Sa druge strane, Lair kao igra koja ima hiljade jedinica odjednom na ekranu ima teksture, detaljnost i kvalitet tih istih jedinica veći nego na bilo kojoj PC igri sa makar sličnim brojem objekata i jedinica na ekranu i ogromnim, masivnim mapama.
Cekaj da se te igre pojave na PC-u,odradjene kako treba pa cemo onda pricati.Mislim veliki broj jedinica,pa sta...sve su ruzne i iste tako da je problem njihovog iscrtavanja u realnom vremenu vise problem softverske implementacije nego hardvera.
Pa tu i nastaje problem - šta su to default konzolne igre? Ne bih znao šta da ti kažem. Igara kao što su Lair ili Assassin's Creed, koji svi jedva dočekuju da opljunu, jednostavno nikada nije bilo, ni na konzolama ni na PCju, makar ne u ovakvom izdanju i ovakvom obliku. Vožnje, PESovi i tome slično - sve je to na PCju. Xbox se proslavio pucačinama, koje su po nekoj definiciji povezane sa PC platformom. Problem je što svi povezuju to tako da su konzolne igre proste i tupave, a one sa PCja moćne i super. Tačno je da postoje neke igre na PCju kakve konzola nema zbog prirode svog upravljačkog sistema, ali 'bem li ga...
Eh,kao ne znas sta su default konzolne igre

Nabroj mi bilo koju igru za koju znam sta je u pitanju i odmah ti kazem dal je default konzolna ili ne.
Gear's of war,Lost planet.Assasian'a Creed su sve igre koje su povezane istim konzolaskim velom.Sta ih odlikuje? Insistiranje na zabavi a ne na igrivosti,visok stepen skriptovanosti,smanjena ili potpuno odsutna interakcija sa okolinom,uproscavanje(negde si pomenuo da je big deal to sto u Oblivionu postoji strelica koja pokazuje na quest,itekako je big deal,osnovna poenta avanturistickih igara je traganje).Od pozitivnih osobina konzolaskih igara ubrojao bih donekle solidnu pricu(zbog ovoga i mislim da si kupio konzolu),ali opet nekako na konzolaski nacin predstavljena
