Šta je novo?

Assassin's Creed - zvanicna tema

alo bre lozane :D PA konzole guraju ovu igru u rezolucijama koje je PC prevazisao pre 3 godine. Masina iz recommendeda ce gurati Ass ass sin creed u 1680x1050 sa 4xAA bez seckanja u 60fps. PS3 gura 720p u 60fps (recimo 1280x720 pa upscale na rezoluciju TV-a (ili downscale)), kad mu stavis 1080p (tamo gde uopste ima) fps je 30, bez AA, a i pitanje da li i dalje nema pada fps sa tih 30. X-box360 je jos gori po tom pitanju. Namesti 1680x1050 i 4xAA i 16xAF na PS3 u ass ass ins creed pa da vidis kako ce da radi. Trebace ti quad PS3 SLi da to potera u 60fps :) (aka 2 soma evra), a vi kukate sto vam treba graficka od 240e (opet :d:d:d)

edit: sad ce da dodju ovi iz podruma da pocnu da pricaju kako je ipak sve to bolje na TV-u pa opet da im crtam da i PC moze da se kaci na TV :p
 
Poslednja izmena:
Kazes, da se jos uvek ne koriste svi resursi na PS3-a zasto onda KZ2 koci na onim trejlerima?

2rh5wcz.jpg


Zato sto ti i Ubisoft nikada niste culi za rec "optimizacija". Treba se potruditi da bi se iskoristili svi moguci resursi konzole, pogotovo sada za PS3, a zasto bi se ljudi iz Ubisofta mucili da optimizuju igru za pc kada mogu samo jednostavno da je portuju jer, kao sto je vec neko reko, skoro svako od nas danas moze sebi da priusti 4 Gb rama...

p.s. pricas o igri koja je bila prikazana pre vise od pola godine i koja je vec debelo u razvoju, a i tada kada je bila prikazana imala je fantasticnu grafiku i tek ce je imati kada se bude pojavila, bolju krv i svetlosne efekte jos uvek nisam video...
 
Dobro jutro Kolumbo, i na PC-ju se nalazi poseban procesor na grafičkoj evo već osam ili devet godina :S:

A da su sr4nja neizbežna... hm, kako to da npr. Unreal Tournament 3 ili Orange Box rade odlično i na PC-ju i na konzolama? Sve se može kad se hoće, samo što Ubisoft očito neće.

mislim da bi trebalo malo bolje da procitas o cemu sam pisao "Columbo" :S::wall::wall::wall:.
A drugo princip rada grafickog GPU-a u Kozolama i PC-u nikada nije bio isti i bece biti. I to je razlog zasto neke igre ne rade na PC-u kako treba. Optimizacija!!!!!!!
A probaj procitati jos jednom
Nije nece da prebace vec kada rade automatsko generisanje poligona, najedan nacinse obradjuje u kozoli a na drugi u PC. I u konzoli se nalazi poseban procesor na grafickoj u stvari kao PS3. Ne moze se porediti. A kada se igra pravi i za konzolu i PC onda su ovakva s....nja neizbezna.
:zgran::zgran::zgran:
 
Dezurni kriticari bi mozda svoje prakticno znanje mogli lepo da ponude "Ubisoftu" ?
 
A drugo princip rada grafickog GPU-a u Kozolama i PC-u nikada nije bio isti i bece biti. I to je razlog zasto neke igre ne rade na PC-u kako treba. Optimizacija!!!!!!!
A izvini, jel si ti programer pa znaš?
Princip rada grafičkog procesora na konzolama i PC-u jeste isti, zato što se radi o GPU-ovima derivatima onih koji se koriste na grafičkim karticama serije GeForce 7 i Radeon X1800/X1900. Više detalja OVDE i OVDE.

Konzolni programeri isto imaju normalno razvojno okruženje za programiranje kao na PC-u (sigurno ne razvijaju igre u asembleru, zaboga), plus je sada postalo prirodno da se i PC igre razvijaju sa višejezgarnim procesorima na umu, baš kao i na Xboxu 360 i PS3, tako da razlika polako ali sigurno nestaje. A i ona razlika koja postoji sigurno se ne odnosi na grafiku već na ostatak koda (fizika, input hendling, proračuni kretanja itd) koji treba da iskoristi sva procesorska jezgra. Grafika se svejedno programira onako kao na PC-u, preko Direct3D-a (na Xboxu) i OpenGL-a (na PlayStationu), i slaba optimizacija je krivica isključivo programera a ne GPU-a. Kad budu počeli da koriste i procesorska jezgra za grafiku, onda će princip proračunavanja grafike biti različit od PC-ja. Sad nije. Da jeste, ne bi npr. Epic uspeo praktično istovremeno da izbaci dve verzije Unreal Tournamenta 3 koje izgledaju i rade isto, nego bi morao da angažuje praktično dva tima, za šta nema ni vremena ni para.

Da rezimiramo: PC ima centralni procesor i ima odvojeni GPU za grafiku. Obe aktuelne konzole imaju centralni procesor i imaju odvojeni GPU za grafiku. Šta tu nije jasno? To što ti pričaš za "alienated" hardver poslednji put je važilo za PlayStation 2, koji je zaista imao jako različitu arhitekturu od PC-ja. Ali za aktuelne konzole ne važi (osim možda za Wii).
 
Poslednja izmena:
Assassin's Creed prikazuje ogroman prostor u svakom trenutku i velike gradove sa gomilom detalja i još više ljudi. To na PC-u bar za sada neće da može:). Ili bar ja nisam video do sada:D
 
ah, sta nam uradi gothic 3 a ? :eyebrows: naravno da moze, samo treba i da se hoce. Ako moze da radi na x-box360 teoretski bi trebalo da moze bar 3 puta bolje da radi na PC-u. No videcemo. I ja sumnjam u dobar port ove igre.
 
POSLEDNJI PUT REZIMIRAM I NAUCI DA CITAS.
Razlika kod GPU-a XboX-360, PS3 i PC nije u njihovom fizickom obliku i radu vec u upravljanju izvornim kodom ( citanje koda je sustinska i principijelna razlika, i zato su ti GPU-ovi razliciti), na kom je igra napisana. Kada bi se igra sirovo pakovala njena velicina bi popunila svaki BD disc.
To citanje koda je ustvari otvarananje i slaganje poligona prema dobijenim informacijama, tako da su u igre cesto samo implementirani citaci tog koda a sam kod u i igri ostaje nepromenjen.
NPR.
Jedan pistolj je sastavljen iz xy delova, ali osnova je tekstura na koju se naslanjaju poligoni. Kada u igri hoces da vidis Najvisi kvalitet teksture ili detalja, tada se povecava br poligona ali samo na ivicama prevojima i krivinama. Ti poligoni se otvaraju i slazu na razlicite nacine u PS i PC ali se reprodukuju kroz OGL ili DirectX.

Takodje sama unutrasnja komunikacija CPU<->RAM<->GPU, u PS i PC nije ista. Tehnicki podaci koji stoje na stranici su tacni ali stoji i namena.
Pitanje.
Zasto se optimizuju programi, igre i upravljacki alati za samo jedan procesor ili graficku kartu?
Jeli zato sto medju njima nema razlike pa mogu da rade podjednako na svim masinama?
Ako je graficka karta prilagodjena PCE slotu nemora da znaci da je svaka ista i da isto radi.
Jedno prosto pitanje, jel isto: V8 2.4litra motor kod F1 i kod nekod drugog auta?
 
Mašiš poentu i menjaš teze, ali me mrzi da se dalje natežem. Ako misliš da next-gen konzole funkcionišu kao PlayStation 2 i da je tolika razlika između njih i PC-a, tvoj problem. Ja znam da nije tako.
 
Ja mislim da je sustina samo u jednoj stvari proizvodjaci hardvera imaju dil sa proizvodjacima softvera... pa neko mora da kupuje sve ovo novo sto se proizvede... inace na svetu vec ima toliko PC-a da vise ne bi moralo ni jedan novi da se proizvede kad ne bi bilo ovakvih poteza.

Nisu ti zahtevi uvek neopravdani ali u vecni slucajeva i te kako jesu, uzmimo samo na primer Dirt, igra sa ukljucenih zvukom na stazama sa vise protivnika secka na p4 2.4 (prosek 10 fps), ali zato bez zvuka radi na oko 30 fps (softverski zvuk namesten u igri, kartica Live). I gde je tu zdrava logika, prohtelo im se da imam C2D na 3Ghz da bi imao inace bedno odradjen zvuk zujanja motora na low?
 
Vidim da cu je pokrenuti bez problema.
Ja sam mislio da igra izlazi SAMO za XBOX i da nisu planirali uopste da je prave za PC. Izgleda da sam bio pogresno informisan.

@ DonCarleone & voodoo_
Ne bih kupio konzolu nikad u zivotu.
 
Poslednja izmena:
Baš si pogrešno informisan :) Igra je prvobitno pravljena za PS3, pa je prešaltovano na PS3 + Xbox, pa su konačno u poslednjoj fazi izrade oformili PC tim i sada dolazi i za PC.

Na foru da PS3 ima u sebi zastareli RSX koji je u stvari G71 na nizem clocku (550Mhz RSX u odnosu na 650Mhz G71).G92 je 3x mocniji od toga.E sad tu je i Cell vs. C2D gde je poredjenje malo teze.
Ma daj,nije valjda da si ozbiljan sa ta 2 Tflopsa i G100?! Uporedjujes konzolu koja u sebi ima GPU serije 7 sa GPU-om na racunarima iz buduce serije 9.You can't be serious :)
Slazem se da je poredjenje tesko,ali jasno je da je PC ispred konzola.
To je sve super u teoriji, ali je problem što konzolne komponente rade drugačije i sinhronizovanije, što procesor pomaže kalkulisanju i obradi a ne usporava je kao na PCju, što se teksture, objekti i ostale stvari strimuju pa je nepotrebno više od 256 ili 512 MB memorije i što sve generalno radi kao sinhron sistem.

Ozmi ovako: Oblivion na PC-u sa 7900GTO/GTX moze da se podesi da radi i izgleda isto kao na plejsteshnu.
Gears of war na PC-u sa 2600XT-om moze da radi i izgleda isto kao na kutiji.

Kazes, da se jos uvek ne koriste svi resursi na PS3-a zasto onda KZ2 koci na onim trejlerima?
Po tebi bi verovatno Crysis izgledao bolje na PS3 da ga ima.
Pa to su odlični argumenti u moju korist. Stavi se brža i jača karta, sačeka godinu ili više da stigne novi procesor, pa onda može sve da se našteluje da izgleda kao tamo :) Oblivion je moguće naterati sa korišćenjem 7900 GTO koji ima duplo više memorije i daleko veći radni takt da radi kao na RSXu sa nižim radnim taktom, na PCju sa gomilom rama i procesorima koji u vreme izlaska Obliviona nisu ni bili dostupni ili su koštali u p.m. da radi kao na konzolama. Šta to govori o efikasnosti arhitekture?

Naravno, PC uvek ima tu prednost što može da popali AA i AF u sledećim generacijama na više vrednosti. Sa druge strane, kada igra sa konzola dođe i ne radi lepo na PCju kaže se da je to samo ružan port i da je razvojni tim za to kriv. Jeste, donekle. Ali postoje igre sa kakvima se bilo koja PC platforma nosi diskutabilno, kao što su ovakve igre, Assassin ili Lair, gde postoji masa jedinica, objekata, ljudi.

Gde si to video da KZ2 koči na trejlerima???

Ja se bojim da jesu.Necemo sada opet o tome,i necu cak ni da kazem gde su igre bolje,ali moras da se slozis sa ovom aksiomom:Igre na konzolama(mislim iskljucivo na default konzolne igre) su drugacije nego na PC-u i moguce je da ih PC igrac nece variti. jel to ok?
Pa tu i nastaje problem - šta su to default konzolne igre? Ne bih znao šta da ti kažem. Igara kao što su Lair ili Assassin's Creed, koji svi jedva dočekuju da opljunu, jednostavno nikada nije bilo, ni na konzolama ni na PCju, makar ne u ovakvom izdanju i ovakvom obliku. Vožnje, PESovi i tome slično - sve je to na PCju. Xbox se proslavio pucačinama, koje su po nekoj definiciji povezane sa PC platformom. Problem je što svi povezuju to tako da su konzolne igre proste i tupave, a one sa PCja moćne i super. Tačno je da postoje neke igre na PCju kakve konzola nema zbog prirode svog upravljačkog sistema, ali 'bem li ga...
 
što se teksture, objekti i ostale stvari strimuju pa je nepotrebno više od 256 ili 512 MB memorije i što sve generalno radi kao sinhron sistem.

Ostale baljezgarije mi nisu intersantne bile da bih reagovao, ali ovo je dezinformisanje, i ne dozvoljavam da se sire dezinformacije. Ko kaze da je dovoljno? Da je dovoljno, kvalitet textura bi bio isti ili bolji nego sto je na PC-u. A to svakako nije slucaj. To je kompromis izmedju ekonomske isplativosti i kvaliteta, pa to i retardirani vrapci znaju, a kamoli normalni vrapci ...

Filipenko, ja sam zaista mislio da ti umes da sagledas konkretne situacije realno, ali zakljucci su ti zasnovani na gomili povrsnosti.
 
Poslednja izmena:
Assasins Creed...lepo izgleda. Video sam opise igre za x-box i kazu da postaje dosadna kasnije, ali nema veze igracu je dok mi ne dosadi :D Valjda cu moci da je pokrenem, mada nesto nisam siguran, specijalno posle DiRT-a.... Pocinjem da verujem da postoji dil izmedju proizvodjaca softvera i hardvera. Z.A.V.E.R.A!!!

Salim se. :)
 
Ostale baljezgarije mi nisu intersantne bile da bih reagovao, ali ovo je dezinformisanje, i ne dozvoljavam da se sire dezinformacije. Ko kaze da je dovoljno? Da je dovoljno, kvalitet textura bi bio isti ili bolji nego sto je na PC-u. A to svakako nije slucaj. To je kompromis izmedju ekonomske isplativosti i kvaliteta, pa to i retardirani vrapci znaju, a kamoli normalni vrapci ...

Filipenko, ja sam zaista mislio da ti umes da sagledas konkretne situacije realno, ali zakljucci su ti zasnovani na gomili povrsnosti.
Evo ga opet kvazisveznajući. Kada kažem da to izgleda isto ili slično, to znači da nešto izgleda isto ili slično, a ne da se pauzira igra, hvata skrinšot, poredi pod lupom i tako to. Neka bude da nisu iste, neka bude ispravna ta vaša teorija da igre na konzolama rade i izgledaju isto kao na medium na PCju - zašto onda kada oborite detalje na medium te igre na PCju ne rade na 256 MB rama? Zašto npr. taj prokleti Call of Juarez ne može da radi na 256 MB u 1280 x 720 na X1800 sa 4xAF, kao što radi na Xboxu?

Pride, nije tačno da je kvalitet tekstura uvek ispred na PC igrama. To jeste slučaj u nekim igrama, a posebno u žanrovima koji forsiraju teksture visoke rezolucije. Sa druge strane, Lair kao igra koja ima hiljade jedinica odjednom na ekranu ima teksture, detaljnost i kvalitet tih istih jedinica veći nego na bilo kojoj PC igri sa makar sličnim brojem objekata i jedinica na ekranu i ogromnim, masivnim mapama.


No, ne želim da se ode u onu krajnost u koju žele da odvuku oni koji igranje mere po količini poligona na pušci koju nosi lik u igri. Poenta cele ove rasprave u koju sam uvučen je sledeća - Assassin's Creed ima gomilu objekata, ogromne mape, ogroman broj ljudi u gradu, i da, vidi se ceo grad a nema fov na 100 metara ispred sebe kao što to stručnjak Goranstein indicira u svojim glupim "sa tim detaljima, fovom i sl. radiće i na prosečnom PCju" postovima. To ne može da radi dobro na bilo kakvom kompu, traži se jak komp sa puno rama koji će da nadomesti streaming i sa jakom grafičkom - te otuda tolika zahtevnost. Meni je to sasvim OK, bolje da stave tako nego da navedu neku kvaziminimalnu konfiguraciju na kojoj secka i u 800x600 na low.
 
Evo ga opet kvazisveznajući. Kada kažem da to izgleda isto ili slično, to znači da nešto izgleda isto ili slično, a ne da se pauzira igra, hvata skrinšot, poredi pod lupom i tako to. Neka bude da nisu iste, neka bude ispravna ta vaša teorija da igre na konzolama rade i izgledaju isto kao na medium na PCju - zašto onda kada oborite detalje na medium te igre na PCju ne rade na 256 MB rama? Zašto npr. taj prokleti Call of Juarez ne može da radi na 256 MB u 1280 x 720 na X1800 sa 4xAF, kao što radi na Xboxu?

Pride, nije tačno da je kvalitet tekstura uvek ispred na PC igrama. To jeste slučaj u nekim igrama, a posebno u žanrovima koji forsiraju teksture visoke rezolucije. Sa druge strane, Lair kao igra koja ima hiljade jedinica odjednom na ekranu ima teksture, detaljnost i kvalitet tih istih jedinica veći nego na bilo kojoj PC igri sa makar sličnim brojem objekata i jedinica na ekranu i ogromnim, masivnim mapama.


No, ne želim da se ode u onu krajnost u koju žele da odvuku oni koji igranje mere po količini poligona na pušci koju nosi lik u igri. Poenta cele ove rasprave u koju sam uvučen je sledeća - Assassin's Creed ima gomilu objekata, ogromne mape, ogroman broj ljudi u gradu, i da, vidi se ceo grad a nema fov na 100 metara ispred sebe kao što to stručnjak Goranstein indicira u svojim glupim "sa tim detaljima, fovom i sl. radiće i na prosečnom PCju" postovima. To ne može da radi dobro na bilo kakvom kompu, traži se jak komp sa puno rama koji će da nadomesti streaming i sa jakom grafičkom - te otuda tolika zahtevnost. Meni je to sasvim OK, bolje da stave tako nego da navedu neku kvaziminimalnu konfiguraciju na kojoj secka i u 800x600 na low.

Zasto treba biti strucnjak da bi se uocile tako ocigledne razlike? Ne treba biti ni vrhunski producent da bi se uocile razlike u muzickoj produkciji, sve je tako ocigledno.

Da bi odgonetnuo sta je to tako magicno u "kutiji" pa navodno bez problema gura Call of Juarez u tim istim setovanjima u odnosu na PC sa konfiguracijom koju si naveo, naravno da moras da pogledas screenshot. Sta ti tu nije jasno??? Pogledaj screenshotove iz X360 verzije. Gde vidis 4xAA? Jel ti to pise na ekranu kada pokrenes igru, sapnuo ti je neko iz Techlanda? Naravno da ne, frljas se podacima koje si sanjao, a da si pogledao screenshot poneki, video bi da igra vapi za peglanjem ivica.....i marica. A i texture su losije... Kada bih verovao u to da ces na osnovu argumenata i cinjenica priznati da nisi u pravu, cak bih i instalirao CoJ sada i nalupao shotove u tim istim setovanjima i pokazao ti kolika je razlika. Ponavljam, ne treba da budes strucnjak da bi uocio ovako proste stvari, vec samo videti (imas oci, hvala Bogu) i biti objektivan.
I naravno, ne smatram da sve znam, ali ovde su u pitanju ocigledne razlike koje prosecnom igracu ne zapadaju za oci, sto je i dobro na kraju krajeva, ali mi ovde pricamo ipak o malo konkretnijim stvarima.

BTW, fov nije isto sto i Draw distance, fov se vise odnosi na sirinu, odnosno ugao gledanja ...

X360 screenshot :
1177465365.jpg
 
Poslednja izmena:
Ovo je 100% tačno. Nemojte se zanositi ljudi, bar oni koji je nisu videli.

Draw distance ne odnosi se samo na to da li ce neki od objekata biti u izmaglici, vec i na to koliko kompleksno ce iscrtavati objekat koji ti je na virtualnoj razdaljini od 10m, i koliko kompleksno ce iscrtavati objekat koji ti je na virtualnoj razdaljini od 200m, naravno i njihovo sencenje. To su objasnjavali svojevremeno i ljudi iz DICE-a kada je bio aktuelan developing Battlefield 2 naslova.
 
Poslednja izmena:
Kako odavde možeš da zaključiš da li ima ili nema AA, kad je jasno da se radi o 720p slici skaliranoj na 1080p, i otud potiče iskrzanost?
 
Gledaš skrinšote a ja ti pričam ono što vidim na ekranu:). Sjajno.
 
Gledaš skrinšote a ja ti pričam ono što vidim na ekranu:). Sjajno.

Gorane, mislim da sam bio jasan u postu koji sam pisao filipenku. Te razlike koje uticu na performanse nisu uocljive toliko kada igras i blejis u ekran kao kada uporedjujes shotove. Sjajno bi bilo da zaista procitas ono sto pisem.
 
Pa to su odlični argumenti u moju korist. Stavi se brža i jača karta, sačeka godinu ili više da stigne novi procesor, pa onda može sve da se našteluje da izgleda kao tamo :) Oblivion je moguće naterati sa korišćenjem 7900 GTO koji ima duplo više memorije i daleko veći radni takt da radi kao na RSXu sa nižim radnim taktom, na PCju sa gomilom rama i procesorima koji u vreme izlaska Obliviona nisu ni bili dostupni ili su koštali u p.m. da radi kao na konzolama. Šta to govori o efikasnosti arhitekture?
Tesko da su to argumenti u tvoju korist. :) Pazi 7900GTX je izasao way before nego sto se PS3 pojavio sa istim/slicnim GPU-om,a kada je izasao PS3 kostao je preko 700evra,a tada su postojali 7900GTO kao i C2D koji se vec uvleko prodavao,tako da to sto si rekao da treba godinama da se ceka na jaci procesor ne stoji.I da,za tih 700evra je tada mogao da se sklopi PC slicne snage(uz oc naravno,sta da se radi,to je prednost PC-a).
I G71 je isto sto i RSX tako da to sto si rekao da se stavi brza kartica takodje ne stoji.Brza kartica je G80 koji se takodje pojavio pre nego sto je PS3 izasao(sramota!).Tako da taj 'tvoj' PS3 po meni nije bio nikakav piece of technology cak i kad se pojavio.
I treca stvar vezana za memoriju na grafickoj koju toliko pominjes-uvek su kao alternativa postojale i Ati kartice,a bas u vreme 7900 serije Ati je bio bolji pa je recimo postojao X1950Pro sa 256Rama koji je u Oblivion-u radi brze nego 7900GTO sa 512.


Sa druge strane, kada igra sa konzola dođe i ne radi lepo na PCju kaže se da je to samo ružan port i da je razvojni tim za to kriv.

A kako drugacije da se protumaci kad recimo Vegas sa prosecnom grafikom radi tako lose na PC-u,ali zato GoW leti,UT3 da ne pricamo(dobro nije port,ali igra izgleda neverovatno a radi dobro na recimo 2600XT-u)

Gde si to video da KZ2 koči na trejlerima???
Nemam pojma,imam neki trejler skinut sa gametrailers-a i primeti se da igra povremeno secne.Da ne spominjem to sto je sve 70% skriptovano(slobodna procena :)),'da se igra samo od sebe' i da sve sporo tece(sto zbog kontrolera,sto zbog konzolastva..) tako da je 25 frejmova sasvim dovoljno.

Sa druge strane, Lair kao igra koja ima hiljade jedinica odjednom na ekranu ima teksture, detaljnost i kvalitet tih istih jedinica veći nego na bilo kojoj PC igri sa makar sličnim brojem objekata i jedinica na ekranu i ogromnim, masivnim mapama.
Cekaj da se te igre pojave na PC-u,odradjene kako treba pa cemo onda pricati.Mislim veliki broj jedinica,pa sta...sve su ruzne i iste tako da je problem njihovog iscrtavanja u realnom vremenu vise problem softverske implementacije nego hardvera.

Pa tu i nastaje problem - šta su to default konzolne igre? Ne bih znao šta da ti kažem. Igara kao što su Lair ili Assassin's Creed, koji svi jedva dočekuju da opljunu, jednostavno nikada nije bilo, ni na konzolama ni na PCju, makar ne u ovakvom izdanju i ovakvom obliku. Vožnje, PESovi i tome slično - sve je to na PCju. Xbox se proslavio pucačinama, koje su po nekoj definiciji povezane sa PC platformom. Problem je što svi povezuju to tako da su konzolne igre proste i tupave, a one sa PCja moćne i super. Tačno je da postoje neke igre na PCju kakve konzola nema zbog prirode svog upravljačkog sistema, ali 'bem li ga...
Eh,kao ne znas sta su default konzolne igre ;) Nabroj mi bilo koju igru za koju znam sta je u pitanju i odmah ti kazem dal je default konzolna ili ne.
Gear's of war,Lost planet.Assasian'a Creed su sve igre koje su povezane istim konzolaskim velom.Sta ih odlikuje? Insistiranje na zabavi a ne na igrivosti,visok stepen skriptovanosti,smanjena ili potpuno odsutna interakcija sa okolinom,uproscavanje(negde si pomenuo da je big deal to sto u Oblivionu postoji strelica koja pokazuje na quest,itekako je big deal,osnovna poenta avanturistickih igara je traganje).Od pozitivnih osobina konzolaskih igara ubrojao bih donekle solidnu pricu(zbog ovoga i mislim da si kupio konzolu),ali opet nekako na konzolaski nacin predstavljena :)
 
Iznesi agumetn sem tehnickih podataka da su iste pa dokazi.
A kada is toliko pametan sto nekupis igru za PS* i Igras je na PC
 
Microsoftov XNA Studio za kućno programiranje Xbox 360 igara. Gde ćeš bolji argument. Skini ga i proveri koliko se PC i Xbox programiranje grafike razlikuje (tj. ne razlikuje).

A kada is toliko pametan sto nekupis igru za PS* i Igras je na PC
Razlikuješ li programiranje grafičkog dela igre, i programiranje ostatka koda? Alo, DirectX ima i na Xboxu, ista je procedura potpuno sa grafiku, programera ne interesuje koja je grafička kartica iza (osim pri pisanju šejderskih rutina), šta još treba crtati? Ne pričam o programiranju zvuka, obradi eventa, veštačke inteligencije u igri i ostalog, pričam o kreiranju D3D objekta i crtanju poligona. Isto je kao na PC-ju, i grafičko jezgro to na isti način obrađuje! Ni Microsoft ni Sony nemaju vremena da izmišljaju toplu vodu i eksperimentišu, uzeli su provereno rešenje sa PC-ja koje radi, i primenili ga u svojim konzolama. Šta tu nije jasno je8em mu život?

Grafički podsistem je svet u malom, ima svoj procesor i svoju memoriju, i sa ostatkom sistema je povezan PCIe, AGP ili nekom šestom vezom. Ali je njegov zadatak da podatke iz video memorije proračuna i nacrta prateći zadate instrukcije, i sa te strane je totalno nebitno da li je sistemski procesor Cell, PowerPC, x86 ili bilo šta drugo. I zašto bi onda taj svet u malom drugačije radio na PC-ju i konzoli, ako je srce tog sveta čiš derivat iste arhitekture?

Još jednom ti kažem, ako se aktivno ne baviš programiranjem, napusti diskusiju. Ovako i ja mogu da dovedem moju babu da mi prepričava kako radi bilo šta.
 
Poslednja izmena:
smiri se voodoo, vidish da je to neki malac ;) Ono "drugacije slaganje poligona" je trebalo da ti bude dovoljno bre :p Vidish da nemas pojma :)
 
Da li je neko razmisljao o propaloj ideji RISC platforme. Svaki deo ima svoj procesor. Grafika, zvuk, fizika, matematika... Kada bude sve imalo svoj procesor (ili dva) onda ce sve da leti... :)
Ali kao sto neko rece za Dirt i zvuk, sa X-Fi ima razlike u frejmrejtu u odnosu na Live....
 
pa to vec tako radi. Na zvucnoj imas chip, na grafickoj imas chip, za fiziku imas ageia kartu, za HDD imas chip...
 
nije propao ali je usko specijalizovan i masine na toj platformi su "malko" skuplje od ovih nasih kanti :D
 
Nazad
Vrh Dno