Šta je novo?

Assassin's Creed - zvanicna tema

Lazarus

Čuven
Učlanjen(a)
21.04.2004
Poruke
335
Poena
620
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Optički internet
Assassin's Creed PC Requirements

Ljudi, dobar dan.

Po netu se šuška du su Assassin's Creed PC Requirements finalizovani i izgledaju ovako:

Minimum System Requirements:
* Windows XP or Vista
* 2 GB RAM
* Dual core processor (Intel Pentium D or better)
* 256MB Direct3D 10 compatible video card, or Direct3D 9 card compatible with Shader Model 3.0 or higher
* DirectX compatible driver
* DVD-ROM dual-layer drive
* 16 GB free hard disk space
* DirectX libraries (included)
* Vista compatible sound card
* Keyboard, Mouse
* Microsoft Xbox 360 Controller (optional)

Recommended System Requirements:
* Intel Pentium Core 2 Duo, or better processor
* 3 GB System RAM
* ATI HD2900 series, Nvidia GeForce 8800 series, or better video card
* 5.1 sound card
* Microsoft Xbox 360 controller

Supported Video Cards at Time of Release:
* DirectX10 compatible cards, recommended ATI HD2900 series, Nvidia GeForce 8800 series
* Direct3D 9 card compatible with Shader Model 3.0 or higher

Dakle, neophodan je mnogo ozbiljan kompjuter za igru čiji su vrednost i kvalitet pod veeeeeelikim znakom pitanja. Sada će komšije iz donje sobe na forumu da krenu sa prozivanjem... Ali plašim se da su, ovoga puta, u pravu.

Pozdrav.
 
Poslednja izmena:
Ne znam zasto me u poslednje vreme ovako visoke(a) hardverske(a) zahtevnost(i) novih igara uopste ne cude(i).:smoke:
 
Ne znam zasto me u poslednje vreme ovako visoke(a) hardverske(a) zahtevnost(i) novih igara uopste ne cude(i).:smoke:

Pa verovatno zato sto ti mashina ispunjava Recommended System Requirements.

PS. vidim zayebo si ATI (bese 2600XT) i sad si na nVidia 8800GT i to Palit. ,)
 
Poslednja izmena:
A pritom sve šljaka lepo na Xboxu sa 512 MB deljenog RAM-a i grafičkom nešto naprednijom od X1900...
 
:shock: WTF?! ne verujem... -.-'
bash me zanima kako ce se obogatiti :d
 
Bas pretjeruju sa zahtjevnoscu jos malo pa ces morati da imas kompjuter iz NASA-e da bi mogao da igras igre. Bljak!
 
ah shta cesh kad je Ubisoft dobio ovako EXTRA ideju za igru.... a onisu ionako opshtepoznati da rade OCHAJNE portove sa konzola :(
 
Znachi doshlo je vreme da iznajmim pola kutje na 12 meseci da bi kupio komp :wall:
 
Zahtevnost jeste poprilicno velika,ali je grafika ODLICNA !!!
 
Dzaba sve kada je igra kao igra smor do yaya! :)
 
Zazaliti necu za 200 dindzi ako kojim cudom ne uspem da je pokrenem...:p
 
Nemojte se šaliti, igra izgleda bruka na XBOX-u 360. Prvo pogledajte pa onda pričajte. Grafički je jedna od najlepših. I pre ovih objavljenih "system Requirements" pitao sam se kako će ovo da radi na PC-u:trust:
 
Mene vise brine drugi deo svih review-ova po sajtovima i novinama gde svi govori kako igra postane jaaako dosadna nakon odigranih sat-dva :(

Cekao sam ovu igru i radovao se njoj, ali me ovo plasi.
 
Taman je zahtevna koliko treba.
 
Ma isprdjuju se, jok 6 giga sistemskog rama! Najcesce takve igre ne opravdaju to sto zahtevaju od hardvera(po kvalitetu same igre).
 
Pa jel se hoće ceo grad sa gomilom stanovnika, AI opterećenje, gomile objekata, likova, veliki fov? Šta će to da odradi? Sempron neće da može...

Igre najčešće nisu opravdavale svoje hardverske zahtevnosti ni 1998. godine, pa neće ni sada. Opravdaće neke, odnosno mali broj njih.
 
Pa jel se hoće ceo grad sa gomilom stanovnika, AI opterećenje, gomile objekata, likova, veliki fov? Šta će to da odradi? Sempron neće da može...

Igre najčešće nisu opravdavale svoje hardverske zahtevnosti ni 1998. godine, pa neće ni sada. Opravdaće neke, odnosno mali broj njih.

Ma, poenta je da slepci ne umeju (ili nece ili ih jednostavno zabole kitanovic) da prebace igru sa konzole na PC kako treba.

A igra je inace tezak smor, fina demonstracija grafike i toliko.
 
Nije nece da prebace vec kada rade automatsko generisanje poligona, najedan nacinse obradjuje u kozoli a na drugi u PC. I u konzoli se nalazi poseban procesor na grafickoj u stvari kao PS3. Ne moze se porediti. A kada se igra pravi i za konzolu i PC onda su ovakva s....nja neizbezna.
Skoro sam gledao nove tehnike obrade poligona kod grafickih elemenata, i prema novim podacima, br. poligona je moguce smanjiti cak za 50% a da grafika ostane ne promenjena. Sto znaci pocece da koriste te softvere kada auto industrija pocne da proizvodi Aqua automobile.
 
Kad je teraju prakticno u polu emulaciji dobro ce jos i da radi. Da je pisana za PC bila bi manje zahtevna bar 30%. Neko se buni za memoriju? Danas 2BG kosta 30eura. Jel to puno? 4GB u 60eura, da nije i to mnogo? Molim vas urazumite se, 60eura za 4GB, mislim smesno!
 
Nije nece da prebace vec kada rade automatsko generisanje poligona, najedan nacinse obradjuje u kozoli a na drugi u PC. I u konzoli se nalazi poseban procesor na grafickoj u stvari kao PS3. Ne moze se porediti. A kada se igra pravi i za konzolu i PC onda su ovakva s....nja neizbezna.
Dobro jutro Kolumbo, i na PC-ju se nalazi poseban procesor na grafičkoj evo već osam ili devet godina :S:

A da su sr4nja neizbežna... hm, kako to da npr. Unreal Tournament 3 ili Orange Box rade odlično i na PC-ju i na konzolama? Sve se može kad se hoće, samo što Ubisoft očito neće.
 
Pa jel se hoće ceo grad sa gomilom stanovnika, AI opterećenje, gomile objekata, likova, veliki fov? Šta će to da odradi? Sempron neće da može...

Igre najčešće nisu opravdavale svoje hardverske zahtevnosti ni 1998. godine, pa neće ni sada. Opravdaće neke, odnosno mali broj njih.

Da,ali onaj recommended PC(recimo da je C2D@3ghz i 8800GT) je bar duplo brzi od PS3.Jel tebi to ok? Naravno da nije,a resenje lezi u znatno losijoj grafici na PS3 i/ili losoj optimizaciji za PC.
Uostalom,bas me briga,posle vidjenih/odigranih par konzolnih igara(Gears of war,Lost Planet) apsolutno sam nezainteresovan za Assassian's Creed.
 
Da,ali onaj recommended PC(recimo da je C2D@3ghz i 8800GT) je bar duplo brzi od PS3.Jel tebi to ok? Naravno da nije,a resenje lezi u znatno losijoj grafici na PS3 i/ili losoj optimizaciji za PC.
Uostalom,bas me briga,posle vidjenih/odigranih par konzolnih igara(Gears of war,Lost Planet) apsolutno sam nezainteresovan za Assassian's Creed.
Na koju si foru iskalkulisao da je duplo brži? PS3 raspolaže sa 2 Tflopsa, od kojih većinu može da aktivira (ali dobar deo igara ne koristi toliko), dok će tek Nvidia G100 da raspolaže sa 1 Tflops-om. Resursi konzole se raspodeljuju drugačije u odnosu na PC, zato one lakše podnose masovne scene sa velikim brojem objekata, jedinica, otvorene gradove i slično, dok će sa druge strane PC daleko lepše da renderuje objekat kome se približiš maksimalno i da ti daje grafiku u koridoru sa 2-4 neprijatelja. Možemo i da obrnemo stvari, pa da pitamo kako je moguće na PCju napraviti igru kao što je Lair, sa hiljadama protivnika, ršumom koji se stalno dešava na ekranu i slično? Da, svaka od tih jedinica je ružnija nego u Crysisu, ali ***, najbliže tome što PC ima je Total War koji u odnosu na ovo deluje kao Quake 2 prema Far Cry-u.

Ali da ne pretvaramo ovo u još jedno besmisleno prepucavanje o tome čiji je duži™. Video si par konzolnih igara, ne znači da su sve one takve. Ne kažem da bi ti se Assassin's Creed svideo, ali jednostavno je stvar u tome da se radi o ogromnim nivoima sa heavy duty kalkulisanjem. Za to ne može da se koristi soc PC. Upravo je obrnuto, kada bi hteli da naprave igru koja sa konzola dolazi na PC kao što je Assassin's Creed sa ogromnim nivoima i velikim brojem svega i svačega, a da radi na soc mašinama morali bi da brutalno obaraju svašta. Iovako tipujem da će biti manje objekata, stanovnika i tome slično.
 
Na koju si foru iskalkulisao da je duplo brži? PS3 raspolaže sa 2 Tflopsa, od kojih većinu može da aktivira (ali dobar deo igara ne koristi toliko), dok će tek Nvidia G100 da raspolaže sa 1 Tflops-om. Resursi konzole se raspodeljuju drugačije u odnosu na PC, zato one lakše podnose masovne scene sa velikim brojem objekata, jedinica, otvorene gradove i slično, dok će sa druge strane PC daleko lepše da renderuje objekat kome se približiš maksimalno i da ti daje grafiku u koridoru sa 2-4 neprijatelja. Možemo i da obrnemo stvari, pa da pitamo kako je moguće na PCju napraviti igru kao što je Lair, sa hiljadama protivnika, ršumom koji se stalno dešava na ekranu i slično? Da, svaka od tih jedinica je ružnija nego u Crysisu, ali ***, najbliže tome što PC ima je Total War koji u odnosu na ovo deluje kao Quake 2 prema Far Cry-u.

Ali da ne pretvaramo ovo u još jedno besmisleno prepucavanje o tome čiji je duži™. Video si par konzolnih igara, ne znači da su sve one takve. Ne kažem da bi ti se Assassin's Creed svideo, ali jednostavno je stvar u tome da se radi o ogromnim nivoima sa heavy duty kalkulisanjem. Za to ne može da se koristi soc PC. Upravo je obrnuto, kada bi hteli da naprave igru koja sa konzola dolazi na PC kao što je Assassin's Creed sa ogromnim nivoima i velikim brojem svega i svačega, a da radi na soc mašinama morali bi da brutalno obaraju svašta. Iovako tipujem da će biti manje objekata, stanovnika i tome slično.

Te masovne borbe i gomila likova na ekranu u isto vreme iskljucivo se oslanja na tip endzina, recimo engine koji koristi Hitman omogucava prikaz gomile likova na ekranu bez znacajnog pada performansi, dok neki endzini padaju na tom testu kao od sale. Lair uopste nije nista impresivno detaljan, vatra je recimo izuzetno lose animirana (to je prvo sto mi je upalo u oko), detaljnost zmajeva impresivna je jedino u trenucima duel borbe, kao neko ko se dugo godina igra i voli da vidi dobru grafiku primetim gomilu stvari gde se ustinulo.
 
Pricaj sta hoces o PS3 i o PC, ali je fakat da developeri sve manje optimizuju igre jer je izdavanje igara sve agresivnije. Evo, skoro svaki PS3/XBOX360 review pominje chopiness u igrama... ja se iskreno ne secam koji sam review procitao, a da nije pomenjeno :)
 
Da,ali onaj recommended PC(recimo da je C2D@3ghz i 8800GT) je bar duplo brzi od PS3.Jel tebi to ok? Naravno da nije,a resenje lezi u znatno losijoj grafici na PS3 i/ili losoj optimizaciji za PC.
Uostalom,bas me briga,posle vidjenih/odigranih par konzolnih igara(Gears of war,Lost Planet) apsolutno sam nezainteresovan za Assassian's Creed.

jeste on duplo brzhi ali da li se igre POSEBNO optimizuju za taj C2D i za 8800GT?!;)
 
Pricaj sta hoces o PS3 i o PC, ali je fakat da developeri sve manje optimizuju igre jer je izdavanje igara sve agresivnije. Evo, skoro svaki PS3/XBOX360 review pominje chopiness u igrama... ja se iskreno ne secam koji sam review procitao, a da nije pomenjeno :)
A ja sam zapravo video, i to uživo, neke PS3 igre i ni traga od seckanja.
 
Na koju si foru iskalkulisao da je duplo brži? PS3 raspolaže sa 2 Tflopsa, od kojih većinu može da aktivira (ali dobar deo igara ne koristi toliko), dok će tek Nvidia G100 da raspolaže sa 1 Tflops-om.

Na foru da PS3 ima u sebi zastareli RSX koji je u stvari G71 na nizem clocku(550Mhz RSX u odnosu na 650Mhz G71).G92 je 3x mocniji od toga.E sad tu je i Cell vs. C2D gde je poredjenje malo teze.
Ma daj,nije valjda da si ozbiljan sa ta 2 Tflopsa i G100?! Uporedjujes konzolu koja u sebi ima GPU serije 7 sa GPU-om na racunarima iz buduce serije 9.You can't be serious :)
Slazem se da je poredjenje tesko,ali jasno je da je PC ispred konzola.

Ozmi ovako: Oblivion na PC-u sa 7900GTO/GTX moze da se podesi da radi i izgleda isto kao na plejsteshnu.
Gears of war na PC-u sa 2600XT-om moze da radi i izgleda isto kao na kutiji.
Kazes, da se jos uvek ne koriste svi resursi na PS3-a zasto onda KZ2 koci na onim trejlerima?
Po tebi bi verovatno Crysis izgledao bolje na PS3 da ga ima.
Ali da ne pretvaramo ovo u još jedno besmisleno prepucavanje o tome čiji je duži™. Video si par konzolnih igara, ne znači da su sve one takve.
Ja se bojim da jesu.Necemo sada opet o tome,i necu cak ni da kazem gde su igre bolje,ali moras da se slozis sa ovom aksiomom:Igre na konzolama(mislim iskljucivo na default konzolne igre) su drugacije nego na PC-u i moguce je da ih PC igrac nece variti. jel to ok?
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno