Šta je novo?

Assassin's Creed:Unity

Zahtevi i nisu toliko preterani. Ovo je prvi 100% next gen AC (znači uopšte nema verzije za stare konzole) a igrica budimo iskreni izgleda fantastično u svakom pogledu.:)
Baj d vej, nemoguće je prviti 1:1 poređenje snage hardvera između konzole i PC-ja.:)

Treba uzeti u obzir i ovo:

Igrica na obe konzole radi u manjoj rezoluciji od onih koje su danas standard za PC igrice i na 30 fps.

Da mozes pogotvo od ove generacije konzola koje koriste modifikovani amd apu, x86 arhitekturu ima razlike ali nisu tako velike, zahtevi su i tekako preterani znas li ti sta je i5 2500k za onaj cpu koji je u konzolama azdaja, da ne spominjem na to GTX 680 i AMD 7970 kao minimum te karte mogu da teraju sve danasnje igre na maksimalnim podesavanjima u 1080p bez problema, UBI je opet zasrao sa optimizacijom pa sad pokusavaju da se povade...

A tek sta mi nije jasno jesu CPU zahtevi "Processor Minimum Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or AMD Phenom II x4 940 @ 3.0 GHz" ispade da Phenom 940 na 3ghz iste snage kao i5 na 3.3 i FX8350 na 4ghz...
 
Poslednja izmena:
Da Ubisoft ume da zasere sa optimizacijom to znaju i ptice na grani ali treba imati u vidu da ne znamo na kojim podesavanjima ce raditi konzole (a sve to u 900p i 30 fps).
Dok ne vidimo na sta ce to da lici kad igra bude izasla mozemo samo da spekulisemo.
Ja se secam kad sam radio AC4 benchmark da su 7970 i gtx 770 taman bilo dovoljno za jedva nekih 60 fps max (mesavina high i very high podesavanja) a ta igra nije
izgledala kao Unity, ni izbliza.


Assassins-Creed-4-Benchmarks-1920x1080-.jpg




Assassins-Creed-IV-Black-Flag-2560x1440-GPU-BENCHMARKS.jpg
 

Prilozi

  • Assassins-Creed-IV-Black-Flag-2560x1440-GPU-BENCHMARKS.jpg
    Assassins-Creed-IV-Black-Flag-2560x1440-GPU-BENCHMARKS.jpg
    128.1 KB · Pregleda: 75
Poslednja izmena:
Zahtevi i nisu toliko preterani. Ovo je prvi 100% next gen AC (znači uopšte nema verzije za stare konzole) a igrica budimo iskreni izgleda fantastično u svakom pogledu.:)
Baj d vej, nemoguće je prviti 1:1 poređenje snage hardvera između konzole i PC-ja.:)

Treba uzeti u obzir i ovo:

Igrica na obe konzole radi u manjoj rezoluciji od onih koje su danas standard za PC igrice i na 30 fps.
Tako gledano AC4 je last gen, s tim se slazem u sustini. Al bre oni nisu mogli ni to da poteraju u 1080p na xbone, tako da bih pre reko da je problem kod njih optimizacija za bilo koju platformu nego sto je opravdana zahtevnost.

Stoji da open-world igre jedu cpu i ram i odtud i zahtevnost za minimum punokrvnim cetvorojezgralnim procesorom. Nije da nisu mogli bolje da odrade to, al mogu da progutam i mozda i ima neke osnove, za gpu zahtevnost nevidim opravdanje. Moja grafa iako vec lagano pregazena vremenom izvlaci 20 fps-a na maxu sa sve AA u Crysis 3, Ryse i Metro-u, a ovo ne moze ni da pokrene i to ne da ne moze da pokrene nego debelo zaostaje za min zahtevanoj grafi, a graficki na snimcima nista nevideh revolucionarno, novo ili naprednije od pomenuta tri naslova.

Edit: Sad videh okaceni benchmark, razlika izmedju gtx 660 i 770 je 10%, sto je smesna razlika u odnosu na realnu razliku izmedju ta dva gpu-a, za novi ocekujem jos smesnije razlike.
 
Poslednja izmena:
Postoji dobar razlog zasto je cena GTX 970 toliko "niska". Tek ce da ide dole kada AMD izbaci novu generaciju a nV izbaci pravi high end. Jednostavno receno, 7970 i ostale karte te klase su ono sto su 1900XTX i GTX 7900 bili u vreme X360/PS3. Kartice srednje klase ce po default da dolaze sa 4GB VRAMa, DDR4 ce da se odomaci a 8GB ce biti neki minimum itd.
 
System requirements je oduvek bio mit, nevezano sada za AC. Lepo instaliras igru i probas, pa vidis kako ce ti raditi. Tona primera gde su igre radile na slabijem hardveru od navedenog minimuma.

A ovde je bespotrebno pricati, igra jos nije ni izasla niti znamo kako je (ne)optimizovana. Tako da Ubisoft nista nije zasrao.
 
Poslednja izmena:
Ko jos obraća pažnju na sistemske zahteve...svi znamo da je to gomila nebuloza i baljezgarija
 
Ono sto svakako nije nebuloza, je to da kompjuteri kupljeni u poslednjih godinu dana (do septembra ove godine) nece moci da teraju next gen igre kako dolikuje. Nema potrebe da se ljudi ljute, uvek bilo tako kada se pojave nove konzole. Kome se to ne dopada, lepo kupi konzolu i zaboravi na podesavanja (mnogi utripuju da igraju na max). Ko hoce da se igra kako dolikuje mora da to plati adekvatno.
 
Rezime:

-Nema potrebe da se ljute
-Nema potrebe da slepo veruju da na svojoj masini nece moci pokretnuti ovo cudo
 
Ono sto svakako nije nebuloza, je to da kompjuteri kupljeni u poslednjih godinu dana (do septembra ove godine) nece moci da teraju next gen igre kako dolikuje. Nema potrebe da se ljudi ljute, uvek bilo tako kada se pojave nove konzole. Kome se to ne dopada, lepo kupi konzolu i zaboravi na podesavanja (mnogi utripuju da igraju na max). Ko hoce da se igra kako dolikuje mora da to plati adekvatno.

Jest', jest', da nije mozda! :p Zato ja poterah i Shadow of Mordor i Ryse: Son of Rome na ultra detaljima na mojoj masini iz februara 2013. :p To sto obe igre imaju krsh gameplay, ne menja cinjenicu da su graficki u potpunosti next gen, kao i da su odlicno optimizovane. Razlog zbog kojeg Unity (eventualno) nece biti igriv nema veze sa hardverom, vec sa Ubisoftovom politikom izbacivanja poluzavrsenih i traljavo portovanih izbljuvaka od igara. Skorasnji primer je bio Watch Dogs, koji je, pritom, i graficki bio njesra. Jos jedan odlican primer neoptimizovanosti bi bio i retardiranost odredjenog engine-a, poput ID Tech 5-ice npr, gde igra izgleda kao qrac (Wolfenstain: New Order mi prvo pada na pamet), a kasljuca na svim nivoima detalja i na ubber masinama.
 
Watch Dogs je izgledao odlično, ali jeste bio zahtevniji nego što je realno smeo da bude.
To što si napisao za New Order nema veze sa istinom - igrica je odlično optimizovana a i sjajno izgleda.
 
Na sta tacno mislis kad kazes "optimizovana"? Da, frame rate mi je 60 FPS-a, ali ume da padne u najneocekivanijim mogucim momentima (kad sam sam u nekom levom koridoru npr.), dok mi Ryse sve vreme ide 50 FPS, sto je manje, ali sve ide neuporedivo tecnije i jasnije. Graficki gledano, Wolfenstain, u poredjenju sa dve igre koje sam pomenuo (Ryse i Shadow of Mordor), deluje kao nesto sa PS2.
 
Ma ovo sa assasinom je preseravanje. jer od ovih komponenti koje su na minimun navedene nema nista brze danas, a da je to osetno, cist marketing...
 
@G@W
Brate gluplji komentar nisam skoro procitao,pokiadao si :d
Sto se ovih specs tice,msm da ce na kraju ovo minimum biti reccomended za 1080p,a ovo recomended za 4k.Bilo je slucajeva i ranije.
 
Sve je covek dobro rekao.

A to - terati igre kako dolikuje - je veoma relativan pojam. Rekao bih individualan.


Ma kakav 4K, to je fantastika u 2014. godini...
 
Poslednja izmena:
Naravno da je individualno, ne mere svi fps niti im smeta fps koji se krece izmedju 25-35. Nekome drugom je to neigrivo itd. Ono sto znam jeste da su prethodnih nekoliko izdanja AC za PC optimizovani nogama i da svaki deo ima deonicu gde je neigriv a fps je nestabilan kroz citavu igru i poprilicno nizak u odnosu na graficke domete tih igara. Ovaj nastavak izgleda daleko bolje nego prethodnici i daleko bolje nego li Watch_Dogs, koji se vuce kao prebijena macka na konfi koja nema i7 i GTX 780.
 
Pa ono, godinama su radili na Unity-ju, valjda ce biti fino ispeglan bez obzira na ove "minimalne" zahteve.
 
Ono sto svakako nije nebuloza, je to da kompjuteri kupljeni u poslednjih godinu dana (do septembra ove godine) nece moci da teraju next gen igre kako dolikuje. Nema potrebe da se ljudi ljute, uvek bilo tako kada se pojave nove konzole. Kome se to ne dopada, lepo kupi konzolu i zaboravi na podesavanja (mnogi utripuju da igraju na max). Ko hoce da se igra kako dolikuje mora da to plati adekvatno.

Moras da shvatis da ovo apsolutno nikakve veze nema sa hardverom i sa godinom kad je PC kupljen.
Pogledaj Ryse i pogledaj kako ta igra izgleda i kako RADI.
Onda pogledaj ostale, samo jedna rec: OPTIMIZACIJA!

Ubisoft ne zna sta je to, a i velika vecina studija danas, sto je zalosno, ali *** moze im se i odgovara i njima, i proizvodjacima hardvera a PC igraci?? Koga boli dupe za njih, Ubisoft i te kako boli.


Edit: Ma dovoljno je da se pogleda The Laggy Within i ne mora da se ide dalje, na sta ta igra lici, a NE postoji kompjuter koji moze da je pokrene u konstantnih 60 fps, ja nemam komentar.
 
Poslednja izmena:
taj laggy within bar ne trazi gtx 680 minimalno nego skromnu 460, ja na jednom gpu imam oko 60-70 gpu usage da bih ostvario 30 fps na max detaljima, a npr u AC:IV su mi ponekad bila oba gpu-a na 98% i padalo je cak ispod 30 fps ehh to je vec "laggy" tako da ne znam sta pricas.
 
Znas o cemu pricam.
Pricam o tome da je gotovo pola ekrana nevidjivo, dakle nema nicega, nista se ne desava, tako da ja ustvari to igram u 720p i ako imam 1080p monitor, da je FOV katastrofa, da su teksture kao iz 2009-e a da igra ne moze da radi u konstantnih 60 fps, dok na "next-gen" konzolama i pored rezolucije manje od 1080p igra ima dropove na 20 fps.
 
Poslednja izmena:
Pa sta hoces the "nex-gen" konzole i jesu u sustini iz 2009, a to da blackbars zauzimaju pola ekrana nije istina, a sto se tice unity-a moje misljenje je kao i prosle god u vezi IV-ke da ce biti nevidjeno djubre sto se tice neke optimizacije, jer iz godine u godinu ljudi obaraju rekord ko da portuju igre nogama.
 
http://www.tweaktown.com/news/40591/ubisoft-console-makers-are-pressuring-them-into-30fps-for-pc/index.html
Ovo lepo objašnjava ovakvu veštačku zahtevnost i ograničavanje na 30 fps, nema potrebe da se ide dalje.

Proizvođačima konzola odgovara ova slika da je za igranje najnovijih igara na PC-u potrebna konfiguracija nekoliko puta skuplja od novih konzola, a i da sa takvom konfiguracijom ne može da se igra na stabilnih 60 fps. Eno kako su za Evil Within neki vrištali na sav glas kako PC verzija uopšte ne izgleda bolje a opet nema konfiguracije koja može da ga tera na stabilnih 60 fps, kao da to govori nešto dobro o toj igri i "snazi" konzola. Jadnost, ništa drugo.:wall:
 
Poslednja izmena:
@leon4 Za ovaj Unity ce pojedini bar da kazu "Vau sto ovo dobro izgleda" i to na naki nacin opravdava zahtevnost.
TEW nazalost nema cime da opravda bolesnu zahtevnost. Ali nije TEW jedini primer, jedan od najgorih u istoriji gaming industrije svakako ali ne i jedini.
 
Poslednja izmena:
Koje li su to tolike ogromne razlike izmedju GTX 680 i GTX 780 da bi jedna bila minimum a druga preporucena za maksimum.. Preterase ga.
 
Količina vrama, pretpostavljam.
 
Ono sto znam jeste da su prethodnih nekoliko izdanja AC za PC optimizovani nogama i da svaki deo ima deonicu gde je neigriv a fps je nestabilan kroz citavu igru i poprilicno nizak u odnosu na graficke domete tih igara. Ovaj nastavak izgleda daleko bolje nego prethodnici i daleko bolje nego li Watch_Dogs, koji se vuce kao prebijena macka na konfi koja nema i7 i GTX 780.

Upravo. Ali to nije do hardvera, nego do Ubisoftove retardirane politike optimizacije i portovanja. Iskreno, ja bih najsrecniji bio kad bi se oni ugasili a ovaj Unity ne ugledao svetlost dana. Ne samo da su im igre preskupe, ocajno optimizovane i prakticno neigrive (u svakom pogledu) na launchu, nego su im tezak shit i u kategorijama story-characters-gameplay, sto je, po meni, mnogo bitnije od toga da l' ce moci da se "tera na fullu".
 
Poslednja izmena:
Ubisoft se u AC serijalu bavi kvantitetom, npr. imamo najveci grad ikada napravljen, najveci broj karaktera u jednoj sceni, a sada kada treba da se poradi na kvaliteru grafike, nemaju gde jer je engine los.Mogu cak da kazem da treba da budemo srecni u neku ruku sto je tim koji je radio na ac brotherhood uzeo da radi igru, jer su oni jedini uspeli da ispeglaju engine kako treba u tom trenutku.
Ujedno jel ste primetili kako danasnje igre bilo da setujes od low do high daju slicne performanse?
 
Poslednja izmena:
Ispeglan i neoptimizovan, poprilično kontradiktorno. Svake godine im je tako. Uglavnom se ispljujem po pohlepnom EA-u a ispada da jedino njihove igre i pokrenem bez problema za razliku od ubij-soft-a.
 
Ubisoft se u AC serijalu bavi kvantitetom

^^^ ovo

Nemam ja problem sto trpaju NPC-ove da bi svet bio sto realisticniji, ali sto trpaju strazare na svakom cosku i na svakom krovu to je skroz bez veze.
Umesto da napravi manji broj enemy AI sa kojima ces dobrano da se pomuciis da ih pobijes oni spamuju sa retardima koji ne znaju gde je levo.
Samim tim gameplay mora da pati to jest nivo tezine i to ovi u Ubisoftu ili ne mogu da razumeju ili jednostavno teraju i dalje ovako jer misle da je to najbolje.
Ne znamo, kakva ce biti PC verzija u poredjenju sa konzolama, kao i sto ne znamo na kom ce noviou detalja Unity da radi na kozolama da bi sve to mogli da poredimo sa PC verzijom.
 
Nazad
Vrh Dno