Šta je novo?

Armored Core 6: Fires of Rubicon

illidan

Znamenit
Učlanjen(a)
02.02.2005
Poruke
20,099
Poena
1,455
Moja oprema  
CPU & Cooler
amd 5800x3d, ek nucleus cr240 dark
Matična ploča
asus proart b550
RAM
g.skill trident z neo 32gb
GPU
nvidia rtx 4070super founders edition
Storage
samsung 980 pro 1tb, wd black sn770 2tb
Zvuk
ifi zen dac v2, presonus eris 3.5, akg k712 pro balanced
PSU
be quiet! dark power 12 750w 80+ titanium
Kućište
corsair 4000d white airflow, phanteks t30 fans
Monitor
asus vg27aql1a
Miš & tastatura
lamzu atlantis mini, kbd.fans tofu65 e-white, cream soda switches, gmk serika 2 keycaps
Pristup internetu
  1. Optički internet
 
Jel ovo prva igra iz serijala za PC?
 
Jeste, meni deluje zanimljiv gameplay po traileru, ali videcemo kakav je zaista kad se proba
 
Meni više interesuje dizajn igre tu se nadam da će opet da pokidaju.

A gameplay mi izgleda kao da će biti Souls-like Bullet Hell 😁, znam rekli su da će ići što dalje njihovo souls recepta ali ne očekujem da igram bude casual friendly.

Ako ovim uspeju da uzmu veću GotY nagradu skidam i kapu jer ove godine se očekuje dosta igara na svim platformama.
A jedni su od retkih AAA koji znaju šta rade, osim što zapostavljaju PC verzije (samo 16:9 i 60 FPS lock).
 
 
 
 
^^

2fc.gif
 
 
Nikad nisam igrao, al ovo me podseca na Returnal :)
 
 
Prve ocene su prilicno visoke 💥💥💥Izgleda da su napravili ono sto su planirali!!!! 🤩
 

 
 
87 na metacritic, skinuću ga večeras pa da vidim kakvo je ovo čudo, nikad do sada nisam igrao AC, očekujem barem dobar soundtrack ako ništa :D
 
Deluje da će biti borba u vazduhu biti ili ultra zeznuta ili ultra laka, jer je pri kretanju dodata i "treća" dimenzija i z osa...
 
Probao malopre i nije ovo za mene, ocajan UI + chromatic aberration (glava me boli od njega) ne moze da ugasi i naravno nema dualsense ikonica nego samo za xbox.
 
Uzaaaaas. Od pocetka kontrole ne valjaju ako igrate preko joypada cak ni ako se promeni setup (mozete da birate da imate skok, ili pucanje, a oba vam trebaju sve vreme).
Arkadno napucavanje bez veze sa mozgom, znj klasa voice actinga.
Igra podseca na Ace Combat, u svetu gde imamo jedan DCS.
Kome se igra bilo sta sa mechovima, neka se drzi MechWarriora, i podalje od ove abominacije.
Sta Miyazaki pusi dok ne pravi souls/bourne igre, ostaje misterija.
 
Ima nekih misljenja koji su govore da je ovo OK (pored onih kojima je super), ali ti si prvi koji je spustio igru na zemlju... Meni to godi, jer kada sam cak Forspoken upalio da igram bez trunke hajpa - bila mi dobra par sati :)
 
Ima nekih misljenja koji su govore da je ovo OK (pored onih kojima je super), ali ti si prvi koji je spustio igru na zemlju... Meni to godi, jer kada sam cak Forspoken upalio da igram bez trunke hajpa - bila mi dobra par sati :)
Bas zato i ne razumem. Nisam ocekivao previse jer nisam ljubititelj arkada. From soft nije dugo pravio armored core, i pomislio sam da ce povuceni silnim iskustvom koje stekose praveci soulsebourne igre da naprave novi ac sa slicnim principom rock/paper/scissors.

Da postoji neka masa na tom meku, normalna ostecenja od padova sa velikih visina, inercija , ubrzanje... Ma nista brate!
Samo neki silni brojevi koji predstavljaju health, stetu i to ako covek ima zivaca da svari praistorijski UI.
A masa se nalozila na upgrade mogucnosti... Da mi sad neko objasni koja je poenta kad svi bukvalno prave leteci tenk od meka sa sve onim uzasnim gusenicama koje oni afterburneri nikad ne bi digli sa zemlje.
Kad smo vec kod After Burnera, to je igra na koju me najvise podseca. Igra sa aparata iz 87` sa istim gameplayom skoro 30 godina kasnije.
Toliko je ac "evoluirao".


 
Znas koliko sam blizu bio ovo da uzmem, sad cu da probam ovaj "DEMO" - pa cu da vidim sta se to desava... (Da nije tebe, novac bi vec bio skinut sa racuna...Hvala u svakom slucaju (y) )
 
Igra podseca na Ace Combat, u svetu gde imamo jedan DCS.
Kome se igra bilo sta sa mechovima, neka se drzi MechWarriora, i podalje od ove abominacije.

Bas zato i ne razumem. Nisam ocekivao previse jer nisam ljubititelj arkada. From soft nije dugo pravio armored core, i pomislio sam da ce povuceni silnim iskustvom koje stekose praveci soulsebourne igre da naprave novi ac sa slicnim principom rock/paper/scissors.

Da postoji neka masa na tom meku, normalna ostecenja od padova sa velikih visina, inercija , ubrzanje... Ma nista brate!
Samo neki silni brojevi koji predstavljaju health, stetu i to ako covek ima zivaca da svari praistorijski UI.
A masa se nalozila na upgrade mogucnosti... Da mi sad neko objasni koja je poenta kad svi bukvalno prave leteci tenk od meka sa sve onim uzasnim gusenicama koje oni afterburneri nikad ne bi digli sa zemlje.
Kad smo vec kod After Burnera, to je igra na koju me najvise podseca. Igra sa aparata iz 87` sa istim gameplayom skoro 30 godina kasnije.
Toliko je ac "evoluirao".
Koliko nerazumevanja game dizajna na jednom mestu...

Kakve veze ima DCS SIMULATOR u kome moras stvarno da znas da upravljas avionom da bi uopste poceo sa bilo kojom video igrom? (ja ga ne bih "igrao" ni za platu). Jel si igrao Teenage Mutant Ninja Turtles? Daleko od realnosti u odnosu na prave kornjace.

Klasican geekovski "sa visine" stav uz nula posto razumevanja problematike.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno