Šta je novo?

Armored Core 6: Fires of Rubicon

Klasican geekovski "sa visine" stav uz nula posto razumevanja problematike.
I meni malo djeluje tako, nego reko' necu da ga prozivam :D
Realno, uporedjuje babe i zabe, ocekuje neku kvazi simulaciju, inercije, fizike i cuda u igri koja se nikada nije reklamirala niti je pripadala takvom zanru. Mozda da su najavili tako nesto, da ce biti vise simulator kao Mechwarrior nego brate ono klasicna rokacina, arkada bila i ostala.
 
Poenta je da neka logika treba da postoji. Igre nisu samo grafika, i sa narednim delovima bi trebalo da evoluiraju.
Ovde konami kao da je rekao "ok, imamo vec ustanovljenu klijantelu iz ranijih delova, daj da im ubacimo malo elden ring elemenata u igru, i nista vise sem toga jer sacuvaj boze da eksperimentisemo sad pa da se to odrazi negativno na profit."
Moze tako nesto za razumevanje problematike?

Ako vec upravljas necime kao sto je bio- masina, onda trebalo da se tako nekako i oseca?
 
Uzaaaaas. Od pocetka kontrole ne valjaju ako igrate preko joypada cak ni ako se promeni setup (mozete da birate da imate skok, ili pucanje, a oba vam trebaju sve vreme).
Arkadno napucavanje bez veze sa mozgom, znj klasa voice actinga.
Igra podseca na Ace Combat, u svetu gde imamo jedan DCS.
Kome se igra bilo sta sa mechovima, neka se drzi MechWarriora, i podalje od ove abominacije.
Sta Miyazaki pusi dok ne pravi souls/bourne igre, ostaje misterija.
To je bio problem do pirata, igra radi savrseno

Inace igra slaps nisam igrao bolji shooter u zadnje vreme posle Returnala
 
Da arkada, takvu je treba prihvatiti. Bilo bi dobro providnost nisana malo "jaca" da bude... Inace igra je sjajno optimizovana!
 
Dakle, neki konsenzuns je da je igra kao arkadna pucačina sjajna, a ako je neko očekivao souls igru sa mech-ovima biće razočaran?
 
pa
sve souls igre su arkade, mislim ako je neko ocekivao simulaciju mechwarior… ono… why? how? based on what?
 
Ima li neko kome je igra bila dosadna a posle "kliknula" i postala bolja?
Da znam da li ga guram ili da batalim :unsure: :LOL:
 
Batali. Takva je igra. Slazem se sa kolegom, mehanika igre nema nikakve logike. Ali to je Armored Core serijal. AC4 je ludnica brz. AC6 je za stare ljubitelje i mislim da su dobili sto su i cekali. Novi igraci se nece snaci.

Po mom ukusu, za 2023 nakon recimo MechWarrior igara, fali dosta "tranzicijskih" animacija da se gubi imerzija teških "robota". Prilikom napada i udaraca postoje veliki cutovi izmedju poteza kao da gledam anime. Ocito sam previse ocekivao. Ok za 2006tu ali danas meni ne lezi.

Mozda je blasfemija, ali sam zadnji put uzivao s mekovima u MechWarrior online :( ne znam zasto je mech trziste nezanimljivo developerima pa nemamo izbora.

A HAWKEN je bio sweetspot brze igre i nekog feelinga teskih mehanickih junaka.
 
Mozda je blasfemija, ali sam zadnji put uzivao s mekovima u MechWarrior online :( ne znam zasto je mech trziste nezanimljivo developerima pa nemamo izbora.
Meni je recimo TItanfall 2 bas fino legao. Titani su Mechovi realno. :)
Moze tako nesto za razumevanje problematike?
Kapiram ja to, ali nisam mogao to nikakko da ocekujem bar na osnovu gameplay snimaka. Mozda jesam nakon onog prvog cinematic trailera ali cim su pustili prvi gameplay jasno je bilo da od toga sto ti pricas nema nista.
 
^Ne znam na koga mislis, jer nas je dvojica (sad nas je troje zbunjenih) :p Salu na stranu, ja sam prvi slucajno napisao r0nln umesto Insomnium X... Sorry
Inace igru, vidim, igram 4h i jos pise prvi chapter....Nadam se u drugom da se nesto malo menja...
 
Iskreno igra tek pokazuje full potencija od ch3 do tada otkljucas najbolje weapone i frejmove i imas dovoljno poena iz arene da zbudzis OS
Zavrsio jutros i evo teram ng+ jer treba 3 kruga da se viid se jer se dobibjaju dodatne misije i mozes da biras druge pathove
 
Kako me razbija onaj "hovercraft" sto se okrece, s*re rakete kao lud i ima stit... Nakon sto ubijes "bossa", kaze ti da se vratis u bazu i ide animacija - i stize on... Jednostavno dok ima stit, napuca me samo tako, pogotovo kad udje u drugu fazu (ispod 50% helta) :cautious: Jednom sam bio tako blizu, no izgleda da moram bolje oruzje...Da izbacim "sablju" i stavim i u drugu ruku neku mocnu pusku... Secem u bliskoj borbi od pocetka igre, ali ovde se desi da ga promasim, ili se izmakne i propadne tajming - stit podigne ponovo
 
Izasao patch nefovali boseve buffovali weapone, navali narode xD
 
Kako me razbija onaj "hovercraft" sto se okrece, s*re rakete kao lud i ima stit... Nakon sto ubijes "bossa", kaze ti da se vratis u bazu i ide animacija - i stize on... Jednostavno dok ima stit, napuca me samo tako, pogotovo kad udje u drugu fazu (ispod 50% helta) :cautious: Jednom sam bio tako blizu, no izgleda da moram bolje oruzje...Da izbacim "sablju" i stavim i u drugu ruku neku mocnu pusku... Secem u bliskoj borbi od pocetka igre, ali ovde se desi da ga promasim, ili se izmakne i propadne tajming - stit podigne ponovo
Moram da im pisem sta da rade... :p Ja mislim da je ovaj balans OK, bedak je da izgledam onako - a energiju skidam kao da ga čačkalicom bodem! Nisam za BOSSeve 30+ minuta borbe, cak mislim da uvek boss mora da ima slabu tacku (staklenu bradu :D ) i ono, ako izvalis - da ga skenj*s ODMA! 💪💪💪
 
Nakon trece zakrpe mi deluje da radi jos stabilnije... Svemoguca RX570 4GB :p ovo gura na full\maximum, samo su senke i v. lights na HIGH.- oko 45+ FPS
 
Ja kad sam na nekom thredu na reditu rekao da jedna od najbolje otimizovanih day 1 igara ovde godine AC6 dobio downvote u nedogled uz komentare "kad je igra uradjena i izgleda kao last gen"
 
Sinoc sam BOSSa prvog chaptera "ubijao" 3-4h.... Prvi ili drugi pokusaj, ostalo mu energije za jos jedan udarac - a ja jos jedan HEALT za "popravljanje". Naravno zbog ocajnog UI, nisam ni video koliko mi ostalo energije i padnem za slobodu... Nakon toga sam 3h proveo u inatu, bez uspeha. Isao sam kontra taktikom od preporucene, a to je borba sa distance i sto jaci oklop i DAMAGE... Ince, vidim da je nisam obrisao jos, znaci da me vuce :p Danas ide borba prsa u prsa, da vidimo hocu li preci vise prvi CHAPTER... Inace do BOSSa nemam nikakvih problema, onog manjeg pre glavnog - oduvam vrlo brzo....Medjutim onaj mi sinoc poslednji zagorca zivot... o_O
 
Navijamo za tebe junace! pisi update, pratimo
 
Da nije vas koji pratite, ja bih ovo batalio ;) Bilo mi lakse da podelim sinocne utiske ovde... Ali eto, cim covek pokaze malo emocije, odma "prozivanja" :sneaky:
 
Ne vredi, omatorio sam za ovakva rostiljanja (nijedan BOSS u ER me ovoliko nije umorio - mrzim BOSSeve od malena) ... Previse mi vremena uzeo, srece nisam imao :LOL: Vracam se na RDR2, kao u banju da idem...
P.S. Hvala, hvala svim navijacima i na bezrezervnoj podrsci! :p
 
Poslednja izmena:

MAJOR ITEMS INCLUDED IN THE LATEST REGULATION UPDATE:

Improvements and Bug Fixes

  • Fixed a bug that was preventing AC Data from being loaded when it was using a decal whose image had been deleted from the game server
*Note: now when loading such AC Data, the corresponding decal will be removed

  • Fixed a bug with FLAMETHROWER “WB-0000 BAD COOK” when equipped to the right hand, where firing the weapon while hovering with Tetrapod legs temporarily disabled effects and hit boxes
  • Fixed a bug with CORAL OSCILLATOR “IB-CO3W2: WLT 101” where charged attacks had less range when certain parts were equipped
  • Fixed a bug with CORAL RIFLE “IB-C03W1: WLT 011” where fully charged attacks would cancel if the attack button was held continuously
  • Mitigated issues where frame rate changes would affect the player AC’s firing accuracy and the rapid fire performance of some weapons
  • Fixed a bug where using a weapon immediately after switching to it with Weapon Bay caused attack animations and weapon animations to play incorrectly
  • Fixed a bug with online matches where an opponent AC would not render if decals were applied to it
  • Fixed a bug in the mission “Escape” where some events failed to trigger under certain circumstances
  • Fixed a bug in the mission “Ocean Crossing” where the player could get soft-locked under certain circumstances
  • Made corrections to the REPLAY MISSION tutorial text, which did not sufficiently explain the actual conditions for achieving an S-Rank rating
The text now reads as follows:

“To achieve an S-Rank rating, you must complete the mission without retrying from a checkpoint, while also destroying a large number of enemy targets and minimizing incoming damage, time taken, and ammunition consumed.”

  • Fixed a bug where the game would fail to load after selecting CONTINUE from the Title Screen under certain circumstances
  • Fixed a bug where the game would crash after changing parts in the ASSEMBLY menu during AC TEST
  • Other bug fixes and performance improvements


【Steam】

  • Changed Title Screen behavior so that control guide device settings do not change according to the device used to “PRESS ANY BUTTON”


The version number of this update shown at the lower right corner of the Title Screen will be as follows:

App Ver. 40

Regulation Ver. 1.04
 
Vrh Dno