Apple ne daje nikakvu virtuelnu garanciju kada kupuješ njihov proizvod, već dobijaš pravi račun na kome piše iznos i serijski broj uređaja koji si kupio.
Ako kupuješ fizički u nekom Store-u dobićeš pravi, fiskalni račun, dok ako kupiš nešto online dobijaš emailom račun, na kome opet sve piše.
Da li ti je potreban račun za servis?
Generalno da, tj. iStyle ne mora da ti prihvati uređaj ako nemaš dokaz o poreklu (a ovo je, jelte, dokaz o poreklu), tako da si sa računom (koji god da je) 100% siguran da bilo šta što si kupio od Apple robe bilo gde u svetu možeš da doneseš u iStyle u Srbiji u garantnom roku od 1 godine (ovo ne važi za iPhone).
E sad, da li će ti prihvatiti na servis i uređaj na osnovu serijskog broja znaćeš kad/ako odneseš (na osnovu serisjkog broja stvarno može da se vidi da li je uređaj u garanciji ili ne), pošto za to nemaš ama baš nikakve garancije.
A to što ti prodavci kažu da će iStyle 100% da ti uzme i bez računa ne mora ništa da znači, ako su baš toliko sigurni neka ti to i stave na papir, da oni garantuju da će iStyle da preuzme uređaj na servis. Mislim da ti to niko neće prihvatiti.
Dakle, ako hoćeš da budeš 100% siguran uzećeš macbook pro sa pisanom garancijom (fiskalni račun ili odštampan račun poslat emailom), sve ostalo može da bude, ali ne mora da znači.
p.s. kupovinom macbook pro-a sa računom izbećićeš mogućnost kupovine nekog komada koji je "ispao iz kamiona", s obzirom da ih kod nas ima sve više