Šta je novo?

Apgrejd Netbuka?!

kljajajunior

Cenjen
Učlanjen(a)
15.08.2010
Poruke
295
Poena
169
Odlucio sam da u toku nedelje da uzmem asus 1015PN.Uzimam netbuk prvenstveno zbog mobilnosti(gledanje filmova,net,MS office,slusanje muzike preko slusalica itd,).
Planirao sam da uradim sledece ako je to izvodljivo na netbuku?
1.Postojeci HDD(250gb 5400rpm) zamenim za 500gb na 7200rpm(ovaj disk vec imam iz laptopa).Da li bi to doprinelo boljim performansama?Da li netbuk podrzava taj HDD?
2.Posto ovaj model ima samo 1gb ddr3,a pise da podrzava do 2gb hteo sam da dodam jos 1gb.Ovo bi trebalo da ubrza performanse sigurno_Ono sto mene buni jeste da li na netbuku ima dva slota za RAM ili samo jedan?
P.S.Prvi put se susrecem sa netbukom na laptopu je sve to bilo moguce uraditi bez problema.
 
Poslednja izmena:
Sto se tice HDD-a mislim da tu neces imati problema, trebalo bi da ga prepozna i da ga koristis najnormalnije.
Moj netbook (dell nspiron 1012) ima samo jedan slot za RAM, a koliko sam video na netu i taj asus 1015PN takodje ima jedan slot, tako da ces morati da uzmes modul od 2gb a ovaj od 1gb probaj da prodas nekome. Svakako ces dobiti na performansama i sa hdd zbog 7200rpm a i sa 2gb rama ce ti sistem bolje raditi. Mada ja na mom netbok-u imam win7 ultimate i radi solidno, ok hoce nekada malo da stucne, pa sacekam 5 sekundi i onda radi ok :)
 
Hvala,tek sad sam video negde specifikaciju da ima samo jedan slot i da postoji otvor gde se ubacuje RAM.
Sto se HDD-a tice tu sam vec u dilemi,posto ne postoji panel koji se skida da bi se pristupilo HDD-u!Da li je moguce uopste zameniti HDD?Pretpostavljam da moze ako se ceo rasklopi...
@Mladja,nije mi jasno zasto kontroler ne bi prepoznao veci HDD?
 
Moja greska :) naravno da ce ga prepoznati, HDD se sigurno moze zamenuti ali ne sa tim standardnim panelima vec skidanjem celog donjeg kucista kako bi se doslo do HDD-a
 
offtopic: pise se ZAMENITI ne zamenUti !!!
 
offtopic: pise se ZAMENITI ne zamenUti !!!
Узе ми реч из уста :D

Што се теме тиче кад вас море такве бриге, обично се на youtube-у могу наћи снимци/туторијали за растављање специфичних модела.
 
Kupio sam ovo cudo.Prvo sto upada u oci jeste razlika izmedju 17ice laptopa i 10tke netbuka.Sad sam vec poceo da se jedem u sebi kad sam shvatio da sam laptop otplacivao na rate i da nisam ni mogao da ga nosim stalno sa sobom.Ovo cudovistance moze u dzep da stane.
Ono sto sam uocio odmah,a zeleo bih da promenim je:
1)Windows 7 starter!!!(ovo zelim da promenim ako je ikako moguce)-Ljudi pa ja se sa ovim izmetom prvi put srecem u zivotu nisam ni znao sta je majkrosoft uradio,i povrh svega meni to naplatio kroz uredjaj,i da dobio sam polovican ofis koji bi bio potpun jedino ako bi uz powerpoint(koji ne postoji) ubacili reklame za vijagru i kupovinu polovne kuce na haitiju.
2)Zamena hdda za sad otpada jer gubim garanciju a u servisu moze naravno ali ne svoj hdd da im dam vec da kupim isti kod njih(tako sam nekako razumeo)???
3)Interesuje me da li postoji neka zastita ispod poklopca za RAM koja ako bi se taj poklopac otvorio izgubila garancija(za ovo nisam ni stigao da ih pitam)
*Sve u svemu ja sam prezadovoljan mobilnoscu ove spravice(laptop nikada vise u zivotu,za gejming i sve ostalo postoji HOME PC).
 
Ugradio sam zeni neki dan dodatni gb rama u wind, masina je bukvalno poletela! znaci sve i da izgubis garanciju, a ne bi smeo, ako nije jasno naglaseno (tipa nalepnica warranty void...) smes da ugradis ram. Jos ako ima poseban poklopac za ram, onda smes sigurno.

To za hard je cist bezobrazluk, a nekako mi i ne lici na zvanican stav, vec na lopovluk lokalnih mutljaga. Inace mislim da je ugradnja 7200rpm bezveze i da je samo ssd prava stvar (naravno i kosta ko prava), tako da bolje kuliraj zasad.
 
Ima poseban panel koji se lako otvara za pritup RAM modulu,nema nikakve nalepnice preko toga...to cu ja sam da ubacim bez problema(cak je i lakse nego na laptopu)
-A ovo za hard disk mi nije hitno sad trenutno,shvatio sam da ce brze raditi na 7200rpm(to vec imam kod sebe SSD mi je preskup trenutno za netbuk)...Bezobrazluk je moguc jedino u Srbiji,jer zasto da mi ubace moj HDD i pomuce se za jedno pice koje bih ja castio kad mogu da mi prodaju isti takav njihov HDD(moj iz netbuka da uzmu u zamenu naravno vec je polovan i manje vredi).
I kako moze garancija da se izgubi kada garancija i dalje vazi za delove masine a posebno je za HDD koji ja kupim?
 
pazi na windu na jenom srafu, lepo spolja ima nalepnica i nju kad poderes (a moras) kaze void i kraj...
za acer notebook bila nalepnica bas na hardu preko harda i kaveza, ja pitao servis, kazu oni slobodno, na hard ti vise nece vaziti garancija, ali na ostatak masine hoce.. e sad u ovom slucaju isto ima poklopac za hard
taj servis tebi ne moze da proda originalni "asus" hard jer to ne postoji, nego su prosto bezobrazni... ja bih zvao asusov call centar pa pitao, mislim da ti je to najbolje... ili probaj da iskopas ko je stvarno serviser za taj netbook (sigurno ne ti gde si ga kupio)
no zasto ne bih stavljao 7200: veca potrosnja, veca buka i vece zagravanje, sve ono sto netbook ne voli...

stavi ti prvo 2gb videces da ce masina odmah da zivne |) a starter ja ne bih dirao...
 
U pravu je danijel, zovi ti prvo domaći asus call centar i/ili zvaničnog uvoznika/servis za Asus pa njih pitaj za zamenu HDDa. Jesu li ti ovo za HDD i to da moraju da ubace njihov HDD rekli u servisu firme u kojoj si kupio netbook? Ako je tako, a tako mi zvuči ne treba da te interesuje taj bezobrazluke već šta kaže uvoznik/zvanični servis za koji je garancija i vezana. Ako HDD nema nalepnicu nemoj da te bagra *****ava već sam stavi veći i brži HDD, a ako ne daj bože nešto bude netbooku vrati originalni HDD pa ga nosi u servis.
no zasto ne bih stavljao 7200: veca potrosnja, veca buka i vece zagravanje, sve ono sto netbook ne voli...
Moguće da grešim, al' čitao sam više puta iskustva ljudi ovde s bencha koji su tvrdili da je ovo velika zabluda i da takoreći nikakvu značajnu razliku u potrošnji i grejanju nisu osetili sa 7200rpm modelima :)
 
Poslednja izmena:
Ma to ovi u servisu odvalili da mora nov hdd zbog kao garancije(ja sam naravno rekao da naruce i da cu doci,steta sto nisam rekao da mi treba 10 komada...:mad:).Naravno da cu da pozovem call centar i da pitam.Ja sam ubedjen da se garancija nece izgubiti(a verovatno ce tu operaciju morati njihovo strucno lice da odradi...).
I ja sam nasao na raznim sajtovima da je potrosnja struje neprimetna izmedju 7200 i 5400 jer HDDovi danas malo trose i ne utice na bateriju vec utice na zagrevanje i buku.
 
Od Asusovog call-centra (predstavništva u Srbiji) se ovajditi nećeš....
 
Imam ja!

Par puta sam zvao ASUSov Pickup & Return telefon, uvek se javljao dečko koji je na sva moja pitanja odgovarao sa "ne znam" i tome slično. Dalje, iako sam pročitao da ASUS nudi produženje garancije sa 2 na 3 godine, nigde nisam uspeo da dođem do informacije gde mogu da kupim produženje i za koliko para, a kontaktirao sam sve veće domaće prodavnice, kao i sam ASUS.

Pa eto pitanje za "ASUS Srbija", gde i kako produžiti garanciju sa 2 na 3 godine za ASUS laptopove???
 
Ne znam kakva si mu pitanja postavljao, tako da ne mogu da komentarisem njegove odgovore.
Sto se tice produzenja garancije, trenutno je dostupna kod Kimteca. S obzirom da Kimtec ne radi sa krajnjim korisnicima, potrebno je da neko od retailera kupi od njih i proda tebi. To moze da uradi bilo ko od retailera koji saradjuje sa Kimtecom, a to su uglavnom svi veci igraci. Na obuci stalno objasnjavamo prodavcima proceduru (koja nije komplikovana). Ukratko, dovoljno je otici u bilo koju vecu prodavnicu i reci prodavcu da Kimtec ima produzenje garancije i da je mogu tamo nabaviti.
 
Pitanja su bila vezana za ASUS laptopove, tipa da li određeni model ima ili nema pripremljene konektore za drugi disk, da li mogu dobiti zamenu tj. drugi laptop na korišćenje dok je moj na servisu, kako da produžim garanciju, da li su mrtvi pixeli pokriveni garancijom i kako (jer sam naišao na informaciju da ASUS daje garanciju na 0 mrtvih pixela, dok u garantnom listu piše nešto drugo), da li ako mi u ovlašćenom servisu jedan (od dva) hard diska izvade iz mašine i ugrade moj SSD koji donesem, da li to na neki način remeti uslove garancije jer je ipak ugrađen deo (SSD) koji nije poreklom od ASUS... To su bila neka od pitanja, a i ostala (kojih sad trenutno ne mogu više ni da se setim) su bila usko vezana za ASUS računare.
 
Pretpostavljam da imas i valjane argumente za ovakvu tvrdnju.

Da, okrenem Asusov call-centar i pitam ko je zadužen za servisiranje Asusovih proizvoda u Srbiji, i dobijem nonšalatan odgovor: "A otkud Vama ideja da bi smo mi to mogli da znamo?"
 
Hmmm...da'l se sad sećam...

Ne bih da sada nagađam, pa da eventualno stvaram probleme nekome, a ko nije stvarno bio odgovoran.

Uoči Nove godine sam zvao predstavništvo Asusa u Srbiji, tražeći informaciju gde mogu da servisiram netbook moje prijateljice kome je bilo potrebno flešovanje BIOS-a.
To je sve čega se sećam. (eto koliko je jedna sitnica dovoljna da pokvari utisak o inače odličnom brendu)
 
Pitanja su bila vezana za ASUS laptopove, tipa da li određeni model ima ili nema pripremljene konektore za drugi disk, da li mogu dobiti zamenu tj. drugi laptop na korišćenje dok je moj na servisu, kako da produžim garanciju, da li su mrtvi pixeli pokriveni garancijom i kako (jer sam naišao na informaciju da ASUS daje garanciju na 0 mrtvih pixela, dok u garantnom listu piše nešto drugo), da li ako mi u ovlašćenom servisu jedan (od dva) hard diska izvade iz mašine i ugrade moj SSD koji donesem, da li to na neki način remeti uslove garancije jer je ipak ugrađen deo (SSD) koji nije poreklom od ASUS... To su bila neka od pitanja, a i ostala (kojih sad trenutno ne mogu više ni da se setim) su bila usko vezana za ASUS računare.
OK, moramo da razjasnimo jednu vrlo bitnu stvar. Broj koji si zvao je broj servisnog call centra. Servis NIJE tehnicka podrska. Nisu obuceni ni u obavezi da odgovaraju na takva pitanja. Njihovo je da prime prijavu kvara i organizuju transport i popravku. To je SVE. Oni ne prodaju produzenje garancije, niti rezervne delove. Oni su servis. Za sva pitanja treba koristiti OVAJ ONLINE FORMULAR. To je jedini zvanicni kanal. Sve ostalo je stvar dobre volje i ne moze se tretirati kao zvanicni ASUS-ov stav.
 
To je jedini zvanicni kanal. Sve ostalo je stvar dobre volje

Veoma loše za ASUS ako je tako.

Dakle, o kakvom ASUSu u Srbiji onda pričamo ako ne postoji ni jedan jedini telefon za tehničku podršku ili bar telefon neke osobe iz ASUS Srbija od koje se može dobiti neki info, tj. odgovor na neko od pitanja iz posta gore i slična?

To da će maloprodaje da se cimaju oko produženja garancije zaboravi - od toga nema ništa, zvao pitao PC Practic, Gigatron, WinWin. Nemaju oni nameru sa tim da se mlate, ako im ASUS to ne stavi pod nos.

Exodusbgd reče "Od Asusovog call-centra (predstavništva u Srbiji) se ovajditi nećeš", a ti si javljanjem u ovoj temi samo potvrdio ovo jer realno ne postoji telefon ASUS Srbija koji je upotrebljiv za krajnjeg kupca - ako postoji - koji je broj?

Što se tiče online formulara, stvarno nisam optimista da ću tim putem dobiti info gde i za koliko para produžiti garanciju u Srbiji, kao i informacije o nekim specifičnostima u vezi sa modelima za naše tržište. Ali pokušaću i ovo, pa javljam rezultat, ali očekujem generički odgovor copy paste iz nekog FAQa. :)
 
Da se i ja ukljucim u diskusiju.Po meni je ubacivanje svog polovnog hardvera i normalno da nije dozvoljeno.To je moj licni stav.Jer pazi ASUS kompanija garantuje za hard disk od 250 gb i 1 gb DDR3.To ti da stavis 500 gb hard i 2 gb ddr3 nije vise to to.Ja razumem vas da vam je glupo ali razumite i vi njih.Vi niste kupili masinu po delovima i sklapali.VI ste kupili taj i taj model koji ima tu i tu konfiguraciju.I svaka firma ne samo asus ce vam ponuditi da kupite kod njih i da odradite upgrade.Niko vam nece davati da menjate nov za polovni hardver npr CPU, hard, memoriju i.....To je tako uvek bilo.E sad postoji jedna stvar koja je meni u Srbiji potpuno besmislena.A to je da ti ne mozes pre kupovine racunara da odradis upgrade nego po principu "to ti je sto ti je".

Na primer dell kompanija a verujem i mnoge druge daju da ti pre kupovine sam odlucis sta oces.Na primer tvoja masina je core2duo , 2 gb ram-a i 250 hard.Ti kazes lupam ocu ja quad2 core , ocu 4 gb ram-a i ocu 250 gb SSD disk.I oni kazu Ok momak to ti je dodatak od xx para.Znaci oni ti nude klot masinu koja je ta cena.E sad ako si ti bogat i oces da se igras i dodajes gluposti oni ti daju sansu.Na primer klot masina clevo kosta 1500 evra.Kad je nasviras mozes da dodjes do 10 000 dolara.E to Srbija nazalost nema.Ovde je sto ti je to ti je.A jos veca nebuloza je da kupis gotovu desktop masinu koju napravi comtrade i oces malo da dodas i oni kazu"To je takva masina".Pa sta?Mislim mozes misliti.Srpska gotova masina.U kojoj mi stave grafiku od 200 evra i napajanje od 15 evra.Pa mi traje racunar od jutra do sutra....E sad kod lapa je to drugacije.Pitanje dal je nasa zemlja dembelija dobila saglasnost od brendova da mi mozemo da menjamo komponente.Ako jeste onda neka zvanican servis odobri upgrade.Ako nije onda sto ti je to ti je.Takodje niko ti nece dati da ubacujes polovan hardver u nov laptop.Oni ne znaju ni dal to radi ni dal je kompatibilno i.....Mislim pazi ja to govorim iz gledista radnje a ne dal je tako.Normalno taj hard od 500 gb nece nista unistiti a takodje i 2 gb ram-a ce samo poboljsati rad netbook-a.Ali eto njih boli uvo da se cimaju.Oni su prodali to sta je a ti ako oces da ubacujes i prosirujes onda nema garancije.Sa nase strane je glupo ali sa njihove - bas ih briga.Meni je isto prijatelju glupost da dell servis meni ne da da ja ubacim wifi karticu a radim u servisu.Mislim da odvrnem 2 srafa i da ubacim karticu.Kao posalji nama........Mislim........Da posaljem vama pa da mi tumbate laptop 20 dana.Ma.......

To je moja tacka gledista.A njihova kaze "Sta ako Bora zezne i ako nesto pokvari.Na primer prospem vodu po ploci.Ja osusim i niko ne provali ali sredim laptop.Dokaza nema da sam ja prosuo osim da sam otvaram laptop.Medjutim ima posledica po njih.Ok ti neces sam da otvaras ali opet trazis od njih da ti ubace polovan hardver 2 gb ram-a i 500 gb.Kazem to jedino da ti oni ubace nov hard i memoriju njihovu i da doplatis.Ne znam cak i napolju dal bi ti dali da stavljas svoj hardver u nov laptop.Mozda da platis pa da ubacis da svakako ali svoj polovan nisam bas siguran.I jos jedna stvar.Sto moras da ubacujes hard od 500 gb.Pa 250 gb ti je za taj maleni i vise nego dovoljan.A i imas sad externe za 60 evra 500 gb pa ako ti bas treba........Za ram kontam da je sigurno bolje ali hard po meni ti nije toliko potreban.
 
Poslednja izmena:
Veoma loše za ASUS ako je tako.
Dakle, o kakvom ASUSu u Srbiji onda pričamo ako ne postoji ni jedan jedini telefon za tehničku podršku ili bar telefon neke osobe iz ASUS Srbija od koje se može dobiti neki info, tj. odgovor na neko od pitanja iz posta gore i slična?
To da će maloprodaje da se cimaju oko produženja garancije zaboravi - od toga nema ništa, zvao pitao PC Practic, Gigatron, WinWin. Nemaju oni nameru sa tim da se mlate, ako im ASUS to ne stavi pod nos.
Exodusbgd reče "Od Asusovog call-centra (predstavništva u Srbiji) se ovajditi nećeš", a ti si javljanjem u ovoj temi samo potvrdio ovo jer realno ne postoji telefon ASUS Srbija koji je upotrebljiv za krajnjeg kupca - ako postoji - koji je broj?
Što se tiče online formulara, stvarno nisam optimista da ću tim putem dobiti info gde i za koliko para produžiti garanciju u Srbiji, kao i informacije o nekim specifičnostima u vezi sa modelima za naše tržište. Ali pokušaću i ovo, pa javljam rezultat, ali očekujem generički odgovor copy paste iz nekog FAQa. :)
Pa ako je tebi telefon jedino sredstvo komunikacije u 2011. godini, onda mogu da se slozim sa tobom. Tehnicka podrska POSTOJI, ali postoji mnogo vidova pruzanja tehnicke podrske. Uostalom i ovo je jedan vid podrske, a ne znam koliko drugih proizvodjaca "ide ka korisniku" i odgovara na pitanja cak i na forumu.

Ocigledno se nismo razumeli oko call centra jer uporno stavljas call centar i predstavnistvo u istu recenicu. Call centar je SAMO za servis i naravno da se tu nece ovajditi kada su u pitanju informacije koje nisu vezane za servis. Zar mislis da ce serviser bilo kog uredjaja (ne samo IT) moci da ti odgovori na takva pitanja i da to uzmes kao argument ako se nesto iskomplikuje? Zamisli da "friziras" motor na novim kolima jer ti je serviser telefonom rekao da ne gubis garanciju. Mislis da bi ti uvazili to ako se nesto pokvari?

Kada je produzenje garancije u pitanju, ako ti nije problem posalji mi PM sa tacnim spiskom shopova koje si zvao (posto imaju vise radnji u lancu). Ovakve povratne informacije nam mogu pomoci da poboljsamo nivo usluge, ali to mozemo samo uz vasu pomoc.

Sto se tice formulara, zao mi je sto nisi optimista, ali cinjenica je da ta pitanja dolaze u predstavnistvo ASUS-a i da se na njih odgovara na najbolji moguci nacin.
 
Pa ako je tebi telefon jedino sredstvo komunikacije u 2011. godini

U Srbiji da! :) Koliko samo žalbi postoji na forumu (ne mislim na ASUS, nego generalno, od maloprodaja do predstavništva firmi) gde ljudi kažu da su poslali mejl i nisu dobili odgovor, na šta uvek sledi "pa šta si očekivao, ovo je Srbija, telefon u ruke".

Ocigledno se nismo razumeli oko call centra jer uporno stavljas call centar

OK, sad je jasno. Do zabune dolazi upravo krivicom ASUSa jer se taj telefon reklamira kao ASUSov telefon za Srbiju koji korisnik zove ako ima problem/pitanje, a u stvari je KimTec-ov servis.

Kada je produzenje garancije u pitanju, ako ti nije problem posalji mi PM sa tacnim spiskom shopova koje si zvao

Nije problem i ovde, PC Practic Vidikovac, Gigatron B. Brdo, WinWin prvi fon sa spiska koji sam našao na sajtu, Etronu sam poslao email i ni danas nisam dobio nikakav odgovor.
 
Slazem se sa Markom.Ja kad sam imao problem sa MSI sam isto pricao samo sa call centrom.Call centar je najgora prevara.Evo i zasto.Zato sto ja kao korisnik imam ozbiljnija pitanja od toga kako da posaljem laptop.....Tacno je da nekima ko se razume treba telefon strucnog lica.Jer ja pitam sta je servisirano a lik mi odgovara"Nemam pojma".Ok da ima call centar za prijem kvarova ali treba da postoji direkt komunikacija servisera i krajnjeg kupca.I tacno je za email.Napolju to znaci 100% odgovor.Kome god sam poslao mail napolju odgovorio mi je na svako pitanje.Dok u Srbiji to nije slucaj.Kad sam poslao mail gospodinu direktoru servisa odgovorio mi 1 ili 2 puta a posle toga me nije sljivio ni 1%.Iz tog razloga sam i ja za telefon pre nego mail.Necu da pricam o ASUS brendu jer nisam imao komunikaciju sa njima pa ne znam kakvo je stanje ali generalno email u Srbiji ne znaci mnogo.Iskreno meni call centar deluje kao odbrana servisa da ne mora da odgovara na prijatna i neprijatna pitanja.A call centar samo odgovara "ne znam" pa tako postoji zacarani krug iz koga nema izlaska.Tako da MORA postojati komunikacija direkt sa centralom i servisom.
 
@bora81 ja sam pre kupovine tj dok jos zastitna nalepnica na samoj kutji nije pocepana pitao da li je moguce ubaiti dodatni ram i hdd.Dobio sam odgovor "kao moze".E sad za ram nije problem ali je postupak bzvz "nemamo trenutno,mozemo da narucimo"...1gb je posle 48h polovna i kosta duplo manje ako oni otkupe(nije to neka para ali je postupak ucenjivacki)
Naravno ja sam kupio RAM(ne kod njih) ubacio ga na svoju ruku i eto radi,a za asus i garanciju me boli uvo,ako oni to ne dozvoljavaju zasto su stavili sraf da se otvara panel?...sto se hdda tice mozda si u pravu(imam eterne od 320 i 500gb).Ali sam kao zaludjenik hteo da eto dobijem i te "nevidljive" performanse sa 7200rpm-a.
P.S. ja sam iz malog grada i u pitanju je lokalna ''trafika'' koja se bavi pc trgovinom he he
 
U Srbiji da! :) Koliko samo žalbi postoji na forumu (ne mislim na ASUS, nego generalno, od maloprodaja do predstavništva firmi) gde ljudi kažu da su poslali mejl i nisu dobili odgovor, na šta uvek sledi "pa šta si očekivao, ovo je Srbija, telefon u ruke".
OK, sad je jasno. Do zabune dolazi upravo krivicom ASUSa jer se taj telefon reklamira kao ASUSov telefon za Srbiju koji korisnik zove ako ima problem/pitanje, a u stvari je KimTec-ov servis.
Nije problem i ovde, PC Practic Vidikovac, Gigatron B. Brdo, WinWin prvi fon sa spiska koji sam našao na sajtu, Etronu sam poslao email i ni danas nisam dobio nikakav odgovor.
Verujem da ima puno takvih slucajeva, ali isto tako ima i slucajeva gde ni telefon ne pomaze. Stvar je u zelji da se pomogne, a ne u nacinu na koji se pomoc trazi.
Mislim da je taj broj uvek reklamiran kao servisni call centar, ali mozda se negde omakla greska. To i jeste broj koji zoves ako imas problem. Evo kako je to zamisljeno. Ako imas problem, verovatno ti je komp neispravan i zato ZOVES servis. Ako imas pitanje, verovatno ti je komp ispravan i zato PISES mail tehnickoj podrsci. Idealno bi bilo i jedno i drugo, ali ne zivimo u idealnom svetu.
Treba naglasiti par stvari. ASUS predstavnistvo je postepeno poprimalo svoj oblik, tako da nije uvek bilo ni fizicki moguce postici sve. Stvari dolaze na svoje mesto, pa nemojte misliti da i dalje vazi ono sto je mozda vazilo pre par godina, kada su efikasnost i dostupnost ASUS podrske u pitanju. Tu smo, spremni da maksimalno pomognemo i izadjemo u susret korisnicima.
 
Nazad
Vrh Dno