Šta je novo?

AOE 2 hardverska zahtevnost

Misa®

Zapažen
Učlanjen(a)
01.01.1970
Poruke
268
Poena
20
Pred kraj jedne misije je makina pocela da se koci, cak i strelica misa. To je bilo na Cel800-TNT2, onda rekoh da probam AMD varijantu ali i na Duron800-TNT2 ista prica. Sta meni treba za ovu 2D-3YEARS-OLD strategiju da bih je igrao bez problema?
Mozda neki patch?
 
Secam se dobro da sam AOE2 igrao odlicno na Cely-u 400@500MHz, Abit BX6 R2, 128MB, Creative M64 na Win98 bez ikakvog patcha!!!
 
Misa® je napisao(la):
Pred kraj jedne misije je makina pocela da se koci, cak i strelica misa. To je bilo na Cel800-TNT2, onda rekoh da probam AMD varijantu ali i na Duron800-TNT2 ista prica. Sta meni treba za ovu 2D-3YEARS-OLD strategiju da bih je igrao bez problema?
Mozda neki patch?

Da nije misija u kojoj se pojavljuje kineski zid? AOE2 mi je radio na AMD K6-200; 64Mb RAM bez ikakvih problema osim sa pomenutom misijom, gde sam imao slična simptome.
Da slučajno nemaš neki program koji radi u pozadini, tipa Antivirus, defragmentacija diska ... ?

Postoji patch za AOE2 tj. Conquerors Expansion veličine oko 3Mb
i uz poruku je readme fajl.
 
Nista u backgroundu se ne desava, a nivo je valjda 3-4 u kampanji Jovanke Orleanke.

Rado bih poslao taj save fajl, medjutim i posle kompresije prelazi 600K.
 
Re: Re: AOE 2 hardverska zahtevnost

ivo.r je napisao(la):
Da nije misija u kojoj se pojavljuje kineski zid? AOE2 mi je radio na AMD K6-200; 64Mb RAM bez ikakvih problema osim sa pomenutom misijom, gde sam imao slična simptome.
Da slučajno nemaš neki program koji radi u pozadini, tipa Antivirus, defragmentacija diska ... ?

Postoji patch za AOE2 tj. Conquerors Expansion veličine oko 3Mb
i uz poruku je readme fajl.

Daj mi URL za taj patch.
 
Re: Re: Re: AOE 2 hardverska zahtevnost

Ma , tu postoji neki bag, koji *** se istice na AMD-ovim procesorima kao sto je K6 ili Duron kod Athlon ga nema
 
Misa® je napisao(la):
Nista u backgroundu se ne desava, a nivo je valjda 3-4 u kampanji Jovanke Orleanke.

Rado bih poslao taj save fajl, medjutim i posle kompresije prelazi 600K.

Džaba, nemam ga više instaliranog.

Za patch pokušaj na
http://www.microsoft.com/games pa potraži AOE2
 
ivo.r je napisao(la):
Džaba, nemam ga više instaliranog.

Za patch pokušaj na
http://www.microsoft.com/games pa potraži AOE2

Našao sam sajt igre, međutim tamo ima oko 100 raznih patch fajlova, što me je prilično razočaralo.

I ja sam igru prešao davno na K62-500, nije u tome stvar, nego je sad igram postepeno, tj. ne završavam nivoe najbrže nego istražujem...što će reći da otvorim celu mapu, na nekoliko mesta ratujem i onda koči.

Isto se ponaša i sa 128 i sa 256 MB.
Vrlo čudno je što početak nivoa možeš igrati na 166MHz a da bi ga završio treba ti >1GHz.
 
Jedino je pomogao jači procesor - Athlon 1100.
Sada ne koči, stvarno nenormalna pojava za staru strategiju...
 
Koliko je meni poznato utrošak procesorskog vremena kod RTS raste linearno sa povećanjem broja jedinica u misiji. Nije isto kada na početku i igrač i kompjuter kontrolišu po pet seljaka i u punom jeku borbe kad oba imaju po 100-200 jedinica.
 
duskoo je napisao(la):
Koliko je meni poznato utrošak procesorskog vremena kod RTS raste linearno sa povećanjem broja jedinica u misiji. Nije isto kada na početku i igrač i kompjuter kontrolišu po pet seljaka i u punom jeku borbe kad oba imaju po 100-200 jedinica.

Konstatacija sasvim na mestu. Stvarno se više nesećam koji broj jedinica je bio limit, ali mi je AOE2 radio na relativno smehotresnoj mašini (K6 200MHz; 64 Mb RAM) bez nekih većih problema.
 
ivo.r je napisao(la):
Konstatacija sasvim na mestu. Stvarno se više nesećam koji broj jedinica je bio limit, ali mi je AOE2 radio na relativno smehotresnoj mašini (K6 200MHz; 64 Mb RAM) bez nekih većih problema.

To sam ja i napisao, pred kraj misije, kada ratujem na više frontova. Sačuvao sam poziciju, pa ko mi ne veruje...
 
Misa® je napisao(la):
To sam ja i napisao, pred kraj misije, kada ratujem na više frontova. Sačuvao sam poziciju, pa ko mi ne veruje...

Sve u svemu zanimljivo, rado bih proverio, ali AOE2 nisam igrao otkako sam prešao na novu mašinu i W2k. U međuvremenu sam prešao na XP, a CD-i mi nisu tu, niti znam kako se AOE i XP slažu.
 
AoE2 zver !

Ova igra kao i sve ostale stvari koje Microsoft napravi je shit !
Meni je kochila na PI ali sada kada imam Celerona na 700Mhz, 256MB rama i Ge-Force 2 sa 32MB ,itd...
Igra nenormalno kochi kada se predje 800 jedinica !
Isti problem.......uglavnom, kao da kupovinom novog kompa sam kupio samo jos RAMa !!!FX
:mad:
 
Ma AOE2 je chudo. FX
Na Morganu na 1ghz i GF4MX 440 secka ko lud chim u
igri ima preko (ajd da "lupim" cifru) 600 jedinica.
(otprilike naravno :)).
Isto se desava i na celeronu 1.1 ghz i mx400
(u jednoj igraonici).
Ma prosto ne moze da se igra 3 na 3 kolko secka. :(
Ponekad kolko secka pomislim da ne igram
Real Time strategiju nego neku poteznu. :(
Kako zadovoljiti hw-ske zahteve ove igre?

Pozdrav,
Sasha
 
Znači nisam jedini i to je neka uteha.:wave;

Šalu na stranu, garantovano bug u endžinu igre, nema šta. Čudi me da niko do sada nije pokrenuo to pitanje...
 
Nazad
Vrh Dno