Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Mozete li neko da potvrdi, da li je moguca izmena email adrese na ananas sajtu?

U podesavanjima naloga pisu podaci za prijavu tj. email i lozinka, ali kada kliknem na izmeni podatke, moguce je izmeniti samo lozinku.
 

Prilozi

  • IMG-dee4190bc328285ee19d01bc8b2128c8-V.png
    IMG-dee4190bc328285ee19d01bc8b2128c8-V.png
    146.7 KB · Pregleda: 184
Probajte da li rade prvi od 1500 je od 27.11 a drugi od 25.11

Tvoj jedinstveni vaučer kod je:
lBDfYGvC
1701639224842.png

Tvoj jedinstveni vaučer kod je:
5dyyfAgn
1701639359909.png
 
Mozete li neko da potvrdi, da li je moguca izmena email adrese na ananas sajtu?

U podesavanjima naloga pisu podaci za prijavu tj. email i lozinka, ali kada kliknem na izmeni podatke, moguce je izmeniti samo lozinku.

Mislim da ne može, jer ti je ta adresa zapravo User ID. Tj. možda bi mogao da tražiš da ti oni promene, ako uopšte to hoće da rade, ali verovatno bi čak i u tom slučaju morao da imaš jako dobar razlog. Ali pre verujem da ne može. Naravno uvek možeš da otvoriš novi nalog sa tom novom adresom.
 
Meni potvrđena pošiljka -70 od 30. Gomila fitnes stvari, el trake i sl, lopta...
 
Nista to ne mora da znaci... imas kroz temu da su otkazivali ljudima potvrdjene posiljke
 
Da li je nekome potvrđen roštilj na kupon od 30-og?
 
Tj.ne potvrđen, već spakovan, itd.
 
Da li sam slep, ili ovi ne daju broj pošiljke za praćenje na sajtu City Express? Bombarduju nekim bzvz oznakama i šiframa a najbitnije ne napišu.
 
Mislim da ne može, jer ti je ta adresa zapravo User ID. Tj. možda bi mogao da tražiš da ti oni promene, ako uopšte to hoće da rade, ali verovatno bi čak i u tom slučaju morao da imaš jako dobar razlog. Ali pre verujem da ne može. Naravno uvek možeš da otvoriš novi nalog sa tom novom adresom.
Iskreno ne vidim nijedan razlog zašto ne bi moglo (ovde mislim na njihov sistem dizajn, ne tvoj odgovor). Nisam skoro naišao na sajt gde nije mogla da se promeni email adresa, pa čak i kad ima minimalne funkcionalnosti.

Za sajt poput njihovog, prilično je sramota da u 2023. nemaju funkcionalnost promene email adrese ili da se ista menja preko telefona.
 
Naravno da tehnički može da se to uradi, ali obzirom da se na Ananasu korisnici identifikuju sa e-mail adresom i passwordom, ta adresa je ekvivalent npr. usernameu na Benchmarku. Koji takođe ne možeš sam da promeniš nego moraš da zamoliš admina. I generalno na većini sistema koji su mi poznati korisnik ne može sam da menja korisničko ime. Da li je to zbog sprečavanja mogućih zloupotreba, održavanja nekog reda (jer bi se uvek našlo onih koji bi svaki dan menjali username), ili više zbog komoditeta administratora, ne bih znao.
E sad, znajući nivo tehničke podrške na Ananasu, nešto mi ne deluje izvesno da to rade rutinski, ali kad bih imao neki stvarno jak razlog, ja bih probao da ih pitam.
U međuvremenu uvek može da da se otvori novi nalog sa tom drugom adresom (koliko shvatam ovi iz Ananasa nemaju nikakav problem sa tim sve dok neko nema na desetine naloga, pa i to samo kad dođe do "žetve" vaučera). Jedina loša strana bila bi ako korisnik već ima Ananas+, morao bi prvo nešto da kupi za 6000 i dalje bi sve bilo sasvim isto korisničko iskustvo.
 
Jel ima još neko da mu pošiljka stoji preuzeta od kurira više od nedelju dana i ništa se ne dešava?
 
Naravno da tehnički može da se to uradi, ali obzirom da se na Ananasu korisnici identifikuju sa e-mail adresom i passwordom, ta adresa je ekvivalent npr. usernameu na Benchmarku. Koji takođe ne možeš sam da promeniš nego moraš da zamoliš admina. I generalno na većini sistema koji su mi poznati korisnik ne može sam da menja korisničko ime. Da li je to zbog sprečavanja mogućih zloupotreba, održavanja nekog reda (jer bi se uvek našlo onih koji bi svaki dan menjali username), ili više zbog komoditeta administratora, ne bih znao.
E sad, znajući nivo tehničke podrške na Ananasu, nešto mi ne deluje izvesno da to rade rutinski, ali kad bih imao neki stvarno jak razlog, ja bih probao da ih pitam.
U međuvremenu uvek može da da se otvori novi nalog sa tom drugom adresom (koliko shvatam ovi iz Ananasa nemaju nikakav problem sa tim sve dok neko nema na desetine naloga, pa i to samo kad dođe do "žetve" vaučera). Jedina loša strana bila bi ako korisnik već ima Ananas+, morao bi prvo nešto da kupi za 6000 i dalje bi sve bilo sasvim isto korisničko iskustvo.
Upravo si poslednjom recenicom naveo glavni razlog, pored nekih sitnijih. Nisam siguran na koje sisteme mislis, doduse ti pricas za username, ali ja ne mogu da se setim nekog sajta/servisa zadnjih ko zna koliko godina, koji sam koristio (ili radio na), a da nisam mogao da promenim email adresu. Bez obzira da li ona bila ekvivalent username-a. U svakom slucaju, samo htedoh da potvrdim da je i kod drugih isto. Hvala.
 
Jel ima još neko da mu pošiljka stoji preuzeta od kurira više od nedelju dana i ništa se ne dešava?
Ima ima. Ali navikneš se, takav je city expres. Dostava danas za neki naredni dan, ili nedelju dana,nekad i dve. Nikad se ne zna :)
 
Danas mi stigao ostatak narudzbine, usisivac dosao u petak, filter i LOL lutka danas , sve tri stvari od 3 prodavca, uz vaucer od 2500. City expres dovozi, mi na poslu stavljamo adresu firme za isporuku pa kurir u slucaju da ima nas vise koji cekamo isporuku pozove jednog od nas i kaze ima za tebe, tog i tog i mi svi izadjemo.
 
Dakle ovo je stvarno bruka sa ovim dostavljacima, da ja moram ovoliko da se nerviram za placene svoje vlasite stvari, znaci nece me vise videti Ananas nema sile vise a ni najgora kurirska sluzba na svetu , CITY EXPRESS.
narucene dve stvari i placene karticom, dakle porucene 2 stvari u jednoj posiljci
KURIR nikada nije ni prosao pored moje zgrade, na jednoj posiljci mi stoji
Pokušana dostava, nema nikog na adresi
a na drugoj mi stoji

Netačna/nepotpuna adresa kupca​

 
Mene iznenadio dostavljac iz M&M, fin, kulturan, pozove, cak mi i pomogao da unesem kutiju u gepek.
DExpres isto odlicna sa njim saradnja ali znam dostavljaca.
Nas generalno svi dostavljaci znaju i nikada nije bio problem sem kada se desilo da sam prodavac zezne adresu, desavalo se prilikom generisanja posiljke neko od nas napise Bulevar pa ime pa broj i isece se broj, onda dostavlajc zove i mi mu kazemo gde je on akze to nije moj reon, dok smo se ispraksovali sada samo pozovu kazu za toliko smo tu i to je to.
Verujem da sve ovo sto mi stize u firmi sam stavio da stize kuci nervirao bih se jer mi je ulica uska i prometna, dobijao bi psovanje od dostavljaca i morao bih na glavnu ulicu da izlazim.
 
Evo kod mene, otisao 30.11 da proverim jer mi cudno da nista ne stize (ni SMS ni na Ananas sajtu) i gle cuda, stigla jos 28.11.
Evo danas je 4.12 a i dalje stoji da je na putu, ja je preuzeo. :D
SCR-20231204-mbeq.png
 
Nije paketomat nego paket zona.
Nista, rekao ime i prezime, devojka sto radi tu me nasla u spisak, rekla potpisi se i to je to.
Mogao da preuzme bilo ko. :D
 
Ne bi smjelo tako da se preuzme bez skeniranja tvog QR koda. Radnica je napravila propust.
 
Nazad
Vrh Dno