Šta je novo?

AMD Tressfx [napad na PhysX]

AGEIA pocela sa buricima, nVidija nastavila sa zastavama/plastovima i dimom, da bi AMD udario kontru sa zenskom kosom.

Half Life 2, Flatout, Red Faction, Bad Company, GTA IV su mnogo vise uradili na polju "fizike" nego li ovi gore pobrojani. Cekam da vidim kako ce izgledati novi gameplay Sui Generis, to je jos jedan primer fizike u sluzbi gejmpleja a ne fizike kao kozmetickog efekta.

Mene iskreno ne zanima sta pogoni fiziku u igrama, sve dok dobro radi i donosi realan napredak koji utice na gejmplej. Physx, Tressfx, teselacija, 3D ne donose nista korisno i svaka od tih tehnologija umire ili ce umreti uskoro bas zbog te cinjenice.
 
Na koji nacin mislis da moze da utice na gamplay?
 
And here we go!

TressFX Hair revolutionizes Lara Croft’s locks by using the DirectCompute programming language to unlock the massively-parallel processing capabilities of the Graphics Core Next architecture, enabling image quality previously restricted to pre-rendered images. Building on AMD’s previous work on Order Independent Transparency (OIT), this method makes use of Per-Pixel Linked-List (PPLL) data structures to manage rendering complexity and memory usage.

DirectCompute is additionally utilized to perform the real-time physics simulations for TressFX Hair. This physics system treats each strand of hair as a chain with dozens of links, permitting for forces like gravity, wind and movement of the head to move and curl Lara’s hair in a realistic fashion. Further, collision detection is performed to ensure that strands do not pass through one another, or other solid surfaces such as Lara’s head, clothing and body. Finally, hair styles are simulated by gradually pulling the strands back towards their original shape after they have moved in response to an external force.

Graphics cards featuring the Graphics Core Next architecture, like select AMD Radeon™ HD 7000 Series, are particularly well-equipped to handle these types of tasks, with their combination of fast on-chip shared memory and massive processing throughput on the order of trillions of operations per second.

lara_3frame.jpg

tress_before_after1.jpg

tress_before_after2.jpg
 
Poslednja izmena:
I eto ga.....direct compute:d

Vidimo se do Bioshocka, kad ce neki novi ili vec vidjeni efekat zameniti sa direct-compute verzijom i prozvati revolucijom:)
 
Da, ova kosica će drastično promeniti uživanje u igri/igrama ;)
 
Ovo bi trebalo da radi na bilo kom dx10/11 hardweru...
 
Da evo konfirmacije od coveka koji vec odavno testira igru:

"Its created by AMD, but its a DirectX 11 feature.. so GOOD DX11 cards should be able to play it, on either sides of the gaming fence.. I have a GTX680 and i run it lovely"
 
Odlicno, treba AMD da napravi totalnu alternativu physx-u pa da svi gameri mogu da koriste te napredne efekte.
 
Treba da naprave nesto Open. I jedni i drugi se busaju da podrzavaju Open standarde a u realnosti nista od toga. Doduse, nVidia OpenGL driver bar funkcionise kako treba, za razliku od konkurencije.

Na koji nacin mislis da moze da utice na gamplay?

Jedan od efekata u Batman-u je realan dim koji se rasprsuje kako prolazis kroz njega. To isto moze da se primeni na bilo koji gas. Ali dzabe kada je to samo kozmeticki efekat. Koriscenje tog efekta u sluzbi gejmpleja bi bilo da mozes da ubacis gasnu bombu u neku cev, zacepis sa jedne strane, i cekas da popuni susednu sobu gde je neprijatelj. A da to nije skriptovano.
 
mozda bi to moglo da pomogne kod izracunavanja inercije i sile gravitacije? Pa da u voznjama imas bolji osecaj proklizavanja, i tezine vozila, a ne ovako kao da su od papira... ili u TES igrama da nemas osecaj kao da hodas po povrsini meseca.
 
Poslednja izmena:
Bice jos podrzanih naslova, nema brige. :)
rNABXDQ.jpg
 
Nova kosa bas fino nadogradjuje izgled modela.

859796_435725763173230_1780807407_o.jpg
 
Nije.
 
Definitivno je prezahtjevno za ono što nudi, kao i PhysX. Trebaće još generacija GPU-ova da prođe da se sve to implementira kako valja i trebuje.
 
Ne verujem da ce se zadrzati samo na kosi, jer sa ovim moze da se pravi simulacija rasipanja vode, peska, trosenje matrijala, a to posle moze da se iskoristi kod destrukcija, habanja oruzija i opreme, vozila, zgrada, itd.
Videcemo kako ce to devovi znati da iskoriste...
Ovako samo za kosu nije vredno FPS-a, imo... Konkretno kod mene u TR-u samo TressFX ne vuce puno, tu je FPS oko 50, ali u kombinaciji sa teselacijom ide 35-40 FPS-a.
 
Poslednja izmena:
Jeste, samo sto ni kod gpu physxa to nije otislo dalje od par kozmetickih efekata tkanine, cestica i fluida, a ovi su jos daleko i od toga.
 
Nazad
Vrh Dno