Šta je novo?

AMD Radeon 7970 zvanična tema

LOL pročitah i neverujem kakvu glupost su napravili :lupko:
Trebalo bi znači samo ograničiti nivo tesalizacije i ima da leti i u DX11.

poenta je da su oni besmisleno teselirali daske, grudobrane, puteve... pa su jos pri tome ubacivali skrivene teselacione povrsine igrac ih ne vidi, ali ih graficka MORA obradjivati!

Koja je poenta teselacije objekata poput dasaka? nikakav nivo dodatne geometrijske detaljnosti se ne moze dobiti!?!

ma citav cirkus su napravili i to im je dodatno odmoglo da zarade pare na igri! Njena produkcija je bila ultra skupa, a nisam siguran da su ista zaradili... naravno, platili su programeri - gomila ih je otpustena, a neki Crytekovi studiji su zatvoreni!
 
Pa ako hoces da vidis sve sto DX11 nudi, onda igras na ultra podesavanjima. To sto ne vidis razliku je isto kao onomad sto neki nisu videli razlike u Crysis kecu na High / Very high... A razlika u grafici u C2 izmedju ultra i extreme je ociglednija.

Brate i prosli put smo polemisali, ko zna koliko puta sam pokusao da primetim nesto na ultra podesavanjima sto bi opravdalo 30 fps manje i osim maksimalno pojacanih efekata [koji su i na extreme perfektni] i malo bolje teselacije tj efekata ja nista nisam primetio a da vredi prepoloviti fps ;) U BF3 i primetim razliku izmedju high i ultra, ovde apsolutno ne a citao sam i jos dosta utisaka po netu. Rekao bih da su ultra podesavanja u crysis 2 samo benchmark ekskluziva. Ja prvi ne podnosim kompromise sa grafickim podesavanjima i uvek gledam da sve bude na max [a tako i jeste, svuda imam 45+ fps,bf3 uz min 2XAA] cim ne mogu da zbudzim menjam graficku ali ovo sam sa zadovoljstvom igrao na extreme i 60 fps bez trunke osecaja da nesto fali ;) Samo moje misljenje.
 
Poslednja izmena:
Sharpshooter,imas dobre rezultate u C2 benchmark-u,s' obzirom da je meni min fps 7, a avg se vrti oko 28 na istim podesavanjima. :d
 
Dokle ide ovo čudo???
 

Prilozi

  • 7970@1260 4xAA.jpg
    7970@1260 4xAA.jpg
    306.5 KB · Pregleda: 149
Poslednja izmena:
LOL, ponestalo mi slajdera u "OTKLJUČANOM" MSI Afterburneru !!!!! :-devil-:

Tračavih 1790 mhz za memoriju ili ti 7160 mhz :smash:

P.S. Nemojte da vas buni što piše GTX480 pošto je ona i dalje u mašini, pa je Win verovatno prvu detektuje.
 

Prilozi

  • 7970 M@1790 4xAA.jpg
    7970 M@1790 4xAA.jpg
    333.1 KB · Pregleda: 85
Poslednja izmena:
Crysis 2 DX11 patch je najveca prevara koju je TWIMTBP program iznedrio!!

http://techreport.com/articles.x/21404

Cak je i CEO Cryteka - Yevat jednom priliko izjavio da su pogresili sto su ga u opste izbacivali (ima na YouTUbe-u intervju)!

Tako da manite se DX11 u Crysisu, nikakvih vidljivih vizuelnih benefita nema - nevidljivih "benefita" ima, kao sto se moze procitati i videti u Techreportovom clanku!

Velike teksture, kao nezavisni patch su OK!

Najbolje da tera Crysis 2 u DX9 na karti od 500 evra u 200 frejmova.

Sa DX11 patch-om vidljivih benefita ima i te kako. Pre i posle 1.9 nebo i zemlja.

@Sharpshooter: Ne znam kako ti koci Crysis 2 1.9 na toj karti, ne bi smeo. Ja sam ga zavrsio na default GTX 570, i radio je jako dobro, na 7970 morao bi odlicno:

crysis2_1920_1200.gif
 
Smrt i uništenje, 1260/1790 mhz za ovu 7970-cu, nisam naišao na brži primerak na net-u.


Pri ovim taktovima dobija se sledeće:

Memory Bandwidth: 343.7 GB/sec
FLOPS: 5160.96 GFLOPS
Pixel Fill Rate: 40320 MPixels/sec
Texture Fill Rate: 161280 MTexels/sec

Što dođe pranje i 6990 i GTX590 :smackbum:

@DAS: Ide on fino, ali primeti se s vremena na vreme da secne na kratko. Ajde probaću naklokovanu, pa da vidimo šta se onda dešava.
 

Prilozi

  • 7970@1260-1790 4xAA.jpg
    7970@1260-1790 4xAA.jpg
    334.1 KB · Pregleda: 139
  • Crysis 2   7970@1260-1790 4xAA.jpg
    Crysis 2 7970@1260-1790 4xAA.jpg
    655 KB · Pregleda: 112
Poslednja izmena:
Hoce li na 1300 mhz gpu na naponu 1.25 ?
 
KO hoće user review, da čujem? :D
 
Najbolje da tera Crysis 2 u DX9 na karti od 500 evra u 200 frejmova.
karikiras, preterano!
Sa DX11 patch-om vidljivih benefita ima i te kako. Pre i posle 1.9 nebo i zemlja.
...i voda! :d jesi li ti u opste otvorio link koji sam postovao! DX11 implementacija u Crysisu je bruka i sramota i posluzila je samo kao opravdanje za ona $2 miliona koja je Nvidia pljunula:

http://www.kitguru.net/components/g...2-being-re-designed-for-gtx580-expect-delays/

mozes da zelis da verujes u sta hoces, ali DX11 ne donosi vidljivih vizeuelnih benefita za Crysis 2! Giga-teksture, donose!
 
au kakva karta! povlachim sve shto sam ranije rekao. ovo je must have...makar za test...

sharp, baco, jesi li ti to kupio ili.... koji je proizvodjach te tvoje?
 
Poslednja izmena:
poenta je da su oni besmisleno teselirali daske, grudobrane, puteve... pa su jos pri tome ubacivali skrivene teselacione povrsine igrac ih ne vidi, ali ih graficka MORA obradjivati!

Koja je poenta teselacije objekata poput dasaka? nikakav nivo dodatne geometrijske detaljnosti se ne moze dobiti!?!

ma citav cirkus su napravili i to im je dodatno odmoglo da zarade pare na igri! Njena produkcija je bila ultra skupa, a nisam siguran da su ista zaradili... naravno, platili su programeri - gomila ih je otpustena, a neki Crytekovi studiji su zatvoreni!

To što su teselirali ono što se ne vidi jeste glupost. Ali teselacija ciglanih zidova, i kaldrme izgeda odlično :)
 
Realno mogu da izbace verziju klokovanu na 1,1 Ghz bez problema, čak i sa ovim hlađenjem.
Za ove extremne klokove ventilator treba dobrano da se zavrti (60% min) i tada temperatura prelazi 80C malčice. Većina će reći "Pih 60% samo" ali verujte mi i na tih 60% čuje se samo tako, na 100% je kao usisivač.

Ovaj primerak prosto vapi za FC vodenim blokom i okruglih 1300/1800 mhz. Daj da pošaljem molbu ovima iz EK da sponzorišu jedan blok. :)

7970_1.jpg
 
Poslednja izmena:
Ne odgovori mi na postavljeno pitanje ;)
 
Ma na vodi se ne bi zadovoljio ako ne bi premasio 1500 mhz za gpu. Graficka je uber, kako god okrenes. A koja je ta tvoja, koji proizvodjac ? Mislim da je i demios pitao isto ...
 
@sharpshooter:
matori,sve cestitke za kartu,sabija kako radi!!!!!!!!a overklok je :zgran::zgran::zgran:
 
karikiras, preterano!

Zapravo ni malo ;)

...i voda! :d jesi li ti u opste otvorio link koji sam postovao! DX11 implementacija u Crysisu je bruka i sramota i posluzila je samo kao opravdanje za ona $2 miliona koja je Nvidia pljunula:

A jesi li ti uopste igrao Crysis 2 ili samo gledao linkove? Ja jesam i DX9 i DX11 mod.

http://www.kitguru.net/components/g...2-being-re-designed-for-gtx580-expect-delays/

mozes da zelis da verujes u sta hoces, ali DX11 ne donosi vidljivih vizeuelnih benefita za Crysis 2! Giga-teksture, donose!

Ja verujem u ono sto vidim, a ovo nisam video u nijednoj igri pre C2:

dx11-crysis2-on.jpg


Ne znam kako su koristili teselaciju, ali igra uopste nije toliko zahteva obzirom na to kako izgleda. Pa upravo Crysis 2 1.9 i jos mozda 2,3 igre malo koliko-toliko opravdavaju kupovinu ovako skupih igracki...da ih je samo vise

Da neces da nam kazes da Rage izgleda bolje sa svojim mega-mutnim teksturama? Jadan taj Doom 4 u tech5 engine-u...


@Sharpshooter: Stvarno brutalni klokovi, svaka cast!
 
Ne znam kako su koristili teselaciju, ali igra uopste nije toliko zahteva obzirom na to kako izgleda. Pa upravo Crysis 2 1.9 i jos mozda 2,3 igre malo koliko-toliko opravdavaju kupovinu ovako skupih igracki...da ih je samo vise
ti izgleda odbijas da otvoris onaj link, jer da si ga otvorio, znao bi kako su koristili teselaciju vise gde ne treba, nego li gde treba!
Da neces da nam kazes da Rage izgleda bolje sa svojim mega-mutnim teksturama? Jadan taj Doom 4 u tech5 engine-u...

Najiskrenije, meni je RAGE Game Of The Year 2011!! Sa uzivanjem sam igrao i tumarao kroz Rage univerzum! Meni je grafika ekstra i teksture su definitivno uklopljene u artisticki pristup! Sto bi rek'o Chola: nista ja tu ne bi dir'o!

Sto se tice najlepse, vizuelno, igre 2011, onda je to definitivno BF3...

a ovo pljuvanje u napred po D4 je cista detinjarija s tvoje strane, proizasla iskljucivo iz tvog fanboyizma ka NVIDIA-i i najavi JC-a da ce optimizovati engine za prakticno hardversku akceleraciju megatexturinga koju podrzava GCN!! Pfff! Najzeleniji si od svih zelenih forumasha, moj DAS-e ;-) a kad NVIDIA objavi da takodje podrzava ovu tehnologiju, svojski ces hvaliti D4 ;-)
 
Poslednja izmena:
ti izgleda odbijas da otvoris onaj link, jer da si ga otvorio, znao bi kako su koristili teselaciju vise gde ne treba, nego li gde treba!

Eh, da je to tako...moze se stosta reci na konto optimizacije u C2 ( a i ostalih danasnjih igara ), ali to je tako...Cryengine je sandbox koji radi tako sto je voda svuda a nivo je ostrvo u toj vodi tj okeanu, a eksperti su se ponajvise dohvatili toga...naravno tu su i oni koji prividjaju zavere nvidije i oni kivni na Crytek i izdaju PC-ja...
Ali cinjenica je sledeca - u eri multiplatformi ovi problemi ce nas pratiti i dalje. Dakle Ati i NV ce nas ponekad "obradovati" eye-candy efektima u igrama koje su preko DX9 dobile DX11 bez prethodnog razmatranja "sta-kako-gde" i preteranog ulaganja u pos'o. A tu je i jos jedna stvar- dokle je vise ta famozna teselacija u C2 problem za kompaniju koja jelte ubacuje istu u cipove od 2900XT naovamo...
I opet - C2, pljuvali ga neki koliko hteli, jedina igra na trzistu sa grafikom koja koliko-toliko odgovara vremenu...i gde ta uboga teselacija nije stracena na nevidljive stvari (aliene, vodu i zastavice) vec je ima svuda ( pa i gde ne treba, zahvaljujuci paznji posvecenoj prilikom ubacivanja DX11) ... ali opet, igra radi koliko-toliko solidno. I teselacija nije jedino od DX11 u toj igri, stavise ...


Najiskrenije, meni je RAGE Game Of The Year 2011!! Sa uzivanjem sam igrao i tumarao kroz Rage univerzum! Meni je grafika ekstra i teksture su definitivno uklopljene u artisticki pristup! Sto bi rek'o Chola: nista ja tu ne bi dir'o!

Hehe, iD i artisticki pristup:)

Sto se tice najlepse, vizuelno, igre 2011, onda je to definitivno BF3...

A ono jes, najvise flerova po kvadratnom cm ekrana ... u kojoj se i dalje ne zna tacno gde je taj cuveni DX11 i za sta je upotrebljen ...

a ovo pljuvanje u napred po D4 je cista detinjarija s tvoje strane, proizasla iskljucivo iz tvog fanboyizma ka NVIDIA-i i najavi JC-a da ce optimizovati engine za prakticno hardversku akceleraciju megatexturinga koju podrzava GCN!! Pfff! Najzeleniji si od svih zelenih forumasha, moj DAS-e ;-) a kad NVIDIA objavi da takodje podrzava ovu tehnologiju, svojski ces hvaliti D4 ;-)

:d Eto cisto da te obavestim nv to podrzava kroz cuda, s tom razlikom da ne trazi nov hw, vec radi i na kartama od 8xxx serije naovamo:) Uprkos tome, tesko da neko moze hvaliti Doom4 posle onog raspada od Rejdza, al da ce Doom 4 biti Doom za iD, to je sigurno:D
 
Poslednja izmena:
I C2 i BF3 su igre koje tehnicki odgovaraju ovom vremenu. :) Mislim, mozda jeste i meni C2 da kazem napredniji (uz ogradjivanje teselejsn fijaska), ali kad osetis large conquest sa 64 igraca i svo ono unistenje i audio haos uz grafiku, veoma je tesko ne reci da je BF3 sadasnja high end igra.
 
Ok, ajde da kazem da je zbog velicine tih 64 mapa BF3 "kvalitetan" i ja volim isti zbog toga ... Kad razmatram grafiku uvek je singleplayer taj koji prikazuje bells&whistles endzina, tako je trebalo da bude i u BF3, a u stvari je jedan linearni shooter (linearniji od C2) sa grafikom i napucavanjem tu negde iznad CoD nivoa:)
 
Poslednja izmena:
ti izgleda odbijas da otvoris onaj link, jer da si ga otvorio, znao bi kako su koristili teselaciju vise gde ne treba, nego li gde treba!

Uopste ne pricam o tome kako su koristili teselaciju u C2, samo kazem da igra izgleda odlicno sa DX11 patch-om i to je cinjenica. A to sto radi dobro na GTX-u 570 koja je vec karta srednje klase (ili ce to biti jako brzo) mi govori da igra vise nego opravdava svoju hardversku zahtevnost.
A taj link sam otvorio i procitao poodavno.

Najiskrenije, meni je RAGE Game Of The Year 2011!! Sa uzivanjem sam igrao i tumarao kroz Rage univerzum! Meni je grafika ekstra i teksture su definitivno uklopljene u artisticki pristup! Sto bi rek'o Chola: nista ja tu ne bi dir'o!

Pozdravi Cholu :D

a ovo pljuvanje u napred po D4 je cista detinjarija s tvoje strane, proizasla iskljucivo iz tvog fanboyizma ka NVIDIA-i i najavi JC-a da ce optimizovati engine za prakticno hardversku akceleraciju megatexturinga koju podrzava GCN!! Pfff! Najzeleniji si od svih zelenih forumasha, moj DAS-e ;-) a kad NVIDIA objavi da takodje podrzava ovu tehnologiju, svojski ces hvaliti D4 ;-)

Jao, jao..ovo je vrh! :D
Po tebi bih onda trebao da hvalim Rage jer je na Nvidia kartama radio kako treba od pocetka, a na Ati-ju se malo mucio sa ucitavanjem tekstura.
Doom ne pljujem, nego mi ga je zao :D Obozavao sam svaki deo do sada (kao i Quake), ali me plasi kako ce izgledati sa Rage teksturama, pogotovo sto ce sve biti po uskim hodnicima.

Tvoj je problem sto pokusavas drugima da nametnes kako je AMD svemocan, i svaki post ti ide u tom pravcu.
Ako mi igra izgleda lepo, to cu reci bez obzira da li bolje radi na Ati ili nVidia karti. Ti to neces uraditi sto dokazujes upravo sada ;)
 
Poslednja izmena:
Eh, da je to tako...moze se stosta reci na konto optimizacije u C2 ( a i ostalih danasnjih igara ), ali to je tako...Cryengine je sandbox koji radi tako sto je voda svuda a nivo je ostrvo u toj vodi tj okeanu, a eksperti su se ponajvise dohvatili toga...naravno tu su i oni koji prividjaju zavere nvidije i oni kivni na Crytek i izdaju PC-ja...

ccc ostrvo oko vode je sand box! Ma sta mi naprica :) ako tebi ovo sto si napisao ne zvuci banalno, onda ne vredi da ti ja bilo sta pisem ili linikuje, ti i onako neces otvarati te linkove ;)
:d Eto cisto da te obavestim nv to podrzava kroz cuda, s tom razlikom da ne trazi nov hw, vec radi i na kartama od 8xxx serije naovamo:) Uprkos tome, tesko da neko moze hvaliti Doom4 posle onog raspada od Rejdza, al da ce Doom 4 biti Doom za iD, to je sigurno:D
Sve ostalo sto si ispisivao sam perskocio, jer ovo na kraju je najbanalnije! to sto ti mislis da NV podrzava, nema blage veze sa onim sto je JC najavio/objavio! To na sta si ti mislio je postupak otpakivanja tekstura iz arhiva u kojima su u format koji koristi engine!

Prema tome, prvo se zbilja informisi i edukuj o onome sto mislis da znas, pa mi odgovaraj! ;)
:wave:
 
Jao, jao..ovo je vrh! :D
Po tebi bih onda trebao da hvalim Rage jer je na Nvidia kartama radio kako treba od pocetka, a na Ati-ju se malo mucio sa ucitavanjem tekstura.
po meni, ti ne treba da radis bilo sta, sta vise ja bih te savetovao da neke stvari ne radis, ali onda bi forum bio dosadniji za nijansu ;)
Doom ne pljujem, nego mi ga je zao :D Obozavao sam svaki deo do sada (kao i Quake), ali me plasi kako ce izgledati sa Rage teksturama, pogotovo sto ce sve biti po uskim hodnicima.
ne postoji nivo banalnosti koji moze opisati neciju samouverenost u vezi sa necim sto ce se desiti 2 godine u buducnosti ;) pa nisi ti Nostradamus, Boga mu poljubim!
Tvoj je problem sto pokusavas drugima da nametnes kako je AMD svemocan, i svaki post ti ide u tom pravcu.
ocekujem da moje "nametanje" nekakve "svemocnosti" potkrepis konkretnim quoteovima iz mojih postova!! U suprotmom... pa nista, ne mogu da ti zabranim da i dalje siris FUD ;)
Ako mi igra izgleda lepo, to cu reci bez obzira da li bolje radi na Ati ili nVidia karti. Ti to neces uraditi sto dokazujes upravo sada ;)
kako to dokazujem? tako sto mi se svidja Rage za koji ti tvrdis da izgleda ekstra na NVIDIA-i? Da mi se svidja BF3 koji koristi NVDIA-in FXAA? Da mi se svidja C2, ali da prezirem gnusnu podvalu teselizacije u daskama, grudobranima i skrivenoj vodi?!

eto, na kraju cu te ipak zamoliti da ako nista drugo malo smanjis sa FUD-om! TI i tvoji drugari preteraste bre! Mnogo vas inspirise ovaj Tahiti ;)
 
ne postoji nivo banalnosti koji moze opisati neciju samouverenost u vezi sa necim sto ce se desiti 2 godine u buducnosti ;) pa nisi ti Nostradamus, Boga mu poljubim!

Ja samo kazem da me plasi cinjenica da ce Doom 4 biti izradjen u tech5 engine-u. I dok je za Rage bio koliko-toliko pogodan jer si dosta vremena na otvorenom, kako ce izgledati gde 90% vremena 'udaras' u mutan zid? Btw, odakle ti to da izlazi za dve godine?

ocekujem da moje "nametanje" nekakve "svemocnosti" potkrepis konkretnim quoteovima iz mojih postova!! U suprotmom... pa nista, ne mogu da ti zabranim da i dalje siris FUD ;)

Nedjo, kad bih to sad uradio, morao bih da linkujem 99% tvojih postova :D

kako to dokazujem? tako sto mi se svidja Rage za koji ti tvrdis da izgleda ekstra na NVIDIA-i?

I posle ja sirim FUD? Gde sam rekao da Rage izgleda extra na nVidia-i ?

Da mi se svidja BF3 koji koristi NVDIA-in FXAA? Da mi se svidja C2, ali da prezirem gnusnu podvalu teselizacije u daskama, grudobranima i skrivenoj vodi?!

Cela prica je krenula tvojom izjavom kako C2 ne treba uzimati u obzir sa 1.9 patch-om (zbog nVidia-ine zavere protiv celog sveta). Ja kazem da treba i mora, kako god da je teselacija koriscena.
 
Nego, da vas vratim temi:).

Kod mene neće. Isterao sam jedan CW na 1280 i to je to. Na vodi bi do 1350 bez problema, jer mi se čini da je problem u hlađenju naponske pri ovako visokim taktovima.

Gledas li temp za naponsku? Aida64 ima opciju, samo ne znam da li je ubacila podrsku za 7970.
 
Ja samo kazem da me plasi cinjenica da ce Doom 4 biti izradjen u tech5 engine-u. I dok je za Rage bio koliko-toliko pogodan jer si dosta vremena na otvorenom, kako ce izgledati gde 90% vremena 'udaras' u mutan zid? Btw, odakle ti to da izlazi za dve godine?

ja Rage ni nisam igrao na otvorenom - one trke sam vozio samo koje moram, a kroz pustinju sam se vozio samo od baze do sledece misije - koja je manje vise indoor! Nikakav problem nisam imao sa mutnim zidovima, jer se i onako nisam zaletao da udarim u njih - to je pucačina i gledas kako da prezivis, a ne avantura, pa da trazis skriveni predmet na zidu! Moja poenta je da totalno neopravdano pljujes po Rage-u! ;)

Nedjo, kad bih to sad uradio, morao bih da linkujem 99% tvojih postova :D
'ajd daj samo jedan! Please!! ;)
I posle ja sirim FUD? Gde sam rekao da Rage izgleda extra na nVidia-i ?
OK, da budem precizan - "radi", jasno je da ti mislis da izgleda kao smece!
Cela prica je krenula tvojom izjavom kako C2 ne treba uzimati u obzir sa 1.9 patch-om (zbog nVidia-ine zavere protiv celog sveta). Ja kazem da treba i mora, kako god da je teselacija koriscena.

Izvrces! cela prica je pocela mojom tvrdnjom - KOJU SAM POTKREPIO ARGUMENTOVANIM CLANKOM da je DX11 implementacija u C2 najobicnija podvala! Nigde nisam rekao da ne treba koristiti patch 1.9! Naprotiv smatram da treba i smatram da treba koristiti velike teksture, ali da ne treba ukljucivati DX11 mod! Etom jel sad jasnije? ;)

'ajmo sad back to topic! AKo je ikako moguce?
 
Nego, da vas vratim temi:).



Gledas li temp za naponsku? Aida64 ima opciju, samo ne znam da li je ubacila podrsku za 7970.

Pogledaću to danas. Nego ovi EK vodenjaci su izbacili FC WB i na osnovu par e-mail koje sam razmenio sa njima pojedine 7970 prelaze i 1350 mhz za GPU na vodi. Fora je u tome da kada je hladna mašina (tek upaljena) karta prolazi i 1280 mhz za GPU u npr CW benchu, ali kada se malo ugreje "samo" na 1260 mhz je stabilna. Zato i sumljam na naponsku, pošto je temp GPU ista. To sve na 1,25V, preko nisam ni probao, mada vidim da su ovi na netu postizali slične vrednosti tek na 1,3V.
 
Vrh Dno