Šta je novo?

AMD prepares three-core processors

Citiram korisnika: ivanbo2003
Alfaunits,trebalo bi to da kazes silnim korisnicima grafickih karti sa pro(AMD) i GT(Nv) oznakama,ljudi bi doziveli fras i shockove(TM) kad bi ima otkrio koji Krshware(TM) imaju u racunarima!Zamislite samo te gomile nezadovoljnih korisnika sa upaljenim bakljama koji srljaju u susret preznojenim zvanicnicima AMD-a i NVidia-e,spremni da ima ocitaju po jednu-dve lekcije o prodaji poluispravnih prozivoda!Mislim da je vreme za istinu ,da se digne jedan sajt na ovu temu i pokrene akcija
Mislim nisam do sada smesniju stvar cuo u ovom thread-u(a i sire)
Jedno je ako su vec kupili, drugacije reaguju ljudi kad tek treba da se odluce. Probaj, ne lupam iz vedra neba.
Mislim da to nije problem, samo da naprave odredjenu kolicinu tronaivaca od potpuno ispravnih jezgara i da ostave mogucnost otkljucavanja, ima da se tuku pred radjama. K'o nagradna igra.
 
A AMD-u je to bas u interesu sada dok je u ovakvoj situaciji...
 
To nece biti popularno u Srbiji zato sto imamo novi grb:

Kod:
Q|Q
-+-
Q|Q

:D:d:D
 
Paul Otellini whether Intel would ever contemplate creating three cores on one die.

So he said: “We see a distinctive advantage in having all the cores on one die work.”

ROFL :D Dobro je i reko :D
 
Mislim da to nije problem, samo da naprave odredjenu kolicinu tronaivaca od potpuno ispravnih jezgara i da ostave mogucnost otkljucavanja, ima da se tuku pred radjama. K'o nagradna igra.
Ko sto rece delimir, sad im bash treba da rade vishe za nesto sto ce se prodati za manje nego da nisu radili vishe ;)
 
Trebalo im ili ne to je trik koji su ati i nvidija vise puta primenili. 10% otkljucanih i svi misle da ce kupiti bas takav. Mozda su kupili i nesto poslovne filozofije sa kanadskom firmom.

Uostalom amd je uvek ciljao na onaj deo trzista koji bi da ustedi koji $ dok kupci koji ne zele da razmisljaju i ne brinu o novcu uzimaju intel. "intel je intel" , znate tip ljudi koji mora imati sve originalno i skupo placeno, pa makar im poturili falsifikat za skupe novce. Do tog sloja amd nece moci da dopre dok god ne bude finansijski jaci od intela a nece moci da bude jaci dok ih ne pridobije.
Meni je ova ideja sa tri corea toliko uvrnuta da moram kupiti jedan, naravno ako cena bude adekvatna.
 
Poslednja izmena od urednika:
Meni je ova ideja sa tri corea toliko uvrnuta da moram kupiti jedan, naravno ako cena bude adekvatna.

Pre ciljaju na takav segment sa triper-coreom :d

Mislim, graficke kartice je otkljucavao mali procenat ljudi (kao sto i mali procenat ljudi overklokuje i to je nebitno u celoj prici :) ) tako da bazirati poslovnu strategiju obracajuci se promilima korisnika nije bas najsrecnije resenje.
 
Ne baziraju oni nista vec vade pare iz onoga sto je vec tu a vec vidjen trik sa otkljucavanjem nadam se nece primeniti jer je najcistije da dobijemo ono sto pise na kutiji plus tri godine garancije.
Da li mislite da ispravni procesori imaju sve ispravne tranzistore u sebi? Integrisana kola mogu imati stotine mozda hiljade poluprovodnika pa da rade. Zato im chipova sa flomasterom obelezenim X i onih sa XX po klasama (ne)kvaliteta. Ne znam kako tacno stoje stvari sa novim procesorima ali verovatno slicno. Jedino kada ne rade tranzistori na kriticnim mestima procesor je neupotrebljiv.
 
Treba samo OS malo bolje da podrži taj neparni koncept i da drajver da jedno jezgro kernel spejsu, a ostali parni broj baci user spejsu: "eto vam ga na, pa se mlatite sad za resurse, kernel will never die!" :d
 
Treba samo OS malo bolje da podrži taj neparni koncept i da drajver da jedno jezgro kernel spejsu, a ostali parni broj baci user spejsu: "eto vam ga na, pa se mlatite sad za resurse, kernel will never die!" :d
Mislim da sam nasao sledeci potpis :D
 
Treba samo OS malo bolje da podrži taj neparni koncept i da drajver da jedno jezgro kernel spejsu, a ostali parni broj baci user spejsu: "eto vam ga na, pa se mlatite sad za resurse, kernel will never die!" :d

Dzaba to ako ce Windows Explorer (explorer.exe) i dalje da ocitava DVD iz GUI threada.
 
Pa ne ucitava u Visti.
 
Kanda ova tri kora imaju smisla:

http://extreme.pcgameshardware.de/showthread.php?t=1183

PCGH: Is there enough space "between" Dual and Quadcore CPUs to optimize for? I.E. is it feasible to optimize for two cores, three cores etc. or rather optimize for "many cores", regardless of the exact number?

Tim: Yes. Unreal Engine 3 runs two primary threads and a scalable pool of helper threads. The primary threads handle gameplay and rendering, and provide a constant heavy computing load. The helper threads are scalable to many cores, and handle physics updates, streaming, and decompression now, with threading support being added to other systems over time. In this architecture, a 3-core PC would provide measurably more physics performance than a dual-core PC.

PCGH: What kind of differentiation can you imagine for gaming workloads to be distributed between three cores?

Tim: The possibilities are unlimited, whether the additional cores are used for running features that add new detail to the game, or simply helping to maintain a higher frame rate.

PCGH: Is a console-game, especially a Xbox360 port, a "natural" to profit from three but not necessarily four cores?

Tim: Any game built with Unreal Engine 3 should scale naturally from 1 to 4 cores right now. Other games may differ in their porting requirements. Even for games that support fewer cores than a PC provides, there may still be benefits. For example, those extra cores could be used by other Windows applications to play music, serve media, or run file-sharing software seamlessly while you're playing games.
 
Uh, ti asimetricni threading modeli odslikavaju nepoznavanje multithreading programiranja u Gaming development svetu. Ljudi si navikli na jedan thread i sad im je multi-core i multi-threading nova paradigma pa se ne snalaze.
Dva primarna threada od kojih jedan vozi gameplay a drugi rendering? B..ls..t! Pa bar je rendering lako razdeliti u sitnije komade i baciti na thread pool. Gameplay i AI malo teze, al valjda i to moze nekako. Pool helper thread-ova koji handluju fiziku, streaming itd... to je vec bolje. Gaming development firme treba da zaposle po par server programera da dobiju na iskustvu u mutlithreading programiranju...
 
alfaunits je napisao(la):
Pa ne ucitava u Visti.

Nisam stigao da probam tako da za Vistu ne znam da li pobeli prozor ako CD/DVD zaglavi.

Ali zato znam da Vista throttle-uje network saobracaj ako gledas film ili slusas muziku u isto vreme dok nesto kopiras preko gigabit LAN-a. Oseti se tek kad ti je protok veci od 400Mbit/sec ali recimo da sa 40% padne na 10% ili manje. Za to je "zasluzan" novi multimedia scheduler. Toliko o efikasnom uposljavanju jezgara i boljem threadingu i taskingu u Visti.

Uh, ti asimetricni threading modeli odslikavaju nepoznavanje multithreading programiranja u Gaming development svetu. Ljudi si navikli na jedan thread i sad im je multi-core i multi-threading nova paradigma pa se ne snalaze.
Dva primarna threada od kojih jedan vozi gameplay a drugi rendering? B..ls..t! Pa bar je rendering lako razdeliti u sitnije komade i baciti na thread pool. Gameplay i AI malo teze, al valjda i to moze nekako. Pool helper thread-ova koji handluju fiziku, streaming itd... to je vec bolje. Gaming development firme treba da zaposle po par server programera da dobiju na iskustvu u mutlithreading programiranju...

Mislim da nisi u pravu pogotovo u vezi renderinga. Ne znam za DirectX ali OpenGL ocekuje da svaki thread ima svoj rendering context i nije bas lako efikasno deliti rendering liste i resurse (teksture, geometriju i sl.) izmedju threadova.
 
Nazad
Vrh Dno