Šta je novo?

Alti (Emmi) garancije, dokle vise

Zadnjih ~10ak dana mi vise ne odgovaraju na mail-ove. Pozvacu ih u ponedeljak i zapretiti inspekcijom.
 
Srbi su osetljivi na praznike :) ja ih ne bi dirao do posle Bozic-a :)
 
Malo znace pojedinacna iskustva ljudi koji su slali 1-2 proizvoda na reklamaciju. Najbolje pitati servisere drugih maloprodaja koji prosledjuju reklamacije Altiju, koji imaju stotine slucajeva kao iskustvenu bazu. Kao jedan od njih, mogu reci da su jako losi, ako ne i najgori.
 
Kao osoba koja godishnje kupi 500+ komponenata od altija ali iz maloprodaje mogu da kazhem da su ODLICHNI za svoj uvoz, za 7-10 dana rese svoj uvoz.
Jedino sto ne daju novu garanciju za novi proizvod prilikom zamene!!
 
Jedino sto ne postuju zakon, inace su odlicni?
 
Meni je crko jedan od ventova na Sapphire x270 Dual X i zbog toga je pocela da baca BSOD. Zamenili su vent za jedno 15 dana, jedino sto mi je bilo cimanje da idem do NBG 2x.
 
90% foruma zivi u srbiji i 90% foruma zna da spali grafiku...znaci ajmo da spaljujemo grafike i da dobijamo nove sa full garancijom ?
 
Prevarom na prevaru, to je resenje? Ili to pokusavas da opravdas nezakonito ponasanje prodavca time sto postoje ljudi koji su skloni prevarama?
 
Na zalost za veliku vecina komponenti koje koje mozete da kupite kod nas uvoznik i servis u garantnom roku je ALTI. Uglavnom su se reklamacije resavale u zakonskim okvirima, za 5-10 dana, uvek su me pitali da li hocu zamenu komponente ili finansijsko razduzenje.

E sad zasto sam napisao "uglavnom"? E pa to je zato sto sam 2 puta garanciju resio uz pomoc Trzisne inspekcije.:)
 
Realno sami ste krivi.
Osim ako uredjaj nije DOA, postupak reklamacije treba da ide sledecim tokom:
1. Odneses stari uredjaj na reklamaciju.
2. Kupis novi uredjaj kakav ti u ovom trenutku odgovara.
3. Sacekas da ti vrate stari uredjaj.
4. Prodas stari uredjaj.

Tromost, pogotovo oko praznika je najnormalnija pojava.

Inace u Srbiji ide sve iz ekstrema u ekstrem. Zakon o zastiti potrosaca je poprilicno preterivanje, verovatno zato je u Srbiji svaki preduzetnik/prodavac... po defaultu bogati zlikovac, a kupac jadan siroti mali covek... E onda kad se nadju razmazeni likovi koji "znaju svoja prava" nastaje karambol.
Npr ovo nova garancija na zamenjen uredjaj je jedno od preterivanja...
 
Realno sami ste krivi.
Osim ako uredjaj nije DOA, postupak reklamacije treba da ide sledecim tokom:
1. Odneses stari uredjaj na reklamaciju.
2. Kupis novi uredjaj kakav ti u ovom trenutku odgovara.
3. Sacekas da ti vrate stari uredjaj.
4. Prodas stari uredjaj.

Tromost, pogotovo oko praznika je najnormalnija pojava.

Inace u Srbiji ide sve iz ekstrema u ekstrem. Zakon o zastiti potrosaca je poprilicno preterivanje, verovatno zato je u Srbiji svaki preduzetnik/prodavac... po defaultu bogati zlikovac, a kupac jadan siroti mali covek... E onda kad se nadju razmazeni likovi koji "znaju svoja prava" nastaje karambol.
Npr ovo nova garancija na zamenjen uredjaj je jedno od preterivanja...

Cool story bro. ;)

Ljudi jedva skupe pare za jedan uređaj, ti bi da kupuju dodatni. 'Oće to...
 
Poslednja izmena:
Samo jedno pitanje za ljude sto bi novu garanciju:

Kupite recimo ASUS 270x(koja ima 3 godine garancije) i crkne posle 3 meseca, i za zamenu vam daju powercolor 270x(koji ima 2 godine garancije) da li to znaci da sada treba da vam skrate garanciju na 2 godine ?


Ovo bas nije primer, ali ja sam upao tako sa HDD, dok su na diskove delili 3 godine umro je disk posle 3 meseca i dobio sam novi sa 2 godine garancije posto su tada odjednom svi spali na 2
 
Poslednja izmena:
Inace, ja sam u međuvremenu i uzeo drugu kartu, ali 44 dana cekanja na zamenu uz obrazlozenje (na sajtu) da nemaju na stanju je krajnji bezobrazluk.
 
Samo jedno pitanje za ljude sto bi novu garanciju:

Kupite recimo ASUS 270x(koja ima 3 godine garancije) i crkne posle 3 meseca, i za zamenu vam daju powercolor 270x(koji ima 2 godine garancije) da li to znaci da sada treba da vam skrate garanciju na 2 godine ?


Ovo bas nije primer, ali ja sam upao tako sa HDD, dok su na diskove delili 3 godine umro je disk posle 3 meseca i dobio sam novi sa 2 godine garancije posto su tada odjednom svi spali na 2

Uzmeš pare umesto druge grafike i kupiš na drugom mestu.
 
alti vam zadrzi prvu garanciju tako da nema potrebe.
 
Jedno morate da shvatite, garancija se daje na proizvod, ne na kupovinu, znači novi proizvod nova garancija. Ne razumem zašto vezujete garanciju za kupovinu, kupio sam danas uređaj i imam garanciju 24m od datuma kupovine bez obzira koliko puta dobijem novi uređaj? Nije tako. Ko ne veruje neka pogleda Zakon o obligacioniim odnosima član 503. Naravno treba znati svoja prava i izboriti se za njih.
 
Tu onda idemo u onu poznati priču o taksistima i akumulatorima... Kupiš jedan akumulator za sva vremena :)
Teško će to da ide, da ne kažem baš da nema šanse.
 
Poslednja izmena:
Kod nas 90% uvoznika to rade ovako: Ako u zamenu dobijes proizvod istog proizvodjaca garancija se nastavlja. Ukoliko dobijes proizvod drugog proizvodjaca, garancija je nova.
 
Samo jedno pitanje za ljude sto bi novu garanciju:

Kupite recimo ASUS 270x(koja ima 3 godine garancije) i crkne posle 3 meseca, i za zamenu vam daju powercolor 270x(koji ima 2 godine garancije) da li to znaci da sada treba da vam skrate garanciju na 2 godine ?


Ovo bas nije primer, ali ja sam upao tako sa HDD, dok su na diskove delili 3 godine umro je disk posle 3 meseca i dobio sam novi sa 2 godine garancije posto su tada odjednom svi spali na 2

Ako nemaju istu karticu treba da ti daju kartu iste klase i cenovnog ranga. Probas da uzmes kartu koja ima 3 godine garancije. Neces sigurno tek tako uzeti ono sto ti daju ako ti ne odgovara, zar ne?
 
90% foruma zivi u srbiji i 90% foruma zna da spali grafiku...znaci ajmo da spaljujemo grafike i da dobijamo nove sa full garancijom ?

Znaci, za one koji salju grafike na reklamaciju tvoja logika kao potencijalnog servisera glasi - "ko vas hebe, ionako znate to da spalite,znaci da ste spalili, znaci nema garancije??? Papir je tu cisto pre forme." Msm, sta ti pises...
 
90% foruma zivi u srbiji i 90% foruma zna da spali grafiku...znaci ajmo da spaljujemo grafike i da dobijamo nove sa full garancijom ?
Gluplji rezon skorije nisam procitao...
Nov proizvod, nova garancija koja vazi sa taj komad robe 2, 3, 5 godina. Procitaj zakon o obligacionim odnosima, nemoj pausalno da tumacis prava kupaca.
 
Poslednja izmena:
Nova karta, nova garancija. Popravljani proizvod, stara garancija. Tako pise i u zakonu i tako mora da bude. Ako je neko pristao na nesto suprotno to je samo njegov problem.
 
Nazad
Vrh Dno