Šta je novo?

Alpha Protocol

Evo sta mi je zapalo za oko dok igram.

Postoji 7-8 skilova za svaku klasu i oni bazni koji idu uz svaki. Tu je i Awareness skill (uznemirenost neprijatelja i u kom smeru gledaju). On ide sa Stealth skill granom. Mislim da sam na Obsidian forumu procitao da igra moze da se predje da ne ubijes nikoga.

Kako skupljam/hakujem informacije o ljudima, tako lakše pričam s njima, jer znam šta im smeta, a šta vole, kako izvući neke informacije o njima i sl, a sve se to nalazi u dosijeima. Ovisno o ponašanju u razgovoru i akcijama, ljudi koje tek moram da sretnem će imati određeno mišljenje o meni, bilo dobro, bilo loše. Znači ako mi je lik agresivan, velika je verovatnoca da će budući likovi koje moram upoznati biti nervozni ako su u mojoj blizini, čak i agresivni i spremni da napadnu bez pitanja. Fora je da se čitaju i istražuju dosijei, plus se dobijaju bonusi na damage i slične stvari. Mislim da postoje i bonusi ovisno o tome koju osobu istražujem. Takođe, moguce je istraživanje i frakcija širom sveta. Jako zanimljivo.

Odlicno je uradjen i ovaj Safehouse. Postoji puno opcija za oružja, armor, gadgete, nadogranje, različite dodatke. Odlicno je sto su ubacili da ako se dobro obavi neka misija, onda se dobija popust na kupovinu.


Evo i par screenova:

 
Poslednja izmena:
ne radi mi klonirana verzija sa medecinom, te moram opet skidati, tja...
 
Radi klonirana, jedino treba taj ruski da se prebaci u engleski ne da bi radila nego da bi bila na engleskom...

Nije da ne volim da igram RPG, samo mi ova igra nije nikako dobra, mnogi kazu da je njesra o netu nisam ja jedini...

Igram ja svaki zanr ako je igra dobro odradjena i zabavna, a ne ovako jadno.

Uostalom i jadnu ocenu je dobila na gamespot-u, a procitao sam i ljudi su tacno naveli sta ne valja:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/alphaprotocol/review.html

A koliko vidim nije ni User Score toliko dobar, tako da generalno se moze reci da igra ne valja.... Moze i lepse da se utrosi vreme na primer u Split Second-u barem opusta a ne iritira kao ovo sa gomilom bagova, glupavim mini igrama, tupavim neprijateljima bilo da se igra stealth ili normalno itd....
 
Poslednja izmena:
meni ne radi, prebacivanje jezika nema veze sa pokretanjem igre, probao sam i fix i jok Alpha Protocol has encountered a problem and needs to close.... svasta :)

mene recimo apsolutno ne interesuju rivjuovi gejmerskih caopisa, koji ce dodeliti dobru ocenu samo ako imaju dobar dil sa izdavacem. svi spominju da je ovo kao rip off ME sto je mislim lol, ne vidim kakve dodirne tacke moze imati, nit je izvodjenje prvi put vidjeno u ME, nit su isi zanr, nit imaju istu pricu... mislim wtf ? jasno mi je da nije perfektna ali imam i pretpostavku sta da ocekujem

valjda cu stici popodne da je odigram malo :)
 
Ljudi su malo previse optereceni raznim stvarima, grafikom, animacijom, AI-jem itd. Pa ne mora svaka sledeca igra da izgleda bolje od one prethodne. Svi kukaju kao su igre prazne ovakve ili onakve a kad izadje igra onda svi udri po grafici i animaciji. Jel moze neko malo vise o onim rpg stvarima ovde. Bilo je par komentara o tome ovde i neke stvari deluju zanimljivo. Kako stvari stoje necu je igrati pre ponedeljka, pa cisto da vidim sta da ocekujem.
 
Pa zar to nije i cilj, da svaka naredna igra izgleda bolje nego ona prethodna?Vecina kaze kako je gameplay bitniji od grafike,ali mogu da se kladim da je vecini vaznija grafika od svega ostalog!U tu grupu spadam i ja!Sta ce nam onda grafike i procesori po ceni od 25000 dinara,da bi igrao igru koja je vizuelno na nivou igara iz 2002!Sta da ocekujes od ove igre?Jedno veliko NISTA!!
 
Pa zar to nije i cilj, da svaka naredna igra izgleda bolje nego ona prethodna?Vecina kaze kako je gameplay bitniji od grafike,ali mogu da se kladim da je vecini vaznija grafika od svega ostalog!U tu grupu spadam i ja!Sta ce nam onda grafike i procesori po ceni od 25000 dinara,da bi igrao igru koja je vizuelno na nivou igara iz 2002!Sta da ocekujes od ove igre?Jedno veliko NISTA!!

Ne smatram da je to cilj. Imamo tonu igara koja izgledaju fenomenalno a ne vredi za .... Sada vecina igara izgleda veoma pristojno. A sto se tice ovih cena uvek sam se pitao zasto bi neko uzimao graficku po ceni od 25000 ili procesor kad sledecih deset godina nece biti softwera (igre) koji bi zahtevao njegovu jacinu, osim mozda ako neko ne zeli da simulira veliki prasak ili da tera najnoviji benchmark test u 100 fps-ova. Realno gledanoi sada i prosecan hardware ce terati jednu dobru igru u veoma igrivom stanju. A sto se kreativnosti tice o tome ne vredi pricati. Potrose 10-tine miliona i opet ******. Meni recimo u zadnjih nekoliko godina jedna od najboljih igara i fantasticno osvezenje u svetu igara je Mount & Blade. Nema najbolju grafiku nisu potrosili 100tine milona nemaju ni jednu holivudsku zvezdu da daje glas, nisu pravili nikakav hype, pa opet imaju remek delo.
 
Pa zar to nije i cilj, da svaka naredna igra izgleda bolje nego ona prethodna?Vecina kaze kako je gameplay bitniji od grafike,ali mogu da se kladim da je vecini vaznija grafika od svega ostalog!U tu grupu spadam i ja!Sta ce nam onda grafike i procesori po ceni od 25000 dinara,da bi igrao igru koja je vizuelno na nivou igara iz 2002!Sta da ocekujes od ove igre?Jedno veliko NISTA!!

Ovo je delimicno tacno, igra ustvari koristi UE3 engine koji nije los, samo su ocajno uradil iartwork i dizajn nivoa pa to izgleda jadno umesto da je sve to lepse uradjeno....

Evo Alpha Protocol pucanje :wall:

[YOUTUBE] <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j-OIUe3rHzM&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/j-OIUe3rHzM&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> [/YOUTUBE]

Jad i beda...
 
Ma tehnicke karakteristike su ocajne i porazavajuce.
Tu lezi zec. Pa na to treba potrositi najvise para, to najvise kosta, kvalitetni programeri i animatori su najskuplji :).
Ok sto se tice grafike i endzin je naravno skup ako se uzima neki kvalitetniji, al grafika ne mora biti na prvom mestu.

Pa sta mislite, zasto je Splinter Cell recimo tako popularan.
Zato sto se Sem krece kao zaba ili zato sto se krece kao puma :), animacija bato...
 
Dobro je sto se igra i pojavila na kraju na trzistu kad i sam covek koji je pre radio za Obsidian kaze sledece

I worked on this game (a fact of which I am not proud). I'm not here to defend it; I agree with all these reviews.

First, a comment for the guy at Cheesecake Factory - Most devs eat in the office most days, if they do go out they tend to grab something at the food court and head back. I know the execs take long lunches, but they often use them for informal meetings as well. Most of the programmers and designers very rarely ate outside the office during the time I was on this project.

There was a ton of work put into this game. The problem is that is was a ton of undirected work, or work on things that were just stupid. The Executive Producer for the game, Chris Parker (also an owner of the company), seemed to think he was the world's greatest designer ever, and created all these absolutely shitty systems and wouldn't listen to any of the real designers or devs about things that just didn't work. And you can't exactly argue with one of the owners of the company when he doesn't want to listen. He basically took over the game and dictated exactly how everything would work (or not work, as the case may be). The other producers realized this early on and just gave up, leaving Parker to micromanage all the designers and programmers directly.

Sega also was a factor, because they kept changing the design requirements (yes they had heavy influence there), which never gave the producers and designers time to actually decide on one set of features to make and polish. The blame is still mostly Obsidian's because the execution was absolutely terrible, and it was obvious 2 years ago that this game should have been scrapped. Instead, though, they focused on adding still more features and never fixed the ones they already had. That is a recipe for tons of bugs and no polish... as is obvious.

This game was just an absolute failure of production, and it's no wonder that so many of the developers left the company, even after the 40% staff layoffs. I am still happy about some of Obsidian's other current projects, New Vegas included, because they are going pretty well. Their big unannounced project is looking great and is already much better than AP ever was, and that may end up being the game that everyone was looking for with AP.

Sega should have canceled AP instead of Aliens...

http://www.joystiq.com/2010/05/28/alpha-protocol-game-review/3#comments
 
Shajt, sto otkazase Aliena i Marince?
 
Verovatno misli na Aliens Crucible RPG, posto su Colonial Marines i dalje "live and kicking"...
 
Aliens RPG [Obsidian] - dead
Aliens Colonial Marines [Gearbox] - almost dead
 
Evo Alpha Protocol pucanje :wall:

[YOUTUBE] <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j-OIUe3rHzM&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/j-OIUe3rHzM&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> [/YOUTUBE]

Jad i beda...

Medo, ti očigledno nisi probao All Points Bulletin. Ovo pucanje sa klipa je lepotica kako to izgleda u APB :D
 
Interesuje me samo jedna stvar dali neko testira uopste ove igre!Mislim dali ima neko koga plate ili neplate nebitno,da dodje,proba i kaze nemojte ovo izbacivati na trziste posto nije ni za ......!Jedva cekam Mafiu 2 i kupujem original na nevidjeno!Ono ce biti umetnicko delo po svim aspektima!!!
 
Koliko mi se cini, kruzic se povecava ili smanjuje ovisno o skilu i poenima koje si raspodelio.
 
Koliko mi se cini, kruzic se povecava ili smanjuje ovisno o skilu i poenima koje si raspodelio.

Pa da u zavisnosti koliki je skill kruzic ce brze da se skupi.. Slicno kao u Deus Ex-u cekas da se krstic smanji pa onda head-shot. :D

Inace, meni je igra Ok. ali je stvarno lose optimizovana. Predpostavljam da je u pitanju Unreal 2 engine, a igra dosta sjecka tzv. "stuttering" na nekoliko sekundi pa ponovo radi normalno, najcesce se javlja na prelazima izmedju nekih lokacija i kada se pojavi neki npc. Stvarno me to nervira i ne mogu glatko da igram, cekam neki patch.
 
/YT video

Treba budziti skillove za oruzija, a i pogadjanje se racuna preko "bacanja kockica" a ne preko preciznosti sa misem i nisanom. Nije ovo Mass Effect.
 
/YT video

Treba budziti skillove za oruzija, a i pogadjanje se racuna preko "bacanja kockica" a ne preko preciznosti sa misem i nisanom. Nije ovo Mass Effect.

Tacno tako. Prvi metak ne pogadja tamo gde je krug i kockice odredjuju gde metak ide i sta se desava, ma kome to ovde sa foruma izgledalo budjavo, ovo je kakav takav RPG i nije pucacina. A ako je pravilno rasporedjen poen, moguci su i criticali. E to nije jasno ovde nekima, koji su igru obrisali posle uvodnog filma. Izgleda da ce ova igra biti jedna od onih "hate-love" igara, no dobro. TheBear, trebao si igri da das bar jos jednu sansu, nego da ovako donosis zakljucke gledajuci YouTube filmice i citajuci recenzije sa GejSpota. Ili ljudi hoce samo mark and execute i cepaj kao u Barby pucacini Splinter Cell Conviction.
 
Ispricavam se do iznemoglosti :). Nisam znao da je ovo rpg pre nego fps.

Ali ipak sistem osobina koji ce uticati gde ce covek pogadjati, to je presmesno.
 
Vi ko da nikad niste igrali RPG-ove iz prvog ili trećeg lica.

Ovo nije pucačina. Da li ćete pogoditi nekog ili ne zavisi od statistike, isto ko u Bloodlinesu. To što nišanite u nekog pre nego što pucate je isto ko što bi kliknuli na nekog u RPG-ovima sa top-down pogledom, dakle samo da kažete igri koga želite da udarite ili upucate. Kad razvijete skill, i pucanje će biti preciznije.

Što se tiče hakovanja kompjutera, i ja sam ludeo dok nisam skapirao da sekvence koje treba da se nađu stoje mirno, dok se ostali brojevi i slova kreću. Dakle tražite ono što se ne pomera. Negde sam čitao da kažu da im je pomoglo gledanje "iza" monitora i kao tada bolje uočavaju nepomične brojeve, ali meni ne pomaže, moram da se nabijem u ekran i gledam...
 
Ispricavam se do iznemoglosti :). Nisam znao da je ovo rpg pre nego fps.

Ali ipak sistem osobina koji ce uticati gde ce covek pogadjati, to je presmesno.

Kreces kao niko i nista, pa sam odluci u kom smeru ces da razvijas lika. Ako bacis sve na stealth, a na puce nista, pozdravi se sa head shootovima, jer ce ti trebati tona municije da bi nekoga ubio. Onda moras da menjas taktiku. Nista nije presmesno, kada je RPG sistem u pitanju.

Jel logicno da imas beskonacno municije za pistolj u Convictionu? E to je presmesno i retardirano. Ovo mozes da odigras nekoliko puta, jer mozes da kombinujes i razvijas lika kako hoces, a da ne bude isto kao prvi put. Zato su RPG igre keva.

Postavlja se pitanje samo da li volis ili ne volis RPG igre?
 
Poslednja izmena:
Volim ja rpg igre, tj. nekad sam ih obilato igrao, NWN1, Diablo 1 i ostala bratija :).

Al i dalje mislim da je ovaj detalj presmesan.
Ok, ne mora headshot, al sto bi glavu i gadjao, dva metka u telo i zdravo, a onaj gadja ko na ciganskom cirkusu sa onom puskom sto se gadjaju pokloni, a ciga vlasnik iskrivio nisan :). Glupa veoma glupa komponenta u ovom rpg sistemu/igri.
 
Ako su hteli takav sistem, onda nisu trebali da idu na foru TPS, zasto postoji onda nisan, ocekujem da kad imam nisan sa kruzicem da cu i pogoditi lika, fora je sto se ovde desava da pogodis lika ali ne skida mu se energija, znaci vidi se da je pogodjen ?!? To izgleda stvarno jako glupo.

Znam tu foru sa proracunima igrao sam ja Kotor jos davno, pa ako su to hteli trebali su to tako i da odrade pauzira se akcija rasporede napadi i onda ide bacanje kocke.

Tako bi bilo promasaja i pogodaka, i to bi bilo ok, ovako je glupost da ja nekoga pogadjam i ne skidam mu health koji se lepo vidi u akciji.


Dalje, igra nema stealth mehaniku, a i da hocu da igram stealth ja licno ne bih mogao, sta tu ima stealth gde je mrak za skrivanje i slicne odlike stealth igre ?

Akciju necu da komentarisem jer je ocaj, neprijatelj je nevidjeno glup na Normal, verovatno nije mnogo bolji ni na hard, ponasa se cudno u akciji, trci okkolo, penje se nekada bez razloga, nekada samo stoji i gleda.

Mini igre su smesno lake na PC-u zbog koriscenja misa, na konzoli su teze dosta.

Animacija pokreta glavnog lika i ostalih likova je komicna, izgleda kao da je igra pravljena pre minimum 5 godina.

Isto vazi i za dizajn nivoa i artwork, toliko siromasno i jednostavno, koristi UE3 engine a izgleda duplo gore od mnogih igara sa istim engine-om.

Ovo mogu da igraju RPG fanovi koji se usresrede na te elemente, inace je gameplay ocaj i ja ne mogu da predjem preko toga. Jednostavno previse nedostataka da bih mogao da je igram.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno