Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Evo ni posle skoro mesec dana od dobijene refundacije para nema na računu. Kontaktirao sam AliExpress podršku dvaput, oni samo slatkoreče i vrte isto. Kontaktirao sam i banku dvaput ali oni ne vide ništa. Začaran krug. Jel imao neko sličnu situaciju?
Pretpostavljam da si pruzio nekom ARN broj te transakcije pa idemo dalje.
Uzmi izvod od banke i probaj da malo poguras pricu kroz ugao gde ti nije nista leglo i prilazes izvod kao dokaz. Obavezno ubaci uz to i ARN broj i sve zive SS koji ti padnu na pamet.
Support im je uzas i bukvalno moras da im nacrtas sve ako situacija ima cak i minimum nejasnoca.
Kontaktirao sam i danas banku, tražili su da pošaljem sve što imam i od kupovine i refundacije dokaze, poslao sam im sve to i sad čekam neki odgovor. Ako ga bude 🥲 nemam više strpljenja za ovu zajebanciju.
Zvali me iz banke, iznos je refundiran na kreditnu karticu 🤦
Ja sam primetio da mi je kreditna u plusu nekom al nisam znao od čega. Ne sećam se da li sam greškom poručio s njom na AE (ne mogu da vidim) jer default sredstvo plaćanja je Visa. Bilo kako bilo ovo je rešeno kako treba
Ja sam tako izvrsio refundaciju u iznosu od par stotina eura u jednom nemackom lancu prodavnica, i posle par dana skontao da su mi pare legle na devizni deo racuna, nisu se prikazivale u dinarima, iako sam isprva platio masterom na kojoj samo dinare i imam. Tako da savet, proverite sve racuna i povezane kartice, i tako kao kad vidite sa ste u plusu, nisu pare legle sa neba 😅 to je to bilo