Šta je novo?

Alice: Madness Returns

Atmosfera u igri je briljantna, jako mnogo kreativnih elemenata i prizora od kojih zastaje dah. Takodje muzika i zvuk su na visokom nivou.
Sa ove tačke gledišta čini mi se jedino da je igra možda preduga.
 
Igra je imala dosta mana, ali ne sećam se da je dužina bila jedna od njih :trust:
 
Ako misliš na prvu igru, onda se slažem :p
 
^ ajde onda malo pojasnjenje... jer iz onog youtube linka vidim samo da je iskljucio vsync.

ne vidim objasnjenje sta je "Fps cap" (meni, ovako laicki, zvuci kao: "limit frejmova")
 
Pa fps cap jeste ogranicenje frejmova da ne mogu da predju odredjeni limit, ali ne koristi vsync sistem baferovanja sa 2 ili eventualno 3 bafera (tripple buffering), tako da je tearing veoma moguc ako dodje do varijacija frejmova, npr. pad ispod tih 60. Ako je vsync ukljucen onda je framerate zakucan na refresh rate monitora i varijacije tj. pad frejmova ispod 60 fps-a u slucaju regularnog double baferinga dovode do padova fps-a na vrednosti deljive brojevima 1, 2,3,4,5, itd, kao sto je to pad na 30, 20, 15 itd fps-a, dok je kod tripple baferinga tako nesto onemoguceno zbog ubacivanja jos jednog back bafera i tog kresanja fps-a sa 60 direktno na 30 nema. Ne secam se kako je bilo u Alisi, ali kao sto je receno kad se skine fps cap sa 30 i podigne na 60, takodje mora i da se ukljuci vsync da bi se za svaki slucaj uklonio tearing, a nadalje ako je "obican" (double) vsync u pitanju onda jos treba forsirati i tripple bafering za slucaj...
 
Vrh Dno