Šta je novo?

Alan Wake - nova igra Remedy Entertainment-a

byMaX je napisao(la):
Hail to that, Nikola, Filipenku su kao i obicno zanimljive igre Elementarnog zla i blood omen with more blood dungeons & dragon master style...

Bolje to nego kopanje po smecu sa gravity gunom sto je ocito tvoj i morbiusov ideal
 
Jedina dilema u Doomu :p : Da li da uzmem energiju, ili ne? Ako uzmem pojavice se cudoviste i mozda ce me zakaciti, a mozda i nece pa onda mi se isplati :D Sala mala :) Bolji je HL2, bez zezanja.
 
filipenko je napisao(la):
Bolje to nego kopanje po smecu sa gravity gunom sto je ocito tvoj i morbiusov ideal

pa fizika je bitnija od grafike, price i svega ostalog, osim od zvuka. tako me drajver naucio :D
 
Koja reklama za Core 2 Quad... Izgleda odlichno.
 
Svidelo mi se ono kad je rekao da se jedno jezgro koristi samo za fiziku. Nadam se da ce se nastaviti u tom smeru u vecini igara, umesto AGEIA-e.
 
Znači za takvu fiziku moram da apgrejdujem na Core 2 Quadro... Heh. Igra je bre bila gotova pre pola godine, ali su onda dobili lovu da je ekskluziviraju za Vistu, pa kad već kasni, ajde da prebacimo sa starijeg Mark engine-a na noviju verziju, dodamo malo post processing omekšavanja, blur, DOF, HDR (dobro, to je već bilo i ranije), sve što je sada moderno. I na kraju, neko se setio da bi mogli da ubace i fiziku, pa je Intel sponzorisao. Kad je Futuremark već napravio engine za testiranje fizike, ubacićemo i to u igru, nek zakasni još malo, makar će parčići da lete pravilno u sceni sa tornadom (iako u severozapadnoj americi nema tornada, nema veze). Čemu bre super-fizika u avanturi? I ona iz Max Payne 2 je bila dovoljna za takvu igru...!
 
wow,ziasta impresivo.mada,igra deluje kao tezak smor,ali opet,lepo e videti sta nas ceka u buducnosti.
 
slob.gif
 
Pa dobro, nisam ni ja mislio da je preko potrebna fizika u avanturi, ali bi to jedno jezgro dobro doslo u Crysis. :)

Crysis je story driven FPS, a AW manje-više klasična TPS igra sa elementima avanture i survival horora...
 
Kapiram da ce igra da bude ok, ali nishta specijalno shto se tiche igrivosti. Zato ce svi hardware sajtovi da je koriste za testiranje performansi...
 
Dakle, ili ćete se smarati sa vistom, ili pamet u glavu i nabacite Xbox360 ;)

Eh da je to tako prosto... Jedina stvar sto me sad sprecava da odmah uzmem kutiju i jedan 22" wide LCD monitor je strah od crvenog prstena smrti, da nije te prokletinje igrao bi se od davno na 360-ki. Cekacu jos 10-ak meseci dok se kod nas ne pojavi 65nm verzija konzole, pa onda kud puklo da puklo.
 
Poslednja izmena:
Sus'a naslova...rasprave na sve strane...i to zato s'to (ponavljam 16 put) postoji 10ak 15 Masterpiece-ova..sve ostalo je ili junk ili su blede kopije,c^ak i one dobre su ipak samo kopije...isto kao i sa muzikom i sa knjigama i sa filmovima...a ukusi tu samo odmaz'u jer se izbor za Masterpiece suz'ava...poveo sam se svojim ukusom pa sam za neke ljude pomislio kako nam se slaz'u mis'ljenja,ali onda sam video da dok se sa nekim potpuno poklapam u vezi jedne igre,u vezi druge smo totalni opoziti...u periodu izmedju dva Masterpiece-a ukusi se malo udalje i svako ima nekog favorita za Masterpiece,ali svi znamo,a oni tek naroc^ito,da ta igra to nije,niti c'e ikada biti..i nastaje rasprava u koju se ukljuc^uju c^injenice tipa s'ta je koji designer jeo za doruc^ak dok je pravio Zonu i kako je to uticalo na svetske tokove u biciklizmu...a onda se pojavi Masterpiece i nevezano da li je RPG,FPS,AAA,stealth,theft ili "brljanje gravity gun-om po djubretu" (obic^no bude sve po malo) svi c'ute i gule stolice pred kompom..c^uje se poneki glas iz daljine tipa - bolji je bio Com64 -ali na kraju i ti glasovi zavrs'e sve do poslednjeg questa,misije ili kako vec' (naravno kad prodje 3 godine)...posle ide prepric^avanje iskustava i ajde Jovo nanovo...s'to je najgore Masterpiece igricu ne izdvaja ama ni jedna jedina stvar koju pominjete po svim temama (grafika,gameplay,dificult...Masterpiece izdvaja nes'to s'to je kombinacija svega toga a opet nije to i nes'to s'to je toliko svima oc^igledno a opet i neobjas^njivo...DOBRO JUTRO JAZZERI
 
I kakve sad veze ima Mafia sa ovom temom??
 
I kakve sad veze ima Mafia sa ovom temom??

Moj post oslanja se na prethodni povodom price o masterpiece igrama ... Kakve veze tvoj post ima sa temom? :)

Btw :

Some nfo :

Remedy has four main design goals with Alan Wake:

1) Alan Wake is a psychological action thriller.
2) Alan Wake introduces lighting as a new field in game mechanics.
3) Alan Wake has a cinematic story that takes place in a vast, open-ended environment.
4) Alan Wake is a game that has to earn 90+ scores.


What graphical methods will be implemented in the game?

Complete modeling of atmospheric scattering, fully volumetric shadows that are projected through the entire world, full weather modeling, day/night time cycles, ambient occlusion, normal mapping, high dynamic rendering, bloom, depth of field and loads of different pixel-shader effects.

What engine is Alan Wake using?

It’s an in-house engine developed by Remedy and incorporates the Havok physics component. The game is being designed with five threads: rendering, audio, streaming, physics and terrain tesselation. One core processor can be dedicated to physical calculations.



Will Alan Wake use the comic-book style of narrative like Max Payne?

"The graphic novel screens, we feel, were a Max Payne specific thing. With Alan Wake we want to integrate the story more tightly to the gameplay. There will be cinematic in-game cutscenes, but more importantly there will be scripted events, and we want to have the important NPCs around in the game as much as possible while the player is in control. Voice-over narration was a very useful tool that we used in Max Payne, and it’s something we are considering for Alan Wake as well, but done in the style that’s quite different from Max Payne." - Sam Lake

Alan will narrate his thoughts throughout the game as a means of character and story development.
Narration was one of the story telling tools that we used in Max Payne and with Wake, it's such a fantastic tool because he's a writer who's writing out the story itself. It works out really well. - Petri Järvilehto

Will there be any Alan Wake sequels?

Yes Alan Wake is going to be part of a series. Each game is part of a "season" of a TV-series style template.

There will also be multiple endings for Alan Wake, setting the story up for future episodes.

How large is the game world?

36 square miles (10 x 10 kilometres).
 
Poslednja izmena:
I dalje ne vidim neke velike veze između igara. Jesu sličnije nego Max Payne i Doom III, ali ne znam čemu sad priča o Mafiji, koja je, btw i jedna od najboljih igara (možda i najbolja) koju sam odigrao te 2004. godine.
 
I dalje ne vidim neke velike veze između igara. Jesu sličnije nego Max Payne i Doom III, ali ne znam čemu sad priča o Mafiji, koja je, btw i jedna od najboljih igara (možda i najbolja) koju sam odigrao te 2004. godine.

Kad vec trazis da ti se nacrta, evo :

Covek iznad mog spornog posta zapoceo je pricu kako se nadasve samo raspravlja o raznoraznim naslovima, od kojih je velika vecina produkt hiperprodukcije (sto prouzrokuje uvek, i nadasve uvek poredjenje sa najboljima od najboljih), i da je jako malo istinskih remek dela. i bla bla .. Potom je moj post trebao da ilustruje kako se zaista desavaju retko kvalitetni naslovi (eto za moj slucaj bio je primer MAFIA, a igra datira jos iz davne 2004.), te sam drugim delom komentara hteo reci kako igra uopste ne treba biti masterpiece da bi bila zabavna, niti, iskreno, trazim da bude remek delo :). Dakle, nema nikakve paralele izmedju igre MAFIA i naslova Alan Wake, vec moj post samo beshe reakcija na prethodni ..

Vratimo se temi, pobogu! :)
 
MAFIA datira iz 2002...
 
Bad news...

Alan Wake decides to lie in a bit
ALAN WAKE is due to go back to sleep until 2009, with Microsoft apparently resigning itself to the delay.

Due to be released in 2008 on the Xbox and PC, Alan Wake was supposed to be a mystery story about a guy who wakes up with no memory and lives in a ghost town, etc, etc, etc. More interesting was the fact it was from Remedy, the chaps behind Max Payne, and who are supposedly going to base the game on a version of the 3DMark engine, with all the spectacular graphics that that entails.
 
Ovo ce ispasti jos jedna od "Fornever" igara...

A tek kad sam video da je topic iz 2005-e...
 
Sta je sa ovom igrom, da nije obustavljen razvoj? Ima da ispadne kao DNF.:trust:
 
Pa zar ta sudbina nije očigledna već duže vremena?
 
alan_wake_trailer08_shot01_1080p_jpeg.jpg


Daklen, evo konačno novog (ne prerenderovanog) shoota a sutra izlazi i koooonačno novi trejler (zajedno sa premijerom max payne).
Pa ko ga prvi skonta neka ga okači...
Inače slika je bas iz trejlera koji ce izaci. Po meni, kada se Vejkara pojavi ima da bude igra o kojoj će se pričati i pričati po pitanju dizajna, fizike i gameplay-a. Eh,kad izađe...
 
Ljudi gde je novi trailer za Alan Wake. Pre 2 nedelje su najavili da ce se pojaviti 16 Oktonbra i sada nista....
 
Nazad
Vrh Dno