Šta je novo?

Alan Wake - nova igra Remedy Entertainment-a

Twi$teR

Čuven
Učlanjen(a)
13.04.2003
Poruke
1,650
Poena
695
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 7 7800X3D & Arctic LF III 360 A-RGB
Matična ploča
Gigabyte B650M Aorus Elite AX (rev. 1.3)
RAM
T-Create Expert 32GB DDR5 6000 CL30
GPU
Gigabyte Gaming OC GeForce RTX 4090
Storage
Kingston KC3000 1TB Gen.4 NVMe
Zvuk
Pioneer VSX-921 / Jamo S426 HCS3
PSU
FSP Hydro G Pro 1000W (ATX 3.0)
Kućište
Asus A21 (4x Arctic P12 PWM PST A-RGB)
Monitor
Gigabyte Aorus FO27Q2 (QD-OLED)
Miš & tastatura
Razer DeathAdder V2 Pro & Logi MX Keys S
Pametni uređaji
Steam Deck OLED
Pristup internetu
  1. Optički internet
Kao sto ste i iz naslova mogli zakljuciti Remedy Entertainment (za manje upucene oni su kreatori Max Payne-a) radi na novoj igri pod nazivom Alan Wake. Igra je opisana kao psiholoski triler i za sada nema puno informacija o samoj igri osim prva dva screenshot-a i jednog trailer-a koji nagovestavaju fantasticnu grafiku i verovatno dobru i zanimljivu igru. Prezentacija ovog naslova je zakazana za E3 sajam i to na standu ATi-ja. Inace otvoren je i zvanicni sajt ove igre (www.alanwake.com) sa koga mozete da skinete trailer u trajanju od 51 sekunde.
 

Prilozi

  • Alan Wake [1].jpg
    Alan Wake [1].jpg
    171.7 KB · Pregleda: 633
  • Alan Wake [2].jpg
    Alan Wake [2].jpg
    108.2 KB · Pregleda: 502
3DMark05 endzin! Bas me zanima da li su poboljsali one buljave titrajuce senke.
Ocigledno je da ce glavna fora kod svih "Next Gen" igara biti HDR rendering.
Interesantno je da iza igre, kao glavni "sponzor" stoji ATi, bas kao i za Pray 3D Realmsa. No, ovo ni ne cudi, obzirom da je ATi "tata" grafickog cipa za XboX 360.
Treci "AAA" naslov za ATi ce gotovo sigurno biti FC2.
nVidia, s druge strane ima STALKER i UNREAL 3 i najverovatnije sledecu id-ovu igricu.
Pretstojeci "fajt" NV vs. ATI ce biti krajnje zanimljiv! Pobednika ce najverovatnije odrediti bolja prihvacenost jedne od dve dugoocekivane konzole (obzirom da NVIDIA radi graficki podsistem za Sony).
 
Boze sacuvaj, sta je ovo ? Ceo sajt 2 mogucnosti, download trailer i view screenshots. O cemu se ovde radi ? Fajt Ati vs Nv me apsolutno ne interesuje
 
2 Nedjo: Mislim da ce u dvoboju izmedju nVIDIA-e i ATi-ja pobedu odneti krajnji kupci tj. mi. Sto se mene tice samo neka se oni takmice za lidersku poziciju i neka izbacuju nove generacije graf. kartica kako bi high end modelima iz predhodne pala cena. A sto se tice borbe M$-a i Sony-a za lidera na polju konzola, mislim da ce i jedna i druga konzola imati svoje prednosti i mane, ali na to se ne obazirem previse zato sto me konzole ne interesuju.

2 filipenko: Polako bice sigurno vise informacija posle E3 sajma. Ovo sto za sada postoji na sajtu je tu samo da bi ljudima malo zagolicali mastu.

Pozdrav. :wave:
 
Mnogo je bolja situacija sada nego kada je Nvidia vlada sama. Nadam se da nikada niko nece ostati sam na vrhu :)
 
Ali pazi im naslove: Max Payne, Adam Wake...
Ako se u igri pojavljuje Captain Baseball Bat Boy, uzimam.
Nadam se samo da neće preterati sa pseudo-intelektualnim filozofiranjem u ovoj igrici. Kod Max-a je bilo podnošljivo.
 
morbius je napisao(la):
Ali pazi im naslove: Max Payne, Adam Wake...

Ova nova igra se ne zove Adam Wake kako si ti napisao, vec Alan Wake i ne znam sta fali nazivima ovih igara. Uostalom bas me briga kako ce se neka igra zvati, vise mi je bitno da ista bude dobra.
 
Poslednja izmena:
Imam osecaj da ce ovo biti igrica u fazonu onog filma "Insomnia". Sve mi smrdi da ce se dogadjati u nekom mestascetu slicnom onome iz doticnog filma.
Ta fora sa nazivima je "skola" "tate" trzista igara Scott Miller-a, osnivaca legendarnog Apogee-a/3D Ralmsa (iz njegovog sesira su izasli legendarni naslovi poput Raptora, Wolf3D-a, Duke Nuke-a, Max Payna...) Covek je od menadzmenta u igrackoj industriji napravio zasebnu granu menadzmenta. Jedan od osnovnih postulata u produciranju igrice je postavljanje "catchy" naslova. Sve njihove igrice novijeg datuma se prave po tom principu. Max Payn je dokaz uspesnosti ovog principa. Verujem da ce se i za Pray pokazti isto (Pray je prezime glavnog protagoniste te igrice). Otuda i "Wake" u ovoj novoj igrici. 3D Realms je jos od 1997 godine, kada je sklopljen dil sa Remedyem, glavna producentska kuca ovim Fincima i Skot je "kum" svim njihovim igrama.
Ono sto je definitivno potvrdjeno najavom Wake-a, jeste da nece biti treceg dela Max Payna.
Sa DNF-om, Pray-om i Wake-om, 3DRealms ima tri najjace AAA igrice u svom portfoliju. To ni jedan "major" igrec u gameing industriji trenutno nema.
Skontao je to i ATi, zato su i stali iza 3DRealmsa (moguce je da ce Valve sada mnogo vise da se okrene nVidiji).
 
Izgleda ekstra. Ja samo ocekujem da jednog dana (uskoro) ubace malo vise neke price, cut scenes, dijaloga, radnje rezirane kao u filmovima... a ne da 98% provedenih u igri bude napucavanje, i napucavanje... cak iako je to napucavanje donelo neke nove elemente u samom napucavanju. Malo da igramo filmove, makar i akcione, ali da ima prave radnje, da ne moramo da je citamo sa PDA uredjaja ili vidimo u par skriptovanih sekvenci od pola minuta. Do sada, ako zelis neku pricu, moras da uzmes RPG, koji opet nije fps, a onda moras da znas i ona pravila, da bildujes lika, da se smaras sa, sto kaze drajver, stvarima tipa Blood Omen with More Blood (mada ni to nije lose, ali dosadi). Max Payne je nekako isao u tom pravcu, pa su opet maksimalno skratili naraciju, Tomb Raider Legend je najavljivan kao avantura sa elementima arkade, a iz trejlera se vidi da je to opet samo novi klasicni TR... Dokle? Ajde malo maste, ljudi :)
 
Nedjo je napisao(la):
3DMark05 endzin!
jel i to postoji? mislim da li je komercijalan i toliko dobar da moze da se prave igre u njemu!?! :)
igra, izgleda obiluje PS3.0 efektima!
 
slazem se sa Maxom, moze da se pokupi dosta ideja iz filmova. payne je imao kvalitetnu naraciju u oba dela, iznenadjuje me koliko igraca smara to "pseudo-filozofiranje" (neki ce se prepoznati i u ovom topicu). meni su akvarel-stripovi bili najbolji deo igre, uz sve sitne detalje koji su integrisani u gameplay. mislim da nije najveci problem nedostatak ideja, nego ciljna publika koja ne ceni kvalitet. ovih dana je u zizi interesovanja tim shafer, covek koji stoji iza legendarnih lucasovih avantura day of the tantacle, full throttle i grim fandango. verovatno ce i njegova nova igra, psychonauts, doziveti komercijalni neuspeh. pa pokojni looking glass, svi znamo koliko su thief-ovi i system shock 2 imali dobre price. industrija u celini jednostavno ne napreduje u dobrom smeru, sa boljim tehnickim mogucnostima jaz postaje ocigledniji. jedini koji stvarno guraju napred su japanci, metal gear 3 uz sve nerealnosti vrlo je "sinematican" dok je splinter cell 3, uz sve sjajne osobine, manje vise samo nabacani skup misija.
 
psychonauts sam skinuo demo i unistalirao sam ga posle 10min izgledao mi jako decije... mozda sam pogresio ?!
 
ne znam sta se za tebe krije iza prideva "decje", mozda sarena i simpaticna grafika i slatki likovi, psychonauts ima sve to, ali takodje ima originalne ideje i sjajan smisao za humor, vrhunski artwork i genijalan pecat tima shafera.
 
raindog je napisao(la):
psychonauts sam skinuo demo i unistalirao sam ga posle 10min izgledao mi jako decije... mozda sam pogresio ?!

Nisi pogresio. A sto se ovog ostalog tice igra po stripu = nedorecenost, u najmanju ruku, a najcesce - sr*nje. Bas kao sto su i svi ovi silni filmovi po stripovima koji dojadise i Bogu i narodu
 
Nedjo je napisao(la):
Imam osecaj da ce ovo biti igrica u fazonu onog filma "Insomnia". Sve mi smrdi da ce se dogadjati u nekom mestascetu slicnom onome iz doticnog filma.
Ta fora sa nazivima je "skola" "tate" trzista igara Scott Miller-a, osnivaca legendarnog Apogee-a/3D Ralmsa (iz njegovog sesira su izasli legendarni naslovi poput Raptora, Wolf3D-a, Duke Nuke-a, Max Payna...) Covek je od menadzmenta u igrackoj industriji napravio zasebnu granu menadzmenta. Jedan od osnovnih postulata u produciranju igrice je postavljanje "catchy" naslova. Sve njihove igrice novijeg datuma se prave po tom principu. Max Payn je dokaz uspesnosti ovog principa. Verujem da ce se i za Pray pokazti isto (Pray je prezime glavnog protagoniste te igrice). Otuda i "Wake" u ovoj novoj igrici. 3D Realms je jos od 1997 godine, kada je sklopljen dil sa Remedyem, glavna producentska kuca ovim Fincima i Skot je "kum" svim njihovim igrama.
Ono sto je definitivno potvrdjeno najavom Wake-a, jeste da nece biti treceg dela Max Payna.
Sa DNF-om, Pray-om i Wake-om, 3DRealms ima tri najjace AAA igrice u svom portfoliju. To ni jedan "major" igrec u gameing industriji trenutno nema.
Skontao je to i ATi, zato su i stali iza 3DRealmsa (moguce je da ce Valve sada mnogo vise da se okrene nVidiji).

A to si sve zakljucio iz ova 2 ss... Sto se tice 3 AAA igrice, smehoteka ... DNF
o kojem apsolutno niko nista ne zna, zatim pray o kojem se jos manje zna i na kraju ovaj Alan Wake whatever za koji si video samo 2 ss...
 
Mislim da je fora da ovde nisu u pitanju igre, nego grafika. Naravno, izjava o "AAA igrama" je smesna (ili tuzna?) ali ne vidim kako opovrgnuti to kad neko samo posmatra igre iskljucivo kroz prizmu grafickog endzina, za koje nije sporno da deluju impresivno kod sve 3 tzv. "AAA igre". No nista bolje se ne moze izroditi kad se umesto stvarima koje cine strukturu bilo koje igre barata podacima o divnom menadzmentu projekta, o 2 coveka koji su radili ko zna sta na nekom naslovu iz 1998. pa sve to zacini svezim informacijama o angazovanom producentu iz neke firme koji je pre 5 godina vodio projekat koji je dobio velika priznanja i nagrade, naravno ne iz oblasti za koje je taj covek bio zaduzen, pa se sve to zacini sa 2 skrinsota :trust: :sceptic:
Mada ko zna, mozda se mislilo na alkalne AA i AAA baterije ? :d
P.S. samo nam jos fali neki Xmen fps pa da kompletiramo tuznu sliku o igrama po stripovima i filmovima, uz par casnih izuzetaka (mada me ne bi cudilo da tako nesto vec postoji na konzolama) :sceptic:
 
Poslednja izmena:
Ljudi, pa postoji video trailer/teaser iz igre Alan Wake, verovatno je Nedjo video to.
 
Poenta se ne menja. Uostalom on ne kaze da je zakljucke izveo iz gledanja video materijala vec iz:

Nedjo je napisao(la):
Imam osecaj da ce ovo biti igrica u fazonu onog filma "Insomnia". Sve mi smrdi da ce se dogadjati u nekom mestascetu slicnom onome iz doticnog filma.
Ta fora sa nazivima je "skola" "tate" trzista igara Scott Miller-a, osnivaca legendarnog Apogee-a/3D Ralmsa (iz njegovog sesira su izasli legendarni naslovi poput Raptora, Wolf3D-a, Duke Nuke-a, Max Payna...) Covek je od menadzmenta u igrackoj industriji napravio zasebnu granu menadzmenta. Jedan od osnovnih postulata u produciranju igrice je postavljanje "catchy" naslova. Sve njihove igrice novijeg datuma se prave po tom principu. Max Payn je dokaz uspesnosti ovog principa. Verujem da ce se i za Pray pokazti isto (Pray je prezime glavnog protagoniste te igrice). Otuda i "Wake" u ovoj novoj igrici. 3D Realms je jos od 1997 godine, kada je sklopljen dil sa Remedyem, glavna producentska kuca ovim Fincima i Skot je "kum" svim njihovim igrama.
Ono sto je definitivno potvrdjeno najavom Wake-a, jeste da nece biti treceg dela Max Payna.

...da bi sve bilo zacinjeno sa:

Nedjo je napisao(la):
Sa DNF-om, Pray-om i Wake-om, 3DRealms ima tri najjace AAA igrice u svom portfoliju. To ni jedan "major" igrec u gameing industriji trenutno nema.
Skontao je to i ATi, zato su i stali iza 3DRealmsa (moguce je da ce Valve sada mnogo vise da se okrene nVidiji).

...drugim recima bez ikakve konkretne informacije o gameplay-u i slicno :sceptic: ali sa puno poverenja u Skota Milera i 3d realms :trust:

Mene to najvise podseca na slusanje muzike u zavisnosti od izdavacke kuce a ne grupe/pesama :wall:
 
ccc, Filipenko, ne bi bio to sto jeste da nekenya ovako! :d
O DNF-u se zna da se radi na Unreal(3) masini,
O Prayu da se radi na DOOM3 masini
O Wakeu da se radi na 3DMark03 masini
SVE ove masine su jako skupocene i od njih se ne prave njesra igrice.
Naravno da nije isto da li ocekujes neki proizvod iz pogona Mercedesa i pogona Zastave!
Ti recimo imas maltene iste podatke (shotove i video klipove) iz STALKERA, ali ti to nesmeta da tvrdis da ce ta igra biti do yaya!
ToxiC-e, naracno da postoji 3Dmark03 endzin, bas kao sto je postojao i 3DMark2001, na kome je napravljen Max Payn
 
byMaX je napisao(la):
Izgleda ekstra. Ja samo ocekujem da jednog dana (uskoro) ubace malo vise neke price, cut scenes, dijaloga, radnje rezirane kao u filmovima... a ne da 98% provedenih u igri bude napucavanje, i napucavanje... cak iako je to napucavanje donelo neke nove elemente u samom napucavanju. Malo da igramo filmove, makar i akcione, ali da ima prave radnje, da ne moramo da je citamo sa PDA uredjaja ili vidimo u par skriptovanih sekvenci od pola minuta. Do sada, ako zelis neku pricu, moras da uzmes RPG, koji opet nije fps, a onda moras da znas i ona pravila, da bildujes lika, da se smaras sa, sto kaze drajver, stvarima tipa Blood Omen with More Blood (mada ni to nije lose, ali dosadi). Max Payne je nekako isao u tom pravcu, pa su opet maksimalno skratili naraciju, Tomb Raider Legend je najavljivan kao avantura sa elementima arkade, a iz trejlera se vidi da je to opet samo novi klasicni TR... Dokle? Ajde malo maste, ljudi :)

Ko je rekao Final Fantasy! :D
 
Nedjo je napisao(la):
ccc, Filipenko, ne bi bio to sto jeste da nekenya ovako! :d
O DNF-u se zna da se radi na Unreal(3) masini,
O Prayu da se radi na DOOM3 masini
O Wakeu da se radi na 3DMark03 masini
SVE ove masine su jako skupocene i od njih se ne prave njesra igrice.
Naravno da nije isto da li ocekujes neki proizvod iz pogona Mercedesa i pogona Zastave!
Ti recimo imas maltene iste podatke (shotove i video klipove) iz STALKERA, ali ti to nesmeta da tvrdis da ce ta igra biti do yaya!
ToxiC-e, naracno da postoji 3Dmark03 endzin, bas kao sto je postojao i 3DMark2001, na kome je napravljen Max Payn

DNF u UR3 ? Meni se cini da su rekli da su posle odustanka od UR2 tehnologije stvorile svoj engine...
 
Ne, DNF se radi u Unreal tehnologiji.
 
filipenko je napisao(la):
Nisi pogresio. A sto se ovog ostalog tice igra po stripu = nedorecenost, u najmanju ruku, a najcesce - sr*nje. Bas kao sto su i svi ovi silni filmovi po stripovima koji dojadise i Bogu i narodu

Šefe, ajd bez uvrede. Koje igre igraš, s obzirom da je tebi sve bez veze.
 
Trenutno? Nexus Jupiter Incident! Perfektna igra! I Temple of elemental evil prelazim, pomalo...
Ja ovde samo reagujem na smehotresne najave "AAA igara" na osnovu 2 skrinsota koje ce biti ko zna kakve. A inace smatram da je svaka igra po stripu ozbiljno nedorecena makar u odredjenom smislu. Cak i kad je dobra i kad joj se retko sta moze prigovoriti - onda je kratka!

Nedjo - Ti recimo imas maltene iste podatke (shotove i video klipove) iz STALKERA, ali ti to nesmeta da tvrdis da ce ta igra biti do yaya!

P.S. Za Stalkera postoji 400 puta vise skrinsotova, detaljan opis gameplaya koji je x puta dublji, alfa demo koji imam i brdo filmova. I tebi je to isto :sceptic: ?
 
Eeee... Optiplex, tvrdoglav kao i inače. :)
Tačno je da o ukusima ne vredi raspravljati, ali filipenko, razmere tvog neukusa su prosto neverovatne. Sećam se kada si u vedra nebesa dizao Doom 3, igru koja je dosadila svim ljudima koje znam još pre 10. nivoa. ;)
Ako tim koji je stajao iza Max Payne-a stoji i iza Alen Wake-a, vrlo verovatno je (mada ne i izvesno) da će se raditi o igrici koja će biti zanimljiva. Max Payne 1 i 2 nisu bile grafički preterano dobre igre, ali su imale zanimljivu radnju i fantastičan šmek.
E sad mi se igra Max Payne, a nemam vremena za to. Je'l vidiš šta si mi uradio? :wall:
 
Mene si filipenko zeznuo da krenem Doom 3 RoE (dodatak). Ja ne znam kako sada spavas nocima :p
 
Poslednja izmena:
Hail to that, Nikola, Filipenku su kao i obicno zanimljive igre Elementarnog zla i blood omen with more blood dungeons & dragon master style...
 
Nedjo je napisao(la):
Ne, DNF se radi u Unreal tehnologiji.

Ipak se ne radi... :)

Duke Nukem Forever -- apparently it isn't dead yet -- here are some of 3D Realms' George Broussard's comments regarding the game :

Izmedju ostalog :

Is DNF Using the Unreal Engine 3?

Nope.
 
ATI FAN je napisao(la):
Ipak se ne radi... :)

Duke Nukem Forever -- apparently it isn't dead yet -- here are some of 3D Realms' George Broussard's comments regarding the game :

Izmedju ostalog :

Is DNF Using the Unreal Engine 3?

Nope.
Ok, nije U3 tech, ali jeste Unreal... tesko modifikovani
 
Oni sa svakom godinom kasnjenja sve vise zaostaju. Mozda im je najbolje da ga izdaju kakvog-takvog i da krenu dalje. Vec su igubili milione na njemu, a mozda ce postici fin uspeh i sa losijom grafikom jer je to ipak koliko-toliko popularno ime.
 
Nazad
Vrh Dno