SerijskiUbica
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.02.2007
- Poruke
- 2
- Poena
- 301
Pretraživao sam forum, ali nisam naišao ni na jedan sličan problem. Naime, korisnik sam Neobee ADSL-a već godinu dana. Paket je HOME256. Bio sam prilično zadovoljan. Ali, pre otprilike 3 dana, pojavio se problem. Na mom ActionTec modemu je odjednom prestala da svetli Link lampica i naravno nisam uspeo da se konektujem na net. Zvao sam Neobee tehničku podršku, oni su prvo rekli da proverim parametre. Sve je bilo pravilno konfigurisano. Onda sam kod njih zamenio modem. Dobio sam drugi primerak ActionTec-a. Isti problem i sa njim. Kontaktirali su Telekom i rekli da su me prebacili na "port za slabije brojeve". I dalje net nije proradio, posle čega su mi rekli da ponovo dođem kod njih i da zamenim modem, s tim što će mi ovog puta dati "modem druge vrste". Dobio sam ASUS USB modem. Uspešno sam instalirao drajvere i priključio modem, međutim opet ista greška: "DSL Disconnected" i ne svetli WAN lampica. Povremeno blinka, kada pokušava da se poveže na mrežu. Ponovo sam kontaktirao podršku i rekli su mi da će opet kontaktirati Telekom... Stvarno ne znam u čemu je problem. Kabl telefonske linije je, preko splitera, pravilno povezan sa modemom. Da li se bilo kome javljao sličan problem? Imam POTS priključak (011)322-xxxx, mislim da je u pitanju centrala Centar.