Šta je novo?

Acer Aspire AS5102WLMi

petkods

Čuven
Učlanjen(a)
01.06.2002
Poruke
438
Poena
620
Drugarica je kupila novi laptop, Acer Aspire AS5102WLMi. Ukupno je kostao 1000 evra, sa 3 godine garancije. Pa evo nekih utisaka, mozda ce znaciti nekom s obzirom da se radi o dobroj vrednosti za novac.

Na prvi pogled, osim odlicne specifikacije za taj novac, mana je trajanje baterije od samo 2 sata. Cini mi se da je touchpad isti kao na Sony Vaio i na Toshibi u smislu preciznosti, osim samih tastera ispod koji su nesto tvrdji i cuju se prilikom pritiskanja. Sam kvalitet plastike je, po meni, na nivou Sony Vaio racunara i nesto losiji od Toshiba Satellite - naravno, u tom cenovnom rangu.

Ekran TrueBrite jeste odlican, medjutim ipak nesto losiji od Toshiba ekvivalenta..Pritom, ima ugradjen bluetoth i WiFi (ukljucivanje je malcice nespretno reseno, u vidu slajdera koji se pomera nalevo i tako pali/gasi BT. Medjutim, slajder mi ne uliva poverenje).

Eto :)
 
...i servisna podrska za Acer u Srbiji je bulja... to si zaboravio da dodas :wave:
 
Ti se zapravo nisi ni potrudio da saznaš koji je ovlašteni servis u Srbiji - a pun si komentara.

http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?p=989959#post989959

Ok, priznajem da nemam pojma kako sam dosao do tih nazovi likova www.acer-srbija.com koji se kunu da su i servis.
Ali definitivno imaju markicu Autorajzd dilers.
Zasto me onda, kad su ves OVLASCENI DILER nisu uputili u JEDINI!!! ovlasceni servis na teritoriji CELE!!! Srbije?

...toliko.
 
Ok, priznajem da nemam pojma kako sam dosao do tih nazovi likova www.acer-srbija.com koji se kunu da su i servis.
Ali definitivno imaju markicu Autorajzd dilers.
Zasto me onda, kad su ves OVLASCENI DILER nisu uputili u JEDINI!!! ovlasceni servis na teritoriji CELE!!! Srbije?

...toliko.

Brate, prijatelju ... znaš onu srpsku "i na tarabi piše ..." pa nije.

kakvu markicu spominješ? Skini i ti markicu sa sajta i zalepi na svoj my-space. Pa time ne postaješ ACER servis niti diler.

Srbija je ovo.

Spusti strasti - i raspitaj se malo pre nego što kreneš da pljuješ druge.

pozdrav!
 
Brate, prijatelju ... znaš onu srpsku "i na tarabi piše ..." pa nije.

kakvu markicu spominješ? Skini i ti markicu sa sajta i zalepi na svoj my-space. Pa time ne postaješ ACER servis niti diler.

Srbija je ovo.

Spusti strasti - i raspitaj se malo pre nego što kreneš da pljuješ druge.

pozdrav!

Ok, preterao sam malo, ali sagoreh u 14 dana beznadja :S:
...sto bi reko moj drugar diler racunara "sve je to isto g***o" :type:

(sad mogu da se izvinjavam posto sam opravio komp :smash: )
 
Ovlasceni servisi za Acera u Srbiji su CT i Mikros...a obzirom da si dobio produzenje na tri godine imas i internacionalnu garanciju tako da nema brige
 
Poslednja izmena:
Pa ne, onda je trebala da ode u Toshiba predstavnistvo i da je razvale sa cenom za istu konfiguraciju, a pritom joj je nevazno sto na racunaru pise Acer.

Plus niko ne garantuje da je Toshibin servis adekvatan, tj da nije neki kukuruz servis, odmah pored neke njive.
 
Pa ne, onda je trebala da ode u Toshiba predstavnistvo i da je razvale sa cenom za istu konfiguraciju, a pritom joj je nevazno sto na racunaru pise Acer.

Plus niko ne garantuje da je Toshibin servis adekvatan, tj da nije neki kukuruz servis, odmah pored neke njive.

Zapravo, istine radi, jedini ovlašćeni servisi za Toshibu i ACER se nalaze na istom mestu, tj u istoj firmi, i računare i jedne i druge servisiraju isti ljudi.

Inače, ACER je dobar brand - a 5102 je odlična mašina.
 
kad smo kod servisa.... :)

...kontaktirao sam doticni cool servis, ponutkan preporukama clanova ovog casnog foruma, a na dotichnom nasipu, i u nameri da apgrejdujem nesrecni Acer Aspire 1520 (za neobavestene AMD Athlon64 3400+, 512Mb, 15.4inch, 80Gb, Nvidia Go5700-V, itd.) i...

1. oko apgrejda memorije ne mogu nikako da mi pomognu.
2. DVDrw (koji trenutno ne reze dvd-ove, samo cd-ove) "mozda" mogu da mi zamene sa nekim od primeraka koji su im trenutno na stanju po ceni koja nije bes preterano ok.

Ovog puta necu da izvlacim nikakve zakljucke no cu to da prepustim vama.
Napominjem da su u servisu u kom su mi oprevili VGA bili raspolozeni da mi apgrjduju memoriju momentalno, a DVDrw je mogao da se poruchi po povoljnijoj ceni, ali je morao da se ceka.

Kad pomislim da novi modeli mobilnih telefona dolaze sa 2Gb i slotom za memoriske kartice, kontam da bi najbezbolnije bilo da da... ma da zaboravim na sve :,,:
 
Pa dobro - eto, svakako si našao rešenje za svoj ACER računar koji je BTW van garancije bio za početak, a nisi nam tačno ni rekao kako i gde si ga kupio, i pod kojim čudnim uslovima. Tako da - šta tačno tebe nervira i protiv koga imaš pik - nek ostane takodje tvoja tajna, ali eto, ajde da malo reklamiramo svi zajedno PC Kliniku kao najbolji servis na balkanu za notebooks - koji rešavaju sve probleme koje niko drugi nije mogao da reši!

Pozdrav svima, take it easy!
 
Pa dobro - eto, svakako si našao rešenje za svoj ACER računar koji je BTW van garancije bio za početak, a nisi nam tačno ni rekao kako i gde si ga kupio, i pod kojim čudnim uslovima. Tako da - šta tačno tebe nervira i protiv koga imaš pik - nek ostane takodje tvoja tajna, ali eto, ajde da malo reklamiramo svi zajedno PC Kliniku kao najbolji servis na balkanu za notebooks - koji rešavaju sve probleme koje niko drugi nije mogao da reši!

Pozdrav svima, take it easy!

1. plasim se da taj podatak da li je racunar u garanciji ili nije - beznacajan. Delova ili ima ili nema
2. takodje i podatak gde sam ga kupio - ako nije u garanciji - takodje je nebitan
3. a da li su uslovi bili cudni ili ne - to je irelevantna spekulacija
4. "pik" imam protiv situacije gde se SAMO tehnoloski PREVAZIDJENA roba, cesto i sumnjivog kvaliteta, uvozi u srbiju, i prodaje po visestruko VISIM CENAMA od realne, ali zato nemate nikavu, apsolutno NIKAKVU podrsku. Nazalost takva situacija se ponavlja sa manje vise svim brendovima. Prava banana drzava :banana: Drugar mi radi u jednoj firmi koja se bavi uvozom tehnicke robe tako da na zalost znam o cemu se radi :crash: ...zarade nikad dosta, a podrska je skup luksuz
5. ovu temu vise necu da komentarisem
 
1. plasim se da taj podatak da li je racunar u garanciji ili nije - beznacajan. Delova ili ima ili nema
2. takodje i podatak gde sam ga kupio - ako nije u garanciji - takodje je nebitan
3. a da li su uslovi bili cudni ili ne - to je irelevantna spekulacija
4. "pik" imam protiv situacije gde se SAMO tehnoloski PREVAZIDJENA roba, cesto i sumnjivog kvaliteta, uvozi u srbiju, i prodaje po visestruko VISIM CENAMA od realne, ali zato nemate nikavu, apsolutno NIKAKVU podrsku. Nazalost takva situacija se ponavlja sa manje vise svim brendovima. Prava banana drzava :banana: Drugar mi radi u jednoj firmi koja se bavi uvozom tehnicke robe tako da na zalost znam o cemu se radi :crash: ...zarade nikad dosta, a podrska je skup luksuz
5. ovu temu vise necu da komentarisem

Ti si prijatelju zaista zaista zaista vrlo vrlo vrlo neobavešten, tendenciozan, i da ne kažem nešto još mnogo mnogo gore - u najmanju ruku zlonameran.

Da si za početak odvojio 5 minuta vremena, i video ko je servis - ne bi postovao 14-20 postova u kojima blatiš nekog ili nešto bez razloga.

Da si odvojio dodatnih 5 minuta vremena i pročitao svoj "ACER Interanational travellers Warranty" koji si dobio uz notebook - video bi da i tvoja gornja opaska da nema veze gde si kupio notebook takodje nije tačna.

Da si se malo raspitao - što po običaju naravno nisi - isto bi mogao da vidiš da se u Srbiji prodaje najnovija tehnološki najnaprednija roba takodje, po realnim cenama kao i na drugim mestima, naravno - uvek ima izuzetaka, ali izuzetak ne potvrdjuje pravilo.

I što se mene tiče - zaista ne znam zašto se bilo ko (a po najmanje ja) uopšte upušta u takve glupe polemike sa ljudima tvog tipa - koji samo jedu g**na iz nepoznatih razloga, koriste kradene računare ili ko zna kakve, i pri tome traže svoja prava za ne znam ni ja šta.

prestani da kukaš više, rešio si svoj j**ni problem na najbolji mogući način , i dosta više o tome.

Pročitaj nekad nešto pre nego što kreneš da s**eš.

OVER AND OUT
 
Jeste ovlascen, ja tamo radim

Gde god da radiš i šta god da radiš - teško da to zanima čitaoce ovog foruma. Pročitaj pravila foruma pre nego što kreneš da postuješ poruke - reklamiranje je strogo zabranjeno na forumu osim u odredjenim komercijalnim sekcijama. Tako da - uzdržavaj se od navodjenja linkova, imena firmi, i slično, kako te moderatori ne bi :smash:

U svakom slučaju - ostajem i tvrdim da POSTOJI SAMO JEDAN OVLAŠĆENI SERVIS ZA ACER u SRBIJI.

Distributera ima tri, i to (abecednim redom, i redom kojim su navedeni sa sajtu ACER-a):

Comtrade
Mikros
IT Solytron

A servis ovlašćeni nije ni Mikros, ni IT Solytron.:)
 
Distributera ima tri, i to (abecednim redom, i redom kojim su navedeni sa sajtu ACER-a):

Comtrade
Mikros
IT Solytron

A servis ovlašćeni nije ni Mikros, ni IT Solytron.:)

A alexa radi u ... :)

SAMO SE SALIM, NEMO ODMA DA SE LJUTITE

p.s. Hvala alexa za link!
 
svakako da taj acer nije los lap za cenu po kojoj se prodaje, ali na ozbiljnijim trzistima nikako u heavy duty marke tipa ibm, hp compaq, toshiba i sl...
to i objasnjava zasto je znacajno jeftiniji od istih konfiguracija ozbiljnijih proizvodjaca.
sto se tice garancije ja verujem da oni to fer i korektno ispostuju.
 
Vrh Dno