Šta je novo?

A1 prevremeni raskid ugovora

golubaca

Cenjen
Učlanjen(a)
08.03.2014
Poruke
124
Poena
170
Imam veliki problem sa mrezom od kada je bio prelazak sa Vipa u A1, pokrivenost 0, cesta nedostupnost, stalno pucanje mreze. Tada su kao bili svesni i pricali kako ce to resiti bla bla bla. U skorije vreme je za mene postala neupotrebljiva, jer veza puca na 1-2 minuta razgovora. Vise puta sam koristio svoj telefon i u poslovne svrhe, te je bas bilo neprofesionalno da moram nekoga da zovem po 5 puta jer veza stalno puca. Do sada sam prijavljivao te poteskoce vise puta, medjutim njima je navodno nakon svake provere sve ok i problema nema. Skoro mi se desilo da mi je veza pukla 2 puta dok sam pricao sa korisnickim servisom, gde su me oni 2 puta zvali, i opet nakon toga oni kazu kako je sve ok i ne vide problem. Pre nekih 20 dana je doslo do toga da ja vise ne mogu tako da funkcionisem i trazio sam raskid ugovora jer jako utice na mene to sto veza konstantno puca. Naravno, oni traze od mene da platim penale, a poenta je sto je meni u tom trenutku ostalo jos manje od 2 meseca do isteka UO. Da se razumemo, u ovom trenutku bih bukvalno platio samo da odem od njih, ali je poenta sto od mene prave budalu, a ja uredno sve placao, dok oni na svom polju meni probleme nisu resili. Kakvo je vase misljenje, da li se isplati cimanje da se istera pravda ili ne? Razlog za raskid ugovora je taj sto oni ne ispunjavaju svoje obaveze i meni nije omoguceno da koristim usluge koje placam. Da napomenem da sam pratio njihove procedure vise puta (restart uredjaja, menjanje kartice, rucni odabir mreze...), koristim eSim i kada povezem Yettel karticu, tih problema nema, dok sa A1 konstantno pucanje.
 
2 meseca ti je ostalo, izdrži i batali ih - ovo ti je najlakše rešenje. Za ostalo (raskid bez plaćanja penala) moraš da upleteš Ratel i da imaš napismene dokaze (sve ovo što si sa njima pričao da imaš u mailovima koje bi prosledio Ratelu). I to sve se opet može odužiti na mesec-dva...

S toga, rešenje je da popustiš iako ne bi trebalo, jer mnogo ti je manje cimanje da sačekaš kraj ugovora.
 
Pazi, to ide toliko daleko da ja ne mogu normalno da funkcionisem, i trenutno mi je bitnije da imam funkcionalnu mrezu nego da cekam. Ja sam vec podneo zahtev, cekam da mi kreiraju racun, koji cu ja uredno da platim, ali cu zalbu svakako podneti. Oni su meni u mejlu naveli da sam ja vise puta prijavljivao kvarove i kako su oni navodno utvrdili da je sve ok, iako ja konstantno imam isti problem. Moja zena ima isti problem, zato cu ih spamovati svaki dan, za svaki poziv koji pukne sa potrebnim podacima, cisto da vide koliko je to iritantno, samo u kontra smeru.
 
Pa samo prenesi broj na neku drugu mrežu, biće brže-
 
@golubaca

Trazi pomoc RATEL-a i drustva za zastitu potrosaca.

Za tvoj ugovor - najlakse je da isplatis preostale 2-3 pretplate i odmah predjes u drugu mrezu.

Ukljuci odmah u pricu i suprugin slucaj i tu ih ganjaj - ne odustaj :)
 
Tako ce i biti. Imam ok ponudu u Yettel-u, pa cu preci kod njih, paketi su nebo i zemlja u odnosu na A1, nadam se da je i mreza ok. Svakako cu platiti te penale, jer ne zelim da im dam ni jedan razlog da budu u prednosti. Probacu da ukljucim ratel, da vidm da li ce nesto biti od toga. Ovde nije stvar u novcu, nije neka cifra sto se penala tice, ali nacin i ophodjenje ka korisnicima je katastrofa. Da su samo rekli da bar detektuju neku poteskocu, sta god, sve bi bilo ok, ali oni uporno vrte pricu, svaki put moram da ispunim njihove rutuale i onda kazu kako je sve ok. To sam radio bat 5 puta u zadnjih 6 meseci, iako su problemi bili ucestali, ali kao, sacekacu malo, mozda se resi. Skoro su me zvali, kada sam podneo zahtev za raskid ugovora, gde mi agent kaze kako mi je obezbedio ekstra ponudu da ipak produzim ugovor, jedva sam je otkacio, iako sam 5 puta ponovio da me ponude ne zanimaju jer ja imam problem sa mrezom a ne sa cenama i paketima. Ako ratel uspe da ih malo udari po dzepu, to bi bio uspeh, jer se u suprotnom nece promeniti.
 
@golubaca

Nece ih Ratel udariti po dzepu , a i da ih udari ti od toga neces imati nista.
Gledaj svoj interes - da bar supruga raskine ugovor bez penala.
 
  • Like
Reagovanja: uji
I ne nadaj se da je yettel dobar. Probaj. Imao sam mesta i gde su sve tri mreže bile loše. Kupi prepaid sim karticu. Probaj. Ako ti ne radi mreža. Samo ces isti problem imati. Yettel.je jedino dobar sto je 3G na niskoj frekvenciji pa dosta robro drzi da ne baca na 2G. Ali svakako testiraj. Ako ne valja signal slobodno računaj kao da ni nemas tu mrežu. Ako radi samo mts uzimas mts ako radi samo yettel uzimas njega. Ako radi i mts i yettel biras između. To ti je najpametnije. Ako ne radi ni jedna. Wifi neki globaltel virtuelni broj i pričaš na wfi. Mi smo dosta mali pa smo navikli na relativno dobru pokrivenost. Ali evo amerika ljudi koriste starlink i wifi pozive. Pre toga direktno koristili satelitski telefon. Mi smo generalno siromasni za ovakve stvari. Ali hoću reći da ništa ne treba da iznenadjuje.
 
Evo novih informacija. Pre svega da napomenem da do sada nikada nisam menjao operatera, u Vipu/A1 sam od kada je Vip dosao kod nas, te ne znam nista oko prenosa broja i procedura, vec samo ono sto mi kazu. Uspeo sam da dogovorim raskid ugovora, naveli su penale, sve sto sam vec naveo u prethodnim objavama. Tada su rekli kako nema problema, znaci, treba da se kreira racun za prethodni mesec + penali i to je to, nista vise nisu rekli iako sam ja rekao da raskidam ugovor jer je mreza u haosu, meni problem ne mogu da rese (ili nece), treba mi stabilnost, i da raskidam ugovor kako bih promenio operatera i prebacio broj. Danas mi stize SMS o iznosu koji trebam da platim (sve ukupno), ja odem odmah u poslovnicu, platim i lepo pitam da li mogu odmah da odem i trazim prenos broja kod drugog operatera, kaze ova devojka da mogu jer je sve regulisano. Odem, napravim zahtev, stizem kuci i vidim poruku da je A1 odbio zahtev za prenos broja. Zovem kol centar, kaze "Znate, mora prvo da broj bude prepaid 3 meseca, pa tek onda moze prenos, takva su pravila". Ljudi meni ladno nisu rekli nista o tome, iako sam pricao sa njima bar 5-6 puta, razmenjivao mejlove... Sada sam u situaciji da moram jos 3 meseca da budem zaglavljen u mrezi koja za mene ne funkcionise. Definitivno sutra saljem celu mail prepisku RATEL-u, jer je ovo bezobrazluk. Znaci, ne da su bili beskorisni i nisu pruzili nikakvu podrsku u resavanju problema, vec su bukvalno sabotirali ceo proces, jer ja drugo objasnjenje nemam.
 
Evo novih informacija. Pre svega da napomenem da do sada nikada nisam menjao operatera, u Vipu/A1 sam od kada je Vip dosao kod nas, te ne znam nista oko prenosa broja i procedura, vec samo ono sto mi kazu. Uspeo sam da dogovorim raskid ugovora, naveli su penale, sve sto sam vec naveo u prethodnim objavama. Tada su rekli kako nema problema, znaci, treba da se kreira racun za prethodni mesec + penali i to je to, nista vise nisu rekli iako sam ja rekao da raskidam ugovor jer je mreza u haosu, meni problem ne mogu da rese (ili nece), treba mi stabilnost, i da raskidam ugovor kako bih promenio operatera i prebacio broj. Danas mi stize SMS o iznosu koji trebam da platim (sve ukupno), ja odem odmah u poslovnicu, platim i lepo pitam da li mogu odmah da odem i trazim prenos broja kod drugog operatera, kaze ova devojka da mogu jer je sve regulisano. Odem, napravim zahtev, stizem kuci i vidim poruku da je A1 odbio zahtev za prenos broja. Zovem kol centar, kaze "Znate, mora prvo da broj bude prepaid 3 meseca, pa tek onda moze prenos, takva su pravila". Ljudi meni ladno nisu rekli nista o tome, iako sam pricao sa njima bar 5-6 puta, razmenjivao mejlove... Sada sam u situaciji da moram jos 3 meseca da budem zaglavljen u mrezi koja za mene ne funkcionise. Definitivno sutra saljem celu mail prepisku RATEL-u, jer je ovo bezobrazluk. Znaci, ne da su bili beskorisni i nisu pruzili nikakvu podrsku u resavanju problema, vec su bukvalno sabotirali ceo proces, jer ja drugo objasnjenje nemam.
Mora da bude prepaid 3 meseca, a sad ti je postpaid?
 
Mora da bude prepaid 3 meseca, a sad ti je postpaid?
Ne, prepaid je, ali je problem sto nisu rekli da to tako funkcionise. Meni je ostalo jos mesec dana UO, i ja sam raskunuo mesec dana ranije, platio penale za taj jedan mesec i racunao da mogu da prebacim broj jer je sve regulisano sa moje strane. Nisam znao za ta 3 meseca jer ni jednog trenutka nisu naveli tu informaciju da postoji neka klauzula, te sam sada u situaciji da sam platio usluge koje necu koristiti, prebacen sam u prepaid i zaglavljen u mrezi jos 3 meseca zbog te klauzule koju nisu ni jednom naveli, a ja koji nikada nisam prebacivao broj i raskidao ugovor sa operaterom to nisam znao. Smatram da je veliko krsenje pravila da ne navedu klauzulu od 3 meseca, kada im je lepo receno sta planiram da uradim. Meni su rekli samo da se prebacuje broj u prepaid nakon raskida ugovora i to je to, mislio sam da je moguce prebacivanje broja kada se isplate sva dugovanja.
 
Ja trazio da mi rese probleme koje svakodnevno imam u koriscenju A1 mreze, nisu nista uradili povodom toga i ubedjivali me kako problema nema (paradoks, pricam sa operaterom o pucanju veze, minut kasnije nama puca veza, oni mene zovu, prijavljuju i taj primer, i odgovor tehnicke sluzbe je da je sve ok i da nema problema). Zbog toga ja kazem njima da tako vise ne ide i da ja onda zahtevam da predjem u drugu mrezu, oni kazu kao jos ti je aktivna UO, i kako postoje penali, tu sam se malo ganjao sa njima oko penala (iako nije neka cifra) jer je razlog nekvalitetna usluga, ali hajde, prihvatim i penale. Kazu oni bice ti raskinut ugovor od 01.05.2023. i to je to, a zahtev za prenos podnosim kada se raskine ugovor i izmirim obaveze, i to tako sto odem u Yettel pa oni traze. 01.05.2023. u 00:00 meni se gubi signal te ja ujutru zovem korisnicku podrsku, kazu oni kao prebacuje se broj u prepaid pa zbog toga. Ok, nista sumnjivo, raskinuo sam ugovor, logicno da je onda prepaid. I meni stigne racun, ja odmah odem i platim, izmirim sve, ova mi to potvrdi, pitam da li mogu da odem u yettel i prebacim broj, kaze mozes. Onda dolazimo do toga da me odbijaju i pojavljuje se 3 meseca robije. To je ukratko sve, ja sam samo trazio da odem kod drugog operatera, sve su oni ovo izmedju sami radili. Meni nije bilo u interesu da bude prepaid, ali racunam strpicu se par dana, platim i cao.
 
Nista pozovi se na poslovnu etičnost i prevaru. Verovatno ce te pustiti.
 
Novi update. Kontaktirao sam podrsku Yettel-a radi dobijanja ideja oko celog ovog slucaja i nekog povoljog, bar trenutnog, resenja. Posto sam bio ubedjen da ce sve glatko proci, uzeo sam Hipernet od 02.05.2023 jer mi je istekao ugovor sa SBB-om i nisu mi bile neke povoljne ponude oko produzenja, pa sam uzeo Hipernet zbog povoljne cene i optike pre svega i onda uz prenos broja bi duplirali brzine, win-win na oba polja. E sad, podrska me je spojila sa covekom koji je imao super ideju, kaze da mogu uzeti neki od postpaid paketa bez ugovorne obaveze kako bih neometano funkcionisao a odradim preusmeravanje poziva sa A1 kartice na taj broj, ili bar neki broj na kiosku, pa aktiviram promociju. Mislim da je bolja opcija postpaid jer ne volim da imam ogranicenja i jurim dopune. Tako dobijam boost za net koji sam vec uzeo. Kada prodje onaj talacki period u A1, podnesem zahtev za prenos broja i sklopim regularni ugovor uz promociju od 50% popusta na paket jer mi telefon ne treba. Tako bih zadrzao broj koji svi vec znaju i koji godinama koristim, i dobio pogodnosti koje nudi Yettel. Mislim da je to resenje za sada.

Sto se tice A1, poslao sam zalbu Ratelu sa celom prepiskom koju sam imao sa A1 i naveo detalje, koje sam uglavnom i ovde naveo. Videcemo sta ce biti kada (i ako) odgovore i provere sve. Iskreno, zadovoljan bih bio i ako samo ubrzaju proces prebacivanja broja, jer lepo na sajtu ratela pise:
Operatori su dužni su da ostvare međusobnu saradnju i da se uzdrže od postupanja usmerenog na otežavanje ili sprečavanje prenosa broja.

Pretpostavljam da je ovih 3 meseca blokade vezano za uslov koji stoji na Ratelovom sajtu da operator moze u odredjenim uslovima odbiti prenos i jedan od uslova je ako je korisnik koristio usluge manje od 3 meseca, sto su ovi iskoristili i prebacili me na prepaid, time mi je to nova usluga. Jako neeticki, kao sto je naveo @Miki919 u komentaru iznad, jer nisu naglasili da je to nova usluga i da postoji mogucnost da necu moci da prenesem broj. Tako da se nadam da ce ih Ratel opomenuti, jer poslovna etika pre svega cini firmu dobrom, a mracne prakse zasigurno teraju klijente. Nadam se da ce se opametiti.
 
Oni nemaju prava da ti prebace broj sa postpaid na prepaid, osim ako ti to nisi zahtevao a ne verujem da jesi jer ipak ti je bio cilj da pređeš u drugu mrežu.
 
Dok god svi cutimo, i istrpimo jos par meseci samo da predjemo, i platimo penale, tako ce se ponasati, dok ima ovce bice i vune, imao slican problem. Ali eto svi nas ohrabruju plati i predji ,bolje sacekaj, Niko da se bori za svoja prava i ono sto placa i dobije. Takav smo narod i to se nece promeniti.
 
A ček, ti nisi tražio da ti prebace broj na prepaid nego to je bila njihova odluka?
Inače, to za tri meseca je u suštini tačno: https://www.ratel.rs/sr/page/prenos-broja
Ček, u linku piše:
3m minimum korišćenja usluge
i/ili
3m od poslednjeg prenosa

sto bi značilo da ukoliko je registrovani pripejd ili pod ugovornom obavezom(koju je isplatio), ne bi smeli da prave problem. A kaže čovek da je od prvog dana tamo.

I to prebacivanje sa ugovora na pripejd... Ispada da ako se to desi, ne postoji prethodni period/briše se da si bio korisnik usluga pre prebacivanja. Klasično šibicarenje i treba biti uporan.
 
Kao sto sam i napisao, poslao sam mejl ratelu, naveo sve relevantne informacije i dodao u prilog celu prepisku. Ratel je u mdjuvremenu trazio jos neke informacije koje sam ja poslao (broj ugovora i neke sitne detalje). Malopre mi stize mejl korisnicke podrske A1 sledeceg sadrzaja:
Poštovani Aleksandre,

Na Vašem broju 061xxxxxxx omogućen je prenos u drugu mrežu, ne morate čekati period od 3 meseca kao prepaid korisnik naše mreže.

Možete ponovo podneti zahtev za prenos, samo je potrebno da tom prilikom navedete da je Vaš broj 061xxxxxxx u A1 mreži prepaid a ne postpaid, budući da je broj nakon raskida od 1.5.2023. prepaid broj.

Ako bude potrebna još neka informacija od nas, na raspolaganju sam.

Srdačan pozdrav i svako dobro,
Ne znam da li ih je ratel vec kontaktirao, ili su sami istrazivali, jer sam ja naveo i tokom razgovora sa korisnickom podrskom, a i u zadnjem mejlu koji sam njima poslao da nisu navelu da cu biti zakljucan ta 3 meseca i da cu ih odmah prijaviti ratelu. Sve u svemu, ta stvar je resena. To je samo dokaz da je praksa koju primenjuju jako mutna, jer da nisam u pravu, drzali bi se svog stava.
Ja sam sinoc otisao do Yettela i uzeo postpaid bez ugovorne obaveze, jer nisam racunao da ce se brzo nesto dogoditi, jer se kod nas to sve razvlaci mesecima. Sada ostaje prenos broja i to je to.
 
Ček, u linku piše:
3m minimum korišćenja usluge
i/ili
3m od poslednjeg prenosa

sto bi značilo da ukoliko je registrovani pripejd ili pod ugovornom obavezom(koju je isplatio), ne bi smeli da prave problem. A kaže čovek da je od prvog dana tamo.

I to prebacivanje sa ugovora na pripejd... Ispada da ako se to desi, ne postoji prethodni period/briše se da si bio korisnik usluga pre prebacivanja. Klasično šibicarenje i treba biti uporan.
Mogu da se izvlače na to kako je do juče bio postpaid korisnik a od danas je prepaid ali pošto se vlasnik broja nije menjao niti operator u prethodna tri meseca, svakako bi ga trebali pustiti bez ikakvih problema.
Mnogo ljudi i ne zna kako sve to funkcioniše, govorim o zaposlenima kod svih operatora, pa onda se tako frljaju sa tim šta može a šta ne.
 
Svakako nit je etički. Ako je rekao inu jednom momentu zašto je otkup. Svrha. Ne etično je od strane kompanije da sabotira korisnika. A nit je promenjen korisnik. Nije preneo na nekoga broj.
 
Pozdrav zanima me da li je neko imao iskustva sa reaktivacijom korisničkog ugovora. Naime nisam bio par mjeseci u državi i nisam plaćao račune. Jedan dan me teta nazove i kaže ako u roku od dva dana ne uplatite preostali iznos dugovanja prema operateru izvršit ćemo prekid ugovora. Sutradan zamolim prijatelja da ode i uplati cijeli iznos međutim dan nakon što me ona zvala je ugovor raskinut a ne onako kako mi je i rekla. Pokušavam od tad da komuniciram s njima preko e-maila da mi reaktiviraju broj ali ide jako tromo. Pa me zanima je li imao neko iskustva s tim?
 
Nema tu izgleda više ugovora, već samo utuženja ili prodatog duga nekim uterivačkim kućama. Utuženje dobijaju vrv jer nisi plaćao račune i radiće izvršitelj ako imaju sa čega da skidaju pare ili ako su prodali uterivačkim kućama tvoj dug, onda će oni da te gnjave svaki moguće i nemogući dan.
 
Pozdrav zanima me da li je neko imao iskustva sa reaktivacijom korisničkog ugovora. Naime nisam bio par mjeseci u državi i nisam plaćao račune. Jedan dan me teta nazove i kaže ako u roku od dva dana ne uplatite preostali iznos dugovanja prema operateru izvršit ćemo prekid ugovora. Sutradan zamolim prijatelja da ode i uplati cijeli iznos međutim dan nakon što me ona zvala je ugovor raskinut a ne onako kako mi je i rekla. Pokušavam od tad da komuniciram s njima preko e-maila da mi reaktiviraju broj ali ide jako tromo. Pa me zanima je li imao neko iskustva s tim?
Drugaru su komunicirali pre par meseci da ima 30-35 dana. On, krajnje lagan, probio taj rok i otislo na utuzenje.
Dug 15ak hiljada, oni raskinuli i trebalo je da plati 30ak i nakon utuzenja. Naravno propustio i to i otislo kod izvrsitelja. Na kraju ga izaslo skoro 60k kad se uracuna i nagrada izvrsitelju.
 
Drugaru su komunicirali pre par meseci da ima 30-35 dana. On, krajnje lagan, probio taj rok i otislo na utuzenje.
Dug 15ak hiljada, oni raskinuli i trebalo je da plati 30ak i nakon utuzenja. Naravno propustio i to i otislo kod izvrsitelja. Na kraju ga izaslo skoro 60k kad se uracuna i nagrada izvrsitelju.
Ja trenutno nemam nikakva dugovanja ali će vjerovatno idući mjesec doći na naplatu sve ono što bih trebao platiti do kraja ugovora
 
U današnje vreme kad se računi mogu platiti online, a nije nemoguće da nisi znao da će se tako nešto desiti jer ipak, šta god se ne plaća, dolazi na naplatu pre ili kasnije sa određenim finansijskim posledicama.
Ne branim A1, no ne branim ni tebe, jer su obe strane krive, naročito strana koja nije plaćala račune na vreme.
 
Moje prvo pitanje se odnosilo na to je li neko imao iskustva sa reaktivacijom ugovora, a za sve ostalo sam itekako svjestan
U današnje vreme kad se računi mogu platiti online, a nije nemoguće da nisi znao da će se tako nešto desiti jer ipak, šta god se ne plaća, dolazi na naplatu pre ili kasnije sa određenim finansijskim posledicama.
Ne branim A1, no ne branim ni tebe, jer su obe strane krive, naročito strana koja nije plaćala račune na vreme.
 
Pozdrav ljudi!
I dalje imam problem koji sam opisivao : prvih 10-tak sekundi od uspostave poziva uopšte ne čujem sagovornika , veza puca ,užasno je loša itd.
Isključen je Volte ,nije to ,i dalje isto, menjao sam karticu i dalje isto, očigledno je do A1.
Ko zna koju žalbu po redu sam podneo 30.12. , još mi nije ni odgovoreno ni rešeno. Kad sam ih zvao, rečeno je da je ,,veća poteškoća,, u pitanju i da će biti rešeno ali ne znaju kad,nema roka.
Podneo sam žalbu Ratelu

Recite mi šta mogu da uradim? Pošto očigledno ne zanju i neće da reše problem. UO mi je do 1/2026.
Ima li ikakve nade da uspem da raskinem ugovor , pošto je nepodnošljivo i kako? A da ne platim penale i sve do kraja
 
Nazad
Vrh Dno