golubaca
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 08.03.2014
- Poruke
- 124
- Poena
- 170
Imam veliki problem sa mrezom od kada je bio prelazak sa Vipa u A1, pokrivenost 0, cesta nedostupnost, stalno pucanje mreze. Tada su kao bili svesni i pricali kako ce to resiti bla bla bla. U skorije vreme je za mene postala neupotrebljiva, jer veza puca na 1-2 minuta razgovora. Vise puta sam koristio svoj telefon i u poslovne svrhe, te je bas bilo neprofesionalno da moram nekoga da zovem po 5 puta jer veza stalno puca. Do sada sam prijavljivao te poteskoce vise puta, medjutim njima je navodno nakon svake provere sve ok i problema nema. Skoro mi se desilo da mi je veza pukla 2 puta dok sam pricao sa korisnickim servisom, gde su me oni 2 puta zvali, i opet nakon toga oni kazu kako je sve ok i ne vide problem. Pre nekih 20 dana je doslo do toga da ja vise ne mogu tako da funkcionisem i trazio sam raskid ugovora jer jako utice na mene to sto veza konstantno puca. Naravno, oni traze od mene da platim penale, a poenta je sto je meni u tom trenutku ostalo jos manje od 2 meseca do isteka UO. Da se razumemo, u ovom trenutku bih bukvalno platio samo da odem od njih, ali je poenta sto od mene prave budalu, a ja uredno sve placao, dok oni na svom polju meni probleme nisu resili. Kakvo je vase misljenje, da li se isplati cimanje da se istera pravda ili ne? Razlog za raskid ugovora je taj sto oni ne ispunjavaju svoje obaveze i meni nije omoguceno da koristim usluge koje placam. Da napomenem da sam pratio njihove procedure vise puta (restart uredjaja, menjanje kartice, rucni odabir mreze...), koristim eSim i kada povezem Yettel karticu, tih problema nema, dok sa A1 konstantno pucanje.