Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Nakon više dana smaranje podrške kao i agenta, konačno su mi rešili probleme koje sam imao.
Sad samo ostaje da se svađamo oko aktiviranje VoLTE usluga, kao što reče kolega DGoran, ne smeju da priznaju da ne mogu da aktiviraju uslugu usled svih ovih problema koji su ih snašli prilikom tranzicije.
 
Upravo se spremam da ih zovem da ih malo turiram🤣🤣🤣
 
Gas, Gas...

Žena narucila telefon nemaju pojma, nemaju u sistemu. Ka ta stro fa!
 
Evo sad sam ih zvao. Tačno 10 minuta sam čekao na operatera. Stvarno su ljubazni svaki put, ali problem nikako da reše. Kažu mi da je omogućena opcija i da treba samo da uključim kod mene na telefonu. Ja im kažem da nije do mene već do njih, i da je kod mene sve što treba uključeno. Probao sam u 2 telefona, Samsung A70 i Motorola edge 20 (oba su među podržanim telefonima na njihovom sajtu). Ostaviše me da čekam par minuta na vezi, i kao prosledili smo kolegama da vide u čemu je problem. U prevodu, nema od toga ništa, sve isto kao i pre 3-4 dana. Inače, kad sam kući i obavljam razgovor, ide preko gsm mreže. Godina 2023 😭
 
Sta jednom? Dva puta sam ih zvao,svaki put oko desetak min cekanja. Ljubazni su,nemam tu sta da zamerim pa sam zato i ja bio ljubazan. Prvi put zena kaze da ce sad proslediti urgenciju. Nije proslo 5 minuta kad stize sms,onaj genericki,omogucite na svom uredjaju,azurirajte softver,bla bla. . Zovem ponovo, reko ajde vi iskljucite meni VoLTE,mozda proradi. Kaze on da nije dobro cuo,hocu da iskljucim, reko yes,iskljucuj🤣🤣🤣 . Nije casio casa,odmah je podneo zahtev za deaktivaciju usluge. Sad cemo da vidimo,necu ja da ga skenjam i kazem da dzabe oni iskljucivali kad se to nece iskljuciti kao sto se nije ni ukljucilo🤣🤣
 
Da li neko ima IP 15 na A1 sa eSim? Da li u okviru podešavanja za mobilnu mrežu imate mogućnost da se podesi mms i internet? Ja to nemam, odnosno kod mene te opcije ne postoje ( stavio sam SC ) , kao ni za VoLte, koji mi radi... Zašto pitam, kada recimo, šaljem sms poruke sve radi kako treba, iMessages radi kako treba ( doduše u okviru A1 mreže ), ali kada hoću da pošaljem neki od mojih kontakata ( deljenje kontakata putem sms-a ) poruka uopšte ne stigne na broj kome sam poslao kontakt. Isto tako kada mi neko pošalje kontakt ja tu poruku uopšte ne vidim. Konkretno u pitanju je slanje i primanje kontakata sa 064 brojeva ( razičiti ). Zvao sam podršku, da mi pošalju automatska podešavanja, kažu ne mogu , nemaju za IP 15. I onda mi šalju podešavanja koja nemam gde da ukucam. Zatim me šalju u poslovnice gde, po njihovim rečima rade kvalifikovani ljudi, koji znaju gde da nađu podešavanja ;).
Da li neko ima sličan slučaj?
 

Prilozi

  • ipmb.jpg
    ipmb.jpg
    51.5 KB · Pregleda: 118
Nema, A1 carrier bundle ima fiskna podešavanja. To znači da bi svi tačni podsci već trebalo da su ukucani.
 
Pozdrav ,nikad nisam koristio A1 .Da li je istina da A1 ima pokrivenost isto kao i Mts? Ovo sam malopre pročitao ali ne mogu da verujem: "S obzirom da Mobilkom ima potpisan ugovor o nacionalnom romingu sa Telekomom Srbije pokrivenost teritorije je identična kao kod MTS-a."
 
@ronhill to je bio slučaj u prvih pet godina (2007.-2012.) dok su gradili svoju infrastrukturu, a posle je ukinut roming sa mts-om. Međutim, istina je da Globaltel ima roming sa A1 i pošto je sada Telekomov, korisnici se uveliko prebacuju na mts mrežu, a što je započeto od prenetih brojeva.
 
@ronhill to je bio slučaj u prvih pet godina (2007.-2012.) dok su gradili svoju infrastrukturu, a posle je ukinut roming sa mts-om. Međutim, istina je da Globaltel ima roming sa A1 i pošto je sada Telekomov, korisnici se uveliko prebacuju na mts mrežu, a što je započeto od prenetih brojeva.
U prevodu skidaju se A1 sa grbace kao virtuelni operater. I postaju mts prepaid 2 tarifa... Tako da uskoro nećemo imati virtuelnog operatera...
A svi operateri imaju različitu pokrivenost signalom. Jer svi koriste svoju opremu. I nema nacionalnog roaminga vise. Posebno sa prestankom globaltela nema više ni virtuelnog roaminga provajdera kako god...
 
  • Like
Reagovanja: uji
@ronhill to je bio slučaj u prvih pet godina (2007.-2012.) dok su gradili svoju infrastrukturu, a posle je ukinut roming sa mts-om.
Samo što to zaposleni u mojoj A1 poslovnici ne znaju, nego me ubeđivali da koriste mts stanice isključivo.
I još neke priče od pre više godina, a šta im sada piše na sajtu pojma nemaju nego moram da im pokazujem.
Da li oni uopšte čitaju dopise/memoe/svoj sajt posle inicijalne obuke ili ostaju u prošlim vremenima?
 
Da li oni uopšte čitaju dopise/memoe/svoj sajt posle inicijalne obuke ili ostaju u prošlim vremenima?
Očigledno da se do sada nisu u značajnoj meri pomakli sa mrtve tačke. Preprošle godine sam tražio isključivanje promotivnih i servisnih poruka, a oni navodno za to nisu imali tehničkih mogućnosti pa sam podneo prigovor Ratelu da izvrše pritisak na njih. Sada mi nisu raskinuli ugovor na početku obračunskog, podneo sam prigovor krajnjeg korisnika za nepravičnost člana 18.1 opštih uslova, raskid bio zakazan za 5. decembar, ali me uredno juče u toku dana prebacili na pripejd, iako 20. nije datum preseka, niti početka obračunskog. Pritom, vraćen mi je broj iz pasivnog stanja, nisam morao da ga dopunjujem i ponuđen besplatni plan 400. Dakle, može sve, samo kad se hoće. Kasno su se trgli, ali ima još mesta za napretke.
 
Meni ugovor istekao 5. ovog meseca. Odem u poslovicu i kaže mi radnica da i ako raskine uplatiću pun račun pa je bolje da raskine 17. jer je to dan pre preseka.
Poslusam i raskine tad. Sutra me zvali, NEO NEO za 1.225din.
MOŽE
 
Sutra me zvali, NEO NEO za 1.225din.
MOŽE
Odlično! Je l' je odmah izvršena i promena paketa, iako si ušao u novi obračunski ili je u pitanju prelazak sa pripejda? Ako sam dobro razumeo, druga mogućnost je da ćeš od 5. do 17. da platiš po punom iznosu, a od 18. ti kreće nova UO sa Neo Neo ili ti je to pak urađeno još tipa 6.
 
Nisam ni stigao da budem na pripejd.
Ne znam sad kako će da obračunski ali računam da će taj iznos biti po punoj ceni.
Jos mi nije kreiran poslednji račun, ja računam da je puna cena.
U poslovnice nisu baš stručni. Rekli mi da ne moze da se raskine odmah već na kraju obracunskog perioda. Posle sam dobio info iz korisničkog centra da moze.
I mene interesuje sta ce biti
 
Nakon više dana smaranje podrške kao i agenta, konačno su mi rešili probleme koje sam imao.
Sad samo ostaje da se svađamo oko aktiviranje VoLTE usluga, kao što reče kolega DGoran, ne smeju da priznaju da ne mogu da aktiviraju uslugu usled svih ovih problema koji su ih snašli prilikom tranzicije.
Rezime turiranja🤣🤣🤣🤣
 

Prilozi

  • IMG_0429.jpeg
    IMG_0429.jpeg
    115.7 KB · Pregleda: 106
Rezime turiranja🤣🤣🤣🤣
Ja sam im sad počeo pisati na Facebooku, prvo sam tražio za poznanika jednog da mu uključe, pa sam posle tražio za sebe. Oni su mi jedini dali odgovor da mi je opcija uključena i da upalim u podešavanjima telefona. Nakon što sam im pokazao da je sve uključeno, stigla je standardna poruka prosleđena je poruka tehničkoj podršci da reše problem. 🤣🤣🤣
 
Da li operater moze da natera korisnika da predje na novi paket, nakon isteka ugovorne obaveze, uz objasnjenje da taj paket vise nije u ponudi? Zar nije bilo ranije da se moze samo produziti postojeci paket iako ga nema u ponudi?
 
Ne znam da l moze ili ne, mojima vec 2x menjaju na istek ugovira....bio neo2 placano(valjda 1199din) na kraju uo nije vise postojao neo2-ali je moglo da se nastavi sa neo2 ali po "punoj ceni" i bez uo, koja je bila verv oko 1400din, pa su onda uzeli neo3-1299din, sad ove godine nema ni neo3 ali isto tako je moglo da se nastavi bez uo da se koristi paket neo3 po ceni od 1599, a neo4 je 1399 uz uo...tako da ne mogu(valjda) da te nateraju ali nije logicno da koristis neo3 bez uo za 1599 a imas neo4 sa uo za 1399.....
 
Da li operater moze da natera korisnika da predje na novi paket, nakon isteka ugovorne obaveze, uz objasnjenje da taj paket vise nije u ponudi? Zar nije bilo ranije da se moze samo produziti postojeci paket iako ga nema u ponudi?
Moze, imas uvek 30 dana fore da prihvatis ili prekines saradnju sa provajderom.
 
Da li operater moze da natera korisnika da predje na novi paket, nakon isteka ugovorne obaveze?
Da, ako je operator predvideo ukidanje i migraciju paketa, korisnik se obaveštava da će mu paket van UO biti zamenjen za onaj koji je predviđen šemom migracije (primer, Nova 3 se zamenjuje sa Neo 3).
 
Racunam da uzmem bez fona (nije mi potreban) Neo Surf 1499din paket kad mi vec istice ugovor, ali videh da ima i neki paket 2499din sa neogranicenim surfom i sa 50GB hotspota tako da ne razumem u cemu je fora sa tim hotspot-om, posto sada imam njihov net paket i bez problema delim net koji imam sa drugim ljudima? 40gb mi je dovoljno sa surf paketom + kasnije imam 2mbs ako potrosim a i to bi trebalo da mogu da delim ili postoji neka kontrola protoka i ako postoji da li neko moze da mi objasni kako funkcionise? Hvala!
 
Odlično! Je l' je odmah izvršena i promena paketa, iako si ušao u novi obračunski ili je u pitanju prelazak sa pripejda? Ako sam dobro razumeo, druga mogućnost je da ćeš od 5. do 17. da platiš po punom iznosu, a od 18. ti kreće nova UO sa Neo Neo ili ti je to pak urađeno još tipa 6.
Puna cena
 
Cak se i na starim telefonima oseti razlika (tipa s7 kad prica 3g HD sa drugim A1 bude prijatan zvuk) dok sa mtsom i yettelom ako mi je nešto bitno neretko kazem ajde da te zovnem na Viber da te bolje čujem.
Tako da definitvno ima nešto sa drugim mrežama.
 
Kada mi je istekao UO u avgustu ja sam sa MTs prešao na A1 prepaid i čekam pred kraj godine, tada dele i daju uvek razne pogodnosti kako bi i oni dobili bonuse i sl.
Uvek sam sklapao/produživao ugovor pred NG i uvek dobro prolazio. Ko može nek se strpi i iskoristi Novogodišnje povoljnosti...
 
Vrh Dno