Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Skidaju novac.. Danas sam znao u Crnoj Gori meni ništa nije skinuti ker sam neograničen a suprotnom broju skinuli kao u roaming u. Kažu da imaju tehničkih problema hahahha.
 
da li je neko uzimao ovaj paket od 1tb..deluje previse dobro da bi bilo istinito...istice mi ugovor u mts na omorika 2 i hteo sam na omorika 1 da predjem ali da se cenjkam za malo vise neta..vec dugo sam u mts-u a ne znam kakav je generalno a1 kakva su vam iskustva...da li neko ima iskustva sa ovim paketom to mu dodje na 2 godine 42gb mesecno neta ako sam dobro izracunao..s obzirom da sam sa omorika 2 imao i previse ovo bi bilo za te pare da ne brinem..jedino ako ne kradu i slicno pa da ti megabajti lete.sta im znaci maksimalna dostupna brzina?
kakva su vam iskustva sa brzinom neta u odnosu na mts npr ili sl?
Za A1 ti je dovoljno i 1GB interneta. Imaćeš neograničen internet, ako me razumeš...
 
Za A1 ti je dovoljno i 1GB interneta. Imaćeš neograničen internet, ako me razumeš...
Zasto hejtovati toliko A1? Trenutno, pogotovo od rebrendiranja na A1, doslo je do pogorsanja usluga, internet je dosta sporiji, ali pises kao da je neupotrebljiv. I ja napustam A1 uskoro, ali daleko od toga da su toliko losi.
 
Meni A1 na moćnoj tarifi radi pristojno, nisu sad top brzine, al nije ni loše:
7494165849.png
 
Za dan dva kašnjenja niko neće praviti frku. Dobićeš par dinara kamate za to kašnjenje i to je to.
 
Meni su u toku meseca juna tražili da platim za jun.
 
Znam to. Neka zadrze kvalitet usluga na ovom nivou pa ma kako se zvali i ko god bio pruzaoc. Za sada sam zahvalan A1 sto me je odbio tj uslovljavao za produzetak saradnje. Ispade tako bolje. Nego da pitam, da li je neko koristio uslugu "odlaganje placanja racuna"? Postoji opcija u A1, ali nisam siguran kako ide? Iskreno stid me da kontaktiram korisnicki pa ako neko zna bio bih zahvalan da mi napise koje slovo na tu temu. Trebao sam da platim racun do juce ali previse posla i ove enormne vrucine pa me mrzelo. A ne cima mi se ni sada ako bas ne moram. Nije mi sto ce da obustave saobracaj i sto cu da platim ponovno uklucivanje broja ali ne moram ni da bacam novac. Svakako ako neko zna bio bih zahvalan.
Mozes kroz aplikaciju da odlozis racun na 15 dana. Ali te svakako nece iskljuciti u narednih 10 dana i da ne odlozis. Iz iskustva znam, matorcima redovno zaboravim da uplatim :)
 
  • Like
Reagovanja: Him
Zasto hejtovati toliko A1? Trenutno, pogotovo od rebrendiranja na A1, doslo je do pogorsanja usluga, internet je dosta sporiji, ali pises kao da je neupotrebljiv. I ja napustam A1 uskoro, ali daleko od toga da su toliko losi.
Nikog ja ne mrzim. Pisem iz sopstvenog iskustva i na osnovu činjenica do kojih sam došao koristeći "usluge" ovog operatera. Inace koristim sve 3 mreže tako da imam odličan pregled prednosti i mana MTS, Telenora i VIP (A1) . Polakomio sam se bio na 9 meseci po dinar a onda sam, veoma brzo shvatio u kakav sam "pakao" ušao i na kraju mnogo više plaćam nego što bi trebao. Svako nek koristi koju hoće mrežu. Ovo je moj utisak posle 20 meseci. Jos 4 I doviđenja A1 pa taman da mi ponude i 23 meseca po dinar. I ne, iz mog ugla, nije hejt već potreba da kažem da sam napravio grešku. Mozda nekom i pomogne a možda i ne.
 
Zasto hejtovati toliko A1? Trenutno, pogotovo od rebrendiranja na A1, doslo je do pogorsanja usluga, internet je dosta sporiji, ali pises kao da je neupotrebljiv. I ja napustam A1 uskoro, ali daleko od toga da su toliko losi.
Zato što su postali KRŠ od mreže.
Nego od kad je pisanje činjenica postalo hejtovanje?
 
Zato što su postali KRŠ od mreže.
Nego od kad je pisanje činjenica postalo hejtovanje?
Napisati "u A1 ti je dovoljno i 1GB i imaces neogranicen net" ili slicno je hejtovanje. Internet jeste sporiji, usluge jesu postale uzas, ali daleko su od neupotrebljive mreze i tako kako opisujete. Znam iz licnog iskustva. Zbog pogorsanja kako kvaliteta tako i politike kompanije vec sam presaltovao pozive na drugi broj i operatera ali nije ni tako kako se pise. Treba biti realan.
 
Nikada A1 u Srbiji neće biti na nivou TLN i mts. Može da izmišlja svakakve stvari, pakete, ali neće biti ni blizu konkurencije.

Imaju agresivan marketing i ništa više od toga.

Kakvi će biti sada sa uslugama TV i interneta, predstoji nam da vidimo, ali kao mobilni operator su oduvek na skali od 1 do 5 bili na jedva 3, naravno iz ličnog iskustva.
 
Imaju agresivan marketing i ništa više od toga.
Imaju i niske cene, to im znači više od marketinga.

Naravno, meni je jasno da su oni interno odlučili da ih nije briga za kvalitet mreže jer se to "ne vidi", odnosno da je smešno da troše novac zbog malog procenta korisnika koji imaju neke standarde, već će se prilagoditi - sa ponudom, cenama, marketingom, nastupom, itd. - ka korisnicima kojima takve stvari nisu bitne.

Ne kažem da je ovo "loše" u kontekstu poslovanja - jer nije. Nije čak ni apsolutno loše za sve korisnike jer nekima više znači niska cena nego kvalitet mreže. Mnogi žive na lokacijama gde postoji zadovoljavajući kvalitet mreže, i kreću se na lokacijama gde postoji zadovoljavajući kvalitet mreže.

Loše je za neke od nas, ali mi više nismo korisnici A1 pa je i nama sve jedno.

It's a game of tradeoffs - low investment, quality of service, customer count: pick 2.
 
Pricati o mts kao reperu za nesto pa bio to i A1 je malo diskutabilno. Kompanija koja je u drzavnom vlasnistvu, u 2021 godini drzi svoj prepaid na 3G konekciji, izvestaji o dospecu poslatih poruka ne stizu vrlo cesto, 10 operatera 10 razlicitih prica za jednu stvar, itd. da ne spamujem. Mobtel/Telenor je oduvek na ovom prostoru bio uzor.
 
@Him Ništa što si rekao nema veze sa diskusijom o kvalitetu 4G mreže, a upravo o tome diskutujemo. Ako imaš probleme sa Telekomom imaš relevantnu temu gde možeš da ih podeliš. Što se podrške tiče, "poslednja" je reč službe za brigu koja odgovara u pismenom obliku - ukoliko imaš nedoumice možeš ih kontaktirati na mejl [email protected] ili poštom na adresu Dubrovačka 35, 11158 Beograd.
 
Ja sam odlepio na a1.
1000 problema sa racunom, net im kod mene ne radia trosim cca 5-10 gb od 100 koliko imam...
Jos se drkaju kada prijavis problem.
Na kraju balade trazim da vidim koliko bih imao da platim da se vise ne druzimo i izace mi random cifru, bez specifikacije koju nece da daju.
Imam onaj neo 100 kako li, 5600 din mesecno i ff popust gde ispada 3600. Uzet telefon i isplacen odmah u kesu.
Imam jos cca 13 meseci ugovorne obaveze i likovi mi traze cca 61000 za raskid, sto po zakonu nema veze sa mozgom jer imaju dve solucije, da im isplatim sve preostalo sto dugujem a to je 13 pretplata po 3600 din ili da im nadoknadim ovih 11 meseci gde sam imao popust na pretplatu. Na stranu sto hoce da naplate i 1gb koji su davali na poklon za online porudzdbinu koji nikada nisam trazio.
Jek neko uspeo da ih se resi i kako?
 
Pa imas i telefon koji si kako kazes isplatio ali po povlascenoj a ne maloprodajnoj ceni... Ja sam prevremeno raskidao 2x u mts, 2x u vip i 1x u Telenoru (doduse pre ovog "povoljnijeg" zakona/uredbe) i nigde nisam dobio neku specifikaciju nego samo cifru
 
@antena Bez obzira na sve to, ako isplati mesečno zaduženje puta broj meseci preostalih do isteka ugovorne obaveze, isplatio je sve i nema šta da mu se obračunava. A to je tih 46800 dinara.
 
Meni je privatni broj Telenor, službeni A1.

A1 ponekad bude nedostupan, ali mi se dešava samo na poslu, gde i na Telenor varira broj crtica signala (mnogo, zapravo, previše gvožđa u zidovima oko mene). Samo što na Telenor primam mnogo manje poziva, pa ne primetim.

Internet retko koristim na A1, ali kad god ga koristim, radi više nego ok. Kačio sam Speedtest nekoliko puta.

Jedino što sam probao više puta i nije dobro radilo je dizanje Hot Spot, ali to možda ima veze sa telefonom u kome se nalazi kartica.

S druge strane, član porodice radi ispod zemlje, tamo Telenor ima signal u jednom ćošku, a A1 ranije nije imao uopšte. MTS ima full signal. Ali to je tako, jer cela institucija ima službene telefone u MTS, pa su im valjda pokrili i te nivoe ispod zemlje. Sad bi ti ljudi trebalo da govore kako Telenor nije dobra mreža.
 
Nikada A1 u Srbiji neće biti na nivou TLN i mts. Može da izmišlja svakakve stvari, pakete, ali neće biti ni blizu konkurencije.
Na kom je to "nivou" mts? Baš im je neki nivo... možda sam ja subjektivan, ali meni nisu rešili problem sa mrežom 12 godina. Tolko o tome da oni vode računa o korisnicima. I dan danas imaju isti problem koji su ovde imali pre 12 godina, prstom nisu mrdnuli.

Dolazili su tehničari, izmerili da uopšte nemaju prihvatljiv ni GSM servis, i ništa nisu uradili.

Pirot je prvi grad koji je na A1 mreži dobio i LeanGSM (sabijeni GSM) i 3CA 4G mrežu kao posledicu toga. Ovde smo bili "zamorčići" i kada sam se požalio na užasno funkcionisanje GSM mreže, došao sam u kontakt sa tehničkim licem koje je zaduženo za mrežu. U roku od par dana su uspeli da reše problem (naravno GSM sad ima mnogo manji kapacitet), ali su bar rešili problem, onoliko koliko im stanje sa samo 4.6MHz za GSM mrežu dopušta.

Da, prodali su mnogo "kućnog neta", da, opteretili su mrežu, ali priča da im je mts "nivo" za njih baš i ne stoji.
 
Druze, bez saobraznosti na svoje ime, neces moci ostvariti garanciju. Neki kazu da moze popravka ali ne i zamena. U mom konkretnom slucaju nije moglo ni jedno ni drugo a radi se o telefonu mog oca koji je malo vise u godinama pa sam samo zeleo umesto njega da zavrsim sve oko toga. Morao je covek u poslovnicu. Zamena definitivno ne, samo kupac moze, za popravku tj slanje na dijagnostiku u mom slucaju isto nije moglo. Telefoni za koje se interesujes proizvodi ZTE.
Ako sam nosiš u servis niko ništa ne proverava (imaš račun naravno). Pišem za Samsung. Za zamenu ne znam.
 
@Him Ništa što si rekao nema veze sa diskusijom o kvalitetu 4G mreže, a upravo o tome diskutujemo. Ako imaš probleme sa Telekomom imaš relevantnu temu gde možeš da ih podeliš. Što se podrške tiče, "poslednja" je reč službe za brigu koja odgovara u pismenom obliku - ukoliko imaš nedoumice možeš ih kontaktirati na mejl [email protected] ili poštom na adresu Dubrovačka 35, 11158 Beograd.
Ja sam se nadovezao na prethodni post gde se tvrdi da je kvalitet sveokupni mts bolji od A1. Nemam problem sa mts ali ne zato sto su ok vec zato sto sam se pomirio sa tim. Koristim i Telenor, A1, mts i znam o cemu govorim. Telenor je klasa za ostala dva spomenuta operatera, A1 trenutno ima probleme koje nije imao kao VIP bar ja tada nisam imao prob. Mts standardan, uvek neki prob.
Zamolio bih te da pre nego komentarises neciji post procitas i dokucis zasto je napisan. Hvala.
 
Ne ide tako. Nema logike sta rade....
Bas su skrozali nacin rada
Jesi li prvo tražio račun od njih ? Ja sam bio dobio zvaničan dopis od njih koliko treba da se plati , pa su mi poslali bili veći račun da platim i onda sam nakon toga uložio žalbu i pokazao im koliko iznosi račun po njihovom zvaničnom dopisu. To su morali priznati. Ovo govorim za MTS.
 
Jesi li prvo tražio račun od njih ? Ja sam bio dobio zvaničan dopis od njih koliko treba da se plati , pa su mi poslali bili veći račun da platim i onda sam nakon toga uložio žalbu i pokazao im koliko iznosi račun po njihovom zvaničnom dopisu. To su morali priznati. Ovo govorim za MTS.
Trazio i dobio sms sa iznosom, pa se zalio...
 
@antena Ako im isplaćuje puni iznos svih preostalih mesečnih pretplata onda se ne računa ništa osim cene mesečne pretplate pomnožene sa brojem meseci do isteka ugovorne obaveze. Znači nema dodatnih troškova u vidu obračuna dodataka i slično. Računa se povoljnijom od dve metode - preostale pretplate do isteka UO ili zbir svih popusta i naknada koje nisu isplaćene u toku korišćenja usluge usled posebnih uslova zbog ugovorne obaveze, proporcionalno obračunati na broj meseci korišćenja usluge.
 
Nazad
Vrh Dno