Šta je novo?

64k demo - Conspiracy

playerPA

Čuven
Učlanjen(a)
20.12.2003
Poruke
1,271
Poena
650
Dok se ovde raspravlja o novim tehnologijama i buducnosti 3d engine-a hteo sam samo malo da skrenem paznju na nesto sto je iza nas. Konkretno radi se o jednom 64k demou koji izgleda fenomenalno i nikako mi ne ide u glavu kako je sve to stalo u tih 64K. :)

PS

izvinjavam se ako je vec bilo reci o tome :smash:
 

Prilozi

  • cns!phcy.zip
    85.5 KB · Pregleda: 360
Kompresione tehnike su cudo jedno, kao i demoi kodirani u assembleru, generisane teksture itd.... Imao sam negde gomilu takvih demoa, za PC i Amigu.
Evo jednog linka gde moze da se skine svasta .
 
Poslednja izmena:
Demo scena... www.scene.org. Potrazi
Heaven7
bakkslide7
jizz
stash
sve od farb-rausha
t2rb
...
I jos na hiljade ovakvih radova.
 
www.pouet.net - ~isto sto i www.scene.org samo sto je "more user friendly" :)

64KB na PCu je prilicno diskutabilno jer na zaboravite da Direct3D sa svojom bibliotekom zauzima xx Megabajta!

Kako bilo pregledaj sajt theproduct.de tu ce naci objasnjenje kako su (farbrausch) spakovali gomilu tekstura, muziku i ostalog u 64KB. stvarno impresivno! btw josg impresivnija je njihova FPS igra u 96KB!!! (isti sajt theproduct.de)

@drfedja mislim da danas skoro niko na PCu ne koristi asembler za demoe.
 
Ja mislim da tu nista nije kompresovano vec da su tu "ïnstrukcije" za procesor
sta da crta sta da prikazuje itd..
 
ZLI je napisao(la):
Ja mislim da tu nista nije kompresovano vec da su tu "ïnstrukcije" za procesor
sta da crta sta da prikazuje itd..
Кол'ко је схватам, отприлике тако нешто, ал' за ону игру која се ваљда зове krieger хардверска захтевност уопште није мала ако погледамо величину игре.

Да се овај метод користи у свим играма, ако је то могуће, а да квалитет остане на нивоу, још би CD био огроман медиј :D
 
Poslednja izmena:
Није компресовано већ генерисано (наравно exe је компресован). Дакле на почетку демоа док је "учитавање" се генеришу текстуре, семплови, могуће и геометрија. Нешто слично је у обливион-у где се генерише шума.
 
Poslednja izmena:
pa ljudi procitajte www.theproduct.de i saznacete kako sve to funkcionise, zato su ljudi i napravili sajt da bi pojasnili ceo postupak pravljenja 64KB demoa...

ZLI je napisao(la):
Ja mislim da tu nista nije kompresovano vec da su tu "ïnstrukcije" za procesor sta da crta sta da prikazuje itd..

i... pa na ovaj nacin rade i sve ostale aplikacije odnosno igre...
i jeste kompresovano nekim pakerom...

prvo procitajte gornji sajt pa ako vam nesto nije jasno pitaje.
 
Da je sreca da su programeri u velikim softverskim kucama predani kao tvorci ovih demoa shto rade iz zadovoljstva i za dzabe...
 
kako mislis "nasih"? bio si member of eastgate??
 
da
 
respect! :)
 
Da vec sam video ovakve stvari, ludo :smoke:
Sta je eastgate?
 
eastgate je domaca grupa ciji je clan bio i yooyo. :) yooyo da li nam mozete reci nesto vise o tim danima? da li ste bili na SS ili Yalp-u? ;)
 
Bili smo i na SS i na Yalpu. Ako me secanje ne vara... mislim da smo pobedili jednom na Yalpu sa (demo anger) i jednom na SS (demo 2). Kao prvu nagradu, dobili smo skener ili nseto slicno. Bilo je tu jos nekoliko demoa poluzavrsenih i zavrsenih koji su prosli sa manje ili vise uspeha.

Stalni clanovi grupe su bili:
doondie - prog 2d & 3d
cozy-mc - prog 2d/3d
tbb - music
mr. shoom - music
i ja yooyo - prog 2d/3d
povremeno su sa nama radili dex, dejko, jamon,...

Svi su iz Vrsca osim mene. Danas doodnie radi u Vrscu, Cozy-MC (sada Mloh) pravi shareware igrice (napad, ball7, bzzzzy...), tbb je admin u neobee.net, mr. shoom radi u Hemofarmu, a ja radim u Centroidu Motion Capture.

U to vreme (1998) koristili smo procesore Pentium/Cyrix/AMD 133-166. Graficke su bile CirrusLogic, TSeng ET4000, Trident, S3 ili Matrox. Sve smo radili pod DOS-om koristeci Watcom C/C++ kompajler koji je mogao da generise 32bit code i "ukine" ogranicenje od 640KB. Secam se kad sam uspeo da napisem deo code-a koji detektuje VESA grafiku i ukljucuje hi-res 24/32bit color modove na bilo kojoj kartici u DOS-u, pa 3d soft renderer koji je podrzavao zbuffer, multitexture i env mapping, perpixel & pertexel korekcija,... Demo smo radili obicno u zadnji cas. U stvari... skupimo se npr 3-4 dana pre party-a i napravimo demo.

Od domace konkurencije u to vreme smo imali Mad Virgin (noah & ekipa), corrosion (domin8r & ekipa), Industry. Nikad nismo isli na neka strana takmicenja manje zbog nedostatka para, a vise zbog viza i sankcija. Ne verujem da bi napolju imali vise uspeha jer je konkurencija monstruozna.

Na party-ima je bila standardna ekipa tadasnjih geek-ova. To je bila prilika da se na jednom mestu skupi ekipa ljudi koji su znali o sve programiranju grafike na racunaru, sve o zvuku sa racunara, o hw modovanju masina... Vidjao sam neverovatne modovane Amige 1200, PC koji glumi kasetofon za Commodore 64 ... Igrica je bilo, ali su se igraci tretirali kao lameri. Non stop zabava od par dana.

Demo scena je postojala samo u Evropi. Danas jedva da postoji, a kod nas vise ne postoji :( . Na party-ima zadnjih par godina poceli su da organizuju CS & Quake turnire sto je upropastilo doadjaj i jos vise smanjilo interesovanje mladih za ovaj hobi.

yooyo
 
hm... da niste vi oni stariji likovi (znaci 1978. ili vise) koji su cuvali trikove kao zmija noge? npr. drugaru i meni su na SS (ne znam tacno kojem) u poverenju rekli kako se radi trik za env. mapping i to samo sat vremena pre deadline-a :)
 
ne... ja sam cak posle Yalpa okacio source pobednickog demoa anger na internetu za dz.

yooyo
 
Vidis nista nisam znao o tome, znam samo da kad sam prvu igru od 100kb pusti na mojoj bivsoj fx5900 i kad sam odigrao par nivoa, pomislio sam pa ovaj lik je genije,drago mi je sto ima i nasih.....
Nadam se da ti se to znanje isplatilo...
 
@vucko83 mislim da je to jedina igra od 96KB koja izgleda tako impesivno. Chaos/FR (glavni autor igre) je stvarno genije!
 
Ima$ i vernu kopiju Lotus Turbo Esprite spakovanu u 96K za Amigu sa pro$logodi$njeg Breakpointa. Mocno, posebno $to je za dva igracha!


at Breakpoint 2k5 presents

LOTUS ESPRIT TURBO CHALLENGE - 96K VERSION

All coding by StingRay, Title tune converted by Dalezy/Scoopex

This game features ALL 33 levels of the original game.
It should work on every Amiga equipped with a 68020(+) and
2MB Fast + 1 MB Chip RAM. I might release another version
of the game after Breakpoint which will run on a standard
A5oo too, but don't count on it. :)
 
Zar i ovi momci (Hyperopia) nisu bili svojevremeno aktuelni ?
Yet Another Lame Party =) eh
 

Prilozi

  • jamon-logo_hyperopia_02_oko.png
    jamon-logo_hyperopia_02_oko.png
    18.6 KB · Pregleda: 73
Poslednja izmena:
Jamon/Hyperopia kakve je on slike pravio :shock:

btw da li postoji neki "domaci" site gde se skupljaju koje interesuje demo scena?
 
xm... nisam siguran kakve veze ima calodox sa nasom domacom scenom...
 
a sad ovo : 4kb DEMO !!!! (arhiva je veca , ima dve verzije, uostalom ko prati znace zasto. Dakle 4kb !!! Sa sve muzikom !
 

Prilozi

  • micropolis_by_tbc_mainloop.zip
    24.9 KB · Pregleda: 65
Meni ovo ne radi?? Kad pokrenem bilo koji od ovih bat fajlova samo se zacrni ekran malko zapishti i vrati se desktop..?
 
Ista svar mi se deshava kao i DjoleNS. Jel postoji neka alternativna lokacija sa koje ovo mozhe da se skine i pogleda?

Pozdrav
 
ni meni ne radi jer trazi kernel.dll ?!?!? cool su ovi 4KB koji koriste DirectX od 154MB! :smash:
 
Nazad
Vrh Dno