Šta je novo?

61Hz RR - bili glava! Kako povecati refresment rate Samsung 957p monitora u UBUNTU?

Nagy

Slavan
Učlanjen(a)
20.02.2006
Poena
319
Heh, nov sam u Linuxu, za pocetak me bole glava od 61 mhz refresment ratea u Ubuntuu koga sam upravo instalirao. U win XP mi po defaultu dozvoljava do 85Hz a ja ga sa Ati Tool-om koga sam dobio uz plocu intergrusu FORCE-nem na 100-120 Hz i raqdi ko bombona. PLIZ HELP, od ovoga ode glava za 5 minuta, ne smem ni da gledam u ekran! :S::S::S:

Ima li neko ideju kako na povecam osvezavanje ekrana na min 100 Hz?

:wave:

Najverovatnije treba da dodaš jednu liniju u xorg.conf fajl ukoliko imaš NVIDIA grafiku, postovano je na ovom forumu bar desetak puta.

Najverovatnije treba da dodaš jednu liniju u xorg.conf fajl ukoliko imaš NVIDIA grafiku, postovano je na ovom forumu bar desetak puta.

Ne, u pitanju je integrisana ATI RADEON X1250 grafika, preturam po netu al ... sam pocetnik u Linuxu pa cak i da trebam da dodam samo 1 crticu - ne znam kako :S: Pretpostavljam da fali driver. Imam Ubuntu 7.10 najnoviji, pokusavam da ovo ispravim pa da instaliram Beryl ili Compiz ali ...ne znam kako a ni dapokusavam ne mogu jer oci bole ko da gledam u svajs aparat :trust:

Anyone?

E ne znam kakav je interfejs kod GNOME-a, u KDE-u jednostavno odeš u kontrolni centar -> periferije -> ekran i podesiš. Bez po muke! (Ne znam kako ljudi smatraju Ubuntu sa GNOME desktopom lakšim od nekih distroa kao npr. PCLOS sa KDE desktopom...?!?!#/=%") Inače, Radeonovi drajveri su malo problematični...

E ne znam kakav je interfejs kod GNOME-a, u KDE-u jednostavno odeš u kontrolni centar -> periferije -> ekran i podesiš. Bez po muke! (Ne znam kako ljudi smatraju Ubuntu sa GNOME desktopom lakšim od nekih distroa kao npr. PCLOS sa KDE desktopom...?!?!#/=%") Inače, Radeonovi drajveri su malo problematični...