Šta je novo?

4D Graphics

Još jedan dokaz da dobru grafiku ne prave 16000x16000 teksture i gomile poligona (ni jedan 3d mark nikada nije imao dobru grafiju, imao je samo šarenu grafiku, koja je možda klincima bila zanimljiva), nego dobra ideja dizajnera...
 
Extra, pogledajte samo ono strokavo kupatilo u 4d-u.... wauu
 
Ne znam cemu sve to... Mislim kao da cemo jednu igrati igrati godinama ili mesecima pa da mozemo da vidimo menjanje teksture na objektima, kao sto je rdjanje, truljenje, itd. Mislim ipak su sve to procesi koji u prirodi traju mnogo duze nego sto se odigra jedna igra :) U svakom slucaju interesatno iskoriscavanje jake procesorske snage PS3-a. :)
 
Ne znam cemu sve to... Mislim kao da cemo jednu igrati igrati godinama ili mesecima pa da mozemo da vidimo menjanje teksture na objektima, kao sto je rdjanje, truljenje, itd. Mislim ipak su sve to procesi koji u prirodi traju mnogo duze nego sto se odigra jedna igra :) U svakom slucaju interesatno iskoriscavanje jake procesorske snage PS3-a. :)

e svaka ti se dala, upravo si lupio najveću glupost ikada na ovom forumu, a nije da ih nije bilo...
 
Nije ovo bullcrap... Zamislite neku scenu u recimo igri nalik na Sillent Hill... Ulazite u sobu a ona iznenada pocne da se raspada, metal da rdja, propada...Zamislite samo stolice i generalno sve ostale drvene objekte koji pred vama trule... Ovo je samo jedan od primera odlicne primene 4D grafike :D Mislim da ce ova caka itekako biti primenjivana u buducnosti! Mogucnosti su maltene ne ogranicene, programeri su na potezu!
 
Poslednja izmena:
Vec vidim scenu iz Obliviona 4D - spavas u hotelu na krevetu i onda odjednom propadas kroz njega :D
Ili mlatis se sa nekim zombijem 2 dana i zardja ti mac :D
 
Ne odnosi se ovo bukvalno da starenje ekog materijala! O, Boze...

Naravno da se ne odnosi, ali u svakom slucaju to je ono sto mi je najvise zasmetalo... Ustvari samo jos jedna reklama da se PS3 dize u nebesa. Konzola je extra, i 4D graphics je extra - samo mislim da su se previse "isprimali" :)
 
Nije ovo bullcrap... Zamislite neku scenu u recimo igri nalik na Sillent Hill... Ulazite u sobu a ona iznenada pocne da se raspada, metal da rdja, propada...Zamislite samo stolice i generalno sve ostale drvene objekte koji pred vama trule... Ovo je samo jedan od primera odlicne primene 4D grafike :D Mislim da ce ova caka itekako biti primenjivana u buducnosti! Mogucnosti su maltene ne ogranicene, programeri su na potezu!

Ok, ma slazem se! Ali generalno, to moze da bude par scena u nekoj horor/RPG igri koju sigurno moze da odradi i neka jaca DirectX 10 kartica na CoreDuo konfi. Da programeri su jos jednom na potezu - bice lepo videti "cetvrtu dimenziju" u igrama iako po meni ona postoji odavno (4 dimenzija - vreme?! :))
 
Naravno da se ne odnosi, ali u svakom slucaju to je ono sto mi je najvise zasmetalo... Ustvari samo jos jedna reklama da se PS3 dize u nebesa. Konzola je extra, i 4D graphics je extra - samo mislim da su se previse "isprimali" :)

To ko da si rekao, 8800 je ekstra i DX10 je ekstra samo su se previse isprimali.
 
savršen primer da to odavno postoji i na PCu i da uopšte nije toliko zahtevno:

http://www.theproduct.de/idea.html
http://www.farb-rausch.com/productions.php (take your pick)

Jedino što su se setili da počnu da koriste i u igrama uz veliku PR pompu. Najveći problem u svemu ovome je - gde ćete da nađete dovoljno matematičara/dizajnera koji će da programiraju te teksture? ;)
 
Ti nemci su opstepoznati. Oni su prvi prikazali pravu moc proceduralnih tekstura. I Oblivion koristi proceduralne teksture za eksterijer i genericke povrsine.
Ali za sada ne postoji primer proceturalnih tekstura koje pored algoritma za generisanje tekstura ima i nadalgoritam za modofokovanje algoritma za generisanje tekstura.
Jedini problem ovde je ogranicena detaljnost proceduralnih tekstura
 
Ti nemci su opstepoznati. Oni su prvi prikazali pravu moc proceduralnih tekstura. I Oblivion koristi proceduralne teksture za eksterijer i genericke povrsine.
Ali za sada ne postoji primer proceturalnih tekstura koje pored algoritma za generisanje tekstura ima i nadalgoritam za modofokovanje algoritma za generisanje tekstura.
Jedini problem ovde je ogranicena detaljnost proceduralnih tekstura

Ја не разумем ово. Је л може појашњење. Зашто су детаљи на процедуралним текстурама ограничени?
 
Pa opet kazem - isprimali su se mnogooo :)
 
@GoldenBoy
Prosto jer sve na toj teksturi mora biti generisano u memoriji nizcega i podlozno matematickoj teoriji haosa (poenta proceduralnih tekstura je u tome da jedna tekstura izgleda drugacije na svakom mestu tako da sve daske ne izgledaju identicno itd). Mozes ti tu staviti sta god hoces ali sto vise detalja, ekskluzivnih zona i sl to duze traje generisanje teksture. Mislim da sam bio dovoljno jasan
 
savršen primer da to odavno postoji i na PCu i da uopšte nije toliko zahtevno:

http://www.theproduct.de/idea.html
http://www.farb-rausch.com/productions.php (take your pick)

Jedino što su se setili da počnu da koriste i u igrama uz veliku PR pompu. Najveći problem u svemu ovome je - gde ćete da nađete dovoljno matematičara/dizajnera koji će da programiraju te teksture? ;)

Zao mi je ali demoi se ne vaze, i 3DMark nije igra :)

Ovo ce znachiti za neki zivi svet koji treba da se menja ne samo truljenje i rdjanje, i uopshte nije naivno, samo treba neko to da napravi u igri :),
 
Zivi svet koji se menja u toku igranja igre? Mislis na leptire? :) Pod uslovom da igras igru ceo dan pa oni crknu :) I istrule :D A usput i primetis kako je neka sipka zardjala jer je kisica padala ceo dan (u igri). :p

Secam se jednog filma "Time Machine" gde kao lik (isto 4D graphics fanatics :) ) putuje kroz vreme i gde se sve okolo menja, stari ubrzano itd. E to bi bilo extra u nekoj igri i mozda jedna od primena ovoga, ali mislim da je za sadasnje igre zakopano u startu :) Bar za igre ove i naredne generacije....
 
Poslednja izmena:
Vremenska transformacija proceduralne teksture (sto je osnova cele ove price od 4D g) ne mora da se samo koristi za efekte truljenja materijala kako ti to nije jasno?
Ovim mapama mozes recimo da izanimiras normal mapu cele morske povrsine ili efekat kise (sto ima u onim videima) mozes takvu mapu da vezes za neki efekat, ma ima milion primena.
 
Zao mi je ali demoi se ne vaze

Evo nešto što nije demo - http://kk.kema.at/files/kkrieger-beta.zip FPS u 96KB.

Ljude zbunjuje to što su stavili 4D u ime, a to nije ništa drugo do najobičniji popmezni marketing za tehnologiju koja postoji odavno. Mada, sa druge strane kad roditelji kupe klincu igru u supermarketu i pozadi na kutiji klinja pročita nešto moćno kao 4D teksture, naravno da će da se naloži, dok bi sa proceduralnim bilo.... "ova igricaa koristiii proce... prode.. pro... šta bre?" ;) I kako onda on da se hvali drugarima sa nečim što ne može ni da izgovori :D
 
Vremenska transformacija proceduralne teksture (sto je osnova cele ove price od 4D g) ne mora da se samo koristi za efekte truljenja materijala kako ti to nije jasno?
Ovim mapama mozes recimo da izanimiras normal mapu cele morske povrsine ili efekat kise (sto ima u onim videima) mozes takvu mapu da vezes za neki efekat, ma ima milion primena.

Ma jasno mi je Muzzy, ali pokusavam da kazem da to nije nista novo, osim tog truljenja iubrzanog starenja sve ostalo vec postoji u igrama :D
 
Ne znam cemu sve to... Mislim kao da cemo jednu igrati igrati godinama ili mesecima pa da mozemo da vidimo menjanje teksture na objektima, kao sto je rdjanje, truljenje, itd. Mislim ipak su sve to procesi koji u prirodi traju mnogo duze nego sto se odigra jedna igra :) U svakom slucaju interesatno iskoriscavanje jake procesorske snage PS3-a. :)

Chovek ima pravo skroz! Koji je tebi krevet propao za 2 dana, ili mach koji je zardjao za 2 dana?????? Nije realno!

Ideja sa 4d nije losha, ali Skyw@lker je naveo poentu koja je na mestu!

Ja ne starim, a sve oko mene se raspada! Ja sam najjachi!!!!!!!:-devil-:
 
VIR(T)US: I ova tema je ostarila, za 5 dana puni 9 meseci, ali evo ti si je sad bez konkretnog razloga podmladio.
 
Vrh Dno