Šta je novo?

3dfx kick ass again!!!

Re: Re: For Those About To Voodoo

filipenko je napisao(la):
Mislim da si pobrkao godinu u kojoj zivis, tj. trenutno je 2002, ne znam koja je kod tebe

...akko upalis sivu masu vide' ces da sam govorio o Voodoo1('96.) i Voodoo2('97.) 3D akceleratorima,na to se odnosilo, pazi, to ti je 20. vek sve do 2001. :)

Mare:"nema teorije da 65000 boja bude isto sto i 16 mil, razlika je ko nebo i zemlja"

Voodoo3 poseduje 22-bitni filter, a to je 4miliona boja u 3D-u,ne poznajes bas najbolje materiju ;) A to je sto se tice 'boja' veoma blizu 24-bita, razlika je skoro neprimetna.
 
Voodoo3 poseduje 22-bitni filter, a to je 4miliona boja u 3D-u,ne poznajes bas najbolje materiju A to je sto se tice 'boja' veoma blizu 24-bita, razlika je skoro neprimetna.

Ma pusti marketing, znam ja za taj filter, nije to to, jednostavno jeste 3dfx imao najlepsu 16 bita sliku i to je bilo vise nego dovoljno duze vremena, ali jednom kad je 32 bita upotrebljeno na pravi nacin vise nije bilo poredjenja. To se desilo negde pocetkom 2000-te, ko ne promecuje razliku trebaju mu naocare ;)

Naravno da i u 16 bita moze da se igra pa ja sam vise od 2 godine igrao igre u 16 bita.
 
bla

Mare je napisao(la):
Ma pusti marketing, znam ja za taj filter, nije to to, jednostavno jeste 3dfx imao najlepsu 16 bita sliku i to je bilo vise nego dovoljno duze vremena, ali jednom kad je 32 bita upotrebljeno na pravi nacin vise nije bilo poredjenja. To se desilo negde pocetkom 2000-te, ko ne promecuje razliku trebaju mu naocare ;)

Naravno da i u 16 bita moze da se igra pa ja sam vise od 2 godine igrao igre u 16 bita.

..sta nije to to? Pa ne moze da bude 4 miliona naspram 16 miliona isto, svasta. Ove slike su kompresovane da bi stale na bench i jasno se vidi da je 22-bita odlicna stvar, plus nema gubitka performansi i to se desilo '97. sa Voodoo2 :)...a ne govorim o tvojim dvogodisnjim iskustvima sa "65000" :) :)
 
Nedjo je napisao(la):
Ne znam da li vam je promaklo, ali: GLIDE JE MRTAV!

Bilo kakav api koji ne podrzava barem osnovne principe programabilnosti je besmislica i za danasnja, a kamoli buduca vremena.

Dosta pre se pricalo da nVidia razvija sopstveni API, ali to nikako nije GLIDE. U pitanju je, navodno, isto jezik baziran na OGL-u, ali sa prosirenjima u smislu programabilnosti i boljeg menadzmenta teksturama. No, u svetlu pripremanja OGL 2.0 specifikacije (prvi rezultati ce biti promovisani na predstojecem Sigrafu) moguce je da od svega toga ne bude nista, a opet...
S obzirom da ce najveci konkurent biti novi 3DLabsov GPU, koji ce za ciljni API imati OGL 2.0, moguce je da ce i nVidia nesto slicno napraviti.

[snip]

I da, apsolutno se slazem sa MadTexelom. T-buffer je samo marketinska patka, koja u doba Vertex i Pixel Shadera nema potrebe da zauzima dragocenu silicijumsku povrsinu cipa. Mada, svi moderni GPU-ovi imaju Akumulacione bafere, realizovane na ovaj ili onaj (T-buffer) naciin.

Svi moderni GPuovi imaju Accumulation buffer, ergo GeForce 1/2/3 i Radeoni ga nemaju. Ko ne veruje, mogu da pošaljem skriptove za Alias-Wavefront Advanced Visualiser test sa svim parametrima istim osim što je kod jednog ukljucen AA preko Acc buffera sa 4 prelaza. Kartica na kojoj pad performansi bude bio približno linearan u odnosu na test bez AA ima hw Acc buffer, a kod koje bude bilo usporenje tako da fps bude reda max 1-2 fps, e ta nažalost nema Acc buffer.
 
Koji driver za V3 2000

AGP varijanta ....
downloadovao sam izvesni X-gamers5 driver, da li je bolji od omeginih drivera ... ima li neko iskustvo sa ovim ...
i koje drivere koristite za V3 2000 AGP ??

;)
 
Vrh Dno