Šta je novo?

3D = objekti nestaju kad im se pridje?!

Lucas

Čuven
Učlanjen(a)
24.02.2002
Poruke
2,528
Poena
690
u archicadu mi se desava (od jutros) da kada pridjem nekom objektu blizu on krene da nestaje, i kako se priblizavam on nestaje (kao da ispred mene stoji neki zid koj sece sve te objekte). Na kraju kada stanem ispred njega on sasvim nestane (odprilike sve sto je na metar od mene nestaje)

u cemu je pb? graficka je radeon x1300
inace kada radim render (proc ga radi jelte) dobijam sve kako treba!? drajveri su standardni koji su dosli uz karticu... napominjem da je sve radilo ok dan-dva (pre par dana sam kupio komp) a od jutros zeza...
 
dopuna: ovo mi se desava samo na jednom 3d modelu ostali su ok!?
 
Podesi near i far vrednosti za kameru. Near bi trebalo da bude 0.1 (10 cm) a far oko 1000 (1km).
U stvari... ove vrednosti podesavas u zavisnosti od velicine scene na kojoj radis. Ako previse smanjis near i previse postavis far pojavice se z-fighting problemi.
Posto nikad nisam radio u archicadu neznam gde se ovo podesava, ali slican problem postoji u svim 3d programima.
 
Lici mi na camera clipping koji se javlja u perspective viewportu u 3Dmax-u...to je iz razloga slicnih sto je yooyo opisao...kad se pretera sa podesavanjima za Field of View,Perspective,camera position...ili kada je objekat na sceni isuvise mali u prozoru...
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno