Šta je novo?

Награде за дугогодишње кориснике?

Pre deceniju, MTS je recimo mojoj majci, kao višegodišnjem korisniku, poklonio u sred trajanja ugovorne obaveze, HTC Explorer. To je ujedno i jedini put da sam čuo da je operater nekome poklonio nešto - SBB je beše poklanjao čokoladice, Yettel ni toliko.
Ukatko, nema od toga leba - briga njih za dugogodišnje korisnike, njih samo interesuje broj korisnika. A to se rešava promocijama za nove korisnike, i tako sada svi rade - i MTS, i Yettel i A1 i SBB. Kada krene da im pada broj korisnika, ulete sa sjajnim promocijama, kada se broj korisnika stabilizuje, onda dignu cene i batale promocije i tako u krug.
Slobodno tržište :) :) :)
 
Pre deceniju, MTS je recimo mojoj majci, kao višegodišnjem korisniku, poklonio u sred trajanja ugovorne obaveze, HTC Explorer. To je ujedno i jedini put da sam čuo da je operater nekome poklonio nešto - SBB je beše poklanjao čokoladice, Yettel ni toliko.
Ukatko, nema od toga leba - briga njih za dugogodišnje korisnike, njih samo interesuje broj korisnika. A to se rešava promocijama za nove korisnike, i tako sada svi rade - i MTS, i Yettel i A1 i SBB. Kada krene da im pada broj korisnika, ulete sa sjajnim promocijama, kada se broj korisnika stabilizuje, onda dignu cene i batale promocije i tako u krug.
Slobodno tržište :) :) :)
Yettel bar ima tih 50% pa za 1225 din pored neogranicenih min por i 10 gb neta korisnici imaju i deezer i hbo npr i jos po 10gb za obe aplikacije. Kod preostala dva operatera deezer se doplacuje 499 odnosno 539 dinara.
 
Pre deceniju, MTS je recimo mojoj majci, kao višegodišnjem korisniku, poklonio u sred trajanja ugovorne obaveze, HTC Explorer. To je ujedno i jedini put da sam čuo da je operater nekome poklonio nešto - SBB je beše poklanjao čokoladice, Yettel ni toliko.
I ja sam cuo isto pre jedno desetak godina, mozda ima i vise, da je MTS poklonio najnoviji Samsung Galaxy koji je tada izasao coveku, ne znam da li je dugogodisnji korisnik bio ali znam da telefon nije skidao sa uveta. Jos tad nisu postoja paketi za neogranicen razgovoro nego je covek kad potrosi minute placao dodatno sta potrosi. Moze se reci da je kupio sam sebi telefon. To je jedini slucaj da sam ja cuo.
Ne racunam ove skart telefone koji se dobijaju za dinar uz odredjeni paket.
 
Ima i tih "škart" telefona podeljenih na yettel petku, bio je jedan kolega na forumu dobio je Motorolu neku ako se ne varam ali je imao problema pri podizanju iste
 
To što mi nismo čuli ne znači da nema. Telenor je u svoje vreme segmentisao korisnike na bronze, silver, gold i platinum korisnike. Ovih poslednjih je bilo najmanje i njihovi mesečni računi su uvek bili 200+ evra Ovih prvih je bilo uvek najviše i tu su spadali uvek oni najjeftiniji paketi. Veliki potrošači (platinum) su uvek uz obnovu uo dobijali najnoviju verziju iphone koja se prodavala u tom trenutku i po koji samsung. Tako da, ne gledaju oni da li je neko 5 meseci ili 15 godina tu, nego ko im ostavlja najviše.
 
e pa da, kad rece Yettel petak, ja dobio Realme 9 pro, prosle godine na Yettel svaki dan.
Yettelu trebaju bolji paketi trenutno, nesto novo i atraktivnije. Bolji pokloni na Yettel petak, a ne mesecima net na 24h u paketu koji ima 15+15gb neta. Cak i kada bi reciklirali neke Telenor promocije mislim da bi privukli paznju (tln vise, tln porodica, tln konekt magazin, dobre stvari itd)
A1 npr ima super foru sa Neo 23 paketima (joy, travel, protect) kod nas, u makedoniji vec imaju 5g, opticki net u combo paketu sa Xplore TV, opciju net sef za skladistenje nepotrosenog neta i slanje drugim a1 korisnicima, itd.
 
e pa da, kad rece Yettel petak, ja dobio Realme 9 pro, prosle godine na Yettel svaki dan.
Yettelu trebaju bolji paketi trenutno, nesto novo i atraktivnije. Bolji pokloni na Yettel petak, a ne mesecima net na 24h u paketu koji ima 15+15gb neta. Cak i kada bi reciklirali neke Telenor promocije mislim da bi privukli paznju (tln vise, tln porodica, tln konekt magazin, dobre stvari itd)
A1 npr ima super foru sa Neo 23 paketima (joy, travel, protect) kod nas, u makedoniji vec imaju 5g, opticki net u combo paketu sa Xplore TV, opciju net sef za skladistenje nepotrosenog neta i slanje drugim a1 korisnicima, itd.
Bukvalno, samo da iskopiraju poslovanje Telenora i da nastave po njihovom, i njima ni A1 sa superniskim cenama neće biti pretnja.
 
Ja sam bivsi korisnik yettela za mene su niko i nista,cesto sam nedostupan bio i lepo preso u mts,iz Yettela zvali me po ko zna koliko puta,imamo povoljnosti i sl.dobili su crvenu slusalicu...
 
Yettel bar ima tih 50% pa za 1225 din pored neogranicenih min por i 10 gb neta korisnici imaju i deezer i hbo npr i jos po 10gb za obe aplikacije. Kod preostala dva operatera deezer se doplacuje 499 odnosno 539 dinara.
Ako znaš kako doći do tih 50% slobodno piši (može i na pm). Ranije su izlazili u susret bez problema, sada više ne znam koga da pitam (probao sam i ovde yettel podršci, izgleda više nisu isti ljudi na nalogu koji su bili pre dve i više godina).
A pošto mi ugovor ističe za manje od mesec dana, sve više se zanosim idejom da pređem na prepaid jel wifi imam praktično svuda i sve manju potrebu za korišćenjem telefona generalno. Da li je procedura da se ide direktno u neku od poslovnica ili molba za prebacivanje može i na email da se dostavi (i ukoliko neko zna, na koji mail da pišem)?!
Hvala
 
Da li molba za prebacivanje može i na email da se dostavi (i ukoliko neko zna, na koji mail da pišem)?!
Hvala
Isključivo preko online formulara
Mail [email protected] nije otvoren za slanje poruka i čekaćeš odgovor dugo. Prošlog utorka sam pisao molbu za majku, ali ništa. U toku dana podneće zahtev za prenos.
 
O čemu vi to? Kao da imamo 16 operatera. A ono kartel. MTS verovatno nikad više neću uzeti u razmatranje, preko deset godina sam daleko od njih, Skupi a više ne nude nikakve popuste na pretplatu, bar ne nekadašnjih 50%. U A1 sam bio 6 godina, na kraju mi je devojka iz prodaje ili čega već rekla da stvarno ništa nemaju da mi ponude. I šta da radimo, prešao u Yettel. Iskreno, Yettelovih 50% mi stvarno odgovara i dobijam najviše za svoj novac, ali posle ovih pet godina se možda rastanemo. Tražio sam zbog poskupljenja da mi spuste paket. Naravno da to mogu, jer oni mogu sve, ali pošto to njima ne odgovara, e pa ne može. Znam ja da mogu da raskinem ugovor, pređem na pripejd pa će onda nešto da bude. Ali čemu maltretiranje i njih i mene?
Sve i da pokušam da se vratim u A1, sumnjam da bi mi ponudili nešto atraktivno. Pisao ja u petak na servis, dobio i mejl da podnesem zahtev preko već datog formulara, pa uradio i to. SObio juče odgovor sa servisa od neke fine devojčice, koja je bila sa mnom na Ti, kao da smo godinama doručkovali zajedno. Klasična zapadnjačka asertivna komunikacija, blablabla truć buć broć i ništa. Obična neka operaterka. Ukratko, sad kad meni treba, moram nogama u prodavnicu. Hajde, možda ima nade da zahteve sa formulara gleda neko drugi iz službe za (ne)brigu o korisnicima. Pričekaću jer imam ceo februar na raspolaganju za eventualni raskid pa ću ići da se gledam sa zaposlenima i izviniću se što ih dodatno uzmemiravam.
Što se tiče nagrada za stare korisnike, pa toga uvek ima. Nude se poskupljenja, raskidi i prelasci kod drugih istih operatera. Jedino čega se sećam je da je Vip 2017 povodom deset godina imao neku kampanju i baš dooobro nagradio neke postpejd korisnike telefonima, čak i nekim putovanjima. Ali nećemo se mi od toga najesti ni buđavog leba. Ne znam iskreno ni kako svet stoji sa tim.
 
Pisalo da se na onaj formular "Zahtevi i molbe" odgovara za deset dana. Naravno, danas je 11. dan kako ih zabole otpali nokat da odgovore, jer nije njima u interesu. Da sam tražio da prenesem broj, podignem tarifu ili kupim telefon od hiljadu evra, dosad bi mi i u kuću došli. Kapa gore za divno poslovanje. Sumnjam da imaju 35451 neodgovoreni zahtev. Jedino ako tamo radi pola zaposlenog.
 
mhm pazi da ti nece dat
karticu imam kod njih od 2003 ni da pitaju nesto boli ih patka za stare korisnike
 
Da sam tražio da prenesem broj, podignem tarifu ili kupim telefon od hiljadu evra, dosad bi mi i u kuću došli.
Čisto da te utešim - ne bi ni tada...

Ja sam čekirao dva od ta tri nakon 25 godina kod njih i prosto im je pucalo dugme na prsluku za to što sam im se obratio.

Zato sam prešao tamo gde isto neće da me cene ali sam tamo bar nov pa neću da se nervira i zbog toga što me nimalo ne poštuju kao (pra)starog korisnika.
 
Ja sam u yettel presao iz MTS (ne mogu da kazem 100% ali moralo bi cudo da se desi da se vratim kod lopova), uglavnom sve kul, odgovara mi 50% na ceo ugovor kao novom korisniku i da kazemo da sam zadovoljan. Posle par meseci me zovu, nude novi uredjaj, nude reciklazu. Ja sam bio zainteresovan za slusalice, sa tri reciklaze bih dobio ok cenu plus rate koje ne osetim i uslov je bio da potpisem novi ugovor. Posto mi je trebao net, predjem na hipernet optiku, pitam sto puta, obecaju sve, stavi mi na papir, potpisi hipernet, narucimo slusalice da stignu u radnju, dodjes za par dana i dones tri stara uredjaja, zavrsimo sve. Potpisem optiku i imamo usmeni dogovor za sve. Pitao sam i potvrdila je tri puta. Kada je proslo par dana zovu me da dodjem da su stigle sluske, cena full. Nema reciklaze na njih. Kazem da je bio dogovor i da sam net mogao uzeti gde god i da je to razlog zbog kog sam potpisao inicijalo i da me bukvalno prevarila, na sta dobijam sleganje ramenima.

Sustina price, zeznu te na drugom koraku, lagala me je i navuka. Moja greska i nece se ponoviti. Svake dve godine prenos broja, trazim 50% i cao.
 
Evo da podelim svoje iskustvo.
Kao i uvek do sada, nebrojeno godina, kontaktiram podrsku preko Twittera, u mesecu kad mi istice ugovor.
Do sada sam uvek pitao i za suprugu i za mene, isti dan nam isticu ugovori, uvek dobijemo isti paket s istom promocijom (50%).
Napomenem da imam i Hipernet i mobilni ugovor i da mi ova ponuda Telenor Sve deluje dobro i da sam zainteresovan uz posebnu promociju.

Zena me pita za broj, proveri sve i kaze zvace vas neko. To "neko" je uvek do sad bila sluzba za brigu o korisnicima.
Medjutim, ovog puta zove zena iz poslovnice koja mi procita sve sa sajta.
Kada sam je pitao za pogodnosti, rece da nema ona prava da daje nista van toga.

Nadjem broj jednog terenskog agenta, ne moze da mi pomogne jer nisam nov korisnik.
PItam je koja je promocija za nove korisnike, kaze 6-9 meseci za dinar + mogu da kupim TV po onim cenama...

Tako da, ili cu sacekati da istekne HN ugovor, pa da supruga potpise kao nov korisnik (njoj i treba ovaj total data paket), a ja cu videti sta nude ostali...
Ako njoj ne daju promociju, zavrsili smo s Yettelom, odosmo u MTS.
 
Nazad
Vrh Dno