Radovidjengost
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 19.11.2010
- Poruke
- 93
- Poena
- 159
Evo ovako, prvo pozdrav za sve članove foruma, a ovaj moj problem sa reklamacijom/garancijom ću pokušati iznijeti u što kraćim ctama, pa mi predložite šta da radim.
Sredinom 2013 kupljen tablet sa garancijom od 2 god(u jednom "renomiranom" lancu IT prodavnica). Nekih godinu dana kasnije dio ekrana ne reaguje na dodir.
Dana 22.05.2014 nosim uređaj na reklamaciju u radnju gdje je kupljen (TC Zara-NS), ali tu zatičem daske na vratima i obavještenje da se lokal izdaje.
Nosim u drugu njihovu radnju gdje sa vrata zatičem nemilu scenu u vidu nezadovoljne mušterije koja treći put reklamira isti laptop, nakon dužeg čekanja i gledanja te mučne situacije dolazim na red i predajem uređaj i dobijam reklamacijski zapisnik.
Dana 28.05.2014 dobijam ODGOVOR od njihovog kontrolnog servisa gdje kažu da su oni proslijedili uređaj u ovlašćeni servis i da će me obavijestiti kada im taj servis vrati uređaj. Međutim ovlašćeni servis ima online provjeru statusa uređaja (koja za divno čudo radi). Operativnim terenskim radom uz online potvrdu dolazim do saznanja da je uređaj vraćen kontrolnom servisu dana 10.06.2014 kao nepopravljiv. (Ja po pravilu nebih trebao da imam ikakve veze sa ovlašćenim servisom.)
Naravno kontrolni servis me uopšte ne obaveštava da im je uređaj vraćen, i ja čekam narednih 20ak dana,ali nikakvog obaveštenja nema.
Dana 02.07.2014 (40ti dan) pozivam kontrolni servis da se raspitam o statusu uređaja, i tu dobijam odgovor da je tablet još u ovlašćenom servisu!?!?!?! U nevjerici slušam šta mi gospoja priča i kažem im da je uređaj vraćen njima pre 20 dana kao nepopravljiv! Mlada gospoja me lepo zamoli da sačekam. Da bi nakon nepun minut ipak pronašli moj tablet u njihovom servisu koji im je zaista vraćen 10.06.(Gospoja kaže da je i ona iznenađena) , ali isto tako kaže da je nepopravljiv, i da će mi oni poslati neko pismo da se ja izjasnim o zameni ili finansijskom razduživanju!????
(Prvi put cujem za tako nešto jer to ide po automatizmu-ako nemaju isti proizvod, onda ide razduženje.)
Dana 08.07.2014 pismo i dalje ne dolazi (BG-NS pismo putuje max 4 dana). Zovem ponovo kontrolni servis, ali ovaj put se niko ne javlja. Zovem njihov call centar, gdje me operater upućuje na servis ali da budem uporan. Upornost se isplati i nakon 10ak pokušaja dobijam vezu i informaciju da oni nisu slali nikakvo pismo i da će me obavijestiti! (ovo se sve dešava 46ti dan od kada je tablet predat).
Iznerviran kao ris opet zovem call centar i trazim nekoga više instance, nekoga ko može makar okvirno da mi kaže kada ću dobiti tablet nazad. Operater me prebacuje na nadobudnog momka, iz kojeg jedva uspevam da izvučem njegovu titulu-"menadžer prodaje" !
Menadžer (koji se takođe čudi da ovaj slučaj još nije rešen :trust
me upućuje na šefa kontrolnog servisa. Zovem ponovo kontrolni servis, ali šef je zastićen kao beli medved i ona gospoja mi ponavlja kako cu biti obavešten i da je sad birokratija u pitanju.
Danas - 14.07.2014 (52.gi dan) pozivam kontrolni servis i dobijam potpuno isti odgovor od gospoje...da je uređaj nepopravljiv, da je sad birokratija, da će me obavijestiti... na moje pitanje KAD? njihov odgovor je da nemaju takvu informaciju!
Pre kupovine sam bio potpuno svestan u šta se upuštam kupovinom kineskog tableta, ali apsolutno nisam imao ni potrebe ni finansija za nečim skupljim i garantni period mi je ulivao povjerenje (da ne bi isli u off ovde se ne radi o kvalitetu proizvoda nego iskljucivo odnos prodavac-musterija)
Ako je dozvoljeno rado bih dodao ime renomiranog lanca prodavnica IT opreme, da znaju ljudi sta da ocekuju i s kim da sarađuju.
Kada nerazumni ljudi tumače garancijsku klauzulu "razuman rok", to je sve osim razumno!
Sredinom 2013 kupljen tablet sa garancijom od 2 god(u jednom "renomiranom" lancu IT prodavnica). Nekih godinu dana kasnije dio ekrana ne reaguje na dodir.
Dana 22.05.2014 nosim uređaj na reklamaciju u radnju gdje je kupljen (TC Zara-NS), ali tu zatičem daske na vratima i obavještenje da se lokal izdaje.
Nosim u drugu njihovu radnju gdje sa vrata zatičem nemilu scenu u vidu nezadovoljne mušterije koja treći put reklamira isti laptop, nakon dužeg čekanja i gledanja te mučne situacije dolazim na red i predajem uređaj i dobijam reklamacijski zapisnik.
Dana 28.05.2014 dobijam ODGOVOR od njihovog kontrolnog servisa gdje kažu da su oni proslijedili uređaj u ovlašćeni servis i da će me obavijestiti kada im taj servis vrati uređaj. Međutim ovlašćeni servis ima online provjeru statusa uređaja (koja za divno čudo radi). Operativnim terenskim radom uz online potvrdu dolazim do saznanja da je uređaj vraćen kontrolnom servisu dana 10.06.2014 kao nepopravljiv. (Ja po pravilu nebih trebao da imam ikakve veze sa ovlašćenim servisom.)
Naravno kontrolni servis me uopšte ne obaveštava da im je uređaj vraćen, i ja čekam narednih 20ak dana,ali nikakvog obaveštenja nema.
Dana 02.07.2014 (40ti dan) pozivam kontrolni servis da se raspitam o statusu uređaja, i tu dobijam odgovor da je tablet još u ovlašćenom servisu!?!?!?! U nevjerici slušam šta mi gospoja priča i kažem im da je uređaj vraćen njima pre 20 dana kao nepopravljiv! Mlada gospoja me lepo zamoli da sačekam. Da bi nakon nepun minut ipak pronašli moj tablet u njihovom servisu koji im je zaista vraćen 10.06.(Gospoja kaže da je i ona iznenađena) , ali isto tako kaže da je nepopravljiv, i da će mi oni poslati neko pismo da se ja izjasnim o zameni ili finansijskom razduživanju!????
(Prvi put cujem za tako nešto jer to ide po automatizmu-ako nemaju isti proizvod, onda ide razduženje.)
Dana 08.07.2014 pismo i dalje ne dolazi (BG-NS pismo putuje max 4 dana). Zovem ponovo kontrolni servis, ali ovaj put se niko ne javlja. Zovem njihov call centar, gdje me operater upućuje na servis ali da budem uporan. Upornost se isplati i nakon 10ak pokušaja dobijam vezu i informaciju da oni nisu slali nikakvo pismo i da će me obavijestiti! (ovo se sve dešava 46ti dan od kada je tablet predat).
Iznerviran kao ris opet zovem call centar i trazim nekoga više instance, nekoga ko može makar okvirno da mi kaže kada ću dobiti tablet nazad. Operater me prebacuje na nadobudnog momka, iz kojeg jedva uspevam da izvučem njegovu titulu-"menadžer prodaje" !
Menadžer (koji se takođe čudi da ovaj slučaj još nije rešen :trust
Danas - 14.07.2014 (52.gi dan) pozivam kontrolni servis i dobijam potpuno isti odgovor od gospoje...da je uređaj nepopravljiv, da je sad birokratija, da će me obavijestiti... na moje pitanje KAD? njihov odgovor je da nemaju takvu informaciju!
Pre kupovine sam bio potpuno svestan u šta se upuštam kupovinom kineskog tableta, ali apsolutno nisam imao ni potrebe ni finansija za nečim skupljim i garantni period mi je ulivao povjerenje (da ne bi isli u off ovde se ne radi o kvalitetu proizvoda nego iskljucivo odnos prodavac-musterija)
Ako je dozvoljeno rado bih dodao ime renomiranog lanca prodavnica IT opreme, da znaju ljudi sta da ocekuju i s kim da sarađuju.
Kada nerazumni ljudi tumače garancijsku klauzulu "razuman rok", to je sve osim razumno!
Poslednja izmena: