Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Danas (18.07.2014) oko 14h primam poziv od radnje u NS i radnik mi saopštava da bi kurir trebao sutra da im isporuči tablet i da će me kontaktirati. Ajde da vidimo i to čudo....
Znaci,znao sam da je Prestigio u pitanju. I ja sam imao ogromnih problema s njima. Navigaciju kojoj je pola displeja crklo su odbili da zamene jer je navodno fizicko ostecenje. A ona nije skidana sa stakla od kad je kupljena. Izbegavajte Prestigio u sto sirem luku.
Moj brat je stalnim drzanjem na punjacu i igranjem igrica na Prestigio tabletu unistio bateriju istom (nadula se na 4-5 svojih uobicajenih debljina :d). Uredjaj je kupljen u Tehnomaniji i tablet sam odneo u servis na NBG. Rekli su da ce popravka trajati 2-3 nedelje, dok stignu delovi iz Kine. 3 dana posto sam tablet ostavio kod njih pozvali su me da ga preuzmem. E sad, moze biti zato sto je to 'samo' baterija u pitanju ali ne bih generalizovao da su svi Prestigio uredjaji losi.
Ako impliciras meni, ja nisam rekao da su Prestigio uredjaji losi, vec da je garancija za njih u nasoj zemlji vrlo nesigurna stvar. Servis je problematican, nepouzdan,lazljiv, spor, to sto je tebi zamenjena baterija ne znaci nista, u pitanju je najjednostavniji i najjeftiniji moguci kvar.