Link za download: https://androidfilehost.com/?fid=1395089523397939836

Changelog:
CHANGELOG 9.4.11

System
Optimize - Optimize speaker stereo effects

Lock screen, status bar, notification bar
Optimize - Optimize status bar GPS icon display
Optimize - Optimize the UI and experience of fingerprint renaming pages
Optimize - Optimize the prompt copy of the "require password once every 72 hours" function
Fix - Fixed the ability to modify and set the lock screen password when using a transparent wallpaper
Fix - After the "Off Finger Display Fingerprint" setting item is turned off, the fingerprint is still displayed in a few cases.
Fix - When you unlock and enter the horizontal screen, the screen will flash for a moment.
Fix - Fix the problem that the third-party lock screen interface can not display the wired charging animation
Fix - Fix the problem that the lock screen password will be displayed horizontally in some cases.
Fix - Fix the problem of lock screen pictorial when the split space is not set
Fix - Fix the problem that the lock screen interface is not updated in time
Fix - Fix the lock screen drop-down notification bar, the charging ball does not disappear
Fix - Fix no minor notifications, but shows an issue with the "Not Important Notifications" entry
Fix - Fix the problem that the 24-hour dynamic video screen style does not display the background image
Fix - Fixing the bottom of the lock screen when applying a third-party theme shows a messy problem

Clock
New - Added the ability to freely select a black or white background in the clock settings
Optimize - The background color of the clock after this update is white

Album
Optimize - Optimize album deletion slow
Optimize - Optimize the slow loading of album pages
Optimize - Optimize album thumbnail loading slow problem

Setting
Optimize - Optimize the display of the accessibility display list
Optimize - Optimize the display of the home page grouping
Fix - Fix the problem of turning off the eye protection mode and adjusting the eye protection screen effect is not grayed out
Fix - Fix multi-language, WiFi page shows confusion

Network assistant
Fix - Fix the problem that the operation saves invalid after setting the quota in the package

Game acceleration
Optimize - Added game acceleration desktop shortcut function
Optimize - Optimize how to turn on the game acceleration mode
Fix - Fix the game to answer the speakerphone, the call duration shows the wrong question
Fix - Fixing the fast travel network to speed up the entrance click is not sensitive
Optimize - The new version of the game accelerates the homepage, and the interface style is completely new.
Optimize - Game toolbox is fully upgraded, support for information screen hang-up, one-click switch network card and other functions

Security center
Optimize - Optimize the style of the red envelope assistant prompt window under the horizontal screen
Fix - Repairing the risk copy during the virus scanning process will restart the scanning

Other optimizations and adjustments
Fix - Fix the UI problem of the button height at the bottom of the boot guide interface is not uniformCHANGELOG 9.4.11

System

Optimize - Optimize the prompt copy of the "require password once every 72 hours" function
Fix - Fixed the ability to modify and set the lock screen password when using a transparent wallpaper
Fix - After the "Off Finger Display Fingerprint" setting item is turned off, the fingerprint is still displayed in a few cases.
Fix - When you unlock and enter the horizontal screen, the screen will flash for a moment.
Fix - Fix the problem that the third-party lock screen interface can not display the wired charging animation
Fix - Fix the problem that the lock screen password will be displayed horizontally in some cases.
Fix - Fix the lock screen drop-down notification bar, the charging ball does not disappear
Fix - Fix no minor notifications, but shows an issue with the "Not Important Notifications" entry
Fix - Fix the problem that the 24-hour dynamic video screen style does not display the background image
Fix - Fixing the bottom of the lock screen when applying a third-party theme shows a messy problem

Clock
New - Added the ability to freely select a black or white background in the clock settings

Album

Setting
Fix - Fix the problem of turning off the eye protection mode and adjusting the eye protection screen effect is not grayed out

Network assistant
Fix - Fix the problem that the operation saves invalid after setting the quota in the package

Game acceleration
Fix - Fix the game to answer the speakerphone, the call duration shows the wrong question
Fix - Fixing the fast travel network to speed up the entrance click is not sensitive
Optimize - The new version of the game accelerates the homepage, and the interface style is completely new.
Optimize - Game toolbox is fully upgraded, support for information screen hang-up, one-click switch network card and other functions

Security center
Optimize - Optimize the style of the red envelope assistant prompt window under the horizontal screen
Fix - Repairing the risk copy during the virus scanning process will restart the scanning

Fix - Fix the UI problem of the button height at the bottom of the boot guide interface is not uniform
Vidim ima dosta nekih bagova, mislim da ga neću flešovati još

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Izasao je Xiaomi.eu 9.4.11.

Link za download: https://androidfilehost.com/?fid=1395089523397939836

Changelog:
CHANGELOG 9.4.11

System

Clock

Album

Setting

Network assistant

Game acceleration

Security center

Fix - Fix the UI problem of the button height at the bottom of the boot guide interface is not uniformCHANGELOG 9.4.11

System

Clock

Album

Setting

Network assistant

Game acceleration

Security center

Fix - Fix the UI problem of the button height at the bottom of the boot guide interface is not uniform

Skidaj uvek preko SourceForge-a, brži je, androidfilehost je spor.

Vidim ima dosta nekih bagova, mislim da ga neću flešovati još

Ima pri početnom setup-u bag gde mora da se upali airplane mod da bi mogao da završi to do kraja. Sem toga ništa konkretno nisam video. Navode neka krešovanja i sl., ali masa njih radi dirty flash pa verovatno tu dođe do problema, ili koriste ko zna kakve teme, modove i sl.

Moj lični doživljaj je da je i dalje 9.3.21 najbolji. Animacije glatke. Na 28 i sad 11 spuštanje trake sa obaveštenjima ima seckanje koje uz ovo blurovanje na Android P baš dođe do izražaja i bode oči.

A i dalje još od prve Pie bete ostaje štucanje prilikom ulaska u recent apps pomoću dugmeta (FSG je gladak).

Sve u svemu ostajem na 9.3.21. Dobija MI8 još par dana fore da se unormali sa notifikacijama ili ide na doboš (ako pre toga ne završi u zidu).
Skidaj uvek preko SourceForge-a, brži je, androidfilehost je spor.
Jeste, nego su baš tad kad sam kačio post editovali i sklonili linkove, pa reko nema veze, verovatno će većina otići prvo na njihov sajt pa odatle na download.

Kasne (prikaže tek kad otvorim aplikaciju) ili su nečujne. Otprilike 1 u 5 ima ovaj problem s tonom, a kasne kada se ostavi telefon da miruje npr sat vremena gore/dole. Ovaj problem imam pre svega sa WhatsApp-om ali i Viber-om.

Jesi isključio optimizaciju baterije za te app?
Ja doduše nisam, i opet nemam tih problema.
Znam da su se žalili neki ljudi na forumu za kašnjenje notifikacijama na raznoraznim telefonima, na kraju ispalo da je do rutera valjda(SBB beše koliko se sećam)

Pored gasenja optimizacije baterije za te app, probaj da ih ne ubijas i sklanjas iz memorije. Meni tako brlja Skype kad ga maknem iz memorije.

Svakako optimizmacija gasi aplikacije iz mt tokom noći. Tako je bar kod mene, a ništa nisam čačkao.
Meni hoće ponekad da ne zavibrira kad dobijem obaveštenje na vacapu i taman ga zaključam i stigne nova poruka posle par sekundi... Sitne stvari koje iritiraju na MIUI, ali je podnošljivo.

Probaj da odes u Settings->Manage Apps->WhatsApp->Notifications

Ja sam imao slican problem sa TelegramX aplikacijom, i u podesavanjima mi je bilo sve zivo pogaseno. Procackaj i podesi, trebalo bi da pomogne :)

Ma sve sam živo probao, nema opcije niti kombinacije opcija koje nisam probao. Sada sam ostavio sve default, samo tim aplikacijama gde mi je važno da notifikacija stigne instant sam dao autostart dozvolu pa ćemo videti.

Ma sve sam živo probao, nema opcije niti kombinacije opcija koje nisam probao. Sada sam ostavio sve default, samo tim aplikacijama gde mi je važno da notifikacija stigne instant sam dao autostart dozvolu pa ćemo videti.
A da ih zaključaš u RAM?
9db4d1a9d692218c57c59dfa676a0815.jpg

Ja nista nisam zakljucavao u ramu, niti bilo sta. Dolaze notifikacije normalno. 4G vip, na poslu 5ghz mreza (ne znam koji ruter), kod kuce 5ghz SBB UBEE.

Ja nista nisam zakljucavao u ramu, niti bilo sta. Dolaze notifikacije normalno. 4G vip, na poslu 5ghz mreza (ne znam koji ruter), kod kuce 5ghz SBB UBEE.
Baš ništa nisi podešavao nakon instalacije? Ni autostart?

Koliko god zvučalo čudno, možda dodatna sloboda i dodatne dozvole prave problem. Možda default miui zna najbolje. Mada mi ne ide u glavu kako to što ugasim optimizaciju i uštedu baterije može da dovede do toga da se ubijaju procesi i da ne stižu poruke.

A već obaveštenje bez zvuka mi je posebna enigma. Ubijanje procesa i može da opravda kašnjenje ali nestanak zvuka... To je fantazija. :D
Koja app? Samo na wifi ili i na wifi i 4G?
WhatsApp najčešće, nešto manje Viber.
Nisam obratio pažnju, pogledaću ovih dana. Može da bude problem do kućnog neta? Imam Telenor Home uz Huawei ruter što daju, a moj 4G je isto Telenor.

Da li si ovde podešavao?

Screenshot_2019-04-13-06-51-20-555_com.android.settings.jpgScreenshot_2019-04-13-06-51-49-801_com.android.settings.jpg

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Baš ništa nisi podešavao nakon instalacije? Ni autostart?

Koliko god zvučalo čudno, možda dodatna sloboda i dodatne dozvole prave problem. Možda default miui zna najbolje. Mada mi ne ide u glavu kako to što ugasim optimizaciju i uštedu baterije može da dovede do toga da se ubijaju procesi i da ne stižu poruke.

A već obaveštenje bez zvuka mi je posebna enigma. Ubijanje procesa i može da opravda kašnjenje ali nestanak zvuka... To je fantazija. :D

Bas dosta koristim whatsapp, a i viber i to mi se ne desava. Podesavanja su default, mada meni je ukljucen autostart, mislim da on sve mesendzere stavlja tako. Sta znam niti mi dodje notifikacija bez zvuka, niti mi kasne notifikacije.

Ja sam od juče tako podesio i za sada nema kašnjenja. Ranije sam pored autostarta gasio i battery saver.
Inače, sad vidim, izgleda da je battery optimization kod privacy/special access po default ugašen samo za WhatsApp od tih aplikacija. Jel možeš da proveriš jel i kod tebe tako? Nisam to dirao..

Jeste i kod mene je ugašen. Verovatno zato ne kasni... Mada ne kasni mi ni Viber, a stavljen je da optimizuje.
fe17c028058cdb091132e077f7519725.jpg

Kod mene je ovako, nisam gasio optimizaciju, sve radi normalno kako treba. I 4G I wifi
85890a86d0345291f3ca78bcc6938419.jpg

@Djilkosh_Ns da, da to i mene zbunjuje. Deluje neverovatno, ali čim su namestili tako baš za WhatsApp... Nije slučajno. Videću još ovih dana, za sada obećava.

@nightshadow to je to, tako je i kod mene sad - samo autostart.

Isteklo mi vreme za edit.

Da li menjate zvuk za poruke sa WhatsApp, Viber ili vam stoji default zvuk isti za sve notifikacije?
Ne znam da li to možda nije razlog što mi nekad stigne notifikacija ali nema tona. Ja podesim za svaku aplikaciju drugačiji ton, čak neki četovi imaju poseban zvuk. Sve su fabrički zvukovi, nisu sa nekih aplikacija tipa Zedge itd.

Ja sam skidao tonove koje koristim već par godina, nisu default.

Developer rom ima (lako se instalira), a za stable nisam siguran, ali i ako nema, imace uskoro.

Poslednja izmena:
Evo jutros opet kasne poruke. Stigle tek kad sam ušao u WhatsApp iako su poslate 20min pre toga.

Imam verziju xeu 9.3.28. Sve je bilo dobro, ali od pre par dana je počela baterija mnogo kratko da traje, android sistem mi jede 40% a sot je 3,4 h samo wifi ... Kako da proverim šta mi jede bateriju?

Nazad
Vrh Dno